Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 16:13

Whuzz

Dodgeball!

DeoDupke schreef op 28 juni 2004 @ 14:07:
hmjah vandaag weer, zat in de trein, wilde iemand bellen druk op gesprekslijst, en ja hoor, SIM plaatsen, daarna drukte ik op OK en toen gaf hij de melding, open klep om demo te starten :? dus ik opende de klep en toen startte de demo, maarja kon niks doen want moest mijn sim pin invoeren die dus niks deed,

dus maar weer rebooten
Heb je al contact met SE opgenomen? Hoe meer mensen met dit probleem dat doen hoe groter de kans is dat ze er onderzoek gaan doen naar de oorzaak.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Whuzz schreef op 28 juni 2004 @ 14:10:
[...]

Heb je al contact met SE opgenomen? Hoe meer mensen met dit probleem dat doen hoe groter de kans is dat ze er onderzoek gaan doen naar de oorzaak.
net maar ff gedaan,

nu antwoord:
Geachte mijnheer Deodupke,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Helaas kunnen wij van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw telefoon, maar u kunt uw telefoon ter controle of ter reparatie aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations

[ Voor 42% gewijzigd door DeoDupke op 28-06-2004 16:10 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Whuzz schreef op 27 juni 2004 @ 20:44:
[...]

Je wilt gewoon emailen met je P900 en dus ook je Planet Email ophalen ofzo?
Leg nou eens duidelijk uit wat je wilt :)
Dat is inderdaad wat ik wil...

En ik "dacht" dat het ook mogelijk was om met de P900 te internetten maar dat kan dus niet? Maar goed, ik wil dus emailen met mijn P900 (account van Planet Internet) met mijn P900. Zowel mail ontvangen als versturen.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
LaZZ schreef op 28 juni 2004 @ 16:54:
[...]

En ik "dacht" dat het ook mogelijk was om met de P900 te internetten maar dat kan dus niet? Maar goed, ik wil dus emailen met mijn P900 (account van Planet Internet) met mijn P900. Zowel mail ontvangen als versturen.
je kunt wel internetten maar je moet een gprs account hebben. en voor mail te versturen/ontvangen ook

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

LaZZ schreef op 28 juni 2004 @ 16:54:

Mits planet het toestaat om mail te versturen via hun servers vanaf een niet-planet lijn dan kun je via hun mail versturen.
Je mail ophalen kan ook gewoon.
Zorg dat je een GPRS account heb en vul in je telefoon bij de email instellingen dezelfde dingen in die je in je outlook in zou vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
En waar kun je zo'n GPRS account krijgen? Heb een KPN abo

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Hey whuzz, wat zeiden ze tegen jou toen je met SE hebt gecommuniceerd? En weet je misschien waar ik meer van dit probleem kan lezen? ( internationaal, meende namelijk dat jij daar eens iets over geschreven had in een topic hier)

wat ze op de servicedesk zeggen( via mail) dat het niet zo ontzettend veel voorkomt, terwijl er hier toch al verschillende mensen zijn die er last van hebben. en dat je hem maar ter reparatie moet aanbieden ( ik heb zoon gevoel dat ze er op dit moment helemaal niks aan kunnen doen)

komt het soms alleen maar voor bij een bepaalde lichting?

@LaZZ
http://www.kpn.com/kpn/show/id=283670/sc=72e482
ff zoeken op KPN wil wel eens helpen

[ Voor 9% gewijzigd door DeoDupke op 28-06-2004 18:41 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14455

Anoniem: 70316 schreef op 28 juni 2004 @ 12:47:
[...]

Maar de gebruikersnaam en wachtwoord die je dan moet invullen (die vraagt hij namelijk bij gebruik van SMTP-authenticatie) heb je van vodafone gekregen?
Nee ik heb mij hier aangemeld: https://my.vodafone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116556

Jajajajaja... Ik heb eindelijk mijn P900!!! Echt een gaaf fonna!
Touchscreen is zo gaaf en de ringtones zijn geweldig!
Echt een cool ding!

Hebben jullie nog aanraders voor bepaalde softwares?

:) :P ;) ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 116556 op 28-06-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

ok top bedankt.. ik wilde daar vanmiddag al even kijken, maar site was down ofzo... thnx iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113273

Hoi,

Heeft iemand enig idee of er al hard gewerkt wordt aan een opvolger van de P900? Ik sta op het punt om een nieuwe telefoon uit te zoeken en de P900 stata nog steeds op mijn lijstje.. Hij is alleen 'al' 9 maanden; precies even oud als de 800 toen deze een opvolger kreeg.. Als er bijv. voor de herfst een nieuwe P gepland staat, wacht ik wellicht even.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hallo,

Ik ben zeer dringend op zoek naar een stukje plastic (beschermsticker) welke ik over mijn p900 kan plakken zodat ik geen beschadigingen krijg. Ik msn vrij veel en zie al hier en daar wat krasjes staan. Wie o Wie kan mij helpen of weet een adres. Ik heb geen creditcard :(

alvast bedankt

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DeoDupke schreef op 28 juni 2004 @ 18:36:
Hey whuzz, wat zeiden ze tegen jou toen je met SE hebt gecommuniceerd? En weet je misschien waar ik meer van dit probleem kan lezen? ( internationaal, meende namelijk dat jij daar eens iets over geschreven had in een topic hier)

wat ze op de servicedesk zeggen( via mail) dat het niet zo ontzettend veel voorkomt, terwijl er hier toch al verschillende mensen zijn die er last van hebben. en dat je hem maar ter reparatie moet aanbieden ( ik heb zoon gevoel dat ze er op dit moment helemaal niks aan kunnen doen)

komt het soms alleen maar voor bij een bepaalde lichting?
Bij mij zeiden ze dat ik mijn SIM kaart maar eens moest controleren en contact met mijn provider opnemen |:(
Het ligt niet aan de simkaart, dat had ik ze duidelijk uitgelegd.

Het probleem komt inderdaad niet zo heel vaak voor. Ik heb in mijn speurtocht op het internet in totaal een stuk of 15 (inclusief die van jou en mij) gevallen kunnen vinden. Dat is natuurlijk maar heel weinig tov alle P900's die ze hebben verkocht.
Zoek maar eens op Esato naar "Insert Sim Card Error" dan vind je vast wel wat.

Tja, ter reparatie aanbieden... het punt is dat het probleem nauwelijks reproduceerbaar is. Ik geloof nooit dat er iemand een week lang met jou toestel met een simkaart daar in gaat rondlopen tot ie een keer de error geeft...
Toestel komt bij SE (of erger, een bedrijf als Dynafix), die doen alle standaard tests, daar zal ie wel doorheen komen, dan drukken ze er een simkaartje in en kijken of alles werkt. Als je heel veel mazzel hebt geeft ie dan nét een sim-error, maar waarschijnlijk niet en dan concluderen ze dat er niets aan te repareren valt en krijg jij hem terug. Of je nog wel ff de onderzoekskosten wilt betalen aub...

Dan ben je 45 euro armer en zit je een maand (of langer) zonder telefoon. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Whuzz schreef op 29 juni 2004 @ 11:12:
[...]

Bij mij zeiden ze dat ik mijn SIM kaart maar eens moest controleren en contact met mijn provider opnemen |:(
Het ligt niet aan de simkaart, dat had ik ze duidelijk uitgelegd.

Het probleem komt inderdaad niet zo heel vaak voor. Ik heb in mijn speurtocht op het internet in totaal een stuk of 15 (inclusief die van jou en mij) gevallen kunnen vinden. Dat is natuurlijk maar heel weinig tov alle P900's die ze hebben verkocht.
Zoek maar eens op Esato naar "Insert Sim Card Error" dan vind je vast wel wat.

Tja, ter reparatie aanbieden... het punt is dat het probleem nauwelijks reproduceerbaar is. Ik geloof nooit dat er iemand een week lang met jou toestel met een simkaart daar in gaat rondlopen tot ie een keer de error geeft...
Toestel komt bij SE (of erger, een bedrijf als Dynafix), die doen alle standaard tests, daar zal ie wel doorheen komen, dan drukken ze er een simkaartje in en kijken of alles werkt. Als je heel veel mazzel hebt geeft ie dan nét een sim-error, maar waarschijnlijk niet en dan concluderen ze dat er niets aan te repareren valt en krijg jij hem terug. Of je nog wel ff de onderzoekskosten wilt betalen aub...

Dan ben je 45 euro armer en zit je een maand (of langer) zonder telefoon. :(
hmjah daar was ik dus al bang voor, ik dacht trouwens dat het een toch meer voorkomend probleem was. Mijn oom heeft het een paar keer gehad maar nadat hij hem de eerste keer geupdate heeft heeft hij het niet meer gehad. Hmm, naja ik blijf nog even doormailen met de support, eens kijken wat ze zeggen

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 17:32
Anoniem: 113273 schreef op 29 juni 2004 @ 00:46:
Hoi,

Heeft iemand enig idee of er al hard gewerkt wordt aan een opvolger van de P900?
Nee, alleen geruchten. Voor meer info, zie dit bericht.
blogbuster schreef op 29 juni 2004 @ 10:52:
Hallo,

Ik ben zeer dringend op zoek naar een stukje plastic (beschermsticker)
Gooooooogle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 24-06 18:52
Bij http://www.pdashop.nl/ hebben ze ook Brando Screenprotectors voor de P900 en kan ook zonder creditcard, je kunt ook langs gaan in de winkel (Oudedijk, Rotterdam).

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06 06:26
keb hem vandaag voor het eerst laten vallen en ben er ni trots op:S, hij viel uit mijn borstzak en nu zit er een deuk/gat/kras rechtbove net naast het lichtje:S hoe kan ik dit fixe of kan ik ergens nog een nieuw kapje kopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
kun je beter de programmas op het geheugen zetten of op de memorystick? heb nu nog 6mb vrij op het geheugen, kan ik beter de rest van de programmas op de stick zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:04

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Geef eens de directe link? Ik zie een heleboel tekst maar niet wat jij bedoelt.
blogbuster schreef op 29 juni 2004 @ 10:52:
Hallo,

