Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:13

Whuzz

Dodgeball!

Behalve de standaard garantie heb ik mijn telefoon ook nog eens verzekerd. Mijns inziens ben je niet goed wijs als je een telefoon van 800 euro niet verzekerd. En als mijn accu ontploft, leegloopt, of wat dan ook dan valt dat echt wel onder mijn verzekering.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Whuzz schreef op 13 juni 2004 @ 20:28:
[...]

Behalve de standaard garantie heb ik mijn telefoon ook nog eens verzekerd. Mijns inziens ben je niet goed wijs als je een telefoon van 800 euro niet verzekerd. En als mijn accu ontploft, leegloopt, of wat dan ook dan valt dat echt wel onder mijn verzekering.
Dat is ook veel verstandiger, wilde alleen maar even zeggen dat zelfs als je dat niet hebt gedaan je ook weer niet helemaal machteloos staat. Maar als je gewoon onnozel je telefoon in de plee laat vallen (wat mij zo zou overkomen :+ ) ben je wel mooi de l#l. 8)7 Dus ik ga em zeker verzekeren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Whuzz schreef op 13 juni 2004 @ 16:09:
[...]

Ik had het kunnen weten. Stelletje cheap-asses hierzo! :( :P
Ik heb het progje bij mij nu vlekkeloos werken, vandaag was de eerste keer (sinds de laatste aanpassingen) dat ik weer thuiskwam en zodra ik mijn kamer in kwam lopen werd er gesynced, echt super gaaf :)

ToDo:
- Omzetten naar Visual C++
- Instelmogelijkheden inbouwen (nu zitten alle settings (zoals compoort) nog vast in het programma.

Als die twee dingen klaar zijn kan ik een eerst public release maken. Dan ziet het er nog niet echt uit (dosbox) en moet het nog samenwerken met BTServerSpy, maar het is iig iets :D

Daarna:
- GUI maken
- Ipv samenwerken met BTServerSpy zélf de compoort uitlezen.
ey whuzz, als ik het goed begrijp heb je dus een goede connectie werkend met bluetooth en je phone, heb je meer info over hoe je de connectie hebt gedaan ( en het checken of er apparaten in range zijn)

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DeoDupke schreef op 13 juni 2004 @ 23:03:
ey whuzz, als ik het goed begrijp heb je dus een goede connectie werkend met bluetooth en je phone, heb je meer info over hoe je de connectie hebt gedaan ( en het checken of er apparaten in range zijn)
De connectie zélf wordt gemaakt door de bijgeleverde software bij mijn dongle. Daarom weet ik dus niet zeker of het ook zomaar met andere dongles werkt.
Ook voor het detecteren van in de buurt zijnde apparaten gebruik ik nu nog een 3-rd party programma dat bij de dongle wordt geleverd, maar dat ga ik nog veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 18:52
Leuk bedacht:
http://www.opera.com/products/smartphone/accelerator/
What's the Opera Mobile Accelerator?
Opera Mobile Accelerator is a proxy-based solution aimed at significantly increasing your browsing speed on mobile devices while also reducing your data traffic costs.
via: http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=297386

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 21:08
ik heb nu quikoffice ik kan gewoon word bestanden bekijken en excel en powerpoint :P

vet wijs

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Ik ben pas sinds kort aan het GPRSen op mijn P900 maar nu wilde ik vandaag ook e-mail instellen. Ik wil via een pop3 chello account mail versturen op mijn p900, nu heb ik alle instellingen precies hetzelfde staan als op mijn pc (waar het prima werkt) maar nu krijg ik bij het versturen elke keer een TIME-OUT!

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 18:52
Je SMTP server goed ingesteld op je telefoon? ;)
Bij T-Mobile is het: smtp.gprs.t-mobile.nl

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Hoppa in 4 weken is mn P900 voor de 3de keer gereboot. Performance verbetering krijg je dan als melding....whatever...

Trouwens. Niet iedere provider staat het zomaar toe om dmv een andere verbinding gebruik te maken van hun mail servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

knny schreef op 14 juni 2004 @ 21:11:
ik heb nu quikoffice ik kan gewoon word bestanden bekijken en excel en powerpoint :P

vet wijs
Gaat dat ook nog een beetje vlot? Ik heb een paar .txt files op mijn P900 en die openen / scrollen gaat wel zo bagger traag dat ik me nooit aan 'echte' office bestanden heb durven wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

man-o-script schreef op 14 juni 2004 @ 22:47:
Je SMTP server goed ingesteld op je telefoon? ;)
Bij T-Mobile is het: smtp.gprs.t-mobile.nl
hehe, ik heb vodafone.... zal eens kijken, wist niet dat dat anders was... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nah ik kom er niet echt uit.... :( Nog iemand met Vodafone die wel e-mail kan versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 21:08
Whuzz schreef op 14 juni 2004 @ 23:20:
[...]

Gaat dat ook nog een beetje vlot? Ik heb een paar .txt files op mijn P900 en die openen / scrollen gaat wel zo bagger traag dat ik me nooit aan 'echte' office bestanden heb durven wagen...
ja gaat zeker wel lekker snel vind ik duidelijk en goed leesbaar.

stuur me een mail en ik send je em :D

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:04

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

knny schreef op 15 juni 2004 @ 07:46:
[...]

ja gaat zeker wel lekker snel vind ik duidelijk en goed leesbaar.

stuur me een mail en ik send je em :D
Kijk maar uit, dit "riekt" naar warez! Ik heb hem ook O-), en het werkt inderdaad prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Anoniem: 70316 schreef op 15 juni 2004 @ 00:50:
Nah ik kom er niet echt uit.... :( Nog iemand met Vodafone die wel e-mail kan versturen?
Voda geeft zn incoming en uitgaande server adressen niet vrij. Het moet perse via Live. Zoals ik dus zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht dat je bedoelde dat chello het niet toeliet sorry.. Hmmn.. Maar er is dan dus geen mogelijkheid om met een p900 met vodafone als provider mail te versturen? :? ik heb wel gewoon een LIVE uitbreiding op m'n abo...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 15-06-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je moet eens kijken of de chello servers je mail willen relayen als je je autenticeert. En anders is er vast wel iemand die z'n mailserver thuis zo wil instellen. Dat zou sowieso moeten werken.

Overigens heb ik een vodafone business gprs, dus zonder live. Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat vodafone een gprs abbonnement aanbied waarover niet gemaild kan worden - en dat voor z'n zakelijke klanten.

[ Voor 45% gewijzigd door reinhrst op 15-06-2004 16:59 ]

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Ik heb mijn P900 nu een goeie week, na eerst 3 maanden te hebben gewacht op dat ding. Het lijkt er inderdaad op dat ie alles kan wat mij beloofd was. Toch zit ik er aan te denken om 'm te vervangen door een ipaq i.c.m. mijn oude nokia 6310i, of eventueel een nieuwe nokia 6230.
Waarom:

De voornaamste reden is dat ik erachter ben gekomen dat ik met een telefoon toch voornamelijk wil kunnen bellen. Met de P900 geeft de tegenpartij vaak aan dat ik slecht te verstaan ben - met de nokia gebeurde dit steeds minder. Bovendien ligt de nokia stukken lekkerder in de hand. Voor even 5 minuten wat afspreken is dat geen probleem, maar als ik anderhalf uur met mijn vriendin aan de lijn zit gaat de p900 toch ernstig vervelen.

Ten tweede had ik de nokia altijd als klok op mijn nachtkastje liggen. De P900 is hiervoor niet zo geschikt (aangezien het lampje direct zoveel licht geeft dat mijn hele slaapkamer verlicht is). Niet onoverkomenlijk natuurlijk maar toch.

Thuis mobiel internetten kost op dit moment 3 acties: computer aan, bluetooth aan, computer laten connecten - niet echt handig als ik 's nachts niet kan slapen en effe wil surfen. ipaq heeft wlan.

Eigenlijk zorgt bovenstaande ervoor dat ik mijn duo-kaart in mijn P900 en mijn nokia heb gestopt, en dat ik op het moment altijd mijn nokia meeheb voor bellen, terwijl mijn p900 op flight mode staat, tenzij ik wil internetten.

Graag hoor ik reacties op mijn ervaringen. Als iemand hier wellicht een (tweede) P900 wil kan ie natuurlijk altijd even een mailtje sturen - hoewel het dus nog niet helemaal zeker is of ik er vanaf wil.

(Omdat dit niets met het vorige bericht te maken heeft heb ik er maar even een nieuw berichtje van gemaakt ipv die twee samen te nemen)

[ Voor 5% gewijzigd door reinhrst op 15-06-2004 17:15 ]

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116471

Hoe doe je internetten via bluetooth op je p900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Anoniem: 116471 schreef op 15 juni 2004 @ 18:44:
Hoe doe je internetten via bluetooth op je p900?
Door eerst eens de topics door te lezen. Is pas 100 keer gevraagd... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

reinhrst schreef op 15 juni 2004 @ 17:14:
Ik heb mijn P900 nu een goeie week, na eerst 3 maanden te hebben gewacht op dat ding. Het lijkt er inderdaad op dat ie alles kan wat mij beloofd was. Toch zit ik er aan te denken om 'm te vervangen door een ipaq i.c.m. mijn oude nokia 6310i, of eventueel een nieuwe nokia 6230.
Waarom:

De voornaamste reden is dat ik erachter ben gekomen dat ik met een telefoon toch voornamelijk wil kunnen bellen. Met de P900 geeft de tegenpartij vaak aan dat ik slecht te verstaan ben - met de nokia gebeurde dit steeds minder. Bovendien ligt de nokia stukken lekkerder in de hand. Voor even 5 minuten wat afspreken is dat geen probleem, maar als ik anderhalf uur met mijn vriendin aan de lijn zit gaat de p900 toch ernstig vervelen.

Ten tweede had ik de nokia altijd als klok op mijn nachtkastje liggen. De P900 is hiervoor niet zo geschikt (aangezien het lampje direct zoveel licht geeft dat mijn hele slaapkamer verlicht is). Niet onoverkomenlijk natuurlijk maar toch.

Thuis mobiel internetten kost op dit moment 3 acties: computer aan, bluetooth aan, computer laten connecten - niet echt handig als ik 's nachts niet kan slapen en effe wil surfen. ipaq heeft wlan.

Eigenlijk zorgt bovenstaande ervoor dat ik mijn duo-kaart in mijn P900 en mijn nokia heb gestopt, en dat ik op het moment altijd mijn nokia meeheb voor bellen, terwijl mijn p900 op flight mode staat, tenzij ik wil internetten.

Graag hoor ik reacties op mijn ervaringen. Als iemand hier wellicht een (tweede) P900 wil kan ie natuurlijk altijd even een mailtje sturen - hoewel het dus nog niet helemaal zeker is of ik er vanaf wil.

