Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

zeef schreef op 19 juli 2004 @ 19:55:
Het verschil van P800 -> P900 vind ik dramatischer dan P900 -> P910
Ik ben idd zeker met je eens dat het verschil veel minder groot is, maar het zijn net weer even wat dingetjes die wat beter zijn.. Ik sms bijvoorbeeld erg veel en als je je smsje dan even tussendoor opslaat (zodat hij in je concept map komt) dan kun je hem alleen nog maar editten met de klep open! En hoewel ik ook wel redelijk snel schrijf vind ik het typen toch net even beter! met de P910 kun je wel smsjes met de klep open fatsoenlijk editten... ;)
dit is een van een aantal redenen om zeker weten over te stappen!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 19-07-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Heeft iemand een idee wat dit nou weer is:

Ik probeer na een maand een backup te maken. (heb nog 5 mb vrij op mijn C: schijf)

Zodra hij bijna klaar is met backup crashed de telefoon met als code:
Programma backuppro_0081 2B70
Oorzaakcode USER
Oorzaaknummer 30.

Iemand een idee?

Ik ga niet weer een master reset uitvoeren, heb ik vorige maand ook al gedaan.
Tevens heb ik gigantisch veel problemen met bluetooth. Geen enkele verbinding houd stand. Kan wel mensen dingen sturen, maar pairen ho maar. Heb het al met een p800 geprobeerd, een Siemens S55. maar de pairing is er 2 tellen en dan is het over.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:36
wace schreef op 18 juli 2004 @ 23:40:
Via My-Symbian kun je SDManager 1.3 downloaden, hiermee kun je het system lettertype van je Px00 (Pxx0, that is) veranderen. Heel cool, ik draai nu Trebuchet MS (volledig anti-aliased). Ziet er super uit, veel mooier dan het standaard Windows 3.11 lettertype van de telefoon.
Bedankt voor je mailtje ;)

Voor de anderen: het was SMan
http://renegade.w3xs.com/droll.htm

Als je de FreeType erbij installeert kun je mooie anti-aliased fontjes kiezen voor je hele telefoon. Heb nu Verdana genomen, ziet er stukken beter uit en is niet trager o.i.d.

Afbeeldingslocatie: http://wezel.speedlinq.nl/got/ScreenShot1.jpg Afbeeldingslocatie: http://wezel.speedlinq.nl/got/ScreenShot2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wezel.speedlinq.nl/got/ScreenShot3.jpg Afbeeldingslocatie: http://wezel.speedlinq.nl/got/ScreenShot4.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door man-o-script op 21-07-2004 17:50 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zohee DAT is wel vet zeg!! Ik erger me al een tijdje aan het lettertype van de P900 en zag dat dit bij de P910 nog steeds niet verandert is!! Thumbs up 4 deze post!! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 21-07-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-06 20:45
erg cool die fonts!

[ Voor 87% gewijzigd door nils7 op 21-07-2004 19:15 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je ook alleen dat Freetype installeren zonder SMan te hoeven installeren? Want dat SMan hoeft niet zo van mij per se...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
SMan is juist handig! Hoe maak je anders je geheugen leeg dan? ;)
De andere helft ervan gebruik ik ook niet, maar zo groot is het allemaal niet...

Als je alleen freetype installeert gebeurt er in principe niets, er is dan alleen ondersteuning voor de anti-aliased fonts. Met SMan zelf zal je in moeten stellen welke je wilt gebruiken.
(zie screenshot 4 hierboven).

Ik denk echter wel dat als je de font instelling hebt gemaakt, dat je dan SMan er weer af kunt halen, omdat het volgens mij een systeeminstelling is die niet iedere keer vanuit SMan wordt geladen, maar daarin kan ik het mis hebben ;)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
hebbie naast Sman nog een progie nodig? Freetype ofzo maar .dll? wil dat werken op een P900 of wat moet ge precies doen!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Als je SMan 1.3 download vanaf z'n site (http://renegade.w3xs.com/droll.htm)
Zit er in dat .ZIPje ook een ander .ZIPje met daarin de install voor FreeType.

Dus SMan en FreeType even installeren, wat truetype fonts in D:/SYSTEM/FONTS gooien, P900 restarten.
In SMan aangeven welk font je wilt gebruiken (screenshot 4), P900 weer restarten en klaar.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 17:32
Afbeeldingslocatie: http://sport.fok.nl/i/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://sport.fok.nl/i/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://sport.fok.nl/i/s/static.gif

SonyEricsson letters :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ftilman/P900/ScreenShot9.jpg

Linkje

Afbeeldingslocatie: http://sport.fok.nl/i/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://sport.fok.nl/i/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://sport.fok.nl/i/s/static.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ja, ik heb 'm ff eentje kleiner gezet, want op veel plekken valt de tekst buiten het beeld.
Ik heb nu grote "14" en dat ziet heel goed uit O+

[ Voor 6% gewijzigd door Flint op 21-07-2004 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Ook duidelijk leesbaar in SMS'jes enzo?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
man-o-script schreef op 21 juli 2004 @ 21:03:
Ook duidelijk leesbaar in SMS'jes enzo?
Ja, ik vind van wel. Maar je moet 'm gewoon niet te groot zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:16

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

man-o-script schreef op 21 juli 2004 @ 19:59:
wat truetype fonts in D:/SYSTEM/FONTS gooien, P900 restarten.
Ik zie geen D:/SYSTEM/FONTS, hoe kom ik daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Via de ingebouwde Filemanager van SMan?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
i2Paq schreef op 21 juli 2004 @ 22:18:
[...]

Ik zie geen D:/SYSTEM/FONTS, hoe kom ik daar bij?
Nee, bij mij is het C:/System/Fonts.
Volgens mij is dat afhankelijk van waar je SMan geinstalleerd hebt. In mijn geval dus in het geheugen van de telefoon. Ik neem aan dat man-o-script 'm op de memorystick heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel ruimte neemt het appje in als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Flint schreef op 22 juli 2004 @ 01:10:
[...]