Ik ben zeer dringend op zoek naar een stukje plastic (beschermsticker) welke ik over mijn p900 kan plakken zodat ik geen beschadigingen krijg. Ik msn vrij veel en zie al hier en daar wat krasjes staan. Wie o Wie kan mij helpen of weet een adres. Ik heb geen creditcard :(

alvast bedankt
Kijk een op marktplaats, daar heb ik een Belkin screenprotector vandaan. Mocht je niet kunnen vinden dan wil ik je het e-mail adres wel geven. Pakketje bestaat uit 2x een screenprotector, een schoonmaaksetje en nog wat, 15,- overgemaakt en 2 dagen later binnen, prima spul!
Anoniem: 116556 schreef op 28 juni 2004 @ 21:55:
Hebben jullie nog aanraders voor bepaalde softwares?
Tracker 4 en QuickOffice heb ik geïnstalleerd, bij mijn weten het enige wat je nodig hebt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89599

Eindelijk heb ik een goed programma gevonden om de verjaardagen en terugkomende dagen te gebruiken i.c.m. outlook. In eerste instantie heb ik HappyDates gebruikt maar deze viel mij zwaar tegen.

Na installatie van dit programma neemt hij alle informatie van outlook over (in mijn geval meer dan 1200 namen/adressen) waarna je zelf kunt bepalen welke personen je wilt weergeven. Na deze keuze en synchronisatie worden de terugkerende items netjes weergegeven in outlook.

Het enige nadeel is dat het andersom niet werkt, of ik heb het nog niet ontdekt, maar verwijdering van de dagweergave van de al in outlook weergegeven verjaardagen is ook eenvoudig te doen. Het is dus alleen even aanleren om vanuit de telefoon nieuwe data in te voeren.

Verder is er een zéér handige zoekfunctie om de contactgegevens totaal met de jogdial te hanteren.

Via http://www.vitotechnology.com/p800_man/QC_manual.html kun je het zelf allemaal lezen. EEN ECHTE AANRADER.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 12:32
i2Paq schreef op 30 juni 2004 @ 08:40:
[...]

Geef eens de directe link? Ik zie een heleboel tekst maar niet wat jij bedoelt.
Jij kunt toch ook kijken en vooral zoeken? :? Naar p900 zoeken en tada, hele waslijst met alles denkbare wat je aan de p900 zou kunnen vervangen/toevoegen/etc. :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mbvisiontt schreef op 30 juni 2004 @ 10:49:
[...]
Jij kunt toch ook kijken en vooral zoeken? :? Naar p900 zoeken en tada, hele waslijst met alles denkbare wat je aan de p900 zou kunnen vervangen/toevoegen/etc. :)
Coole dingen hebben ze daar. Je kan bijna je hele telefoon als bouwpakket kopen :)

Jammer dat de site zich niets aantrekt van dat ik engels kies op de eerste pagina :+

Dat touchscreen lijkt me overigens nog wel handig in een ander projectje waar ik over nadenk - zouden we dit scherm aan een pc kunnen hangen (met een beetje zelfbouw)....

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

reinhrst schreef op 30 juni 2004 @ 12:16:
Coole dingen hebben ze daar. Je kan bijna je hele telefoon als bouwpakket kopen :)

Jammer dat de site zich niets aantrekt van dat ik engels kies op de eerste pagina :+

Dat touchscreen lijkt me overigens nog wel handig in een ander projectje waar ik over nadenk - zouden we dit scherm aan een pc kunnen hangen (met een beetje zelfbouw)....
Als je er een controller bij kunt vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Mijn P900, nu een twee weekjes oud, heeft de pech in de handen te zijn van iemand die alles maar dan ook alles eruit wil halen (zie definitie tweaker). Ik zit er ook aan te denken een en ander aan programma's te gaan schrijven voor dit systeem - kleine dingetjes die ik zelf handig vind. Ik neem aan dat hier op GOT niets over te vinden is...... Misschien maar goed ook, door alles op het SE (of symbian) forum af te handelen staat alles tenminste op een plaats.

Maar voor het zover is ben ik maar even op een wat lager niveau gaan kijken: het servicemenu. Zoals in de startpost staat:
code:
1
Jogdial up * jogdial down jogdial down * * jogdial down *

En voila! (overigens is het laatste * bij mij niet nodig).

Nu krijg ik een venster dan heet: Pas p. Inst. SIM-ME toe
Met 3 keuzes:
Netwerk
Netwerksubset
Serviceprovider

Elk van deze opties vraagt mij een mnc lengte te selecteren (keuze uit MNC2 en MNC3) en vraagt daarna om een NCK, NSCK of een SPCK (elk met: overgebleven pogingen: 5, dus ik ben maar niet gaan proberen). Iemand die wat licht in deze duisternis kan werpen?

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 21:08
ik heb nu ook de p900 sinds 1 juni :D bevalt me prima :)

maar nu heb ik tracker installed en ik wil er een soort winxp van maken heeft iemand een site waar die skins staan? zodat ik mijn p900 om kan toverin en een XP machine!!

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
knny schreef op 01 juli 2004 @ 22:39:
ik heb nu ook de p900 sinds 1 juni :D bevalt me prima :)

maar nu heb ik tracker installed en ik wil er een soort winxp van maken heeft iemand een site waar die skins staan? zodat ik mijn p900 om kan toverin en een XP machine!!
Als je op de website van Symbianware had gekeken - de maker van Tracker - dan had je deze pagina gevonden. ff zelf zoeken in het vervolg, met google kom je heel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:07

Nitai

Live the life you love.

i2Paq schreef op 30 juni 2004 @ 08:40:
Kijk een op marktplaats, daar heb ik een Belkin screenprotector vandaan. Mocht je niet kunnen vinden dan wil ik je het e-mail adres wel geven. Pakketje bestaat uit 2x een screenprotector, een schoonmaaksetje en nog wat, 15,- overgemaakt en 2 dagen later binnen, prima spul!
Ik heb vandaag ook een screenprotector van Brando binnen. Perfecte fit, washable, anti glare en je ziet het niet (liet het me vriendin zien, ze zag het niet met de flip closed ;)

Gekocht bij pdashop.nl

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Flint schreef op 24 juni 2004 @ 22:22:
[...]

Nee, gaat helaas niet. Vind ik erg jammer, want je zit dus snel aan die 16MB van het interne geheugen.
Hangt er maar net vanaf welke tools je hebt.

Als je je P900 via BT aan je PC hebt hangen (zodat ie ook bijv. via BT synchroniseert) kan je gewoon met de P900 browser (dat icoontje op je desktop) files naar je P900 extern geheugen slepen. Direct beamen / via een PC / apparaat zonder SE-software kan het met de standaard SMS applicatie niet.....

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116556

Vraagje:

Hoe lang doen jullie met een volle batterij?

Bij mij is dat echt 1 dag(is dit normaal?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

weet trouwens iemand of je ook dual sim oplossingen hebt voor de P900. Had er wat gevonden op Esato en via Google, maar ik vroeg me af of iemand op GoT ervaringen heeft met een dual sim oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Anoniem: 116556 schreef op 02 juli 2004 @ 13:40:
Vraagje:

Als ik mijn BT aan heb staan met S-Man en dan ook nog flink gebruik van de MP3-speler maak, dan issie aan het eind van de dag wel leeg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 09:49
Zonder BT, "auto voice dial" en andere toestanden gaat 'ie wel een paar dagen mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
iemand enig idee hoe ik die "strap" erop krijg? heb de handleiding erop nageslagen, maar kon nix vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 22:48

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Aan de onderkant van je bottomconnector zitten 2 gaatjes. Daardoor kan je doen, en dan achter dat haakje bevestigen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Laatst online: 09-06 11:08
fijn zo, fijn zo. op marktplaats.nl heb ik een screenprotector gevonden. 2 zelfs..:) voor de prijs van 15euro. Ik krijg nu overal krasjes op :( dus dat was toch echt dringend nodig!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje:

Ik doe er als ik veel aan het "spelen" ben niet zo lang mee... Paar dagen ofzo.
Maar soms ook wel een weekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Vraagje:

Ik maak me nooit zorgen over de accu. 's avonds staat ie namelijk altijd naast m'n computer in 't syncstation. Ik ga dus altijd de deur uit met een volle accu. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk profiles voor de P900/P800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
magic profiles .. vet programma .. echt handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
bedankt voor je reply mbt de strap .. maar komt er eerlijk gezegt niet uit .. ik zie geen haakje .. ik kijk naar de connector met het scherm naar beneden .. dan zie ik aan de linkerkant een gaatje en die komt aan de andere komt er weer uit .. neem aan dat ie daar doorheen moet.. en dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Amien90 schreef op 04 juli 2004 @ 21:53:
bedankt voor je reply mbt de strap .. maar komt er eerlijk gezegt niet uit .. ik zie geen haakje .. ik kijk naar de connector met het scherm naar beneden .. dan zie ik aan de linkerkant een gaatje en die komt aan de andere komt er weer uit .. neem aan dat ie daar doorheen moet.. en dan??
Dan zit ie vast en dan kun je 'm om je pols doen.

'n haakje is er trouwens niet.
Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/uiq/grafika/back3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
plaatje maakt hoop duidelijk .. hij zit erom heen. tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78919

Toch nog maar even waarschuwen voor mensen die hun P900 willen updaten.

Ik heb de laatste nieuwe release geprobeerd (R5xxx), en mijn gsm ging pokketraag. De backup die ik gemaakt had stond meteen terug op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Nitai schreef op 02 juli 2004 @ 14:21:
weet trouwens iemand of je ook dual sim oplossingen hebt voor de P900. Had er wat gevonden op Esato en via Google, maar ik vroeg me af of iemand op GoT ervaringen heeft met een dual sim oplossing
Ik heb hier een dual-sim oplossing gekocht, en ik heb hem nu in de T630 zitten, werkt perfect. Best scary aangezien je een deel van de chip mee wegknipt, maar ze zeggen dat dat stuk nutteloos is en tot nu toe hebben ze gelijk; alles doet het gewoon normaal. :P

Ik heb nog een 2e oplossing liggen, maar nog niet toegepast; die is voor m'n P900. Aangezien de dual-sim oplossing onder P900 accesoires staat zal dat onegtwijfeld ook werken, in fact, het moet in elke phone werken want het geheel is net zo groot als een normale sim. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
nu allen nog een routeplanner .. zit echt met smacht te wachten op tomtom of route66 .. wie komt eerder denk je? denk zelf route66 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Mja... is 128mb wel genoeg? :( Ik heb ooit een roadmap gezien waar tot 512mb duo's op stonden, maar die komen ook nooit meer geloof ik, echt minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118035

Hallo,

Hier ook een tevreden P900 eigenaar. Echter ik he laatse 2 weken een probleem:

Terwijl de batterij vol is krijg ik steeds de melding : "Batterij bijna leeg" + gaat het LED lampje rood knipperen. Dit terwijl batterij indicator gewoon op groen staat (lees 20% tot 100%). Tijdens gesprekken schakeklt hij zelfs uit.

Wat ik heb geprobeerd is om paar keer achter elkaar de batterij helemaal te ontladen en dan weer onafgebroken weer laden. Dat hielp niet. Ook heb ik de laatste Firmware erop gezet.

Na het updaten heb ik niet de backup gepakt maar alles nieuw geinstalleerd op een "schoon" toestel.

Master reset heb ik nog niet gedaan omdat dit al gebeurt na het updaten, toch?

Is dit een bekend probleem met een oplossing? Of moet ie toch terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-06 20:45
Anoniem: 118035 schreef op 06 juli 2004 @ 00:15:
Hallo,

Hier ook een tevreden P900 eigenaar. Echter ik he laatse 2 weken een probleem:

Terwijl de batterij vol is krijg ik steeds de melding : "Batterij bijna leeg" + gaat het LED lampje rood knipperen. Dit terwijl batterij indicator gewoon op groen staat (lees 20% tot 100%). Tijdens gesprekken schakeklt hij zelfs uit.

Wat ik heb geprobeerd is om paar keer achter elkaar de batterij helemaal te ontladen en dan weer onafgebroken weer laden. Dat hielp niet. Ook heb ik de laatste Firmware erop gezet.

Na het updaten heb ik niet de backup gepakt maar alles nieuw geinstalleerd op een "schoon" toestel.

Master reset heb ik nog niet gedaan omdat dit al gebeurt na het updaten, toch?

Is dit een bekend probleem met een oplossing? Of moet ie toch terug?
Ga er even mee naar een SE service point.
Dit hoort niet zo te zijn... aangezien je softwarematig al een hoop eraan
probeert te doen en hebt gedaan zal het een hardwarematig probleem zijn!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Whuzz schreef op 28 juni 2004 @ 17:19:
[...]

Mits planet het toestaat om mail te versturen via hun servers vanaf een niet-planet lijn dan kun je via hun mail versturen.
Je mail ophalen kan ook gewoon.
Zorg dat je een GPRS account heb en vul in je telefoon bij de email instellingen dezelfde dingen in die je in je outlook in zou vullen.
Via de PDA portal van planet kan je webmail gebruiken!

tadaa:
http://pda.planet.nl/

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
mbvisiontt schreef op 05 juli 2004 @ 23:05:
Mja... is 128mb wel genoeg? :( Ik heb ooit een roadmap gezien waar tot 512mb duo's op stonden, maar die komen ook nooit meer geloof ik, echt minder.
moet wel .. tomtom benelux is op mijn PDA 88mb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Amien90 schreef op 06 juli 2004 @ 00:34:
[...]

moet wel .. tomtom benelux is op mijn PDA 88mb :)
Interessant bij mij net 60MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
nils7 schreef op 06 juli 2004 @ 00:38:
[...]

Interessant bij mij net 60MB
your right .. was ff in de war met roads of europe... die is wel 88;

maar pas er in iedergeval makkelijk op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Duitsland met 295MB of zo iets (met zwitserland en oostenrijk) wordt een ander verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87066

Amien90 schreef op 04 juli 2004 @ 20:27:
magic profiles .. vet programma .. echt handig
Heel handig, maar ik heb nog geen flauw idee waar ik het na installatie kan vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114994

DeoDupke schreef op 27 juni 2004 @ 22:54:
nou, vandaag weer eens een SIM Plaatsen error gehad. Deze keer tijdens een gesprek! Ik was dus met mijn vriendin aan het bellen en ineens verbinding verbroken, ik denk wat is dat nou, dus ik druk de OK knop, ineens de error.

Toen weer opnieuw opgestart ( met klepje open aangezien dat de laatste keer na 13 reboots bleek te werken) en tot nu toe doet hij het nog steeds.

Toch d8 ik vandaag ineens, stel nou dat het gebeurd als je ligt te slapen, ik gebruik mijn P900 als wekker. En tjah als je nu tentamen hebt ofzo, dat zou mooi klote zijn.
Als ik jou was zou ik voor een nieuwe gaan. Ik had hetzelfde probleem en het werd steeds erger.
Heb uiteindelijk een nieuwe geeist

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Anoniem: 114994 schreef op 08 juli 2004 @ 01:17:
[...]

Als ik jou was zou ik voor een nieuwe gaan. Ik had hetzelfde probleem en het werd steeds erger.
Heb uiteindelijk een nieuwe geeist

Succes
waar heb je die geeist dan? via de SE support geregeld of via de winkel? Ik moet zeggen dat ik er nu alweer een dikke week geen last van heb gehad

* DeoDupke klopt ff af

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snake11
  • Laatst online: 07-12-2021
Hoi,

ik wil een P900 kopen, maar zie even door de bomen het bos niet meer.
Cashdeals/bundels met sim/geld terug storten enz. enz.

Heeft iemand ervaring met www.gsmeasy.nl ??
Hoe is deze zaak ??

Eventuele tips voor andere webshops zijn meer dan welkom.
De beste aanbieding voor mijn belgedrag is :

Debitel 150 (€ 26 p.m.) 2-jarig = € 255 voor de P900.

Mocht iemand iets beters gezien hebben, laat maar weten.

Alvast bedankt,

groeten, eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
snake11 schreef op 09 juli 2004 @ 13:28:
Hoi,

ik wil een P900 kopen, maar zie even door de bomen het bos niet meer.
Cashdeals/bundels met sim/geld terug storten enz. enz.

Heeft iemand ervaring met www.gsmeasy.nl ??
Hoe is deze zaak ??
Tweakers shop survey :Y)
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3650
Eventuele tips voor andere webshops zijn meer dan welkom.
De beste aanbieding voor mijn belgedrag is :

Debitel 150 (€ 26 p.m.) 2-jarig = € 255 voor de P900.

Mocht iemand iets beters gezien hebben, laat maar weten.
Kijk hier anders ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snake11
Bedankt :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 87066 schreef op 07 juli 2004 @ 14:20:
[...]

Heel handig, maar ik heb nog geen flauw idee waar ik het na installatie kan vinden :|
Control Panel en dan tabblad Other :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile9.com/invboard/uploads/post-2-1089449223.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mobile9.com/invboard/uploads/post-2-1089449344.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile9.com/invboard/uploads/post-2-1089449287.jpg
De P910?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Volgens mij zijn dat fotosoeps uit dezelfde serie waar de flip aan de andere kant een qwerty-pad zou hebben.
Fake dus.

Hij lijkt behalve de flip ook VEEL te veel op een gewone P900 om echt een opvolger te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87066

Nitai schreef op 09 juli 2004 @ 15:36:
[...]

Control Panel en dan tabblad Other :*)
Thx! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snake11
Ik heb hem gekocht met een Debitel 90 (2 jaar) abo. voor 207 euro.
Valt me reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021
Me vader heeft een P900 gekocht en zou nu draadloos willen syncroniseren. Dit blijkt wel te lukken, maar hij moet altijd handmatig verbinding maken in het venstertje van de eigenschappen van de koppelingen. Daar moet hij zijn 2 bluetooth poortjes uit en opniew aanvinken, dan synchroniseert deze wel. Is er geen mogelijkheid om dit automatisch te doen vanaf men vader in het bereik van het stickje komt?

BLU3_VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

vladje schreef op 11 juli 2004 @ 21:46:
Me vader heeft een P900 gekocht en zou nu draadloos willen syncroniseren. Dit blijkt wel te lukken, maar hij moet altijd handmatig verbinding maken in het venstertje van de eigenschappen van de koppelingen. Daar moet hij zijn 2 bluetooth poortjes uit en opniew aanvinken, dan synchroniseert deze wel. Is er geen mogelijkheid om dit automatisch te doen vanaf men vader in het bereik van het stickje komt?
Antwoord staat in dit topic. Le-zen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klapperboom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 09:58
heb het volgende pb,

zodra ik een ringtone als standaard neerzet om gebeld te worden, is hij er na een uur weer uit, dan pakt hij gewoon de defautl??

iemand enig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
waar probeer je het in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Flint schreef op 04 juli 2004 @ 19:07:
We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk profiles voor de P900/P800
Handig! Heb hem meteen in gebruik genomen :D
Nu alleen nog ff aanschaffen binnen 21 dagen ;)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klapperboom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 09:58
in het configuratiescherm bij geluiden en waarschuwingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
En je drukt op ZK melodie?
En dan zoeken en dan niet meer op standaard drukken en dan OK...
dan zou hij het gewoon moeten doen!
Gebruik je een standaard Theme of een custom theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Edit: Lama, loop een beetje achter 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door Artcore op 13-07-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer nu mijn p900 weer eens te updaten (dit heb ik al meerdere keren met succes gedaan), maar nu lukt het dus gewoon NIET.

Steeds krijg ik dezelfde foutmelding. Ik krijg eerst dit venster:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/zwikkel/sony1k.jpg

En kort daarna DIT venster:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/zwikkel/sony2k.jpg

Ik snap echt niet wat ik nu fout doe. Ik heb namelijk NIETS aan mijn config veranderd. Ook heb ik al een keer de pc opnieuw gestart, maar dit mocht niet baten.

Zijn er mensen met soortgelijke problemen, en misschien oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 19:50
Ik ga deze phone 2e hands aanschaffen denk ik. Het lijkt me alleen lastig bellen, omdat hij nogal groot is. Of valt dit erg mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Anoniem: 14455 schreef op 13 juli 2004 @ 16:58:
Ik probeer nu mijn p900 weer eens te updaten (dit heb ik al meerdere keren met succes gedaan), maar nu lukt het dus gewoon NIET.

Steeds krijg ik dezelfde foutmelding. Ik krijg eerst dit venster:
[afbeelding]

En kort daarna DIT venster:
[afbeelding]

Ik snap echt niet wat ik nu fout doe. Ik heb namelijk NIETS aan mijn config veranderd. Ook heb ik al een keer de pc opnieuw gestart, maar dit mocht niet baten.

Zijn er mensen met soortgelijke problemen, en misschien oplossingen?
Had ik ook een keer last van, bij mij was het probleem toen gewoon dat de goudkleurige connectortjes onderaan m'n P900 wat ranzig waren geworden door het dragen in m'n broekzak.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

PcFer schreef op 13 juli 2004 @ 18:27:
Ik ga deze phone 2e hands aanschaffen denk ik. Het lijkt me alleen lastig bellen, omdat hij nogal groot is. Of valt dit erg mee?
Ik heb hem ook 2de hands, via markplaats.

Hier voor Ericsson.
Hier voor Sony.

Succes!

En dat bellen valt reuze mee hoor, heb zelf altijd kleine toestellen gehad, vn Nokia (8850 en 6610) en een Siemens S55 en SL55. Omdat ik een combinatie wilde van een PDA (had een iPaq) en een GSM werd het dus deze. Draai Tracker4 met een XP look-a-like skin en QuickOffice en wil niet anders meer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

man-o-script schreef op 13 juli 2004 @ 22:15:
[...]

Had ik ook een keer last van, bij mij was het probleem toen gewoon dat de goudkleurige connectortjes onderaan m'n P900 wat ranzig waren geworden door het dragen in m'n broekzak.
Mmm ik heb het opgelost door mijn p900 aan een andere pc te verbinden en updaten maar :? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
i2Paq schreef op 13 juli 2004 @ 22:51:
[...]

Ik heb hem ook 2de hands, via markplaats.

Hier voor Ericsson.
Hier voor Sony.

Succes!

En dat bellen valt reuze mee hoor, heb zelf altijd kleine toestellen gehad, vn Nokia (8850 en 6610) en een Siemens S55 en SL55. Omdat ik een combinatie wilde van een PDA (had een iPaq) en een GSM werd het dus deze. Draai Tracker4 met een XP look-a-like skin en QuickOffice en wil niet anders meer :Y)
Gatver je gaat toch geen windows op je P900 zetten! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Misschien dat iemand hier een antwoord weet aangezien ik nergens een antwoord kan vinden.

Ik gebruik dus Tracker 4 (laatste versie) en diverse skins. In deze skins heb je een pagina Contacts. Als ik die oproep is hij leeg en wat ik ook doe, hij blijft leeg. Ga ik via de normale weg naar contacts (zeg maar, zonder Tracker) staan daar gewoon al mijn contacten. Geen idee waar het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Bij mij kan ik altijd naar me contactpersonen (gevuld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

i2Paq: heb je die tracker al eens opnieuw geinstalleerd? M'n neef had dit ook, een nieuwe installatie van Tracker did the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nitai schreef op 15 juli 2004 @ 09:46:
i2Paq: heb je die tracker al eens opnieuw geinstalleerd? M'n neef had dit ook, een nieuwe installatie van Tracker did the trick.
Sterker nog. Heb gisteravond mijn telefoon voorzien van de laatste bios. Tijdens de initialisatie van mijn P900 gekozen voor UK/Engels. Daarna QuickOffice Pro en Tracker 4 opnieuw geinstalleerd. Daarna 2 contacts opnieuw aangemaakt, maar geen enkel verschil. Heb dit probleem niet met de deafult skin, wel met elke andere skin die ik probeer. Het zijn Tracker 4 skins.

[ Voor 11% gewijzigd door i2Paq op 15-07-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 13:40

KKC

Hey er is een opvolger voor de P900 de P910i kijk maar op site van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89599

Bij het zoeken naar software voor Exel en Word kwam ik Quickoffice Premier tegen maar de reacties klinken niet echt bemoedigend.

Heeft iemand ervaring met Quickoffice Premier of weet je een beter programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Anoniem: 89599 schreef op 16 juli 2004 @ 23:29:
Bij het zoeken naar software voor Exel en Word kwam ik Quickoffice Premier tegen maar de reacties klinken niet echt bemoedigend.

Er is geen ander programma om mee te editen dus hier zul je het mee moeten doen... zodra er concurrentie komt kun je pas zeggen of het goed is ja of nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
De P910i staat op http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10183. Voor diegenen die geen zin hebben om het zelf te lezen, de verschillen met de P900 zijn net genoeg om een upgrade te overwegen (naar mijn idee):

- QWERTY / AZERTY toetsenbord op achterzijde flip
- iets andere vormgeving
- 64 MB intern !!!
- Meer kleurtjes op het scherm (volgens tweakers nieuwsartikel, dit heb ik niet kunnen terugvinden op de SE site)
EN:..................................
- Memory stick duo PRO (tot 1 GB)!!!! In elk geval volgens het persbericht. Bij de produktbeschrijving staat alleen maar memory stick duo.

Zeker dit laatste punt is interessant. Ten eerste omdat het een goede reden zou kunnen zijn om te upgraden, ten tweede omdat een tijd geleden (meen ik mij te herinneren) werd beweerd dat Symbian UIQ wellicht geen PRO zou ondersteunen. Met een beetje gelukt kunnen we zometeen een P910i firmware op ons apparaatje gooien, en ook pro gebruiken.......

Ow - en als ik nu toch bezig ben met linkjes - Flint heeft ook gelijk de startpost gekopieerd en een P910 topic gemaakt :)

[ Voor 13% gewijzigd door reinhrst op 17-07-2004 15:16 ]

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reinhrst schreef op 17 juli 2004 @ 15:06:
- Meer kleurtjes op het scherm (volgens tweakers nieuwsartikel, dit heb ik niet kunnen terugvinden op de SE site)
Quote uit het P910 persbericht van sonyericsson.com:

"The colour screen now has 262,000 colours and is well suited for picture viewing and editing"

http://www.sonyericsson.c...&zone=pc&lm=pc1&prid=1982

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 17-07-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 21-06 19:26

danplo

The Force is strong with me

Is er toevallig ergens een optie in de P900 waarbij ik mijn nummer kan blokkeren voor andere gebruikers.
Dat niet mijn telefoon nummer wordt weergegeven bij de persoon die ik bel.
Kan nergens iets over lezen of vinden.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ik heb hem ooit gevonden op de P800 volgens mij maar omdat ik hem nooit gebruik ben ik hem vergeten.... volgens mij bij telefoon voorkeuren ergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
danplo schreef op 18 juli 2004 @ 19:40:
Is er toevallig ergens een optie in de P900 waarbij ik mijn nummer kan blokkeren voor andere gebruikers.
Dat niet mijn telefoon nummer wordt weergegeven bij de persoon die ik bel.
Kan nergens iets over lezen of vinden.
Compleet blokkeren gaat niet bij de telefoon, maar kun je wel bij je provider doen.

Per nummer kan wel. als je het nummer hebt ingetoets kun je op de "menu knop" duwen dan dan staat daar de optie nummer verbergen bij. Dat is dus wel eenmalig.

Je kunt ook de code bij een contactpersoon voor het telefoonnummer zetten in je telefoonboek. (#31#06xxxxxxx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 21-06 19:26

danplo

The Force is strong with me

Flint schreef op 18 juli 2004 @ 20:17:
[...]

Compleet blokkeren gaat niet bij de telefoon, maar kun je wel bij je provider doen.

Per nummer kan wel. als je het nummer hebt ingetoets kun je op de "menu knop" duwen dan dan staat daar de optie nummer verbergen bij. Dat is dus wel eenmalig.

Je kunt ook de code bij een contactpersoon voor het telefoonnummer zetten in je telefoonboek. (#31#06xxxxxxx)
Tanxs hier ken ik wat mee.
Ga het even proberen.
Werkt dit ook met smsen ??

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
danplo schreef op 18 juli 2004 @ 20:23:
[...]

Ga het even proberen.
Uh nee, gelukkig niet zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Via My-Symbian kun je SDManager 1.3 downloaden, hiermee kun je het system lettertype van je Px00 (Pxx0, that is) veranderen. Heel cool, ik draai nu Trebuchet MS (volledig anti-aliased). Ziet er super uit, veel mooier dan het standaard Windows 3.11 lettertype van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
&$&_)# mijn sync ding ziet alleen nog maar de niet aanwezige infrarood poort :X :X Deleten reinstallen alles geprobeerd, maar niks helpt :(. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

f1x0r3d :P :+ 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 19-07-2004 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

danplo schreef op 18 juli 2004 @ 20:23:
[...]

Ga het even proberen.
Anoniem smsen bestaat niet (tenzij je het doet via een smsdienst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Anoniem: 89599 schreef op 16 juli 2004 @ 23:29:

Ik gebruik QuickOffice en voor wat ik er mee doe voldoet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
P910 Review:
http://my-symbian.com/uiq/p910_review.php
Toch wordt ik er niet erg warm van moet ik zeggen :P
wace schreef op 18 juli 2004 @ 23:40:
Via My-Symbian kun je SDManager 1.3 downloaden, hiermee kun je het system lettertype van je Px00 (Pxx0, that is) veranderen. Heel cool, ik draai nu Trebuchet MS (volledig anti-aliased). Ziet er super uit, veel mooier dan het standaard Windows 3.11 lettertype van de telefoon.
Kan hem echt nergens vinden? :?
Wordt het allemaal niet wat trager door die anti-aliasing?

[ Voor 6% gewijzigd door man-o-script op 19-07-2004 13:44 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

man-o-script schreef op 19 juli 2004 @ 13:34:
P910 Review:
http://my-symbian.com/uiq/p910_review.php
Toch wordt ik er niet erg warm van moet ik zeggen :P
Hehe.. Tja als ik alleen deze foto al zie heb ik zoiets van HEBBEN!! >:)

Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/uiq/grafika2/p9101.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Tsja, ik weet het niet. Ik ben nog zeer tevreden over mijn P900, films kijken doe ik niet, ik ben overgestapt van een palm, dus grafitti schrijven kan ik ook. Denk niet dat de overstap van 900 -> 910 voor mij lonend is :) Het verschil van P800 -> P900 vind ik dramatischer dan P900 -> P910
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Lees voordat je hier een vraag stelt eerst de openingspost door en gebruik de GoT-Search om te kijken of je vraag al eerder aan bod is geweest. Met betrekking tot het uitwisselen van content is ook het volgende van belang:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware