Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Fire_escape schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:54:
[...]

Misschien een oude kpn kaart die een ander voltage is dan dat was de P900 heeft/wil?
Nee dat kan het probleem haast niet zijn aangezien ik mijn simkaart nog maar heb sinds januari 2004! Lijkt me toch dat simkaarten van deze leeftijd wel moeten werken in een P900?? :/

Iemand misschien nog ideeën? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Melbo schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:28:
[...]

Nee dat kan het probleem haast niet zijn aangezien ik mijn simkaart nog maar heb sinds januari 2004! Lijkt me toch dat simkaarten van deze leeftijd wel moeten werken in een P900?? :/

Iemand misschien nog ideeën? 8)7
Anybody??? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 14:38
Moet gewoon werken hoor.
Had je wel bereik?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
nils7 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:40:
Moet gewoon werken hoor.
Had je wel bereik?
Nee dat was het hem juist. Hij startte wel netjes op dus pakte de kaart alleen vond hij het netwerk niet en kon ik dus niet bellen! Maar ben inmiddels in het bezit van een ander exemplaar en die werkt geweldig!!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Ik zou het ook niet weten...
Ik weet wel dat veel andere smartphones (SPV ed) wel problemen geven met andere simkaarten dan waar ze oorspronkelijk voor gemaakt zijn! Maar dan heb je meestal de eerste 5 minuten wel ontvangst, en daarna niet meer, dus dat kan het ook niet zijn!

Misschien een simpele oplossing, maar had die persoon zijn p900 wel ge-unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142220

Heb zelf KPN en een P900, maar werkt verder perfect.
heb zelf net een paar dagen, heb zelf alleen 1 probleem,

klopt het dat hij geen scandisk memorysticks pakt?

want heb zelf 2 sony en 1 scandisk mem-stick.
maar de scandisk pakt ie niet :S

en wanneer ik de scandisk MS in me psp stop werkt ie wel goed :/

iemand ideeën?

edit: nevermind, heb het al gevonden, ondersteunt geen pro duo 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 142220 op 18-04-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:41
Beste medetweakers,

Mijn P900 begint uit elkaar te flikkeren |:( , echte SE kwaliteit. Ik zat vanmiddag in de trein en klapte mijn klepje dicht, maar in een oogwenk zag ik dat er iets niet meer pluis was met dat ding. Ik deed klepje open en zag dat er een stukje van dat blauwe "kozijntje" weg was.

Zie foto 1, foto 2, foto 3, foto 4

En het leuke is dat mijn garantie 2 weken voorbij is

Wat kan ik hier tegen doen? Want dit is toch niet normaal. Betaal je destijds 800 euro voor dat toestel en na amper 1 jaar valt hij door zijn eigen klepje uit elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
jozy schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:12:
Beste medetweakers,

Mijn P900 begint uit elkaar te flikkeren |:( , echte SE kwaliteit. Ik zat vanmiddag in de trein en klapte mijn klepje dicht, maar in een oogwenk zag ik dat er iets niet meer pluis was met dat ding. Ik deed klepje open en zag dat er een stukje van dat blauwe "kozijntje" weg was.

Zie foto 1, foto 2, foto 3, foto 4

En het leuke is dat mijn garantie 2 weken voorbij is

Wat kan ik hier tegen doen? Want dit is toch niet normaal. Betaal je destijds 800 euro voor dat toestel en na amper 1 jaar valt hij door zijn eigen klepje uit elkaar....
Volgens mij zou zoiets niet eens onder garantie vallen, omdat het 'fysieke schade' is.

Oplossing: je klepje wat minder hard dicht doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:02
Ik zie wel een oplossing :
Sony Ericsson P900
Uw toestel wordt geheel voorzien van een nieuwe cover. Alle zichtbare onderdelen worden vervangen behalve het display en de backcover (het gedeelte waar het IMEI nummer op staat) Maak een back-up van uw toestel voordat u hem opstuurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142220

ik heb hetzelfde probleem, bij mij is aan beide kantjes een stukje weg.

maar dit valt niet onder garantie omdat het gebruikers schade is.

dus heb ik via ebay een nieuw setje covers besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
nou je kan hem niet "hard" dicht klappen, want hij geeft weerstand tot een bepaald punt en vanaf dat punt klapt hij met een eigen veertje dicht. Maar ik heb net 2 weken lang een nieuw klepje en ik denk dat hij "oude" kozijntje met zijn nog nieuwe veertje kapot heeft gemaakt. Ik heb net ff een emailtje gestuurd naar service point en even kijken wat hij gaat zeggen. Ik had wel op een duitse site front kapje voor 20 euro gezien, maar op nederlandse sites was hij tegen de 35 euro aan.

