Toon posts:

Casema met Windows 2000 > gaat dat wel?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een collega van me heeft sinds kort Casema kabel-internet. Dat is dus zonder Wanadoo. Het lukt haar niet om verbinding te maken met haar laptop met Windows 2000. Ze gebruikt daarvoor RASPPPOE. Ik heb haar laptop bij mij thuis geprobeerd (heb Casema met Wanadoo) en dat werkte wel probleemloos. Ook op het werk geen problemen. Haar man heeft Windows XP en dat werkt ook.

Ik heb haar al een andere laptop meegegeven met een nieuwe installatie van Windows, maar dat werkte ook niet. In de handleiding van Casema staat dat ze geen 2000 ondersteunen, alleen XP en 98. Ik neem aan dat die "ondersteuning" alleen geldt voor de helpdesk, want het lijkt me heel sterk dat het niet zou kunnen werken met 2000.

Hebben jullie hier ervaring mee?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 22:27

FastBunny

Give it the Works !

Casema zonder wanadoo ? Alle internetverbindingen van casema lopen via wanadoo. Alleen stond het er vroeger niet zo duidelijk bij :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 09:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

FastBunny schreef op 28 mei 2004 @ 09:11:
Casema zonder wanadoo ? Alle internetverbindingen van casema lopen via wanadoo. Alleen stond het er vroeger niet zo duidelijk bij :)
Casema heeft ook weer zijn eigen Abbo's sinds kort toch ( ? )
Ik heb verder geen ervaring met casema (RASPPOE :r) maar het werkt heus wel met win2k ;)

edit: op casema site staat gewoon hoe je het moet aansluiten met Win2k hoor :X

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2004 09:26 ]

ma ma ma ma ma macron one

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:53

Korakal

Up up up!

[search=casema windows 2000]
Je bent niet de eerste die het vraagt, daarom wordt van je verwacht dat je zelf het forum even doorzoekt mbv de search-functie. Een antwoord had je bijv. hier (pr0mpt in "Casema/Wanadoo Cable op Windows 2000?") kunnen vinden.

En zoals MaxBurn vermeldt: ook op de Casema site.

Succes :w

Dit topic is gesloten.