(Omdat dit niets met het vorige bericht te maken heeft heb ik er maar even een nieuw berichtje van gemaakt ipv die twee samen te nemen)
LOL, dat is nu net waarom ik mijn iPaq en 6610 heb weggedaan. Ik werd gek van die 2 apparaten, beiden aan de lader, beiden syncen met Outlook etc. Nee hoor, doe mij maar de P900, kinderlijk eenvoudig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89599

Outlook - HandyDay - HandyDates :x

Wie heeft er ervaring met cq een oplossing voor hetvolgende;

Verjaardagen en andere terugkerende afspraken heb ik altijd goed kunnen synchroniseren met mijn iPaq, natuurlijk omdat dit ook van MS is.

Met de Handy programmas wordt er echter niet op dezelfde manier gesynchroniseerd, wel is na het invoeren van een verjaardag in HappyDates een herinnering in HappyDay welke wordt gesynchroniseerd met Outlook maar dan krijg je weer een dubbele vermelding in Outlook omdat daar al een verjaardag staat die uit de Contactpersoongegevens wordt gehaald.

Ook herhalingen (gedenkdagen) die de hele dag duren in Outlook worden niet weergegeven in HappyDays.

Iemand???..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Sinds vanmiddag heeft mijn duo stickje het begeven, net als oggplay. Ding vertikt het gewoon om op te starten.
Heb al vanalles gedaan, schijf legen, alleen nog geen master reset...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Anoniem: 89599 schreef op 15 juni 2004 @ 21:52:
Outlook - HandyDay - HandyDates :x

Wie heeft er ervaring met cq een oplossing voor hetvolgende;

Verjaardagen en andere terugkerende afspraken heb ik altijd goed kunnen synchroniseren met mijn iPaq, natuurlijk omdat dit ook van MS is.

Met de Handy programmas wordt er echter niet op dezelfde manier gesynchroniseerd, wel is na het invoeren van een verjaardag in HappyDates een herinnering in HappyDay welke wordt gesynchroniseerd met Outlook maar dan krijg je weer een dubbele vermelding in Outlook omdat daar al een verjaardag staat die uit de Contactpersoongegevens wordt gehaald.

Ook herhalingen (gedenkdagen) die de hele dag duren in Outlook worden niet weergegeven in HappyDays.

Iemand???..??
Ik weet dat het eigenlijk niet mag maar ik vond veel oplossingen op een andere site. Stelde een zelfde soort vraag hier maar kreeg geen reactie en uiteindelijk daar mijn antwoord gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Zelfs een keiharde master reboot en een schone install begint oggplay te piepen dat ie een map niet kan vinden, crashed daarna en flikker ik de telefoon in het vuilnis vat... kut ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stoute jongen! maar wel bedankt voor de tip....

Helaas is ook hier geen antwoord op mijn vraag.... of heb ik het gewoon niet gevonden?

Verder nog iemand informatie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Dj_Neo_Ziggy schreef op 15 juni 2004 @ 23:58:
Zelfs een keiharde master reboot en een schone install begint oggplay te piepen dat ie een map niet kan vinden, crashed daarna en flikker ik de telefoon in het vuilnis vat... kut ding
Garantieclaim misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Dj_Neo_Ziggy schreef op 15 juni 2004 @ 23:58:
Wat bedoel je met clean install? Oggplay opnieuw geinstalleerd? Ik zou voordat je hem in het vuilnisvat gooit eerst een keer updaten. Heb je de laatste firmware en mocht er iets "omgevallen" zijn dan wordt het weer "rechtopgezet"...
Succes ermee, en als het niet lukt --> Garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79649

Nitai schreef op 07 juni 2004 @ 12:32:
lol, hehehe je krijgt het nergens gratis, als m'n Orange abo nu eindelijk wordt omgezet (vandaag...zeiden ze...) kan ik eindelijk de P900 nemen. Een toestel waar ik al zo lang op kwijl....nog maar een weekje, dan heb ik mijn nieuwe precious in handen...

Ik heb het toestel voor 161 euro bij een Twee-jarig Orange Free 60 abo genomen...nu nog maar kijken of ik die 2 jaar daadwerkelijk volhoud.
Ik heb hem anders zaterdag besteld voor helemaal niks! Met een Vodafone 240 abo, na vier maanden te downgraden tot Vodafone 180. Moest alleen voor nummerbehoud 20 euri betalen en natuurlijk een tijdje wachten tot het toestel er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64349

LET OP

"Het virus, 'Cabir' genaamd, infecteert mobieltjes die werken op 'Symbian,' een besturingssysteem dat veel wordt gebruikt in Nokia-telefoons."

Ook SE Px00 werkt op Symbian!

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/42917
Info: http://www.pcworld.com/pa...ticle/0,aid,116508,00.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou met veel pijn en moeite weer te zooitje aan de praat gekregen. Mijn telefoon was helemaal uptodate met firmware's

Wat ik dus gedaan hem om oggplay te installeren (laatste versie) eerst hele oude versie 0.9 geinstalled. Daarna 1.00 erover heen, daaroverheen weer 1.10 geinstalled.