Daarentegen is het toch niet logisch, dat hun materiaal slaat op hun materiaal en dat het stuk gaat. Ik vind het raar dat ze het niet uitvoerig getest hebben, want het rubbertje dat er onder zit, is gewoon hard....

edit: JOEPIE DE POEPIE, ik krijg kosteloos een nieuw frontje incl montage van SE monteur (hij is onderhand een grote vriend van mij)

[ Voor 11% gewijzigd door jozy op 26-04-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AcS_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:03
Ik kan niet meer een backup maken of een herstel doen. :'(

De suite schakelt de telefoon uit, start hem opnieuw op en vind hem niet meer.
In de taakbalk geeft hij wel aan dat de telefoon verbonden is.

Nu moet ik elke keer de accu eruit halen omdat hij vast in; bezig met herstellen.

Heb ook al een masterreset gedaan en helpt niet, de suite ook in verschillende versie geprobeerd en dat mag ook niet baten. Nu heb ik ook geen tel.nummers meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 17:03
jozy schreef op zondag 07 november 2004 @ 22:27:
Tomtom mobile zal very soon uitkomen voor de p900 maar dat zeggen ze nu al bijna een jaar. We kunnen nix anders dan wachten........
weet iemand of dit ooit nog gaat gebeuren, anders ga ik me maar weer eens richten op een Nokia, Die 9300 ligt ook wel lekker in de hand. (maar helaas geen trilfunctie!?)

[ Voor 5% gewijzigd door Escrimador op 16-06-2005 13:45 ]

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Escrimador schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:50:
[...]

weet iemand of dit ooit nog gaat gebeuren, anders ga ik me maar weer eens richten op een Nokia, Die 9300 ligt ook wel lekker in de hand. (maar helaas geen trilfunctie!?)
route66 is al uit voor p900 en is compatible, tomtom komt eind deze maand uit, maar is officieel niet compatible(heb ik vernomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129617

Ik wil Tom Tom 2005 installeren, maar hiervoor heb ik dus die cd-rom nodig om te communiceren met mijn telefoon via de pc, die bij de foon zat. Maar deze heb ik dus niet meer aangezien ik de foon heb overgekocht van iemand.

Kan iemand mij vertellen welke software ik moet downloaden en e.t. waar ik deze kan downloaden zodat ik iets kan installeren op mijn P900?

Thanks in forward!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:38
Wat je moet downloaden is de installer van PCSuite voor SE.
De Nederlandse versie is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
nice,

had dit al eens ergens gezien maar niet gedacht dat het mij zou gebeuren :'(

Afbeeldingslocatie: http://cti.mine.nu/pics/p900/p900kapot.jpg

apparaat van 700 euro... wat een pruts kwaliteit... ik kan zo ff snel niet meer vinden wie ditzelfde had en of het binnen de garantie viel...

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 14:38
Viel bij mij wel binnen de garantie!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
nils7 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:28:
Viel bij mij wel binnen de garantie!
heb je direct met sony ericsson contact opgenomen of met je leverancier ( die zit bij mij nl in duitsland )

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Hey toevallig bij mij is linkerkant ook naar de klote, ik krijg nog steeds een nieuw gratis frontcover van SE monteur!! Het zou normaliter onder garantie moeten vallen, maar zou ook heel goed gebruiksschade kunnen zijn(persoonlijk vind ik het gewoon flutkwaliteit en dus garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotfather
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hmmm, mijn p900 start na de firmware update niet meer op. Flash is dan ook mislukt en blijft continu hangen op 60%, ook de recovery modus. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
(ik heb gezocht via Ggle en GoT maar ben er nog niet uit)
Mijn vraag is tweeledig;

1) Kan een P900 (met nieuwste firmware) echt alleen MS Duo aan (dus geen pro duo / duo pro of non-duo)?

2) Is er de restrictie van max 128MB (softwarematig?) want ik zie ook MS Duo's van 256MB en 512MB te koop?

3) Is er enige mogelijkheid om draadloos in je bluetooth-oortje muziek te horen (MP3/radio)(een BT-oortje zonder ingebouwde MP3-speler of FM-radio natuurlijk)? Dit kan alleen met verbonden (stereo?) headsets toch?

