FSB Athlons 64 bit

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:03
Nu wil ik dus een 64 bit gaan aanschaffen omdat me dat gewoon geweldig lijkt :)
Alleen nu zit ik een beetje te zoeken en zie ik bij sommige site's dat de Amd 64 3200+ 400 Mhz FSB heeft en bij een andere site staat dat hij weer 800 Mhz FSB heeft.
Wat is het nu? Ik wil het wel graag weten voordat ik hem koop, want 800 Mhz lijkt me een stuk sneller draaien ofniet?
Via de search kon ik niets vinden en via google ook niet :X

P.s. Als iemand een lijstje heeft van de FSB's en specs mag hij die wel posten :) :>

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Kijk eens in de FAQ daar staat een linkje naar de BalusC server en daar staat een lijst van vrijwel alle cpu's etc ;)

edit:
linkje toegevoegd

[ Voor 35% gewijzigd door Turkish op 02-06-2004 15:39 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• ID-College
Turkish schreef op 02 juni 2004 @ 15:37:
Kijk eens in de FAQ daar staat een linkje naar de BalusC server en daar staat een lijst van vrijwel alle cpu's etc ;)

edit:
linkje toegevoegd
Toppie thnx man. Kon het al niet vinden ;) :)

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:35
Hier is heel veel over te vinden en de A64 gebruikt geen FSB maar een Hyper Tansport link. Dit is ff iets anders theoreties is het 1600 mhz, 800 up en 800 mhz down dus 1600 mhz totaal. De nieuwe S939 heeft zelfs een 1000 Mhz HTT.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ID-College schreef op 02 juni 2004 @ 15:36:
Nu wil ik dus een 64 bit gaan aanschaffen omdat me dat gewoon geweldig lijkt :)
Alleen nu zit ik een beetje te zoeken en zie ik bij sommige site's dat de Amd 64 3200+ 400 Mhz FSB heeft en bij een andere site staat dat hij weer 800 Mhz FSB heeft.
Wat is het nu? Ik wil het wel graag weten voordat ik hem koop, want 800 Mhz lijkt me een stuk sneller draaien ofniet?
Via de search kon ik niets vinden en via google ook niet :X

P.s. Als iemand een lijstje heeft van de FSB's en specs mag hij die wel posten :) :>
De AMD 64 hebben zowiezo geen FSB meer, maar een HyperTransport-bus, die maximaal 800 is... En als je meerekent... 800 / 2 = 400... ;)
Gaan we nog verder... Dan delen we 400 ook weer door 2, en krijgen we 200... Dus je zou kunnen zeggen, dat de AMD64 een Hypertransport-bus van 200MHz heeft... ;) AKA FSB :9

En door de post boven me, begin ik nu een beetje heel erg te twijfelen of ik wel goed zit, so correct me if I'm wrong O+

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2004 15:43 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:00

UTM

Mischien heb je hier ook wat aan :)

• ID-College
Thnx man.
Wat een reacties in 5 minuten.
Nu gaat het zeker lukken met wat nieuwe sleutelwoorden :) :z 8)

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Ik heb het volgende voor m'n site gemaakt:

www.websamba.com/athlon64

Meeste vinden het vrij duidelijk ook...

[ Voor 10% gewijzigd door mr._Anderson op 02-06-2004 15:49 ]

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Net als vroeger de Back Side Bus al de nek omgedraaid was heeft AMD voor de x86 nu ook de Front Side Bus van het toneel afgevoerd :) De HT link heeft deze functie ten dele overgenomen. Maar zoals gezegd is hier genoeg over te vinden.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.