Toon posts:

HUH?! warmer?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay het volgende is zojuist gebeurt :

Ik had vandaag mijn nieuwe fan binnengekregen van ned-cool dus die er maar ff ingeflikkerd! had ook 2 nieuwe case fan's gekocht! ook er bij!

Goed ik had een coolermaster die tot 1.? gig ging....nu een spire 5D21B3...moet tot 1.5 gig gaan ofzow!

Okay het leuke komt nog : Ik wil mijn pc'tje opstarten...komt ie in niet in windows..beschermingsfout! IK denk F*** nou goed rebooten ff op 900 zetten en dan weer proberen....en ja hij doet het!

maar nu is hij wel 57 graden terwijl dat eerst 46 was en toen liep ie op 950 :9

wie ow wie verteld mij waarom dit zo is?! :'(

Verwijderd

Topicstarter
niemand :'(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ideetje om niet al na 11 minuten te drammen???? :(

Slechtere airflow (is uiteraard wat je absoluut hebt geprobeerd tegen te gaan of beter.. je hebt geprobeerd een grotere airflow te krijgen, maar airodynamica is zware hap... misschien dat de luchtstroom langs je proc juist minder is geworden....)

Meer warmte van de voeding??? Meer apparaten erop wil zeggen meer energie omgezet per seconde = meer warmte-afgifte

Verder zou ik het niet weten

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:49

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Heb je wel nieuwe pasta op de CPU gedaan toen je de koelers wisselde? Zit ie er wel goed op? (niet scheef ofzo).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net die coolermaster er weer op gezet.....weer op 950 gezet en alles is weer helemaal toppppie!

temp is 4 graden gedaald! dus 42 :P

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
die spire zit er gewoon niet goed op man :)

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Denk ik ook.. aders boor je ff een gaatje in je processor en schoef je koeler er dan goed op....

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

maak dan wel een gaatje psies in het midden van de proc dat staat wat mooier

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1