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Stan op 30-07-2005 15:52 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
1) kan echt alleen MS DUO max 128 mb aan
2) Volgens sommigen is het softwarematig volgens anderen hardwarematig, maar er zijn een paar professionals die er een gehackte firmware hebben opgegooid en daarom meer dan 128 mb hadden
3) Ja je kan draadloos muziek luisteren, maar je zou dan wel via je telefoon bijv next play stop moeten drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
2) Ik ga eens uitzoeken wat het risico ervan is en waar/voor welke prijs het kan...
Zijn er hier nog mensen die die P900 > P910a/i conversie hebben laten doen? Waar? Ervaringen? Iemand die weet waar ze zo'n SE Fighter hebben in NL (Amsterdam)?

3) Gaat je oortje dan niet vrij hard leeg? Maar goed, het scheelt wel dat je je MP3 er dan in mono op kunt zetten. En dat next/play gebeuren maakt niet zoveel uit, ik ben van plan gewoon lange (2 uur) DJ-mixes te luisteren.
Bovendien, er zitten knopjes op headsets, dus ik neem aan dat er softwarematig wel iets te fixen is waarmee je next doet (of een andere softwarematige player voor de MP3 die daarop reageert?). Bovendien is het misschien middels voice control (met toverwoord etc.) te regelen?
(ik weet overigens nu dat bij conversie P900 > P910a/i men niets meer hoeft te verwachten van BT)

Nieuwe vraagjes:
4) Is een flash ook meteen een master reset (ja toch?) en doet een master reset ook een format of zijn dat 2 compleet verschillende dingen? En als je in het 'geheime' service menu als service function de interne disk format is dat zeker echt ALLES en dus weer anders (nooit doen zeker?)?
Welke disks worden bij wat geformat en wat kan er op die disks staan en wat sowieso nooit?

5) Het is neem ik aan niet mogelijk zonder hardware te modden de groene LED niet te laten knipperen?

Ik heb overigens nu net (19:00)(30/07) mijn P900 gekregen (gratisssss!) en hij is echt vet! _/-\o_ Vetter dan ik altijd al dacht, en ondanks het feit dat bijna alle GSMs nu veel functies hebben.
Enige nadeel tot nu toe is dat ook bij dit model door gebruik klepje er aan beide zijkante zo'n chipje plastic afgebroken is. :|

Thanks trouwens.

[ Voor 66% gewijzigd door Stan op 31-07-2005 14:19 . Reden: 2 nieuwe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 10:09
Ook ik heb sinds enkele dagen een P900 (2e eigenaar) en ik zit direct met een probleem. ;(

Als ik hem wil opladen (gewone losse lader, niet de officiele), dan wordt er wel aangegeven dat er opgeladen wordt, alleen dat gebeurd dus niet. Ik kan wel wat dingen doen met de P900 tijdens het laden, maar zodra het iets teveel wordt, valt hij meteen uit.

Wanneer ik niets met de telefoon doet tijdens het opladen, dan valt de telefoon ook uit na een tijdje en is er totaal niet opgeladen.

Dus mijn vraag lijkt me simpel... is het de batterij of is er meer aan de hand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 17:03
is het gelukt? bevalt/werkt het?

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140945

Kan er mij iemand aan de 2 discs (kopie) helpen ?

of een link ?

Btw ik heb ook het probleem van de uitbrekende hoekjes

hier heb ik een nieuwe besteld voor 19.90 euro

http://www.mobiltec24.de/indexs.php

• Stan
@Maldi:
Waarom zou je die discs willen? Ik weet niet wat voor verbinding je hebt, maar de nieuwste versie van alle software op die discs is te vinden op de SE-site, en alle games enzo zijn allemaal shareware. Die CDs kunnen het raam gewoon uit; oude versies en sharewares.

Stan schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:08:
@Maldi:
Waarom zou je die discs willen? Ik weet niet wat voor verbinding je hebt, maar de nieuwste versie van alle software op die discs is te vinden op de SE-site, en alle games enzo zijn allemaal shareware. Die CDs kunnen het raam gewoon uit; oude versies en sharewares.
Ik ben op zoek naar de demo en de orginele ringtone`s , die schijnen op de cd`s te staan.

verder heb ik iets gelezen over een p910 theme voor op de 900 dat bij een symbian site te downloaden is , dit kan ik jammergenoeg ook niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
@Maldi: Mail me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
heb een vraagje. is het misschien mogelijk om naar de folder te gaan waar je al je games / applicaties heb geinstalleerd?

zo ja hoe doe ik dat?

daarnaast ben ik op zoek naar handige applicaties. iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet nog iemand een on line store voor een front housing ?

een andere dan http://www.mobiltec24.de/index.php

want die kunnen om mysterieuse reden ineens niet meer leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
@B:
Met Epocware File Manager kan dat. Dat is een ZEER handige en goede tool daarvoor. Ik kon zelfs helemaal mijn phone niet meer benaderen tot ik dat proggie instalde, en alles (ook de officiele software) werkte weer perfect.

