Saphire 9800 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
:? ik heb nu een asus V7100 lekker snel :P :9 maar wil een 9800 pro nieuw kopen bulk voor 195 effe verder op ( 5 min lopen )
maar is het waar dat de saphire lager geklokt is dan de die van ati bijvoorbeeld want dan zou de 3dmark score die bij ome Tom staat ook niet kloppen hoe zit dat nopu eigenlijk? of kan ik beter die van club3D ofzo kopen?? :?

1337

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Sapphire gebruikt gewoon de kaarten die ze zo van ATi geleverd krijgen, als de snelheid anders is zou dat alleen maar sneller kunnen zijn, want ze onderclocken ze zelf niet ;)

The devil is in the details.

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
December schreef op 01 juni 2004 @ 15:58:
Sapphire gebruikt gewoon de kaarten die ze zo van ATi geleverd krijgen, als de snelheid anders is zou dat alleen maar sneller kunnen zijn, want ze onderclocken ze zelf niet ;)
dus kan hem gewoon halen er in rammen en spelen???
en wat zijn de snelheden van de saphire kaart dan normaal????

1337

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:09

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

December schreef op 01 juni 2004 @ 15:58:
hmmm saphire maakt kaarten voor ati ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

ZandBak schreef op 01 juni 2004 @ 16:00:
[...]

dus kan hem gewoon halen er in rammen en spelen???
en wat zijn de snelheden van de saphire kaart dan normaal????
Normaal wel. Ligt ook aan de rest van je systeem. Wanneer deze erg traag is zal de 9800 ook onder de maat presteren. Zorg ook dat je een goede voeding hebt :)

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

Tead

nnb

intressant.

Ik ben van plan 1 dezer dagen ook zo'n kaart te halen.

Maar is er nog een merkbaar verschil tussen de Club3d of Asus (qua prijs wel namenlijk :) )

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.