Toon posts:

PC Crash

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik heb op google zitten kijken maar kon bijna niets vinden of dat er iemand ook zo'n probleem had (meschien niet de juiste tref woorden)

maar sinds kort krijg ik steeds van die plotseling crashes eers gaat mijn router uit dan komt er pop-up bij windows dat 1 van de lan kabels is uit geshcakelt en na 3 keer valt m ijn pc uit en daan bij herstarten valt weer uit en weer en gaat de hele kammer flikkeren de lichten dan

en dan hoor je ook wel eens door mijn boxers system self test faild herhaald

ik heb een

AMD64 3000+
Asus K8V de Luxe
2x 512 DDR
ATI 9600 PRO

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet" topic te starten :) We kunnen namelijk op geen enkele wijze uit de topicstart afleiden of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Zoals duidelijk op het forumgedrag gedeelte van de [faq]Registratievoorwaarden[/] staat beschreven wordt dat hier op GoT echt wel van je verwacht. Hier is het Beleid van dit subforum ook duidelijk over: PMG Beleid.

Een tip: lees voortaan de tekst bovenaan in [New Topic] eer je een topic opent. Daarin staat beknopt samengevat wat je dan minimaal moet uitvoeren/kennen B)

Dit topic is gesloten.