Een collega van me heeft sinds kort Casema kabel-internet. Dat is dus zonder Wanadoo. Het lukt haar niet om verbinding te maken met haar laptop met Windows 2000. Ze gebruikt daarvoor RASPPPOE. Ik heb haar laptop bij mij thuis geprobeerd (heb Casema met Wanadoo) en dat werkte wel probleemloos. Ook op het werk geen problemen. Haar man heeft Windows XP en dat werkt ook.
Ik heb haar al een andere laptop meegegeven met een nieuwe installatie van Windows, maar dat werkte ook niet. In de handleiding van Casema staat dat ze geen 2000 ondersteunen, alleen XP en 98. Ik neem aan dat die "ondersteuning" alleen geldt voor de helpdesk, want het lijkt me heel sterk dat het niet zou kunnen werken met 2000.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik heb haar al een andere laptop meegegeven met een nieuwe installatie van Windows, maar dat werkte ook niet. In de handleiding van Casema staat dat ze geen 2000 ondersteunen, alleen XP en 98. Ik neem aan dat die "ondersteuning" alleen geldt voor de helpdesk, want het lijkt me heel sterk dat het niet zou kunnen werken met 2000.
Hebben jullie hier ervaring mee?