sinds kort heb ik volgend probleem: als ik rechtsklik op een mp3 (natuurlijk alleen maar legale dingen) om te verwijderen, kopieren, verplaatsen of wat dan ook, krijg ik de volgende melding:
Explorer.EXE - Toepassingsfout : De instructie op 0x7960c901 verwijst naar geheugen op 0x5f534449. De read-bewerking op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma
Als ik vervolgens op OK druk komt er nog een scherm op:
Microsoft Internet Explorer
Er is een fout opgetreden in Internet Explorer.
Internet Explorer wordt nu afgesloten.
...
En als ik dan op OK druk wordt explorer afgesloten.
Ik heb al gescand met adaware en regclean. Als ik me niet vergis is dat probleem begonnen na het installeren van Spybot S&D maar dat kan toeval zijn. Spybot vindt wel enkele registerwijzigingen waar adaware niets van zegt. Ik heb deze al eens teruggezet via herstel maar het probleem blijft.
OS is dus Win2k en ik heb dat bij elke mp3 (maar ook alleen bij mp3's)
Wie weet raad???
Explorer.EXE - Toepassingsfout : De instructie op 0x7960c901 verwijst naar geheugen op 0x5f534449. De read-bewerking op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma
Als ik vervolgens op OK druk komt er nog een scherm op:
Microsoft Internet Explorer
Er is een fout opgetreden in Internet Explorer.
Internet Explorer wordt nu afgesloten.
...
En als ik dan op OK druk wordt explorer afgesloten.
Ik heb al gescand met adaware en regclean. Als ik me niet vergis is dat probleem begonnen na het installeren van Spybot S&D maar dat kan toeval zijn. Spybot vindt wel enkele registerwijzigingen waar adaware niets van zegt. Ik heb deze al eens teruggezet via herstel maar het probleem blijft.
OS is dus Win2k en ik heb dat bij elke mp3 (maar ook alleen bij mp3's)
Wie weet raad???