Music Addicted
Music Addicted
Ter land, ter zee en in de kroeg
Music Addicted
Hij kost trouwens 440,- Euro bij de GSM-shop denbosch.
[ Voor 11% gewijzigd door Sur_G op 07-10-2004 01:59 ]
Anoniem: 60479
Is op t moment vrij ruim voorradig, dus mensen die hem willen kunnen hem daar vinden :]
Music Addicted
nu nog een mooie aanbieding afwachten met orange.
Anoniem: 41187
Ik had het eerst ook niet op die samsungs omdat er geen bt op zat.Zjemm schreef op 11 oktober 2004 @ 15:29:
ik heb hem ff in mijn handen gehad. mooi ding alleen iets dikker dan de samsung e800 en hij gaat ook stroef open. wat dat betreft is de samsung fijner. maar verder heb ik het niet op samsung. en juist wel weer op siemens.
nu nog een mooie aanbieding afwachten met orange.
Maar nu heeft samsung een nieuwe telefoon uitgebracht.
Een e800 met bt
Hij heet Samsung SGH-D500
Hier op got hebben we er al een topic over
Klik
Het ging mij niet om BT. maar om de slechte battery tijd van de samsung gsm's.Anoniem: 41187 schreef op 11 oktober 2004 @ 17:22:
[...]
Ik had het eerst ook niet op die samsungs omdat er geen bt op zat.
Maar nu heeft samsung een nieuwe telefoon uitgebracht.
Een e800 met bten 80 mb geheugen
.
Hij heet Samsung SGH-D500
Hier op got hebben we er al een topic over
Klik
ik heb meerdere samsungs gehad en allemaal is het kut kwa accu.
ook de menustructuur vind ik persoonlijk niet fijn.
maargoed ik moet een gsm altijd een paar keer vasthouden wil ik echt kunnen zeggen of hij fijn is of niet.
gelukkkig kun je binnen een week bij de belcompany je gsm ruilen als hij niet bevalt.
Ik heb mijn doos in een doosje zien zittenZjemm schreef op 14 oktober 2004 @ 13:47:
hebben nog meer mense de telefoon al of al vastgehad?
Music Addicted
De doos in het doosje had ook een telefoonZjemm schreef op 17 oktober 2004 @ 14:39:
doe mij maar een volle doos
Morgenochtend haal ik hem op
Music Addicted
Tot nu toe bevalt hij goed. Het 'goedkope' dat hij volgens Club-Siemens uitstraalde vind ik erg meevallen. Het design is gewoon gaaf
Pro-slide werkt lekker en gaat gemakkelijk met één hand, zowel open als dicht.
Scherm oogt goed, tenzij je er overdreven op gaat zitten.
Java gaat vrij snel, geen haperingen meer tijdens het SMS'en.
Joystickje is even wennen, en soms druk ik hem nog niet hard genoeg in.
Nog geen pics met de camera gemaakt en op de PC gezet verder.
Kortom, eerste indruk is prima! Met een beetje spelen tot nu toe nog niet veel stoerende dingen ontdekt, op het misdrikken van verbreken/keuze na. Aan de andere kant heb ik het overigens minder.
Music Addicted
zal mijn bevindingen morgen posten
Om even in te gaan op de review die hier voorbij is gekomen (de nadelen)
1. het toestel zou plastic aanvoelen
2. de internet toets zou je vaak ongewild indrukken tijdens schuiven.
Met punt 1 ben ik het helemaal niet eens.
de sl55 mijn voormalige telefoon voelt meer plastic aan als de sl65. De sl65 voelt ook sterker aan.
Punt 2 is iets aan gedaan doormiddel van software je moet de toets nu iets langer ingedrukt houden wil je de browser openen. dus dat punt is opgelost.
Verder zijn de cijfer toetsen super!
batterij kan ik nog nix zinnigs over zeggen dat horen jullie nog wel.
dit zijn mijn eerste indrukken over een week post ik wel al mijn problemen en kwijlmomenten van de sl65
Anoniem: 50624
Ik bedoel, er lopen meer mensen met bluetooth dan met infraroor rond, plus dat infra rood traag en irri is omdat je hem dan precies tegen over de module moet liggen, dan doe je er toch gewoon bluetooth in ipv infra rood...
Nee, ik dacht een opvolger gevonden te hebben voor mijn T610, maar no bluetooth = no SL65 voor Bush
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 13-11-2004 10:31 ]
Enige wat ik me afvraag, heb em niet echt uitvoerig kunnen testen of wat dan ook, maar als je gaat smsen met deze telefoon, zitten de 1, 2 en 3 dan niet te dicht bij dat slidegeval?
En het gemis van bluetooth ... ik sms (vrij veel) en bel af en toe wat ... soms misschien een foto, ff over zetten met datakabel dan ... dan is het toch geen gemis denk ik? Prove me wrong
Graag zou ik ook wat ervaringen van gotters met deze telefoon willen horen ...
[ Voor 4% gewijzigd door Matthijs op 18-11-2004 21:51 ]
Ik mis BT niet echt. Het is wel handig als je connectiviteit met een Laptop of PDA gebruikt.
Ik vind de datakabel wel sloom overigens. Een foto van de foon afhalen duurt toch wel een seconde of 15 denk ik, als het niet langer is.
Overigens is Firmware 25 te krijgen op de Siemens-site
[ Voor 8% gewijzigd door Boekster op 19-11-2004 00:01 ]
Music Addicted
Jippie ben sinds vandaag ook de eigenaar van dit toestel =]pokeran schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:05:
euh sorry als ik een stomme vraag ga stellen die al in het topic sta, maar hoeveel smsjes kunen erop? ik zit zwaar te twijfelent tussen deze en tussen de samsung e800. Ja kan ook wachten op de D500, maar geduld en geld spelen ook een rolletje
Kunnen standaard 100 berichten in, maar je kan ook dingen het 11 mb (5 ofzo gebruikt) archief zetten... op die manier is het iets van 2000 ofzo? Heel veel iig
dank je, mag ik je misschien vragen hoe je dat toestel gekocht hebt? met nieuw abo? verlenging van je abo of gewoon losEvilTuinHekje schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:28:
[...]
Jippie ben sinds vandaag ook de eigenaar van dit toestel =]
Kunnen standaard 100 berichten in, maar je kan ook dingen het 11 mb (5 ofzo gebruikt) archief zetten... op die manier is het iets van 2000 ofzo? Heel veel iig
Dus met nieuw abbo
er zijn meerdere verstigingen en die prijzen verschillen onderlin nog welleens van elkaar en ook met de prijzen van de site.
Maar klote is als ik mijn orange abonnement opzegt, ben ik in 1 klap 80 euro tegoed kwijt.
maarja, wordt dus uitrekenen wat ik ga doen.
Weet iemand toevallig of je een orange free 30 abonnement kan omzetten in prepaid? (liefst met behoud van beltegoed
Las iets over open disk oid?
[ Voor 5% gewijzigd door Matthijs op 07-12-2004 11:41 ]
Ja hoor dit kan. Moet je in je opzegbrief schrijven dat je omgezet wilt worden naar Orange Ready ( prepay ) en dat je graag bij Orange wil blijvenpokeran schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 09:12:
oee je mag hier niet spammen ofzo, maar bij bijvoorbeeld monditel is hij zeer goedkoop te krijgen met een nieuw abonnement ( www.monditel.com )
er zijn meerdere verstigingen en die prijzen verschillen onderlin nog welleens van elkaar en ook met de prijzen van de site.
Maar klote is als ik mijn orange abonnement opzegt, ben ik in 1 klap 80 euro tegoed kwijt.
maarja, wordt dus uitrekenen wat ik ga doen.
Weet iemand toevallig of je een orange free 30 abonnement kan omzetten in prepaid? (liefst met behoud van beltegoed)
Zou er wel rekening mee houden dat de prepaid tarieven nog hoger liggen dan die van Orange Free.
Iemand?EvilTuinHekje schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:41:
Subtiele schop, maar is het mogelijk het geluid van de shutter als je een foto maakt uit de telefoon te halen? Zal wel op het randje liggen van wat wel en niet mag, maar dat is niet echt duidelijk voor me...
Las iets over open disk oid?
Waar kan je dat cameraclickmelody.wav weggooien dan? In de windowsverkenner of op je telefoon zelf? En moet dat dus via de datakabel, of kan het ook via BT?
Ik vroeg me af welk type java games deze telefoon allemaal ondersteund, of moeten deze specifiek voor de SL65 ontwikkeld zijn?
Iemand misschien enig idee waar wat leuke games te vinden zijn? het aanbod lijkt nog erg beperkt.
Mijn bevindingen tot nu toe, heb hem sinds zaterdag:
-Geen plastic look/feel zoals beweerd werd
-geen problemen met de internettoets
-eenvoudige menustructuur
-icm datakabel eenvoudige backupmogenlijkheden etc.
-ben tot nu toe simpelweg erg tevreden over het toestel
-met wat zoeken redelijk eenvoudig je eigen themes te ontwerpen en veel themes te dowloaden
jij kan ook op club siemens (oid) kijken.
siemens heeft iig leuke spelletjes voor de sl65
siemens is ook 1 van de weinigen waarbij je gewoon 'vrij' door het filesystem van de telefoon kan browsen, kan als nadeel worden gezien, maar ook als voordeel
kan ik er dan gewoon van uit gaan dat alle java games gewoon werken op de SL65?pokeran schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:07:
bij 1 van de laatste pagina's van het samsung d500 topic staat nog een link naar een site met een aantal java spellen
jij kan ook op club siemens (oid) kijken.
siemens heeft iig leuke spelletjes voor de sl65
siemens is ook 1 van de weinigen waarbij je gewoon 'vrij' door het filesystem van de telefoon kan browsen, kan als nadeel worden gezien, maar ook als voordeel
heb enkele sites gevonden waar bijvoorbeeld geen telefoontype bij de games vermeld wordt, kan deze wel downen, maar als ze niet werken heb ik daar ook weinig aan
Iemand die weet hoe ik deze phone NL kan maken, of zou ik dan gewoon een andere variant erin moeten flashen ?
x#06# levert op:Tutti-frutti schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 22:19:
Ok, anders gevraagd... Wie heeft een NL sl65, en welke variant is dat ?
Product: sl65
sw version: 25
.......
ffs version:sl65_2_nl-retail_25_0300 Mon Oct 18 12:40:49 Cest 2004 - *serienummer*
......
variant: a 201
......
etc etc etc
de helft van mijn toetsen op de mobiel werken niet meer

Heel vaag, op een gegeven moment deed alles het weer, maar na een uur werkte het niet meer...
Iemand dit eerder gehad? Zeer irritant dit
Het is gewoon een super telefoon!
Ik had in verschillende reviews wat gelezen over minpunten, maar die heb ik zelf weinig gevonden:
- Probleem bij het opnemen, dat je de Internet-toets indrukt. Ik schuif hem zonder problemen open, af en toe neem ik de internet toets mee, maar daar reageerd die toch niet op. Ik denk dat dat komt doordat ik geen internet instellingen heb ingevuld. Ik gebruik toch mijn datakabel om: wallpapers, games en ringtones op me telefoon te krijgen.
- Foto's zijn echt heel scherp en zijn echt heel mooi. Ik had zelf het probleem dat mijn foto's eerst heel donker waren. Daarna kwam ik erachter dat helderheid op: -3 stond

- Menustructuur is even wennen, maar je raakt er heel snel aan vertrouwd. (ik binnen 1 dag al)
Mijn vragen:
Ik heb zelf nog wel een aantal vragen. Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat je kon instellen dat er een foto verschijnt, zodra er iemand belt!?!? Zou best kunnen dat ik dat bij een review van een andere telefoon heb gelezen (ik heb wat afgelezen om tot de goede keuze te komen)
Tot nu toe heb ik het nog niet uit kunnen vogelen.
Daarnaast vroeg ik me af waar ik een paar nieuwe Themes/Skins kon downloaden?! Ik heb tot nu toe 1xtra theme kunnen vinden op een engelse site. Het zal waarschijnlijk wel er aan liggen dat de telefoon nog maar net uit is.
De telefoon is in ieder geval een aanrader! (veel "ooeeee" en "aaaaahhh" op school
Anoniem: 131627
Mijn telefoons valleen op de een of andere manier nogal vaak op de grond.. ben bang dat de SL65 dat niet al te lang aankan
Anoniem: 131627
Bij mijn M55 staat bij gekozen nummers geen tijd en duur etc bij.. is dat bij deze nu wel? Hope so..
Dat kan in je adresboek, niet in je telefoonboeksjoerdrog schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:00:
Mijn vragen:
Ik heb zelf nog wel een aantal vragen. Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat je kon instellen dat er een foto verschijnt, zodra er iemand belt!?!? Zou best kunnen dat ik dat bij een review van een andere telefoon heb gelezen (ik heb wat afgelezen om tot de goede keuze te komen)![]()
Tot nu toe heb ik het nog niet uit kunnen vogelen.
www.club-siemens.net . Veel plezierDaarnaast vroeg ik me af waar ik een paar nieuwe Themes/Skins kon downloaden?! Ik heb tot nu toe 1xtra theme kunnen vinden op een engelse site. Het zal waarschijnlijk wel er aan liggen dat de telefoon nog maar net uit is.
PatserDe telefoon is in ieder geval een aanrader! (veel "ooeeee" en "aaaaahhh" op school)
Music Addicted
Anoniem: 110299
Anoniem: 32089
Ik heb geen sl55 gehad, wel vastgehad van vrienden, maar die vond ik ook al niet brak, ofja was beetje losser.Anoniem: 110299 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 08:10:
Hoe is de uitschijf mechanisme? Op de SL55 was die echt uberbrak, is deze nu verbeterd?
De sl65 vind ik een heel stuk steviger, misschien na een tijdje wat minder
Nog een vraagje!
Ben sinds gister van provider verwisseld (Vodafone -> T-Mobile). Hij slaat nu de smsjes op de simkaart ipv de telefoon. Hoogst irritant.
Hoe kan ik dit weer terug zetten? Kan het nergens vinden in de settings
Anoniem: 31482
Ik heb nog iets anders. Ik heb ooit eens, toen ik aan het spelen was met m'n gsm de "internet-access" knop (dat ding onder het pookje) ingesteld op business card.... nu kun je iedere knop gewoon resetten van functie door hem kort in te drukken en dan wijzigen te kiezen, maar dat gaat dus niet bij deze....
Hoogst irritant is die functie, omdat ik standaard m'n sort op voornaam heb staan. Druk ik per ongeluk op die knop staat het hele phonebook weer op achternaam gesorted
Verder perfect toestel
What are clouds made of? Linux servers mostly!

In januari was ie teruggegaan, na 8 weken nog niets dus toen heb ik van belcompany een nieuwe gekregen..
Nu, net zoals paar posts hierboven, probleem dat de toetsen niet meer werkten, heb ik nu weer...
Paar weken terug was het scherm kaduuk, was ie ook al terug gegaan ... toen wel binnen 2 weken terug.
Lekker chronologische en logische volgorde maar goed jullie zullen het er mee moeten doen
Ik krijg nu van belcompany als het weer niet oke is 360 euro winkelcrediet ofzo .. mag hopen 360 althans, sl65 is nu geen drol meer waard

Anoniem: 95349
Bij het openschuiven ging het display gewoon uit.... zeer wazig.
Opgestuurd (door Belcompany) en na 1,5 week was ie al klaar..
Alleen heb ik het ver gehad met de sl65 en was dan ook de eerste en laatste siemens voor mij.
Gelukkig een verzekering op me telefoon waardoor ik ook nog een leentoestel meekrijg maargoed..
Ben benieuwd hoe lang die het nu uithoud........
Anoniem: 236371
Bij mijn Siemens SL65 is sinds gisteren de software gecrashed. In eerste instantie dacht ik dat het aan de batterij lag
(bij het aanzetten slechts een leeg wit scherm maar GEEN mogelijkheis tot inloggen).
Bij verschillende telefoonzaken zeiden ze inderdaad dat het de software was.
Het probleem is dat in het geheugen van het toestel al mijn telefoonadressen staan zowel privé als werk. Dus ik zit met een groot probleem en wie kan mij zo snel mogelijk helpen.
Bij deze reeds bedankt voor jullie hulp.