Volgens mij is dat afhankelijk van waar je SMan geinstalleerd hebt. In mijn geval dus in het geheugen van de telefoon. Ik neem aan dat man-o-script 'm op de memorystick heeft gezet.
Heb je gelijk in inderdaad ;)

SMan + FreeType neemt iets van 400Kb in beslag, en een fontje is gemiddeld zo'n 100Kb.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Anoniem: 70316 schreef op 22 juli 2004 @ 02:38:
hoeveel ruimte neemt het appje in als ik vragen mag?
Bijna niets, probeer het toch gewoon joh :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:01

aKra

Intentionally left blank.

Hmmm, ik krijg SMan 1.2 niet verwijderd :/

Elke keer geeft hij "Toegang geweigerd", ik heb de oude MS Duo er al in gedaan maar daar wil die ook niet op luisteren :(

Iemand tips, hard verwijderen van het geheugen is denk ik een icoontje die naar niks wijst :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Staat op de oude pagina:
http://renegade.w3xs.com/sman12.htm
A lot of P900 users are reporting problems uninstalling SMan from their devices. I have replied to so many users that I have decided to put the instructions here (can be done on both P800 and P900).

Install qfileman.sis into you Px00 phone's internal memory (drive C:)
Switch off your Px00 and remove the memory stick duo
Switch on your Px00 and wait for the background picture to appear (wallpaper).
Re-insert the memory stick duo.
Run qfileman
Go to "<drive>\system\app" and delete the folder "SMan" and all the files in there.
Go to "c:\" and delete the "SMan.boot" file
Go to "d:\system\recogs" and delete the "SManRecog.mdl" file.
Go to "<drive>\system\install" and delete the "SMan*.sis" file
Note:

<drive> is the drive where you installed the SMan program.
"qfileman.sis" is a file manager program available at http://www.my-symbian.com, just do a search in the UIQ section.
Met die filemanager kon ik het ook gewoon allemaal verwijderen (als SMan netjes was afgesloten) zonder m'n kaartje te verwijderen, etc.
Als je gewoon alle beovenstaande bestanden verwijderd is hij helemaal van je P900 af, ook geen icoontjes meer over e.d.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:01

aKra

SMan.boot kan ik niet vinden :X
SManRecog.mdl kan ik ook al niet vinden :X

De rest is verwijderd, en ik krijg nog steeds die install error! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89599

Al heb je nog zo'n fijn toestel, je blijft altijd wensen houden....

Heeft iemand een progje gezien om eenvoudig gemiste gesprekken en/of sms weer te geven. Ik weet het, ook onder in het scherm wordt dit weergegeven, maar als je zonder toetsenbordje werkt dan moet je eerst ontgrendelen voor je dit ziet.

Ook zou het perfect zijn om op een of ander manier een van de ledjes te zien knipperen als er nieuwe berichten zijn....

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 09:25
Voor de Siemens SX1 bestaat een antwoordapparaat (SmartAnswer). Ik heb gezocht maar kan niets soortgelijks vinden voor de P900. Weet iemand mischien toch een voicemail-applicatie voor de P900 ?

Mvg,

David.

[ Voor 17% gewijzigd door dafmay op 27-07-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117007

Ik heb een wat vreemd probleem met mijn P900 atm. Ik heb een search gedaan, maar niets nuttigs gevonden.

Nu, mijn probleem: wat normaal "Contactpersonen" heet, staat nu in mijn programmalijst als "Contact", en heeft een ander icoon gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/viperius/P900/contacts.gif

Iemand die nog zo'n soort probleem heeft/had. Is er een manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Wat heb je als laatste geinstalleerd? Heb je nog een backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117007

running man schreef op 28 juli 2004 @ 08:28:
Wat heb je als laatste geinstalleerd? Heb je nog een backup?
Ik weet niet wat ik laatst geïnstalleerd heb. Heb pas later die fout met die Contacts opgemerkt. Ik had een programma geïnstalleerd (spel) met hetzelfde icoon zoals dat Contacts nu gebruikt, dat heb ik er al af gegooid, maar nog steeds hetzelfde.

Ik dacht dat ik nog een backup had, maar het bleek van mijn memorystick te zijn :(.

Kan je ergens aan zo'n backup file geraken met enkel de originele zaken op van het telefoongeheugen?

Edit: ben ff via de Sony Ericsson Update Service mijn foon aan 't updaten. Ik had de laatste versie, maar er stond dat je bij problemen die er terug over kan zetten. 'K laat iets weten of het gelukt is.

Edit2: Gelukt. Ik heb nu terug mijn normale "Contactpersonen" :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 117007 op 28-07-2004 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14455

Ben ik de enige die na het eropzetten van de laatste firmware nog maar half zo lang met de batterij doe? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Anoniem: 14455 schreef op 29 juli 2004 @ 15:01:
Ben ik de enige die na het eropzetten van de laatste firmware nog maar half zo lang met de batterij doe? 8)7
Gebruik je geen batterijevretende applicaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114254

Hey Tweakers...

Ik heb een probleem met de P900:

Het probleem is dat de telefoon slechts éénmalig kan synchroniseren met de pc, daarna moet de pc opnieuw worden opgestart en kan er weer éénmalig worden gesynchroniseerd. Als ik bv. een tweede keer probeer te synchroniseren dan verschijnt de foutmelding: "synchroniseren mislukt".

De helpdesk zei dat het aan de software ligt en heeft mij volgende acties laten uitvoeren:

Software downloaden (virusscanner uitgeschakeld) en opnieuw installeren van zowel het syncstation als het programma.

Instellingen controleren en waar nodig aan passen.

Service pack 4 van windows 2000 verwijderen en bovenstaande stappen nogmaals
uitvoeren.

Helaas hielp dat niet. Ik heb zelfs op een tweede computer bovengenoemde stappen uitgevoerd en daar krijg ik dezelfde foutmelding.

Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nils7 schreef op 29 juli 2004 @ 15:13:
[...]

Gebruik je geen batterijevretende applicaties!
Geen idee eigelijk O+

Heb maar een master reset gedaan. Kijken wat het oplevert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114254 schreef op 31 juli 2004 @ 09:20:
Hey Tweakers...

Het probleem is dat de telefoon slechts éénmalig kan synchroniseren met de pc, daarna moet de pc opnieuw worden opgestart en kan er weer éénmalig worden gesynchroniseerd. Als ik bv. een tweede keer probeer te synchroniseren dan verschijnt de foutmelding: "synchroniseren mislukt".