Vreemde is nu dat ik orange al mijn instelling heb laten sturen via sms, heb dat gisteravond laten doen, nog niets binnen. Alleen van GPRS instellingen wel. Internet doet het wel, maar jmsnpro vertikt het om connectie te maken.
Misschien dat ik vanavond maar even mijn instellingen terug zet, en oude backup, ff kijken wat het nou doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dj_Neo_Ziggy schreef op 16 juni 2004 @ 12:35:
Nou met veel pijn en moeite weer te zooitje aan de praat gekregen. Mijn telefoon was helemaal uptodate met firmware's

Wat ik dus gedaan hem om oggplay te installeren (laatste versie) eerst hele oude versie 0.9 geinstalled. Daarna 1.00 erover heen, daaroverheen weer 1.10 geinstalled.

Vreemde is nu dat ik orange al mijn instelling heb laten sturen via sms, heb dat gisteravond laten doen, nog niets binnen. Alleen van GPRS instellingen wel. Internet doet het wel, maar jmsnpro vertikt het om connectie te maken.
Misschien dat ik vanavond maar even mijn instellingen terug zet, en oude backup, ff kijken wat het nou doet!
Jahoor krijg nu 3 tellen geleden alle wachtwoorden en reutemeut binne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Dj_Neo_Ziggy schreef op 16 juni 2004 @ 12:38:
[...]

Jahoor krijg nu 3 tellen geleden alle wachtwoorden en reutemeut binne
Misschien voortaan even je bericht van 3 minuten ervoor editten? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
i2Paq schreef op 16 juni 2004 @ 12:59:
[...]

Misschien voortaan even je bericht van 3 minuten ervoor editten? B)
Verkeerde knopje ingeramd in al mijn boosheid!
BTW niet te geloven, krijg nu net weer 5 sms binnen van automatische installatie. Heb er toch maar 1x om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Dj_Neo_Ziggy schreef op 17 juni 2004 @ 00:00:
[...]

Verkeerde knopje ingeramd in al mijn boosheid!
BTW niet te geloven, krijg nu net weer 5 sms binnen van automatische installatie. Heb er toch maar 1x om gevraagd.
Beter 5x te veel dan 1x te weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Woehoe !!

Weer een troste p900 bezitter erbij :*)

Nou maar eens uitvinden wat ik er allemaal mee kan 8)7

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Hoe halen jullie dat klepje er btw netjes af? Ik heb weinig zin om mn hele phone te slopen. Met de stylus gaat het iig niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:40

KKC

Xander2000 schreef op 19 juni 2004 @ 20:40:
Hoe halen jullie dat klepje er btw netjes af? Ik heb weinig zin om mn hele phone te slopen. Met de stylus gaat het iig niet. :?
ietjes kracht zetten met de stylus en hij springt open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87066

KKC schreef op 20 juni 2004 @ 01:04:
[...]

Bij mij sprong de stylus open dus ik doe het altijd met een potlood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

KKC schreef op 20 juni 2004 @ 01:04:
Of je stylus breekt af. Je zou de eerste niet zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Whuzz schreef op 20 juni 2004 @ 21:59:
[...]

Of je stylus breekt af. Je zou de eerste niet zijn :D
Been there :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:31

Nitai

Live the life you love.

yay, m'n P900 is op de post...moet hem morgen of overmorgen binnenkrijgen :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Anoniem: 79649 schreef op 16 juni 2004 @ 09:31:
[...]

Ik heb hem anders zaterdag besteld voor helemaal niks! Met een Vodafone 240 abo, na vier maanden te downgraden tot Vodafone 180. Moest alleen voor nummerbehoud 20 euri betalen en natuurlijk een tijdje wachten tot het toestel er is...
Waar besteld?

offtopic:
Yes, na 4 weken heb ik eindelijk alle 4 delen gelezen :D :p

[ Voor 3% gewijzigd door BadBoy18 op 22-06-2004 02:06 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
ja hoor, het is weer eens zover.

telefoon ging erg langzaam, dus ik rebooten,
een minuut nadat die icoontjes het beeld in zijn komen fietsen.. PIEP simkaart plaatsen

alleen mogelijk om de batterij eruit te trekken en weer opnieuw op te starten, dat doen we dan ook maar. Maar na een minuut krijg ik weer de melding simkaart plaatsen.

Dit heb ik voorheen ook wel eens gehad maar toen bleef hij na een keer of 4 rebooten wel weer aan. Nu niet dus.. keb net voor de 10e keer gereboot en weer simkaart plaatsen ( na een minuut)

zou eigenlijk niet weten wat ik nu moet doen, iemand nog tips?

edit: Na 13 keer opstarten eens met klep open gedaan en ineens bleef hij aan. Daarna maar gelijk backup gedaan en toch maar ff updaten met de laatste firmware. De update is ieg zonder problemen verlopen. Ben benieuwd of hij het nu beter doet.

[ Voor 20% gewijzigd door DeoDupke op 22-06-2004 15:43 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115341

ben sinds kort de eigenaar van een p900 ;o)
maar nu wil ik eigenlijk van het klepje af maar het virtuele keyboard is veel te klein en gewoon onhandig.

waarom komt hier niet het keyboard zoals gebruikt voor het invoeren van je PIN ?!!

Weet iemand of er ergens een betere variant van het virtuele keyboard te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DeoDupke schreef op 22 juni 2004 @ 13:25:
ja hoor, het is weer eens zover.

telefoon ging erg langzaam, dus ik rebooten,
een minuut nadat die icoontjes het beeld in zijn komen fietsen.. PIEP simkaart plaatsen

alleen mogelijk om de batterij eruit te trekken en weer opnieuw op te starten, dat doen we dan ook maar. Maar na een minuut krijg ik weer de melding simkaart plaatsen.

