Ik heb mijn P900 nu een goeie week, na eerst 3 maanden te hebben gewacht op dat ding. Het lijkt er inderdaad op dat ie alles kan wat mij beloofd was. Toch zit ik er aan te denken om 'm te vervangen door een ipaq i.c.m. mijn oude nokia 6310i, of eventueel een nieuwe nokia 6230.
Waarom:
De voornaamste reden is dat ik erachter ben gekomen dat ik met een telefoon toch voornamelijk wil kunnen bellen. Met de P900 geeft de tegenpartij vaak aan dat ik slecht te verstaan ben - met de nokia gebeurde dit steeds minder. Bovendien ligt de nokia stukken lekkerder in de hand. Voor even 5 minuten wat afspreken is dat geen probleem, maar als ik anderhalf uur met mijn vriendin aan de lijn zit gaat de p900 toch ernstig vervelen.
Ten tweede had ik de nokia altijd als klok op mijn nachtkastje liggen. De P900 is hiervoor niet zo geschikt (aangezien het lampje direct zoveel licht geeft dat mijn hele slaapkamer verlicht is). Niet onoverkomenlijk natuurlijk maar toch.
Thuis mobiel internetten kost op dit moment 3 acties: computer aan, bluetooth aan, computer laten connecten - niet echt handig als ik 's nachts niet kan slapen en effe wil surfen. ipaq heeft wlan.
Eigenlijk zorgt bovenstaande ervoor dat ik mijn duo-kaart in mijn P900 en mijn nokia heb gestopt, en dat ik op het moment altijd mijn nokia meeheb voor bellen, terwijl mijn p900 op flight mode staat, tenzij ik wil internetten.
Graag hoor ik reacties op mijn ervaringen. Als iemand hier wellicht een (tweede) P900 wil kan ie natuurlijk altijd even een mailtje sturen - hoewel het dus nog niet helemaal zeker is of ik er vanaf wil.
(Omdat dit niets met het vorige bericht te maken heeft heb ik er maar even een nieuw berichtje van gemaakt ipv die twee samen te nemen)
[
Voor 5% gewijzigd door
reinhrst op 15-06-2004 17:15
]