Ik wil mijn belgedrag een beetje beter in de gaten, de torenhoge rekeningen tasten mijn uitgaansbudgets aan
Anyway,
dit is mijn probleem: Hij vraagt om een PUK2 code als ik de calling meter functionaliteit wil actieveren.
Dit is wat ik doe:
Ik ga via de phone>edit>preferences>
calling meter. Ik krijg opties en invulvelden zoals "Price per unit; currency; Credit status: limited option, nadat ik alles heb ingevuld en op "Done" klik dan krijg ik een melding "PIN2 BLOCKED" en "Enter PUK2". Nu ben ik even de weg kwijt, waarom wilt de telefoon uberhaupt mijn PUK2 code, als hij simpelweg de aantal minuten moet bijhouden dat ik bel? Mis ik hier iets? en wat is PIN2 en PUK2? Ik ken alleen maar PIN en PUK en niet de PIN2/PUK2 varianten.
Overige informatie: De P900 is 2e hands. Kan het zijn dat hij de PUK2 code van de vorige eigenaar wilt weten? Ik heb mijn gegevens PUK code eventjes niet bijdehand, en is de PUK code gelijk aan de PUK2 code.
Bij voorbaat dank
------------------ edit --------------------------
Zojuist aan de tel gezeten met de T-mobile operater. Het moet ondersteund worden door de provider, T-mobile doet dit uiteraard niet omdat het een rem kan zijn op het belgedrag van haar klanten, dus niet echt winstgevend voor T-mobile

Heel veel nederlandse providers ondersteunen dit niet, ze kunnen je wel een PUK2 toesturen maar je hebt er geen fuck aan.
Best jammer... mooi telefoontje. leuke functies, maar geen ondersteuning van providers... zucht
[
Voor 23% gewijzigd door
goodfella op 21-12-2004 19:35
]