Dit heb ik voorheen ook wel eens gehad maar toen bleef hij na een keer of 4 rebooten wel weer aan. Nu niet dus.. keb net voor de 10e keer gereboot en weer simkaart plaatsen ( na een minuut)

zou eigenlijk niet weten wat ik nu moet doen, iemand nog tips?

edit: Na 13 keer opstarten eens met klep open gedaan en ineens bleef hij aan. Daarna maar gelijk backup gedaan en toch maar ff updaten met de laatste firmware. De update is ieg zonder problemen verlopen. Ben benieuwd of hij het nu beter doet.
Ik heb hetzelfde probleem zo af en toe ook. Ik weet wel dat firmware upgrades er bij mij niets aan veranderd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Anoniem: 115341 schreef op 22 juni 2004 @ 19:07:
ben sinds kort de eigenaar van een p900 ;o)
maar nu wil ik eigenlijk van het klepje af maar het virtuele keyboard is veel te klein en gewoon onhandig.

waarom komt hier niet het keyboard zoals gebruikt voor het invoeren van je PIN ?!!

Weet iemand of er ergens een betere variant van het virtuele keyboard te krijgen is?
http://www.handango.com/s...e%20Tools&javaDevice=P900

zoiets?

[ Voor 3% gewijzigd door reinhrst op 22-06-2004 20:38 ]

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Whuzz schreef op 22 juni 2004 @ 20:07:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem zo af en toe ook. Ik weet wel dat firmware upgrades er bij mij niets aan veranderd hebben...
daar was ik eigenlijk ook al bang voor, ik vind het wel een vervelende bug, in principe had ik gewoon een onwerkbaar toestel ( wie gaat nu 13x rebooten)

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikdoan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 16:36

Dikdoan

Kijk, ik kan nog lopen

Zag bij TomTom dat ze navigatie software aan het maken zijn voor Symbian OS. Werkt deze ook op P900?? In het artikel wordt hij niet genoemd. Zie

http://www.tomtom.com/new...ess_Release=87&Language=1

Zolang ie het blijft doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DeoDupke schreef op 23 juni 2004 @ 10:35:
daar was ik eigenlijk ook al bang voor, ik vind het wel een vervelende bug, in principe had ik gewoon een onwerkbaar toestel ( wie gaat nu 13x rebooten)
Bij mij lijkt het compleet @ random te komen die bug. Heb er nu al een poos geen last meer van gehad.
We zijn niet de enige iig, op verschillende forums zijn er her en der wat mensen met hetzelfde probleem, ook een aantal P800 eigenaren trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116556

Ik wil ook een P900 halen, waar is het het goedkoopst?

Of doet iemnad het toevallig weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 17:32
_/-\o_ _/-\o_ P900 @ EK bij Westerveld :P _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

YAY (hup hollandaaaaa) ehm....ik bedoel YAY, ik heb m'n P900 :) m'n dag kan niet meer stuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Flint schreef op 23 juni 2004 @ 21:39:
_/-\o_ _/-\o_ P900 @ EK bij Westerveld :P _/-\o_ _/-\o_
Dus toch he!
Ik zei dat al, maar iedereen zei dat ik dat alleen maar zag om mijn telefoon 'eer aan te doen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ik had 1 vraagje, blijven de applicaties actief op de achtergrond? If so, hoe sluit ik ze dan af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 21:41
Flint schreef op 23 juni 2004 @ 21:39:
P900 @ EK bij Westerveld :P
Dat was ook eerste wat me opviel :D Met zo'n phone winnen we het EK wel :p.

Menthix.net | Contact Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
Ik ben zeer geinterreseerd in een smart phone en met name 1tje met symbian. Maar ik zag dus dat er van route66 een navigatie pakket beschikbaar is voor symbian, maar weet iemand of hij ook op de sony p900 werkt. Op dit moment kan ik alleen de info vinden voor een nokia of een sendo x telefoon met gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

whocarez schreef op 24 juni 2004 @ 08:45:
Ik ben zeer geinterreseerd in een smart phone en met name 1tje met symbian. Maar ik zag dus dat er van route66 een navigatie pakket beschikbaar is voor symbian, maar weet iemand of hij ook op de sony p900 werkt. Op dit moment kan ik alleen de info vinden voor een nokia of een sendo x telefoon met gps.
Nope, is geschikt voor symbian 60 dus niet voor symbian UIQ (P900/P800).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb het opgezocht, ook met google, maar kon het niet vinden.

Ik heb gisteravond een aantal mp3 files gekopieerd naar m'n externe geheugen 32 mb. Nu wil het dat een aantal mp3 files wel verwijderd kunnen worden en anderen weer niet.
Wat kan ik hier aan doen.

Gisteren dus mn p900 dan eindelijk gekregen. Wat een vet ding zeg. Vooral het schaakspel is best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
hhmm te snel de vraag gesteld. Was vergeten dat er een adapter voor de memory card er bij zat, die heb ik in mn multi card reader gestopt en toen via de pc verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Enver schreef op 24 juni 2004 @ 10:21:
Gisteren dus mn p900 dan eindelijk gekregen. Wat een vet ding zeg. Vooral het schaakspel is best goed.
:X :X :X
Wat is daar goed aan dan?
Grafisch is het allemaal heel erg basic, de opties die het bied omvatten nog geen 5% van wat een fatsoenlijke schaakcomputer hoort te kunnen en de AI... tja, sorry hoor, maar op de moeilijkste stand win ik 9 vd 10 keer van dat ding en ik ben echt geen grootmeester ofzo.

