Hallo allemaal.. ik heb nu zelf sinds gister ook de SL65.
Het is gewoon een super telefoon!
Ik had in verschillende reviews wat gelezen over minpunten, maar die heb ik zelf weinig gevonden:
- Probleem bij het opnemen, dat je de Internet-toets indrukt. Ik schuif hem zonder problemen open, af en toe neem ik de internet toets mee, maar daar reageerd die toch niet op. Ik denk dat dat komt doordat ik geen internet instellingen heb ingevuld. Ik gebruik toch mijn datakabel om: wallpapers, games en ringtones op me telefoon te krijgen.
- Foto's zijn echt heel scherp en zijn echt heel mooi. Ik had zelf het probleem dat mijn foto's eerst heel donker waren. Daarna kwam ik erachter dat helderheid op: -3 stond
- Menustructuur is even wennen, maar je raakt er heel snel aan vertrouwd. (ik binnen 1 dag al)
Mijn vragen:
Ik heb zelf nog wel een aantal vragen. Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat je kon instellen dat er een foto verschijnt, zodra er iemand belt!?!? Zou best kunnen dat ik dat bij een review van een andere telefoon heb gelezen (ik heb wat afgelezen om tot de goede keuze te komen)
Tot nu toe heb ik het nog niet uit kunnen vogelen.
Daarnaast vroeg ik me af waar ik een paar nieuwe Themes/Skins kon downloaden?! Ik heb tot nu toe 1xtra theme kunnen vinden op een engelse site. Het zal waarschijnlijk wel er aan liggen dat de telefoon nog maar net uit is.
De telefoon is in ieder geval een aanrader! (veel "ooeeee" en "aaaaahhh" op school

)