Handige progs staan overal. Check gewoon de links aan het begin van 'het grote.. topic' (pagina 1 van deze thread).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
La Maldición schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:19:
Weet nog iemand een on line store voor een front housing ?

een andere dan http://www.mobiltec24.de/index.php

want die kunnen om mysterieuse reden ineens niet meer leveren
ben ook geinteresseerd, aangezien ik een gat erin heb zitten, maar kun je die dingen zelf vervangen?

trouwens, op dit site staat hij wel leverbaar, heb jij contact met ze gehad?

[ Voor 10% gewijzigd door DeoDupke op 15-08-2005 09:34 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Heb een tijdje geleden mn pc weer geformatteerd, en ik wil nu weer ns wat rommel op mn p900 installeren.
Ik download dus de synchronisatiesoftware, blijkt USB-verbinding er helemaal niet meer bij te staan!
Alleen Com1+2, IR en BT!

Dus ik pak de cd die erbij zat (waar ie altijd mee gewerkt heeft), en installeer die. Zie ik ook geen USB er meer tussen staan! Waar kan dat aan liggen?

EDIT: Hmm ik was al helemaal vergeten dat ik ook nog iets bij apparaatbeheer moest doen, maar het werkt nu weer :)

[ Voor 14% gewijzigd door j86 op 19-08-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-04 13:56
Ik ga deze telefoon waarschijnlijk ook aanschaffen,maar is er al bekend of je meer als 128 mb geheugen erin kwijt kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 23:02
DeoDupke schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:31:
[...]

ben ook geinteresseerd, aangezien ik een gat erin heb zitten, maar kun je die dingen zelf vervangen?

Ja, het openmaken is niet zo heel moeilijk :) Ik heb ergens een tutorial voorbij zien komen.
ECiftci schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 10:49:
Ik ga deze telefoon waarschijnlijk ook aanschaffen,maar is er al bekend of je meer als 128 mb geheugen erin kwijt kan?
In originele staat niet. Het schijnt dat met een flash van een P910 variant er wel meer geheugen in kan, deze flash kost je alleen wel (een deel) van je Bluetooth functionaliteit.

vragen naar de benodigde flash software is btw tegen de policy van I&T voorzover ik weet!!

[ Voor 40% gewijzigd door zeef op 21-08-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Hmm bluetooth zal ik waarschijnlijk toch niet ontzettend vaak gebruiken. Ik ga ff rond kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
Ja als je iemand vind in Amsterdam (of de Randstad) die dit doet (P910 firmware met een SE Fighter oid in je P900 flashen) dan ben ik zeeer geinteresseerd omdat ik ook graag grotere memory sticks wil gebruiken maar niemand kan vinden die dat hier doet.

Voor de geinteresseerden hier nogmaals het forum met alle info en shots:
http://howardforums.com/s...ad.php?s=&threadid=453090

[ Voor 22% gewijzigd door Stan op 22-08-2005 15:55 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik heb vandaag de switch gemaakt naar de p900 maar ik zou zeer zeker ook geinstresseerd zijn in die firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik kan geen goede thema sites vinden voor de P900. Iemand een suggestie? Die in de openingstopic doet het namelijk ook niet. (de link he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ECiftci schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:38:
Ik kan geen goede thema sites vinden voor de P900. Iemand een suggestie? Die in de openingstopic doet het namelijk ook niet. (de link he)
http://p900club.us/

Alstu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeoDupke schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:31:
[...]

Wat blijkt vandaag ligt het frontje ineens in de bus 8)7 .

Vervangen ging verbluffend makkelijk

-accu eruit en de 2 schroefjes deruit draaien
-2 rubber dopjes lanfs de camera eruitwippen en schroefjes eruit draaien
-beetje met je nagels tussen de rand wriemelen en klik eraf is de frontcasing
-display meteen goed zuiver maken
-nieuwe front erop klikken
-schroefjes en dopjes erin
- klaar is klare

heb nu weer een spiksplinternieuwe , me is happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Bedankt voor de link ennuh hoe installeer je utz bestanden op je p900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ECiftci schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:01:
Bedankt voor de link ennuh hoe installeer je utz bestanden op je p900?
naar je map documenten brengen dan met filemanager zoeken en even dubbelklikken

dan installeerd de theme zichzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
La Maldición schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:26:
[...]

