Even korte historie uitleggen! Werk bij een bedrijf (mn stage), Navisoft NV, dochterbedrijf van Microsoft, die Navision ontwikkeld!
Ik krijg nu de mogelijkheid hardware en software aan te schaffen tegen de aankoopprijs voor een bedrijf, dus zonder BTW!! Heel voordelige prijzen ...
Nu heb ik vorige week een Hercules 9600 Pro bestelt maar deze lijkt niet meer in de groothandelaar van Navisoft te bespeuren, dus waarschijnlijk halen ze geen Hercules meer binnen!
Dus wat ik gedaan, ff met mn inlog
ff naar de groothandelaar gegaan en alles es mooi bekeken welke nog te krijgen zijn en dat zijn 2 creative kaarten die beetje in zelfde prijsklasse liggen, nl.
* 3D Blaster 5 GeForce FX 5700 Ultra - € 158,68,-

Data Sheet
* 9600/8xX 256MB DX9 DVI TV-Out - € 112,89,-

Data Sheet
Welke kaart raden jullie me aan, ikzelf dacht eerder aan de FX doordat de 9600 een non-pro is...
Ik krijg nu de mogelijkheid hardware en software aan te schaffen tegen de aankoopprijs voor een bedrijf, dus zonder BTW!! Heel voordelige prijzen ...
Nu heb ik vorige week een Hercules 9600 Pro bestelt maar deze lijkt niet meer in de groothandelaar van Navisoft te bespeuren, dus waarschijnlijk halen ze geen Hercules meer binnen!
Dus wat ik gedaan, ff met mn inlog
* 3D Blaster 5 GeForce FX 5700 Ultra - € 158,68,-
Data Sheet
* 9600/8xX 256MB DX9 DVI TV-Out - € 112,89,-
Data Sheet
Welke kaart raden jullie me aan, ikzelf dacht eerder aan de FX doordat de 9600 een non-pro is...
[ Voor 5% gewijzigd door nvidia op 01-06-2004 20:16 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov