Athlon 700@700, 256MB, Aopen AK72/ VIA KX133, 15GB HDD, Matrox G400-16MB, SB-LIVE!, E-tech 56K, Realtech NIC 10/100, CDD3610, 32x CDROM
Zulke kaartjes zijn er nooit gemaakt. Er zijn wel ooit Slot-A TB's gemaakt, maar of je daar nu nog aan kunt komen weet ik niet.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
volgens mij, is er wel een fabrikant geweest die die kaartjes heeft gemaakt. Zal wel een ff voor je kijken of er nog wat in mijn favorieten staat.
30x sf175s + gw5000-dt op oost
http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13104
Je kunt alleen de multiplier niet veranderen ( althans niet in de bios of via jumpers
)
Je kunt alleen de multiplier niet veranderen ( althans niet in de bios of via jumpers
30x sf175s + gw5000-dt op oost
Als je er een kan vinden zou ik hem nog niet nemen.
Er waren 2 redenen waarom die dingen nooit echt boven water zijn gekomen
- Onstabiel wegens te lange sporen
- Te duur om te produceren.
Dat je Slot-A moederbord wel TB's ondersteunt kan kloppen want die kun je kopen in Slot-A variant, maar is niet echt goed ondersteund door AMD. Ook hier zijn problemen te verwachten namelijk vanwege verschillen in de interface van de CPU met de rest van het systeem.
Als jou bord het ondersteund kun je er wel 1 kopen (Slot-A, TB) maar ik geef je niet veel kans om iets anders te vinden als een Thunderbird 700 voor Slot-A .. afhankelijk van wat je nu al hebt is dat waarschijnlijk niet de moeite waard.
Er waren 2 redenen waarom die dingen nooit echt boven water zijn gekomen
- Onstabiel wegens te lange sporen
- Te duur om te produceren.
Dat je Slot-A moederbord wel TB's ondersteunt kan kloppen want die kun je kopen in Slot-A variant, maar is niet echt goed ondersteund door AMD. Ook hier zijn problemen te verwachten namelijk vanwege verschillen in de interface van de CPU met de rest van het systeem.
Als jou bord het ondersteund kun je er wel 1 kopen (Slot-A, TB) maar ik geef je niet veel kans om iets anders te vinden als een Thunderbird 700 voor Slot-A .. afhankelijk van wat je nu al hebt is dat waarschijnlijk niet de moeite waard.
Laat maar.. .
eynstein is imo de enige winkel in nederland die nog een slot A tbird verkoopt
Dit is de 700mhz variant
Ik heb er een lopen op 900 mhz op een msi6167
je moet wel zorgen voor de nieuwste bios voor je mobo (met support voor slot a tbirds)
convertor kaartje heb ik nog geen suc6 verhalen over gehoord...
Dit is de 700mhz variant
Ik heb er een lopen op 900 mhz op een msi6167
je moet wel zorgen voor de nieuwste bios voor je mobo (met support voor slot a tbirds)
convertor kaartje heb ik nog geen suc6 verhalen over gehoord...
I’m not like the OTTERS
Op zich wel jammer dat men zo snel wisselt van architectuur van de cpu's...;( AMD zou eigenlijk die slot A dingen op een of andere manier moeten blijven ondersteunen, desnoods met goeie convertor bordjes. Dan houden ze de mensen die een slot A machine hebben ook nog te vriend, want het is wel duur om elke keer als je wilt upgraden een nieuw mobootje erbij te kopen
Athlon 700@700, 256MB, Aopen AK72/ VIA KX133, 15GB HDD, Matrox G400-16MB, SB-LIVE!, E-tech 56K, Realtech NIC 10/100, CDD3610, 32x CDROM
Verwijderd
Nee AMD wilde zo snel mogelijk van Slot af, aangezien het onnodig de prijzen hoog deed zijn. ZO'n slot-cpu is nou eenmaal duurder om te fabriceren en ook slechter voor cooling e.d. Daarom maakt AMD (ik dacht sinds 27 september) geen slot cpu's meer.
ze zijn er wel geweest maar werken niet goed en stabiel en niet op elk mobo, dus daarom worden ze niet geproduceerd, misschien dat als je een goede ontwikkeld hebben zonder deze problemen dat deze wel op de markt komen. ik heb d'r namelijk ook naar gezocht
Pagina: 1