Case verbouwing

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:20
Nog een dag en dan vakantie!!!! en ik erger me al maanden aan die klote saaie kast. Verbouwingkje dus....
Ik zat te denken aan dit:
-Zwart spuiten die handel
-Extra koeling erin (36 graden is lekker voor je voetjes maar daar blijft het ook bij)

Alleen nu wou ik dus ff vragen of iemand hier een site weet waar goed beschreven wordt waar je allemaal aan moet denken als je je kast gaat spuiten

En over de koeling. waar ken je veel stuff kopen en is het snel geleverd. Ik heb nodig fans, van die leuke roosters ervoor, en iets waarmee ik die fans kan uitschakelen zodat ik ze niet allemaal hoef te laten draaien als ik wil gaan slapen.
Het mooiste zou zijn als iemand ook hier een site voor weet waar dit allemaal staat beschreven. (plaatsing boven of ondering, hoe gaten te zagen hoe eventueel zelf regelaar bouwen ect)

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, heb namelijk geen zin om een nieuwe kast te gaan kopen omdat het mislukt :(

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:35
regelen van fans:
www.fanbus.com

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:49

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

doe het zelf: www.conrad.nl veel stuff hebben ze daar, maar je moet wel goed zoeken :(

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:20
ik merk het...zou niet weten waar ik het moet vinden.... iemand nog suggesties???

Verwijderd

Kijk hier maar
alles staat erin + handleiding en 300+ voorbeelden van verbouwingen

ECHT EEN GOEDE SITE :7:7 B-)

Verwijderd

OOPS LINK VERGETEN |:( |:( |:( |:( |:(

:o kijk hier is dan
http://www.virtualhideout.net/cool_case
Pagina: 1