Er is een heleboel vets aan de P900, maar het schaakprogramma valt daar helaas niet onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
En toch denk ik dat Westerveld ff een potje aan het schaken was tijdens de wedstrijd! (Ik zei nog, wat een mooie telefoon heeft die kerel toch :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 16:34
Nitai schreef op 24 juni 2004 @ 06:35:
ik had 1 vraagje, blijven de applicaties actief op de achtergrond? If so, hoe sluit ik ze dan af?
Installeer sman:

http://renegade.w3xs.com/droll.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Thnx Dikkiedik! :) man, deze phone ownt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

Zonet een P900

2 vraagjes

kan je files via bluetooth op je externe kaart zetten (want nu zet ie steeds onder gebeamed - postvak in)

hoeveel kost een kaartlezer om met je pc te verbinden, gaan die sony memory sticks daarop ?

alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Anoniem: 102124 schreef op 24 juni 2004 @ 17:09:
Zonet een P900

hoeveel kost een kaartlezer om met je pc te verbinden, gaan die sony memory sticks daarop ?

alvast dank
Een kaartlezer kost tussen de 15 en 20 euro die bijna alle soorten kan lezen en schrijven, dus ook de gewone memory stick.

je moet dan wel de "Memory Stick Duo-adapter" gebruiken

ik gebruik zelf die van apacer Mega Steno 2.0 draait lekker

Afbeeldingslocatie: http://www.apacer.com.tw/apacer_tcn/image/products/mega_steno20_key.gif

[ Voor 3% gewijzigd door BadBoy18 op 24-06-2004 17:58 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

BadBoy18 schreef op 24 juni 2004 @ 17:57:
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
BadBoy18 schreef op 24 juni 2004 @ 17:57:
[...]

Een kaartlezer kost tussen de 15 en 20 euro die bijna alle soorten kan lezen en schrijven, dus ook de gewone memory stick.

je moet dan wel de "Memory Stick Duo-adapter" gebruiken

[afbeelding]
Ik heb een Mega Steno (niet 2.0) kado gekregen omdat mijn bestelling bij megastore wat langer duurde, best netjes!!

Maar nu is mijn vraag, zou het veel uitmaken dattie niet usb 2.0 ondersteunt maar 1.1 qua snelheid? Heb eigenlijk geen idee van de verschillen in snelheid tussen die dingen... Wel handig dat een filmpje overzetten niet al te lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Fridge schreef op 24 juni 2004 @ 18:21:
[...]

Maar nu is mijn vraag, zou het veel uitmaken dattie niet usb 2.0 ondersteunt maar 1.1 qua snelheid? Heb eigenlijk geen idee van de verschillen in snelheid tussen die dingen... Wel handig dat een filmpje overzetten niet al te lang duurt...
eigenlijk wel, want usb 1.1 heeft een max snelheid van 1,5 Megabyte/sec en usb 2.0 gaat tot 61 Megabyte/sec

die geheugen kaartjes (Memory stick duo) halen wel 20MB/sec. dus het maakt wel uit. ook scheelt dat veel bij kleine bestanden.

nog ff lekker offtopic

Tijdens mijn research kwam ik dit tegen

Afbeeldingslocatie: http://www.weethet.nl/images/hardware/speed_interfaces.gif

[ Voor 12% gewijzigd door BadBoy18 op 24-06-2004 19:05 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat deze ook werken op m'n p900 ? is namelijk 15e goedkoper dan de sony :)

Sandisk Memory Stick Pro Duo 128Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Anoniem: 102124 schreef op 24 juni 2004 @ 19:28:

Yupm ik heb dezelfde. Waar ga je hem bestellen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh is gewoon in mijn lokale pc shop , 65 euro of zo kost ie

de sony 81

dus die werkt vlot op de p900 ?

alleen jammer dat ie geen 256 ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Anoniem: 102124 schreef op 24 juni 2004 @ 19:28:

Uit de openings post:

géén ondersteuning voor Memorystick Duo PRO

is dat niet hetzelfde als Memorystick Duo PRO ? 8)7 :?

[ Voor 18% gewijzigd door BadBoy18 op 24-06-2004 20:13 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol en wuz heeft ook zo eentje...
hmmm

welke moet ik dan kopen ?
geen pro gewoon ? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ho, mijn fout, ik zie nu pas dat het over een PRO gaat.
Dat gaat niet werken nee.

Sandisk heeft ook een 'gewone' 128 MS DUO, díe heb ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat kosten die ?
en waar gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Anoniem: 102124 schreef op 24 juni 2004 @ 20:20:
wat kosten die ?
en waar gekocht ?
Ik heb hem destijds voor iets van 74 euro gekocht bij een fotozaak, maar ik zou niet wéten waar ie nu nog te krijgen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd, ik vind ze nergens , die sandisk (non pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Anoniem: 102124 schreef op 24 juni 2004 @ 20:37:
idd, ik vind ze nergens , die sandisk (non pro)
Wel de gewone Sony MS DUO?
Want bij die shop waar ik hem toen kocht was die zelfs goedkoper dan de Sandisk, maar de Sony was uitverkocht en had een onbekende levertijd...