De helpdesk zei dat het aan de software ligt en heeft mij volgende acties laten uitvoeren:

Software downloaden (virusscanner uitgeschakeld) en opnieuw installeren van zowel het syncstation als het programma.

uitvoeren.

Helaas hielp dat niet. Ik heb zelfs op een tweede computer bovengenoemde stappen uitgevoerd en daar krijg ik dezelfde foutmelding.

Niemand die dit bekend voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probleempje...
Na de testversie van Vito Quick Contact (4.11) zonder problemen te hebben geprobeerd heb ik besloten om deze software aan te schaffen.

Na de nieuwste softwareversie te hebben gedownload (4.12) heb ik echter het volgende probleem:
Nadat de schermbeveiliging een tijdje werkt is deze niet meer te ontgrendelen. Dit is alleen als het scherm totaal verduisterd is geweest, dus niet als ik het meteen na vergrendeling weer ontgrendel.

In principe zie ik bij dit probleem twee keer het ontgrendelingsscherm waarin wordt weergegeven om het wieltje eerst naar achteren en daarna in te drukken, eerst die van QuickContact en daarna de standaardvermelding.

Ik heb de schembeveiliging zover ik weet verder overal uitgeschakeld, zoals wordt aangegeven, maar blijf het probleem houden....

Het vreemde is dat als ik bij dit probleem wordt gebeld en heb opgenomen, daarna alles weer werkt totdat de vergrendeling weer een tijdje aan staat.

Ik heb de software al een keertje verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd Maar het probleem blijft.

Heeft iemand deze problemen ook (gehad) en/of een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 15:23
Heb je al bij de ontwikkelaar gekeken? (forum)

-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik zag laast een link naar een site die alles onderdelen van de P900 los verkoopt. Heeft iemand nog de link van deze site?

//Edit: Inkloppen in google en whoppa genoeg sites gevonden. Ik wist niet dat het zoveel verkcoht werd. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Oyster op 04-08-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82576

beetje half on topic
ik heb zelf een p800 die kapot is maar binnenkort wordt gemaakt.
ik heb ook een nokia 6600.
Welke telefoon zal ik gaan gebruiken?
Mijn moeder moet dan de andere telefoon gebruiken, ze is niet erg technisch en heeft moeite met telefoons dus wat is beter voor haar?
En welke is qua functies beter?
Ik vond het touchscreen echt enorm fijn.
Maar de nokia heeft meer kleuren en een betere camera.
Need a little bit help ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89599 schreef op 03 augustus 2004 @ 14:10:
Probleempje...
Na de testversie van Vito Quick Contact (4.11) zonder problemen te hebben geprobeerd heb ik besloten om deze software aan te schaffen.

Na de nieuwste softwareversie te hebben gedownload (4.12) heb ik echter het volgende probleem:
Nadat de schermbeveiliging een tijdje werkt is deze niet meer te ontgrendelen. Dit is alleen als het scherm totaal verduisterd is geweest, dus niet als ik het meteen na vergrendeling weer ontgrendel.

In principe zie ik bij dit probleem twee keer het ontgrendelingsscherm waarin wordt weergegeven om het wieltje eerst naar achteren en daarna in te drukken, eerst die van QuickContact en daarna de standaardvermelding.

Ik heb de schembeveiliging zover ik weet verder overal uitgeschakeld, zoals wordt aangegeven, maar blijf het probleem houden....

Het vreemde is dat als ik bij dit probleem wordt gebeld en heb opgenomen, daarna alles weer werkt totdat de vergrendeling weer een tijdje aan staat.

Ik heb de software al een keertje verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd Maar het probleem blijft.

Heeft iemand deze problemen ook (gehad) en/of een oplossing.
Het lijkt erop dat het probleem is verholpen. _/-\o_

Waaraan het lag is mij nog steeds een raadsel, maar bij Keymapper werd wel gevraagd om de software te gaan kopen? Nu werk ik niet hiermee dus heb het maar gelaten voor wat het is.

Ik heb QC verwijderd en mijn P900 en PC beide herstart. Na enige tijd QC opnieuw geinstalleerd en tot nu toe werkt alle OK. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 24-06 12:28

@r!k

It is I, Leclerq

Ja ik heb mijne ook eindelijk :D

Wat een apparaat zeg, echt geweldig ben hem nu nog helemaal aan het uitzoeken maar binnenkort gaan we zeker eens kijken voor handige tools. bemused is al gedownload.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Opera 6.31 is inmiddels uit, een changelog is nog niet beschikbaar helaas.

Hier te downloaden:
http://ftp.tiscali.nl/ope...era_uiq_631_eng_70_20.sis

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14065

man-o-script schreef op 06 augustus 2004 @ 22:53:
Opera 6.31 is inmiddels uit, een changelog is nog niet beschikbaar helaas.

Hier te downloaden:
http://ftp.tiscali.nl/ope...era_uiq_631_eng_70_20.sis
Ik hoop dat ze deze ook klaar hebben gemaakt voor WAP, zodat ik met Orange World en Opara via de WapStack kan surfen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(kick) opnieuw.

Hey Tweakers...

uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120630

Hallo een ieder,

Ben net aangemeld op deze site vanwege mijn aanschaf van een P900.
Langzaam maar zeker boor ik me door het dikke pil om mijn toestel naar behoren te kunnen gebruiken en er zoveel mogelijk uit te kunnen halen.... :z
Vond zelf die 32mb mem.kaart wat aan de krappe kant ( zeker als je er een aantal mp3 opzet :'( ) zou toch liever gaan voor 128mb ( want hoger gaat niet....?)weet iemand een adresje waar ze betaalbaar zijn? heb ze gezien voor 52,- euro is dit schappelijk? Voor zover ik nu ben vind ik een prachtig toestel keurig verzorgt en degelijk. Verder ben ik erg geintr. naar de tomtom versie wat dit toestel zou gaan uitkomen...weet iemand daar meer van..? 8)7 Heb al een berichtje gestuurd naar tomtom maar word daar niet geheel wijzer van..( misschien komt dat wel door mijn onkunde..) Het was ook eigenlijk mijn opzet om alles ineen te hebben!
Verder ziet deze site er goed uit en kun je hier zeker voor een leek als ik heel veel uithalen maar wellicht hebben jullie nog leuke tips en truks of leuke site met intr. programma's voor dit prachtige toestel. _/-\o_

graag tot horens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Laatst online: 06:17
Hallo Tweakers.

Ik ga dit telefoontje waarschijnlijk vrijdag kopen, 2e hands maar garantie loopt nog tot april 2005.

Ik zou graag willen weten waar ik vooral op moet letten voordat ik deze smartphone koop. Waar zitten de zwakke plekken; moet ik goed kijken naar het klepje en de mechanisme? Goed op krassen letten, en vooral op de display? Het is een TFT dus zou het dode pixel kunnen bevatten? is de interactie van het pennetje goed met de touchscreen... kortom weten jullie nog meer waar ik goed op moet letten?

Bij voorbaat vriendelijke bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Morgen alle (Jaaa ik ben lui en net wakker :P)

Zijn nog tweakers die een P900 willen? ik heb 1tje laten reserveren in Rotterdam bij the Phonehouse. alleen ik hoef hem nu niet meer. na 1.5 maand wachten heb ik voor een andere toestel gekozen. Hij kan vandaag nog opgehaald worden. en uiteraard kosteloos. Ook voor de vroege vogels hij gaat vandaag aan het eind van de dag weer in de verkoop.

Voor de gene die hard opzoek is mail mij even snel op (Tijdelijk mail @)

edit:

Het gaat over!

[ Voor 8% gewijzigd door BadBoy18 op 11-08-2004 17:29 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
Flint schreef op 22 juli 2004 @ 01:10:
[...]

Hey hallo, ik heb de p900 sinds gisteren, echter kan ik C:/System/Fonts ook niet vinden, zowel niet op memory card als op internal memory. Ik kan ook geen nieuwe folders aanmaken op zowel beide... doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118122

Kunnen jullie mij vertellen hoe de kwaliteit van de camera is. Ik neem aan dat het voor die prijs een stuk beter zou moeten zijn dan de camera van de K700.
Zijn de foto's en video's allemaal in blokjes of is het zeer gladjes.
En hoe is het gebruik van de MP3.

Hoe zijn jullie ervaringen met de (video)camera dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
Inmiddels heb ik al truetype fonts..

Ander probleem, ik wil graag de taal op engels zetten maar met de T9 dictionary wil ik het nederlandse woordenboek gebruiken. Ik kan het niet afzonderlijk instellen, is het uberhaupt mogelijk om dit voor elkaar te krijgen? Is er speciale software die dat wel kan?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Hoe zit het met de batterijduur bij jullie.

Ik heb dit weekend mijn p900 aan laten staan, vrijdagmiddag rond 6 uur was ie nog helemaal opgeladen, vanochtend stond ie op 28%. In iets meer dan 2 dagen waarin ik echt helemaal niks met de telefoon heb gedaan, (hij heeft alleen op tafel gelegen) is hij dus voor meer dan 70% leeg. Is dit normaal? Ik vind het vrij snel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:07

Nitai

Live the life you love.

ligt eraan wat je allemaal aan hebt staan, ik heb 4 dagen gedaan met m'n P900 (beetje gebeld, gesmst, mail bekeken via gprs, en bluetooth bewust uitgehad). Je moet even kijken of al je proggies wel goed zijn afgesloten....(mbv Sman bijvoorbeeld.)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Nitai schreef op 16 augustus 2004 @ 10:51:
ligt eraan wat je allemaal aan hebt staan, ik heb 4 dagen gedaan met m'n P900 (beetje gebeld, gesmst, mail bekeken via gprs, en bluetooth bewust uitgehad). Je moet even kijken of al je proggies wel goed zijn afgesloten....(mbv Sman bijvoorbeeld.)
Meteen sman even geinstalleerd, de hele pagina stond vol met open applicaties, meteen maar even een paar afgesloten. Eens kijken hoe lang hij het nu uithoudt.

<edit> Ik heb bemused geinstalleerd maar zodra ik verbinding wil maken met mijn pc krijg ik eerst een bluetooth error op de telefoon en daarna als ik in bemused verbinding wil maken geeft hij "command completed with error - 25". Ik heb al op internet gezocht maar kon er niks over vinden, iemand hier ervaring mee?

[ Voor 25% gewijzigd door @r!k op 16-08-2004 13:23 ]

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:40
Sinds paar dagen de P900 (prachtig apparaat, na jaren met Palm/Psion in combinatie met losse phone gedaan te hebben) en het was gister eens tijd om te syncen met Outlook. Dacht ik...

Ik wordt echt helemaal gek van het verbinden met de computer. Nu krijg ik elke keer als ie connect via kabel de melding:
code:
1
2
FATAL Exception (thread 00001560)
ACCESS VIOLATION:

gevolg er valt geen verbinding te leggen. In de taakbalk staan wel het verbonden icoontje en het icoontje van de P900. Als ik op oke druk gaat de melding weg maar als ik daarna weer probeer te connecten zeurt ie over dat de server al in gebruik is.

Ik heb inmiddels de laatste Communication Suite (2.4 Dutch) gedownload en draai Win2k sp4.

kan iemand me uit de brand helpen?

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113948

Voor mensen die graag hun P900 willen inrichten als een P910i kunnen via
www.symbianworld.nl een ZIP file downloaden. In deze file vind men alle
data die op de P910i staat. Dus beltonen, achtergronden, thema's (zitten
een paar hele mooie bij) en de standaard video die op het toestel staat.

Je kan de file downloaden in het forum in binnen een aantal minuten
ook van de voorpagina. Geen idee of er mensen zijn die er interesse in
hebben, maar de mogelijkheid om te downloaden geef ik in ieder geval
aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Escrimador schreef op 19 augustus 2004 @ 23:07:
Sinds paar dagen de P900 (prachtig apparaat, na jaren met Palm/Psion in combinatie met losse phone gedaan te hebben) en het was gister eens tijd om te syncen met Outlook. Dacht ik...

Ik wordt echt helemaal gek van het verbinden met de computer. Nu krijg ik elke keer als ie connect via kabel de melding:
code:
1
2
FATAL Exception (thread 00001560)
ACCESS VIOLATION:

gevolg er valt geen verbinding te leggen. In de taakbalk staan wel het verbonden icoontje en het icoontje van de P900. Als ik op oke druk gaat de melding weg maar als ik daarna weer probeer te connecten zeurt ie over dat de server al in gebruik is.

Ik heb inmiddels de laatste Communication Suite (2.4 Dutch) gedownload en draai Win2k sp4.

kan iemand me uit de brand helpen?
Ik neem aan dat je het toestel via USB probeert aan te sluiten? Bij mij zit het syncstation op USB... Na de installatie van de driver ervoor en het isntalleren van PC suite, heb ik verder niets meer hoeven doen.

Heb je je firewall al eens uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64165

Beste tweakers,

Momenteel loop ik tegen het volgende probleem aan bij het verbinden van mijn p900 met mijn pc.

De verbinding zelf wordt op zich gemaakt alleen krijg ik constant de melding:

Mobile phone suite waarschuwing:

Uw telefoon antwoordt niet goed.
Dit kan veroorzaakt worden door een intern probleem van uw telefoon.

Uw telefoon uit en aanzetten, en het opnieuw proberen.

Al minstent 10 keer telefoon opnieuw aangezet maar hij blijft komen met deze melding. Vervolgens wordt ook telkens de verbinding daarna verbroken...

Besturingssysteem: Winxp
Programma's: Mobile phone suite / logitech setpoint
Bluetooth: De telefoon maakt verbinding via een bluetooth wireless hub (draait op widcomm 1.4.2.8) die is bijgeleverd bij het logitech dinovo media toetsenbord en muis (alle software heb ik al geupdate).

Alle verbindingen heb ik voorzover mogelijk op onveilig staan om te zorgen dat daar het probleem niet in kan zitten ;)

Kennen jullie dit probleem? en nog beter hebben jullie een oplossing _/-\o_

Jip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
De bluetooth adapter moet direct op een USB poort aangesloten zijn welke direct op de pc zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De bluetooth hub is direct op een usbpoort aangesloten op mijn pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 24-06 09:49
Anoniem: 64165 schreef op 21 augustus 2004 @ 11:30:
De bluetooth hub is direct op een usbpoort aangesloten op mijn pc...
ergo BT dongle direct op PC aansluiten en niet op een hub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik maak geen gebruik van een dongle, dit is volgens mij ook helemaal niet nodig. Hier is meer informatie over wat ik gebruik:

http://www.logitech.com/i...rid=486&detail=2bt_wl_hub

Hier staat dat de p900 getest is en een gebruikershandleiding:

http://www.logitech.com/i...ntCRID=272,contentID=7177

Al 3 keer doorgefietst zonder resultaat.

Dan staat hier nog wat over als er al een bluetooth device geinstalleerd was (bijvoorbeeld dongle (wat bij mij dus niet het geval was))

http://www.logitech.com/p...gitech_desktop_for_bt.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is overigens bij jullie bekend of SE bij nieuwe firmware versies aan BT instellingen heeft geprutst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup, 1 van de eerste updates had verbeteringen qua BT in zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GROM, Goed, de SEUS doet het ook niet... Ben al 4 uur bezig om de firmware up te graden maar hij blijft hangen bij :

Please wait...

Checking the installation of Sony Ericsson Update Service

Of ben ik te ongeduldig en duurt dit doorgaans een jaar of drie...

Ook de vorige versie van SUES heb ik geprobeerd, werkt ook niet. Verder alles gedaan wat er in de kennisbank aan mogelijke oplossingen staat maar nog steeds niks. Vervolgens maar een master reset van mijn telefoon gedaan maar updaten wil ie nog steeds niet... BT werkt ook nog steeds niet naar behoren...

Iemand tips, trucs, oplossingen!! Kan ze wel gebruiken nu... :( :(

Waarschijnlijk zal het wel iets onzettend stoms zijn wat ik ben vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
nils7 schreef op 21 augustus 2004 @ 04:28:
De bluetooth adapter moet direct op een USB poort aangesloten zijn welke direct op de pc zit....
Ik gebruik persoonlijk de bluetooth in de Logitech MX900 cradle - in elk geval met synchroniseren geen enkel probleem (waarbij hij dan dus tegelijk verbinding heeft met mijn muis en mijn p900) - dus mij lijkt dat de hardware het probleem niet is...
dit ter informatie.

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reinhrst schreef op 21 augustus 2004 @ 20:16:
[...]

Ik gebruik persoonlijk de bluetooth in de Logitech MX900 cradle - in elk geval met synchroniseren geen enkel probleem (waarbij hij dan dus tegelijk verbinding heeft met mijn muis en mijn p900) - dus mij lijkt dat de hardware het probleem niet is...
dit ter informatie.
Nee klopt, Denk niet dat het aan de hardware van logitech ligt, Hij heeft muis, mediapad en toetsenbord connected en hij pairt de telefoon ook, alleen bij de verbinding met de telefoon gaat het mis en krijg ik die melding... Denk dat het aan mijn telefoon ligt, Maar ja, zoals hierboven staat kan ik daar nu ook weinig aan doen... omdat die update service ook geen zin heeft wat voor mij te doen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Laatst online: 22-06 19:40
running man schreef op 20 augustus 2004 @ 20:33:
[...]

Ik neem aan dat je het toestel via USB probeert aan te sluiten? Bij mij zit het syncstation op USB... Na de installatie van de driver ervoor en het isntalleren van PC suite, heb ik verder niets meer hoeven doen.

Heb je je firewall al eens uitgezet?
yep op USB. Installatie verloopt ook goed; syncstation en de suite. Hele machine daarna gewoon bagger; bijvoorbeeld DVD backupje maken met CCE zit er ineens niet meer in omdat ie continu vastloopt (vaak mroute~2.exe heeft fouten gegenereerd).

Ook vastlopers tijdens gewoon gebruik. heb zaterdag alles eraf gegooid en nu weer probleemloos, maar wil natuurlijk toch PC suite gaan gebruiken.

Overigens geen firewall op deze machine (daar een aparte machine voor in het netwerk).

nog meer ideeen? Suite problemen met dual cpu?

PS hij gaf toen alles geïnstalleerd was ook steeds bij het aflsuiten van de computer een error met de "Socket Notification Sink"

UPDATE het schijnt met McAfee te maken te hebben McAfee Support
SOLVED McAfee verwijderd, Sony software verwijderd, herstart, Sony software geïnstalleerd en het werkt perfect. Is dit iets voor in de startpost?

[ Voor 27% gewijzigd door Escrimador op 23-08-2004 22:19 ]

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111480

Weet iemand een handige tool om door de contacten te scrollen zonder de jog dial te gebruiken. In de autohouder is het namelijk erg lastig om de jog dial te gebruiken (je zit met je rechterhand voor het display). Handig zou zijn de Camera en Internet toets te definieren voor up en down scrollen.

Ik hoor het graag.

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:22
Anoniem: 113948 schreef op 20 augustus 2004 @ 15:45:

aan.
Eindelijk echt mooie thema's

Ik heb nu Pinstripe thema en die vinnik persoonlijk echt mooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.strating.demon.nl/p900/screen.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strating.demon.nl/p900/screen-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tim B, erg goede optie. Wellicht is er een programma voor. Ik ken het niet! Het staat
misschien op www.handango.com. Zoek er daar eens op.

dikkiedik, alstu en veel plezier ermee. Ik heb ook jouw thema op mijn toestel. Ik kom
nog wel wat irritante dingen tegen, want teksten in selectboxen die niet geselecteerd
zijn, zijn wit. Dus erg lastig te lezen, maar ja ff scrollen en je kan ze stuk voor stuk
lezen. Daarnaast zijn de icoons hier rechts zichtbaar op het scherm wat groter op de
P910i. Daar zijn ze dan ook wat mooier samen met dit thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87066

Anoniem: 113948 schreef op 20 augustus 2004 @ 15:45:

aan.
Ik heb hem helaas nog niet gevonden: is die file nog op symbianworld te vinden?

Verder het volgende probleem wat ik niet opgelost krijg. In HandyDay 2004 zit een schermpje waarin je snelkoppelingen kunt plaatsen (rechts van de weekdagen). Alleen als het daadwerkelijke programma verwijderd is, blijft de snelkoppeling daar staan en krijg ik die niet verwijderd. Iemand een idee of dit kan en zo ja, hoe? O-)

Zul je altijd zien! Post ik mijn vraag en vind ik zelf ineens de oplossing :X

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 87066 op 24-08-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

....

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 87066 op 24-08-2004 22:44 . Reden: Dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De file staat nog op het forum onder UIQ nieuws. Daar kan je het vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben van plan een Master Reset te doen maar ik moet hiervoor een Pincode intoetsen. Dit is niet de pin van mijn SIM maar ik kan me echt niet heugen dat ik ooit een andere pincode ingetoetst heb. Hoe omzeil ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50825

Mis ik nu een spreadsheet bij de applicaties die dit apparaat heeft?

Of kijk ik gewoon niet goed?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39997

Anoniem: 50825 schreef op 31 augustus 2004 @ 00:50:
Mis ik nu een spreadsheet bij de applicaties die dit apparaat heeft?
Nee hoor, er zit 'n 'Viewer' in. Bewerken gaat alleen wat lastig. Maar daar heb je QuickSheet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcl
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 11:58

mcl

Sinds een tijdje heb ik een probleem met de calibratie van m'n P900. Als ik opnieuw m'n scherm calibreer, lukt het na de calibratie niet eens meer om op de 'Yes'-knop te drukken om de nieuwe calibratiesettings te bevestigen.
Het beste wat ik kan bereiken is niet precies op de 3 calibratiepunten te klikken, waardoor er nog een enigszins acceptabel resultaat uit komt.
Op onderstaande foto trek ik een lijntje precies langs de onderkant van het scherm (in jotter). Zoals je kunt zien zijn sommige van de buttons onderop het scherm (stilte-profiel, toetsenbord en tijd) niet eens meer te bereiken.
De SE-klantenservice zei dat ik m'n firmware moest upgraden. Dat loste natuurlijk niets op. Voordat ik hem naar het reparatiepunt stuur, zou ik graag willen weten of anderen ook dit probleem gehad hebben, en hoe ze er vanaf gekomen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mcl/calibratie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

mcl schreef op 31 augustus 2004 @ 11:12:
Sinds een tijdje heb ik een probleem met de calibratie van m'n P900. Als ik opnieuw m'n scherm calibreer, lukt het na de calibratie niet eens meer om op de 'Yes'-knop te drukken om de nieuwe calibratiesettings te bevestigen.
Het beste wat ik kan bereiken is niet precies op de 3 calibratiepunten te klikken, waardoor er nog een enigszins acceptabel resultaat uit komt.
Op onderstaande foto trek ik een lijntje precies langs de onderkant van het scherm (in jotter). Zoals je kunt zien zijn sommige van de buttons onderop het scherm (stilte-profiel, toetsenbord en tijd) niet eens meer te bereiken.
De SE-klantenservice zei dat ik m'n firmware moest upgraden. Dat loste natuurlijk niets op. Voordat ik hem naar het reparatiepunt stuur, zou ik graag willen weten of anderen ook dit probleem gehad hebben, en hoe ze er vanaf gekomen zijn.

[afbeelding]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem... Alleen ligt mij "leeg" veld iets meer naar links, kan alleen het toetsenbordje bij berichten niet meer bereiken.
Ik heb er geen oplossing voor, alleen opsturen naar reparatiepunt.
Ik heb daar geen in qua tijd dat ik hem kwijt ben / kosten.
Heb er gewoon mee leren leven, alhoewel het wel soms wel irritant is.
Erg raar probleem ook, moet eigenlijk niet mogen.

(overigens de nieuwste firmware erop gezet, dus daar kan het ook niet aan liggen)

[ Voor 5% gewijzigd door Tha BasZ op 31-08-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120119

Anoniem: 87066 schreef op 25 augustus 2004 @ 21:15:
Ik ben van plan een Master Reset te doen maar ik moet hiervoor een Pincode intoetsen. Dit is niet de pin van mijn SIM maar ik kan me echt niet heugen dat ik ooit een andere pincode ingetoetst heb. Hoe omzeil ik dit?
Probeer 0000. Das de standaard blokkeringscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
ik heb ff een snel vraagje en forgive me als het hier al eens is gezegd of het gewoon in de handleiding staat maar keb al een aantal keer gehad dat als ik mijn p900 uit broekzak haalde er op het scherm stond: bevestig door op jog dial te drukken, en daar kon ik mijn toetsenblokkering mee uitzetten ( ipv OK, *) ik heb vanalles geprobeerd maar kan het eigenlijk niet achterhalen waar ik nu op moet duwen om dat te krijgen.

No worries m8

Anoniem: 52188

Is heel eenvoudig. Behalve "OK" -> "*" om je toetsenbord te ontgrendelen kan je ook gebruik maken van je jog-dial wieltje. Om dat te doen duw je het wieltje eerst naar voren of naar achteren en als er dan komt te staan "Press Jog Dial to confirm (oid)" dan druk je het wieltje in en is je toetsenbord ontgrendelt.

By the way, heb mijn p900 net drie dagen binnen. Wat een geweldig apparaat. Moet alleen wel zeggen dat het een enorm werk is om alle vier de p900 topics te lezen, had net zo goed de manual erbij kunnen pakken denk ik 8)7

• mcl
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 11:58

mcl

Tha BasZ schreef op 31 augustus 2004 @ 14:39:
[...]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem... Alleen ligt mij "leeg" veld iets meer naar links, kan alleen het toetsenbordje bij berichten niet meer bereiken.
Ik heb er geen oplossing voor, alleen opsturen naar reparatiepunt.
Ik heb daar geen in qua tijd dat ik hem kwijt ben / kosten.
Heb er gewoon mee leren leven, alhoewel het wel soms wel irritant is.
Erg raar probleem ook, moet eigenlijk niet mogen.

(overigens de nieuwste firmware erop gezet, dus daar kan het ook niet aan liggen)
Ik overweeg nu toch maar om hem op te sturen voor reparatie (nog net binnen garantie). Van de klantenservice heb ik het bedrijf Dynafix uit Nuth opgekregen. Hebben jullie hier ervaring mee? Worst-case-scenario: ze moeten onderdelen bestellen. Hoe lang zou ik hem dan kwijt zijn?

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

mcl schreef op 02 september 2004 @ 08:24:
[...]

Ik overweeg nu toch maar om hem op te sturen voor reparatie (nog net binnen garantie). Van de klantenservice heb ik het bedrijf Dynafix uit Nuth opgekregen. Hebben jullie hier ervaring mee? Worst-case-scenario: ze moeten onderdelen bestellen. Hoe lang zou ik hem dan kwijt zijn?
En daar ha dik dus geen zin in, dat ik hem kwijt ben e.d.
Dus vandaar dat ik hem niet heb weggebracht / opgestuurd...
Het moet het eigenlijk wel gewoon goed doen, maar ik mis nu niet echt dat kleine stukje wat ik nu niet kan "aanraken".

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Anoniem: 52188 schreef op 02 september 2004 @ 03:55:
Is heel eenvoudig. Behalve "OK" -> "*" om je toetsenbord te ontgrendelen kan je ook gebruik maken van je jog-dial wieltje. Om dat te doen duw je het wieltje eerst naar voren of naar achteren en als er dan komt te staan "Press Jog Dial to confirm (oid)" dan druk je het wieltje in en is je toetsenbord ontgrendelt.

By the way, heb mijn p900 net drie dagen binnen. Wat een geweldig apparaat. Moet alleen wel zeggen dat het een enorm werk is om alle vier de p900 topics te lezen, had net zo goed de manual erbij kunnen pakken denk ik 8)7
als ik mijn wieltje naar voren of achteren duw komt er bij mij geen confirm message te staan voor de jog dial

No worries m8

Ik probeer mijn huidige SMS op te slaan zodat ik na een Master Reset mijn sms terug kan zetten op mijn P900. Ik heb een aantal programma's gebruikt (o.a. DesktopMessage) maar deze kunnen mijn sms wel opslaan op mijn PC maar vanaf mijn PC kan ik ze niet meer terugzetten naar mijn P900. Ik kan mijn c:/mail wel kopieren naar mijn PC maar dan blijft een index file achter die ik niet kan overschrijven.

Toen vond ik via Google dit:

1- Backup your phone using the PC Suite.
2- Search for *.ecs with Windows' search function. My backup file's name is my p800 2004-08-11 05.33.44.ecs and stored under this folder : C:Documents and Settings**Application DataSony Ericssonbackups350443-10-******-1 (I'm using WinXP)
3- Rename this file to .zip and open it.
4- Copy your /system/mail folder to your desktop.
5- Now put your phone on the cradle.
6- Open again the backup utility. Press the backup button and let the program shut you phone down. And then turn it on again. Let it back up your phone again. When the screen which asks you to open the phone, flight mode etc. DO NOTHING!
7- Open Epocware PC File Manager.
8- Go to C:/system and delete the whole mail folder.
9- Copy the mail folder which is on your desktop (the one from the backup) under the system folder
10- Restart your phone and you're done!

Dat zag er mooi uit, dus ik heb het geprobeerd. Twee problemen waar ik tegen aanliep

- Het hernoemen van de *.ecs naar *.zip en deze te openen geeft bij mij een behoorlijk aantal *.dat files maar niet de bedoelde mail map.
- Op het aangegeven moment via de filemanager connecten met mijn p900 gaat ook niet: phone is not connected en dus kan ik op dat moment het belangrijke index.file niet overschrijven.

Heeft iemand als 's succesvol zijn smsjes via backup op PC terug kunnen zetten na de P900 ?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 87066 op 03-09-2004 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 87066 schreef op 25 augustus 2004 @ 21:15:
De PinCode is toch echt de pin code van je sim-kaart, dus om detelefoon op te starten. Heb je al een master reset kunnen uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

running man schreef op 03 september 2004 @ 08:22:
[...]

De PinCode is toch echt de pin code van je sim-kaart, dus om detelefoon op te starten. Heb je al een master reset kunnen uitvoeren?
Nee..de pincode is standaard 0000. Daar ben ik inmiddels wel achter gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ErikH schreef op 16 augustus 2004 @ 10:40:
Hoe zit het met de batterijduur bij jullie.

Ik heb dit weekend mijn p900 aan laten staan, vrijdagmiddag rond 6 uur was ie nog helemaal opgeladen, vanochtend stond ie op 28%. In iets meer dan 2 dagen waarin ik echt helemaal niks met de telefoon heb gedaan, (hij heeft alleen op tafel gelegen) is hij dus voor meer dan 70% leeg. Is dit normaal? Ik vind het vrij snel namelijk.
Ik heb ook een probleem met die accu ja. Soms doe ik er 4 tot 5 dagen mee, maar sinds vandaag gaat mijn p900 gewoon vanzelf uit... De accu zit dan nog voor dik 30% vol :? Ik word hier een beetje gek van. Gsm die gewoon maar uitgaat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Playboy Mansion, ik heb net een master reset uitgevoerd en de backup (die ik ervoor had gemaakt) terug gezet en ik heb al mijn smsjes weer op mijn P900 staan. Dus je kunt zonder problemen een master reset uitvoeren als je maar een backup hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122128

Ik ben vanaf komende dinsdag ook een gelukkige p900 gebruiker :*) . Hiervoor had ik een imode telefoon waar de voetbalscores live via de mail naar me toe gestuurd werden met vi wat dus bijna niets koste. Helaas heb ik dit dus straks niet meer. Kennen jullie software of site's waar je dat kan live-scores kunt krijgen?

Na even zoeken op internet kwam ik op dit programmatje uit : http://www.footyscores.com/

Dit is een soort tracker die de livescores laat zien en kost $45, dus ongeveer 36 euro. Hij is te koop via handango. Zou dit wat zijn en heeft een van jullie dit programma wel eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

running man schreef op 03 september 2004 @ 17:08:
Playboy Mansion, ik heb net een master reset uitgevoerd en de backup (die ik ervoor had gemaakt) terug gezet en ik heb al mijn smsjes weer op mijn P900 staan. Dus je kunt zonder problemen een master reset uitvoeren als je maar een backup hebt!
Ja dat lukt mij ook maar mijn bedoeling is om een master reset uit te voeren en dan geen backup restoren maar alleen mijn sms terug zetten. Dat moet kunnen via c/system/mail maar daar kan die indexfile niet van overschreven worden, die blijkbaar belangrijk is om je oude sms terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:10
Ik heb redelijk wat problemen om het internet op te komen met mijn p900.
Zodra ik de standaard internet 'explorer' gebruik via orange world gaat het prima.
Maar met Opera kom ik gewoonweg het internet niet op. Nu is dat niet zo'n heel groot probleem omdat de standaard internet 'explorer' wel werkt.

Maar nu het volgende. Ik ga dit weekend weg, en heb normaal vrij veel contact via irc.
Dus, handig :), ik Quirc 1.01 gedownload en geinstalleerd.
Maar deze werkt ook niet :?

Zodra ik de telefoon op de cradle op de pc aansluit kom ik prima in de irc channels. (via mijn normale internet verbinding) Maar zodra ik dat via orange world probeer werkt het niet.
Ik krijg dan de volgende error : **Exception java.net.UnknownHostException(irc.serverxtreme.com)

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb inmiddels al een half uur met orange aan de telefoon gezeten, maar mocht ook niet baten.
(Als ik instellingen moet geven, geeft u maar een gil)

edit: Wat instellingen betreft. Ik heb zowel de autoconfigurator van Orange.nl als die uit de startpost gebruikt.

[ Voor 12% gewijzigd door henk83 op 10-09-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14889

Ik heb sinds vrijdag mijn P900, maar tot die tijd is het mij nog steeds niet gelukt om hem te synchorniseren met de computer.
- het lampje van het Syncstation brand als ik de p900 erin zet
- software van de cd is geinstaleerd
- Syncstation is geinstaleerd
- COM-poorten zijn ingeschakeld
- bij kabelopties heb ik modem ingesteld

maar als ik de PC met mijn telefoon wil verbinden via de dial-up wizard vinden ze elkaar niet....
Ben ik wat vergeten, of wat kan het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Dial-up wizard?
Als je de telefoon op het syncstation zet dan moet er rechtsonder in beeld een icoontje bij komen. (En dan zou het ook moeten werken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14889

Zowel bij mijn telefoon als op mijn PC verschijnt geen icoontje...

Ik heb wel ergens gelezen dat ik de COM-poort waar de USB-hub op aangesloten is moet uitschakelen, maar hoe en welke kan ik dan weer nergens vinden 8)7

edit: als ik mijn T68i erop zet gebeurt er ook helemaal niets...

Probleem opgelost, dom van mij :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 14889 op 15-09-2004 18:26 ]

Anoniem: 123615

mm ik heb mijn p900 al een paar maandjes maar heb nooit mijn p900 goed kunnen kalibreren... wanneer ik het opnieuw kalibreer, dan zijn er altijd maar 3 puntjes (links boven, links beneden, rechts beneden) waardoor rechtsboven nooit goed gecalibreerd is...

weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

P900--> P910

Dus de 128MB MAX restrictie was dus WEL software matig

[ Voor 5% gewijzigd door Sur_G op 19-09-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tering! Dat moet weg te halen zijn. Wat een eikels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 24-06 16:13

Whuzz

Dodgeball!

Sur_G schreef op 19 september 2004 @ 19:24:
P900--> P910

Dus de 128MB MAX restrictie was dus WEL software matig
omg! de f*ckers! (excusez le mot)
Da's dus puur marketing techniek, zodat ze later de P910 uit konden brengen met een leuk extratje tov van de P900 (de Duo Pro support). Beetje jammer :(

Nou maar hopen dat het gekraakt wordt en we zelf kunnen upgraden of dat er zelfs een legale upgrade komt.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je het verhaal leest moet het werken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 23-06 22:48

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik heb gelijk een email gestuurd naar een SE Manager, hopelijk stuurt hij snel een antwoord :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ben benieuwd of die P900 -> P910 een beetje werkt...
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Lees voordat je hier een vraag stelt eerst de openingspost door en gebruik de GoT-Search om te kijken of je vraag al eerder aan bod is geweest. Met betrekking tot het uitwisselen van content is ook het volgende van belang:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware