2) Ik ga eens uitzoeken wat het risico ervan is en waar/voor welke prijs het kan...
Zijn er hier nog mensen die die P900 > P910a/i conversie hebben laten doen? Waar? Ervaringen? Iemand die weet waar ze zo'n SE Fighter hebben in NL (Amsterdam)?
3) Gaat je oortje dan niet vrij hard leeg? Maar goed, het scheelt wel dat je je MP3 er dan in mono op kunt zetten. En dat next/play gebeuren maakt niet zoveel uit, ik ben van plan gewoon lange (2 uur) DJ-mixes te luisteren.
Bovendien, er zitten knopjes op headsets, dus ik neem aan dat er softwarematig wel iets te fixen is waarmee je next doet (of een andere softwarematige player voor de MP3 die daarop reageert?). Bovendien is het misschien middels voice control (met toverwoord etc.) te regelen?
(ik weet overigens nu dat bij conversie P900 > P910a/i men niets meer hoeft te verwachten van BT)
Nieuwe vraagjes:
4) Is een flash ook meteen een master reset (ja toch?) en doet een master reset ook een format of zijn dat 2 compleet verschillende dingen? En als je in het 'geheime' service menu als service function de interne disk format is dat zeker echt ALLES en dus weer anders (nooit doen zeker?)?
Welke disks worden bij wat geformat en wat kan er op die disks staan en wat sowieso nooit?
5) Het is neem ik aan niet mogelijk zonder hardware te modden de groene LED niet te laten knipperen?
Ik heb overigens nu net (19:00)(30/07) mijn P900 gekregen (gratisssss!) en hij is echt vet!

Vetter dan ik altijd al dacht, en ondanks het feit dat bijna alle GSMs nu veel functies hebben.
Enige nadeel tot nu toe is dat ook bij dit model door gebruik klepje er aan beide zijkante zo'n chipje plastic afgebroken is.
Thanks trouwens.
[
Voor 66% gewijzigd door
Stan op 31-07-2005 14:19
. Reden: 2 nieuwe ]