Wat blijkt vandaag ligt het frontje ineens in de bus 8)7 .

Vervangen ging verbluffend makkelijk

-accu eruit en de 2 schroefjes deruit draaien
-2 rubber dopjes lanfs de camera eruitwippen en schroefjes eruit draaien
-beetje met je nagels tussen de rand wriemelen en klik eraf is de frontcasing
-display meteen goed zuiver maken
-nieuwe front erop klikken
-schroefjes en dopjes erin
- klaar is klare

heb nu weer een spiksplinternieuwe , me is happy
das mooi dat het makkelijk gaat,
heb je nog een speciale schroevendraaier moeten gebruiken? op die mobiltec site lijkt het erop alsof het een gewone kruis is.. klopt dat?

No worries m8

Een klein kruiskopje werkt pefect (uit zo`n horlogemakers setje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Iemand die nog een p900 wil? ik kan er niet mee overweg en heb een nieuwe k750i gekregen dus: http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/18824

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb vanvond een redelijktijdje zitten puzzelen om op linux een video zo gek te krijgen om op mijn telefoon te spelen. Uiteindelijk was het helemaal niet zo moeilijk:

ffmpeg -i /tmp/dumpfile.wmv -s qcif -b 100 -r 10 dumpfile.mp4
(uiteraard heb ik alle rechten op de dumpfile ;) )

Deze mp4 speelt prima op mijn p900, ziet er full-screen goed uit, Uiteraard kan je spelen met de bitrate en framerate, maar 10 fps ziet er beter uit dan 25fps (dat lijkt de p900 niet aan te kunnen). Overigens dacht ik met -b 100 aan te geven dat ik 100kbit/s encoding wou, maar mijn 210 sec file is 6,5MB groot, dus 6,5/210*8= 247kbit/sec... :?

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Heb ook nog een tijdje zitten te zoeken naar goede instellingen voor filmpjes (onder Windows dan :P).

Want je kunt niet al te hoge beeldkwaliteit doen, want dan hakelt ie, of is het filmpje te groot. Ook weer niet te laag, want dan ziet het er niet uit. En je moet ook nog rekening houden met het geluid, want dat scheelt ook nog in de performance en snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotfather
  • Niet online
ik heb hier liggen voor de P900:

- content & application cd
- PC suite cd
- handleidingen en serviceboekjes

Mocht je dit net nodig hebben stuur ik ze graag naar je op, alleen de porto is voor jouw rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Laatst online: 27-02 15:21
Stan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:49:
Ja als je iemand vind in Amsterdam (of de Randstad) die dit doet (P910 firmware met een SE Fighter oid in je P900 flashen) dan ben ik zeeer geinteresseerd omdat ik ook graag grotere memory sticks wil gebruiken maar niemand kan vinden die dat hier doet.
Zou een Sony service centrum dit niet gewoon kunnen doen?

Waarom released Sony eigenlijk niet gewoon een update voor de P900 firmware die de bug mbt de 128mb limiet oplost? Een beetje stom dit eigenlijk, kun je eindelijk zelf je firmware updaten bij de P900, en dan moet je toch weer rare dingen gaan doen en wordt het weer verboden op fora etc. Firmware upgraden voor de P900 is toch legaal? In de openings post staan ook gewoon vermeldingen over firmware updates, toch?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
flowerp schreef op zondag 25 september 2005 @ 00:30:
[...]

Zou een Sony service centrum dit niet gewoon kunnen doen?

Waarom released Sony eigenlijk niet gewoon een update voor de P900 firmware die de bug mbt de 128mb limiet oplost? Een beetje stom dit eigenlijk, kun je eindelijk zelf je firmware updaten bij de P900, en dan moet je toch weer rare dingen gaan doen en wordt het weer verboden op fora etc. Firmware upgraden voor de P900 is toch legaal? In de openings post staan ook gewoon vermeldingen over firmware updates, toch?
Maar dat 128 MB verhaal van de P900 is geen bug maar een beperking van de hard/software.
Door een aanpassing in de software te maken wordt het voor de P900 mogelijk om > 128 MB kaartjes te lezen (en schrijven natuurlijk). Maar dit wil SE niet, die willen natuurlijk dat je een ander toestel koopt, dus zullen ze deze aanpassing niet maken in de P900 software. Knappe koppen kunnen deze aanpassing wel maken maar daardoor wordt de firmware niet meer SE-original en dus illegaal. Vandaar dat het niet overal breeduit besproken mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Laatst online: 27-02 15:21
babbelbox schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:23:
[...]

Maar dit wil SE niet, die willen natuurlijk dat je een ander toestel koopt,
Lijkt me stug. Ik ken weinig mensen die een p900 gaan verkopen en dan een p910 gaan kopen alleen om >128mb te gaan gebruiken. Dat is te onzinnig voor woorden. Voorderest komen er toch ook gewoon andere firmware updates uit waar soms kritisere dingen in zitten en soms minder kritisere dingen. Dan zeggen ze toch ook niet, koop maar het nieuwe model?

Het getuigd juist van een hele goede service als dit soort "bugs"/onvolkomenheden achteraf kunnen worden opgelost. Mensen die goede service ervaren kopen de volgende keer weer een SE product.

Tevens, de voornaamste maker van memory sticks is Sony zelf. Bijna elke p900 bezitter heeft wel een 128mb stick gekocht. Die gaan dus allemaal een grotere kopen als de p900 dat aan zou kunnen met een update -> extra cash voor Sony.

Ik zie dus alleen maar voordelen en geen enkel nadeel. Nogmaals, mensen gaan echt niet even een 910 kopen als ze al een 900 hebben, daarvoor zijn de verschillen echt te klein.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
flowerp schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:05:
[...]

Lijkt me stug. Ik ken weinig mensen die een p900 gaan verkopen en dan een p910 gaan kopen alleen om >128mb te gaan gebruiken. Dat is te onzinnig voor woorden. Voorderest komen er toch ook gewoon andere firmware updates uit waar soms kritisere dingen in zitten en soms minder kritisere dingen. Dan zeggen ze toch ook niet, koop maar het nieuwe model?

Het getuigd juist van een hele goede service als dit soort "bugs"/onvolkomenheden achteraf kunnen worden opgelost. Mensen die goede service ervaren kopen de volgende keer weer een SE product.

Tevens, de voornaamste maker van memory sticks is Sony zelf. Bijna elke p900 bezitter heeft wel een 128mb stick gekocht. Die gaan dus allemaal een grotere kopen als de p900 dat aan zou kunnen met een update -> extra cash voor Sony.

Ik zie dus alleen maar voordelen en geen enkel nadeel. Nogmaals, mensen gaan echt niet even een 910 kopen als ze al een 900 hebben, daarvoor zijn de verschillen echt te klein.
Ik begrijp dat de mensen niet zo snel een nieuw toestel zullen kopen maar door de drempel bij de P900 niet te verleggen weerhoudt je wel mensen ervan om een nieuwe P900 te kopen en deze zullen dan de (duurdere) P910i kopen.
Wat je zegt over de maker van die MS dingen is ook wel weer wat voor te zeggen.
Het blijft allemaal een spelletje tussen de fabrikant en de eindgebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:41
Het volgende probleem doet zich voor op mijn P900:
Mijn touch en mijn screen lopen niet synchroon.... :+
Uitleg: als ik op mijn scherm druk 'klikt' hij een ruime cm naar links. Met oefening valt er mee te leven, ware het niet dat er ook aan de rechterkant van het scherm wel eens geklikt moet worden :( , en daar kan ik dus niet bij.
De kalibreeropdracht zit trouwens aan de rechterkant van het scherm, hier kan ik dus niet bij....
Master reset heeft geen zin, opstarten lukt eigenlijk niet, want daar heb ik ook de rechterkant van mijn scherm voor nodig :|

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
heb je je firmware opnieuw ge update. Dus niet alleen masterreset, maar de firmware er gewoon opnieuw op flikkeren.

Ik zie hier steeds meer mensen waarvan hun p900 niet eens ruim een jaar meegaat. Dat is toch niet normaal dat een telefoon van destijds 700 euro zo brak is. Voor mij nooit meer SE. Altijd problemen meegehad. Als SE wil dat ze klanten behouden, moeten ze eerst kwaliteit leveren en beter service. Dat kunnen ze doen door bijv p900 gebruikers blij te maken met een software update dat ze toch nog meer dan 128 mb kunnen gebruiken. Ik heb dat toetsenbordje laten vervangen en moet tevens een nieuw frontcover hebben, omdat dat toetsenbordje hem kapot heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:33

WouterG

Dit is geen ondertitel

jozy schreef op zaterdag 05 juni 2004 @ 14:14:
Ik vind mijn p900 sinds die domme laatste update steeds vager worden. Gisternacht om 3 uur was hij nog voor de helft vol(batterij), maar toen ik vanmorgen om half 11 keek was hij op. Keb gekeken of hij dingen aan het draaien was wat veel energie zuipt, maar dat was niet het geval. Ook woon ik 20 meter van zo'n mast vandaan met mijn kpn abonnementje. Ik laat altijd mijn batterij leeglopen en dan pas opladen. Ik krijg neigingen om hem uit het raam te gooien.

Wie heeft nog meer last van die domme laatste update. 8)7
Het is absoluut niet nodig om de accu's van mobiele telefoon's leeg te laten lopen voordat je ze opnieuw oplaad. Het is zelfs minder goed voor de accu om hem leeg te trekken. Dit geld overigens alleen voor lithium accu's, ni-mh en ni-cad's is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
jozy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:55:
heb je je firmware opnieuw ge update. Dus niet alleen masterreset, maar de firmware er gewoon opnieuw op flikkeren.

Ik zie hier steeds meer mensen waarvan hun p900 niet eens ruim een jaar meegaat. Dat is toch niet normaal dat een telefoon van destijds 700 euro zo brak is. Voor mij nooit meer SE. Altijd problemen meegehad. Als SE wil dat ze klanten behouden, moeten ze eerst kwaliteit leveren en beter service. Dat kunnen ze doen door bijv p900 gebruikers blij te maken met een software update dat ze toch nog meer dan 128 mb kunnen gebruiken. Ik heb dat toetsenbordje laten vervangen en moet tevens een nieuw frontcover hebben, omdat dat toetsenbordje hem kapot heeft gemaakt.
ik heb die van mij nu 2 jaar, heb het klepje eraf gehaald omdat die het niet meer fatsoenlijk deed, heb er een gat inzitten door het klepje wat het niet meer fatsoenlijk deed. Ik durf hem niet meer uit te zetten omdat je dan een PLAATS SIM ERROR kunt krijgen ( moet zeggen al lang niet meer gehad ), ik heb momenteel geen centen voor een andere phone, of ja, ik wil er nu geen centen aan uitgeven dus ik gebruik hem totdat hij het niet meer doet... maar daarna zeeer weinig kans op iets waar een sony en een ericsson in voor komen.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 21:12

jefjef

learning by doing

Heeft iemand al ervaring in het sync van de p900 op groupwise in een citrixomgeving?
en eventueel een handleinding daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 21:12

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:39:
Heeft iemand al ervaring in het sync van de p900 op groupwise in een citrixomgeving?
en eventueel een handleinding daarvoor?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
En hoppa, daar is ie dan; de P990:
nieuws: Sony Ericsson kondigt P990-smartphone aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Heeft er toevallig iemand een werkende emulator voor de P900?
Ik ken wel veel emulators die beweren hierop te werken, maar de meeste doen dat dus niet.

Het liefst een Nes of Gameboy emu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik ga weer proberen :)
Laat wel weten als het iets is!

EDIT: Alleen een Nes-emu, en voor de richtingsknop wordt nu t touchscreen gebruikt, niet echt ideaal!

[ Voor 49% gewijzigd door j86 op 25-10-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 07:19
Sinds een paar maanden doet mijn jog dial het niet meer goed. Strand/ zand is hiervan waarschijnlijk de oorzaak. Zelf ben ik niet zo handig en durf het ook niet hem open te maken en te kijken of het aan de connector ligt. Weet iemand een winkel oid om hier naar te laten kijken? Ik ben namelijk bang dat als ik hem naar SE opstuur een rekening krijg die groter is dan de dagwaarde en daar heb ik uiteraard geen trek in :)

• j86

j86

buttonfreak85 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:30:
Sinds een paar maanden doet mijn jog dial het niet meer goed. Strand/ zand is hiervan waarschijnlijk de oorzaak. Zelf ben ik niet zo handig en durf het ook niet hem open te maken en te kijken of het aan de connector ligt. Weet iemand een winkel oid om hier naar te laten kijken? Ik ben namelijk bang dat als ik hem naar SE opstuur een rekening krijg die groter is dan de dagwaarde en daar heb ik uiteraard geen trek in :)
Heb ik ook een keer gehad, ook door zand oid.
Ik kon het wieltje niet meer naar achteren toe klikken.
2 weken later was is het zat en probeerde het wieltje een beetje hard door te duwen, wat ook nog werkte. Het wieltje klikt niet meer naar achteren, maar beweegt gewoon, en werkt ook nog.

• Stan
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand/winkel in/rond A'dam de firmware van mijn P900 kan overwriten met de aangepaste P910 firmware zodat ik grotere memory sticks erin kan duwen :)

Niemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
Beetje dood de info om deze foon of niet? Ik krijg binnenkort van iemand een P900 en wil daar graag een P910 van maken omdat ik een aantal 1GB MS Pro Duo kaartjes heb (van mijn PSP)... nou kan ik dat niet zelf maar kan iemand me in de goeie richting sturen? Alle tips en/of adviezen zijn welkom! Tevens wou ik aangezien deze persoon hem redelijk hard behandeld heeft er een nieuwe cover en nieuw touchscreen op zetten (samen via Ebay iets van €28.-!!!) iemand die daar ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:48
Inderdaad een beetje een dood topic :) Kan je enkel doorverwijzen naar GSMdokter.nl, zit hier in Rotterdam en doen dat soort dingen, die zou je eens kunnen bellen. Heb zelf ook nog steeds een P900, inmiddels al weer bijna 3 of 4 jaar geloof ik, was een van de eersten. Werkt nog steeds perfect, alleen het scherm begint een beetje een zwakke plek te krijgen rechtsonder, daar waar ik veel schrijf. Binnenkort maar eens gaan kijken naar een goede opvolger...

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
Is het een probleem in je touchscreen? Je kan dus via Ebay voor 10 euro en zestig euro cent een nieuw touchscreen bestellen... lijkt me een goeie deal... ga ik dus maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:48
Hmmm moet je ook weer speciale schroevendraaiertjes hebben enzo toch? Dat is het me ook weer niet waard, het is gewoon tijd voor een nieuwe telefoon :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-05 17:41

danplo

The Force is strong with me

Is het ook mogenlijk om de GPRS verbinding te gebruiken op je PC vanaf de P900 ??
Wel makkelijk als ik eens onderweg bent met mijn laptop en zo toch wat makkelijker kan surfen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

danplo schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:40:
Is het ook mogenlijk om de GPRS verbinding te gebruiken op je PC vanaf de P900 ??
Wel makkelijk als ik eens onderweg bent met mijn laptop en zo toch wat makkelijker kan surfen.
Ik heb het al gevonden, alleen krijg ik het wel goed draaiende op Windows XP, maar onder Windows Vista krijg ik alles wel ingesteld maar wanneer hij verbinding gaat maken krijg ik dit niet voor elkaar.
Is hier wat tegen te doen ?? Ik gebruik die dial-up wizzard.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

danplo schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:47:
[...]

Ik heb het al gevonden, alleen krijg ik het wel goed draaiende op Windows XP, maar onder Windows Vista krijg ik alles wel ingesteld maar wanneer hij verbinding gaat maken krijg ik dit niet voor elkaar.
Is hier wat tegen te doen ?? Ik gebruik die dial-up wizzard.
Het is erg jammer dat de topic erg dood is, maar ook nu is het me dan toch eindelijk gelukt.
Verbinding niet gelukt via de usb kabel, maar wel via de Bluetooth verbinding.
Heel gedoe ook het verbonden te krijgen via de Bluetooth, maar toch gelukt uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 03-05 23:00
danplo schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 02:36:
[...]

Het is erg jammer dat de topic erg dood is,
Ik denk dat bijna iedereen zijn P900 inmiddels wel vervangen heeft, op kantoor bij een klant van mij liggen er een stuk of 25 in doos klaar om naar de shredder te gaan zelfs...
Eens kijken of ik er nog een paar kan meesmokkelen ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214169

Ik probeer een gebrikte SE P900 te kopen, maar het lijkt wel of niemand ze wil verkopen. Er staan slechts een paar op marktplaats enzo, allemaal op 100 km van mijn woonplaats. Heeft imand in de friesland nog een P900 te koop? Ik wil hem zo graag........ :9~ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 19:38
Ik haal 'm maar weer eens uit het stof. :)

Heeft iemand een positieve ervaring met het kopen van een nieuwe batterij voor de P900? Ik heb onlangs een van eBay gehaald (in originele verpakking en al), maar het bleek (je raad het al) een neppert. Ik denk dus niet dat deze het lang gaat volhouden. Hij staat nu al de hele dag op "0%".

Heeft iemand een betere gevonden? Over de 35 euro voor een originele vind ik een beetje prijzig, aangezien het dan bijna duurder wordt dan het bedrag waarvoor ik de P900 heb overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 19:38
Niemand?

De neppe batterij houdt het nog aardig lang vol. Alleen staat het batterijniveau al 4 dagen op 0%. Betekent dit dat het geen li-polymer batterij is of heeft dat er niks mee te maken?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Lees voordat je hier een vraag stelt eerst de openingspost door en gebruik de GoT-Search om te kijken of je vraag al eerder aan bod is geweest. Met betrekking tot het uitwisselen van content is ook het volgende van belang:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware