Toon posts:

Owkee, problems met speedtouch 510i van thomos

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Owkee hier is het probleem, voor mij een heel groot probleem ik leg alels ff op een rijtje.

Wij hebben sinds kort ADSL (jippie :) :) ) , DIngetjes gedownload, zoals E-mule, maar je moest een paar poorten forwarden, zo gepiept zo gedaan. Een paar poorten geforward die die nodig heeft. En eenmaal dat gedaan, deed hij het niet. Mijn broer duzz op deze site kijken hoe en waarom dat kwam. En hij kwam bij een paar oplossingen. Hij zei dat hij alleen de poorten heeft geforward. Owkee alles werkte toen geen probleem.

Cod server opgezet
Bullitproof server opgezet.
E-mule high-ID

Nergens problemen mee dus,
Maar nu komt het, mijn andere broer heeft een keet( niet dat dat wat uimaakt maar owkee) Hij heeft daar oowk een pc heeft die naar huis meegenomen om hem op te schonen, heeft er een netwerk kaart ingestopt, hebben hem aangesloten op de speedtouch 510 i, en hebben toen de kpn software geinstalleerd. Wat is nu het probleem, die F*cking software, heeft die hele router weer terug gesteld. Duzz nu is mijn vraag hoe kan ik mijn router zo weer instellen dat ik bij E-mule weer een high ID heb en weer een server opzetten.

Een paar poorten forwarden, dat kan ik nog wel, maar dat is naar mijn idee helemaal niet het probleem, en je hoefd oowk niet te sturen dat ik het mijn broer moet vragen, want hij is echt dom, die heeft wat ingedrukt en hij doet het, maar kunnen jullie mij dat uitleggen, want daar help je niet alleen mij mee maar oowk nog veel meer mensen..

Owjaah, zelfmoord pogingen staan nu aan de top van mijn lijstje }) }) })

En de galg is al gemaakt en op gehangen, HELP!!! }) })

Verwijderd

je moet bij NAPT die poorten weer forwarden zoals je pc's ip en poort nummer van emule (4662)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-02 11:54
Waarom installeer je dan ook de software, als je de pc eraanhangt krijg je een ip van de modem en klaar ben je.

Sorry, fout gelezen, komt door jou kut nederlands.

In princiepe hoef je niks meer te doen dan 2 poortjes te forwarden, http://10.0.0.138 , geavanceerd - napt - en dan new

4662 tcp
4672 upd

[ Voor 56% gewijzigd door Icey op 01-06-2004 23:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Owkee die napt poorten openstellen is het probleem niet dat kan iedereen, maar volgens mij is het iets anders dan die stomme poorten.
}) }) })

Verwijderd

Topicstarter
WAnt die poorten openstellen is oowk wel gelukt
meerdere malen wel
daar ligt het niet aan echt niet... })

Verwijderd

Kijk nog eens goed dan naar emule op welke poort ie zit. Denk dat je toch iets in je nat verkeerd hebt zitten

Verwijderd

Topicstarter
Kan het niet iets zijn in de router zelf zijn, want die poorten forwarden, kan iedereen wel, maar, je kan onder ms-dos, oowk nog veel veranderen in de route, en volgens mij ligt het daar aan. Ik moet daar nog iets veanderen maar ik weet niet wat.

Zelfs kameraden van mij die het tien dubbele verstand hebben van mij, kunnen die f*cking router niet openstellen, en die poorten intoetsen hebben ze al geprobeerd.

Heefd niemand dan een suggestie, hoe ik dit kan oplossen?!?!?!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt mij a) weinig met Non-windows te maken hebben en b) gewoon een kwestie van de dingen die voor het misging weer terugzitten.
Verder lijkt het me een goed idee http://gathering.tweakers.net/forum/faq nog even te lezen, en wat meer aandacht te schenken aan je taalgebruik, succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.