[ Voor 30% gewijzigd door Whuzz op 24-06-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die kosten rond de 70 euro zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Anoniem: 102124 schreef op 24 juni 2004 @ 17:09:
kan je files via bluetooth op je externe kaart zetten (want nu zet ie steeds onder gebeamed - postvak in)
Nee, gaat helaas niet. Vind ik erg jammer, want je zit dus snel aan die 16MB van het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inderdaad :(

nu, het gaat toch vrij traag

via usb cardreader zal het een stuk makkelijker en vlugger gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff een vraagje

ik had ergens gelezen dat het mogelijk is via een programma'tje digitale zoom toe te voegen aan de p900. weet iemand waar je dit kan vinden ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 12:32
Camera FX is dat volgens mij. :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65993

Ik heb een probleem. Mijn P900 neemt soms automatisch gesprekken aan op het moment dat deze eigenlijk naar de voicemail zou moeten doorgeschakeld worden. Het merkwaardige is dat het niet consequent gebeurt, soms wel, soms niet. Dit kan uiteraard erg vervelend zijn aangezien degene die mij belt alles kan horen wannneer ik bijvoorbeeld in gesprek ben op een andere telefoon en ik dat niet eens in de gaten heb. Ik vraag me af of dit veroorzaakt kan worden door mijn headset (SE HBH-65), als ik het goed heb stond deze uit de keren dat mijn telefoon automatisch de gesprekken aannam.

Ik heb mijn Handsfree settings in mijn Phone Preferences bekeken, Answering mode staat op normal, en Bluetooth preferred sound device staat op Headset.

In Voice Control heb ik Voice Answer geselecteerd, maar heb het opgenomen woord niet genoemd de keren dat mijn telefoon de gesprekken automatisch aannam, dus daar kan het niet aan liggen.

In Divert Calls merk ik wel wat vreemds. Als ik Divert Calls aanklik wordt er verbinding met het netwerk gemaakt en wordt automatisch mijn telefoonnummer weergegeven/geselecteerd bij When Busy Diver to, When Not Reachable Divert to, When No Reply Divert to. Divert All Calls staat op Off. Wanneer ik daar waar mijn telefoonnummer geselecteerd staat Voice Mail selecteer en op Done klik dan wordt er weer verbinding gemaakt met het netwerk, maar treedt er een unknown network error op. Dit gebeurt iedere keer, dus het lijkt niet tijdelijk te zijn. Kan dit de oorzaak zijn van mijn probleem? Dat de telefoontjes dus niet naar mijn Voicemail worden doorgeschakeld maar naar mijn eigen telefoonnummer? Als dat zo is begrijp ik nog steeds niet waarom mijn telefoon dan ook nog zelf het telefoontje aanneemt.. Vaag!

Ik gebruik ook Advanced Call Manager, maar die heeft al die tijd nog gewoon in Accept All Calls mode (inactive) mode gestaan. Wel valt het me op dat wanneer ik gereboot heb, op de Action tab Default Rejected Calls Action van Send Busy Tone is gewijzigd in mijn telefoonnummer. Het is alleen zo moeilijk te testen of het daar aan ligt, omdat het niet consequent gebeurt. Ik weet niet of als ik het telefoontje niet aanneem en deze naar mijn voicemail doorgeschakeld moet worden dit als Rejected Call wordt gezien, maar zou dat zo zijn en het telefoontje dus doorgeschakeld wordt naar mijn telefoonnummer ipv naar mijn voicemail, dan begrijp ik nog steeds niet waarom de telefoon zelf het gesprek aanneemt.

Wat mij verder opvalt (maar misschien is het toeval) is dat de telefoontjes die door mijn telefoon worden aangenomen zijn van mensen die in mijn speed dial list staan. Maar ja, dat zijn dan ook de mensen door wie ik het meest gebeld wordt en aangezien het at random lijkt te gebeuren zegt dat ook niet zoveel.

Kan iemand me hiermee verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Misschien een stomme vraag maar ik kan het antwoord maar niet vinden (ook niet met behulp van google en de GoT Search..

Ik heb thuis Planet Internet als provider, hoe krijg ik de juiste internet instellingen op mijn P900 zodat ik ermee kan internetten?

Alvast bedankt

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

LaZZ schreef op 25 juni 2004 @ 16:38:
Misschien een stomme vraag maar ik kan het antwoord maar niet vinden (ook niet met behulp van google en de GoT Search..

Ik heb thuis Planet Internet als provider, hoe krijg ik de juiste internet instellingen op mijn P900 zodat ik ermee kan internetten?

Alvast bedankt
Wil je via je telefoon met je computer internetten, of via je computer met je telefoon internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na de testversie van HappyDays te hebben geprobeerd heb ik deze aangekocht. Na betaling heb ik een code aangekregen die ik moet ingeven maar ik kan de plaats waar dit moet gebeuren niet achterhalen. 8)7

Heeft iemand dit al gedaan en kan diegene aangeven waar de code moet worden ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Whuzz schreef op 25 juni 2004 @ 17:26:
[...]

