Toon posts:

PC crash

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had al een topic geopent maar ik wist niet ongeveer waar ik het moest zetten (volgens mij kreeg ik op mijn donder)

hoop dat het wel nu de goede plek is

oh ja ik heb nog een 400 watt voeding er in

PC Crash

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

Als je alleen een 400W voedign hebt ligt het crashen waarschijnlijk aan het gemis van een der andere conmopenten...........

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• Serbia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-05-2025

Serbia

Ik blaf niet, bijt alleen!

Volgens mij moet je eerst maar eens leren lezen

Verwijderd

Als ik jouw was zal ik nog maar eens die post van BalusC lezen. En dan als de donder hier posten wat je al wel en niet uitgeprobeerd hebt. :)

Verwijderd

Inderdaad ja...Dit topic zal ook snel gesloten worden. Eerst lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 10:59:
Inderdaad ja...Dit topic zal ook snel gesloten worden. Eerst lezen.
zeg nu ben ik het zat elke keer als ik een normaal topic geopent hebt krijg ik van die kut reacties er op als je niets anders te zeggen hebt moet je maar moet je fikken van die toetsen boord afblijven of je houd het normaal

Verwijderd

Topicstarter
ASPIN

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 11:37 ]

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 14:21

Corn

Raar jongetje

TS: Volgens mij kijk je teveel TV, dat de kamer aan en uit gaat flikkeren gebeurd zeer zelden. Voor de rest zie ik in mijn kristallen bol een groot hangslot van Tweakers.net Hang en Sluitwerk bv

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
BalusC in "PC Crash"

Lees die sluitpost nog eens goed door en begrijp hem, anders schiet het nog niet op. Reageer ook ff normaal op mensen die je proberen te helpen :|
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.