DeoDupke schreef op 28 juni 2004 @ 18:36:
Hey whuzz, wat zeiden ze tegen jou toen je met SE hebt gecommuniceerd? En weet je misschien waar ik meer van dit probleem kan lezen? ( internationaal, meende namelijk dat jij daar eens iets over geschreven had in een topic hier)
wat ze op de servicedesk zeggen( via mail) dat het niet zo ontzettend veel voorkomt, terwijl er hier toch al verschillende mensen zijn die er last van hebben. en dat je hem maar ter reparatie moet aanbieden ( ik heb zoon gevoel dat ze er op dit moment helemaal niks aan kunnen doen)
komt het soms alleen maar voor bij een bepaalde lichting?
Bij mij zeiden ze dat ik mijn SIM kaart maar eens moest controleren en contact met mijn provider opnemen

Het ligt niet aan de simkaart, dat had ik ze duidelijk uitgelegd.
Het probleem komt inderdaad niet zo heel vaak voor. Ik heb in mijn speurtocht op het internet in totaal een stuk of 15 (inclusief die van jou en mij) gevallen kunnen vinden. Dat is natuurlijk maar heel weinig tov alle P900's die ze hebben verkocht.
Zoek maar eens op Esato naar "Insert Sim Card Error" dan vind je vast wel wat.
Tja, ter reparatie aanbieden... het punt is dat het probleem nauwelijks reproduceerbaar is. Ik geloof nooit dat er iemand een week lang met jou toestel met een simkaart daar in gaat rondlopen tot ie een keer de error geeft...
Toestel komt bij SE (of erger, een bedrijf als Dynafix), die doen alle standaard tests, daar zal ie wel doorheen komen, dan drukken ze er een simkaartje in en kijken of alles werkt. Als je heel veel mazzel hebt geeft ie dan nét een sim-error, maar waarschijnlijk niet en dan concluderen ze dat er niets aan te repareren valt en krijg jij hem terug. Of je nog wel ff de onderzoekskosten wilt betalen aub...
Dan ben je 45 euro armer en zit je een maand (of langer) zonder telefoon.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!