Wil je via je telefoon met je computer internetten, of via je computer met je telefoon internetten?
Ik wil het zo instellen dat ik met mijn telefoon kan emailen... Zonder dat ik daarvoor verder steeds met een PC voor in verbinding hoef te staan.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Anoniem: 89599 schreef op 25 juni 2004 @ 22:59:
Na de testversie van HappyDays te hebben geprobeerd heb ik deze aangekocht. Na betaling heb ik een code aangekregen die ik moet ingeven maar ik kan de plaats waar dit moet gebeuren niet achterhalen. 8)7

Heeft iemand dit al gedaan en kan diegene aangeven waar de code moet worden ingevoerd?
Dat zullen ze toch zeker wel erbij zeggen als je de code krijgt? :)

Gewoon ff de menu's langs gaan. Zal ergens register moeten staan. Of bij About misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

LaZZ schreef op 27 juni 2004 @ 19:37:
Ik wil het zo instellen dat ik met mijn telefoon kan emailen... Zonder dat ik daarvoor verder steeds met een PC voor in verbinding hoef te staan.
Je wilt gewoon emailen met je P900 en dus ook je Planet Email ophalen ofzo?
Leg nou eens duidelijk uit wat je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14455

Anoniem: 70316 schreef op 15 juni 2004 @ 15:30:
Ik dacht dat je bedoelde dat chello het niet toeliet sorry.. Hmmn.. Maar er is dan dus geen mogelijkheid om met een p900 met vodafone als provider mail te versturen? :? ik heb wel gewoon een LIVE uitbreiding op m'n abo...
Ik gebruik deze:

authsmtp.vizzavi.nl

"gebruik SMTP-authenticatie: V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flint schreef op 27 juni 2004 @ 20:05:
[...]

Dat zullen ze toch zeker wel erbij zeggen als je de code krijgt? :)

Gewoon ff de menu's langs gaan. Zal ergens register moeten staan. Of bij About misschien.
Ik heb natuurlijk al de helpdesk gemaild maar die kunnen op een of andere manier geen oplossing aangeven. Het is volgens de helpdesk doorgestuurd naar de programmeur :X Komt het misschien aan de NL versie die ik gebruik??

Als ze binnen 72 uur geen oplossing kunnen geven krijg ik zelfs een "Refund". dus of ik nu zo'n apart geval ben 8)7.

Iemand nog een alternatieve oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64165

Hoi beste mede p900 gebruikers,

Hierbij nog maar eens een oproep:

Het volgende. Ik ben al een tijd op zoek naar een progje die mijn sms berichten vanuit mijn telefoon automatisch kan synchroniseren zodat deze op mijn pc staan (het liefst natuurlijk een beetje overzichtelijk, wie - tijd - datum (net zoals in inbox van mijn P900)). Ik kan hier niks over terugvinden. De berichten moeten dan wel in leesbaar formaat op mijn pc staat.

Voor de nokia heb ik wat kunnen vinden maar nog niet voor de p900. Weet iemand hier wat voor? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
nou, vandaag weer eens een SIM Plaatsen error gehad. Deze keer tijdens een gesprek! Ik was dus met mijn vriendin aan het bellen en ineens verbinding verbroken, ik denk wat is dat nou, dus ik druk de OK knop, ineens de error.

Toen weer opnieuw opgestart ( met klepje open aangezien dat de laatste keer na 13 reboots bleek te werken) en tot nu toe doet hij het nog steeds.

Toch d8 ik vandaag ineens, stel nou dat het gebeurd als je ligt te slapen, ik gebruik mijn P900 als wekker. En tjah als je nu tentamen hebt ofzo, dat zou mooi klote zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door DeoDupke op 27-06-2004 22:55 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
tip: koop voor 5 euro een echte wekker :Y) Als ik een tentamen moet maken heb ik ook altijd niet alleen mijn telefoon als wekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14455 schreef op 27 juni 2004 @ 21:23:
[...]

Ik gebruik deze:

authsmtp.vizzavi.nl

"gebruik SMTP-authenticatie: V
Maar de gebruikersnaam en wachtwoord die je dan moet invullen (die vraagt hij namelijk bij gebruik van SMTP-authenticatie) heb je van vodafone gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89599 schreef op 27 juni 2004 @ 21:34:
[...]

Ik heb natuurlijk al de helpdesk gemaild maar die kunnen op een of andere manier geen oplossing aangeven. Het is volgens de helpdesk doorgestuurd naar de programmeur :X Komt het misschien aan de NL versie die ik gebruik??

Inmiddels antwoord gekregen....
Eerst moet de software opnieuw worden geinstalleerd over de testversie, dan wordt de registratie gevraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DeoDupke schreef op 27 juni 2004 @ 22:54:
nou, vandaag weer eens een SIM Plaatsen error gehad. Deze keer tijdens een gesprek! Ik was dus met mijn vriendin aan het bellen en ineens verbinding verbroken, ik denk wat is dat nou, dus ik druk de OK knop, ineens de error.

Toen weer opnieuw opgestart ( met klepje open aangezien dat de laatste keer na 13 reboots bleek te werken) en tot nu toe doet hij het nog steeds.

Toch d8 ik vandaag ineens, stel nou dat het gebeurd als je ligt te slapen, ik gebruik mijn P900 als wekker. En tjah als je nu tentamen hebt ofzo, dat zou mooi klote zijn.
Goddank heb ik het tijdens een gesprek nog nooit meegemaakt!
De laatste keer is al weer enige weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Whuzz schreef op 28 juni 2004 @ 13:12:
[...]

Goddank heb ik het tijdens een gesprek nog nooit meegemaakt!
De laatste keer is al weer enige weken geleden.
hmjah vandaag weer, zat in de trein, wilde iemand bellen druk op gesprekslijst, en ja hoor, SIM plaatsen, daarna drukte ik op OK en toen gaf hij de melding, open klep om demo te starten :? dus ik opende de klep en toen startte de demo, maarja kon niks doen want moest mijn sim pin invoeren die dus niks deed,

dus maar weer rebooten

No worries m8

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Lees voordat je hier een vraag stelt eerst de openingspost door en gebruik de GoT-Search om te kijken of je vraag al eerder aan bod is geweest. Met betrekking tot het uitwisselen van content is ook het volgende van belang:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware