Gratis Orange 30 euro @ belcompany

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 855 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Barca schreef op 03 juli 2004 @ 22:26:
(En dan het liefst met Orange want daar heb ik een bundel buffer ;))
Paar reply's naar boven:
Gitaarwerk schreef op 30 juni 2004 @ 18:19:
grappig dat het tot vandaag duurt, want ik dacht dat tot vandaag orange namelijk ook EXPLICIET heeft duidelijk gemaakt dat cashdeals NIET mogen :)

( bron : http://www.telecomvergelijker.nl/dev )
En om precies te zijn: http://www.telecomvergeli...v/3/forum/?thread_id=5424

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 21:20:
Dan heeft Belcompany het standaard uitgezet voor je. Bel even naar de klantenservice en kies voor optie 4. Daar kan je nummerweergave weer aanzetten (werkt binnen 24 uur).

Je prepaid nummer meenemen naar het abonnement kan. Dan moet je even de klantenservice bellen (kies optie 1 en daarna 4) of een nummerbehoudformulier faxen naar Orange. Daar staat geen Orange als oude provider op, dat kan je zelf neerzetten. De mogelijkheid is namelijk net nieuw. Dat formulier is trouwens ook op internet te vinden. Als je op Google "Orange nummerbehoud" intikt staan er een aantal PDF'jes tussen.
Nummerbehoud van je oude orange nummer kan je het beste gewoon even voor bellen. Had een orange prepaid en nu om laten zetten naar dit abbo, was omgezet binnen een half uurtje.

Mijn abbo is nu eindelijk 'goed' geregeld door belcompany. Na veel gekloot van hun eindelijk een werkende simkaart binnen. Moet alleen nog even mijn voorletters aan laten passen bij orange. Staat nu op M in plaats van JM volgensmij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 07:34
Ik heb nu een saldo van 15 euro, wanneer komt de 30 euro van de eerste maand erbij? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Als ik iemand bel (met mijn SE t68i) dan zie ik dat ik 'Witheld' bel ipv dat ik dat nummer bel :? Met vodafone zie ik dan gewoon dat ik dat bepaalde nummer aan het bellen ben.

Weet iemand of het mogelijk is om conference calls te activeren (zodat ik met meerdere mensen tegelijker tijd kan praten, bij mijn telefoon kan ik kiezen voor "join calls" maar dan geeft die een fout)

[ Voor 27% gewijzigd door robbert op 04-07-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn contract van orange binnen. Alleen staat daar in dat ik een orange free €20 heb. Ik krijg van belcompany wel de volledige cashback.

Dat is dus gratis bellen en nog geld toe krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

robbertkrebbers schreef op 04 juli 2004 @ 14:01:
Weet iemand of het mogelijk is om conference calls te activeren (zodat ik met meerdere mensen tegelijker tijd kan praten, bij mijn telefoon kan ik kiezen voor "join calls" maar dan geeft die een fout)
Orange ondersteund helaas geen conference call. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

net gebeld met hoofdkantoor:

23-06 op de post gedaan
28-06 in hun systeem gezet
alles was ok, ik moest dus nog even wachten...

leuk detail: ik heb geen 1 mailtje gehad van belcompany...

edit: 1 min na mijn telefoontje krijg ik een mailtje:
De status van uw contractaanvraag is Order verstuurd.

[ Voor 23% gewijzigd door Jimbolino op 05-07-2004 15:02 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Net gebeld, had volgens diegene die ik vrijdag aan de telefoon heb gehad vandaag uiterlijk m'n simkaart moeten krijgen.
Niet gehad, dus gebeld.
Wordt nu een nieuwe sim voor me aangevraagd, die ik uiterlijk vrijdag zou moeten hebben...ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:22

Pinobigbird

doesn't share food!

Vandaag eindelijk de simkaart! Na 27 dagen \o/
Vrijdag al post gehad dat de simkaart binnen 3 dagen zou komen.
Maar ach, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken hè?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

robbertkrebbers schreef op 04 juli 2004 @ 14:01:
Ik heb nu een saldo van 15 euro, wanneer komt de 30 euro van de eerste maand erbij? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Orange werkt met 5 periodes per maand waarop de bundels ingaan. Het is dus gewoon even afwachten. Saldoinformatie heeft een vertraging van ongeveer 48 uur dacht ik, dus gewoon blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
edit: Hmm. Verhaal is nou totaal anders. Heb vandaag simkaart met de post gekregen, die is volgens belcompany gedeactiveerd, omdat ze een nieuwe zouden aanvragen, en ik moet een nieuwe sim morgen krijgen. Dus ik heb voor niks mn sim in 3 toestellen geprobeert. Heb weer hoop.

[ Voor 75% gewijzigd door veldmuis op 08-07-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

vandaag allebei de brieven tegelijk binnen gehad:
eentje met alleen de simkaart en de andere met alle boekjes enzo

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Vandaag simkaart binnengehad, een uurtje gezellig met orange gebeld, en alles werkt zoals het moet :).
Nummerbehoud van orange prepaid naar orage free wilden ze via de telefoon niet regelen, maar dat kon ik via internet, mijn orange, zo regelen, volgens die helpdesker.
Nou kan het dat ik scheel ben, maar ik kan nergens vinden waar ik dat dan moet doen :+.
Iemand enig idee? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58
Op www.sitel.nl kun je nu een free20 abbo van Orange bestellen, met 100% cashback. Orange heeft echt hard klanten nodig geloof ik.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op 09 juli 2004 @ 20:09:
Op www.sitel.nl kun je nu een free20 abbo van Orange bestellen, met 100% cashback. Orange heeft echt hard klanten nodig geloof ik.
ik denk vanwege het gerucht dat Telfort de concurrent Orange wil kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 19:22

Pinobigbird

doesn't share food!

I.R. Butcher schreef op 09 juli 2004 @ 20:09:
Zie [rml][ Gratis] Orange €20 @ sitel.nl[/rml] -topic.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Ik heb nog (steeds) niets ontvangen, op het ´Uw aanvraag is compleet binnen gekomen´ bericht via email na. Zijn er nog meer mensen die nog niets ontvangen hebben of moet ik mij nu toch maar eens druk gaan maken.
Is er ook een telefoonnummer dat ik eventueel zou kunnen bellen?

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
  • Laatst online: 28-11-2021
fw schreef op 11 juli 2004 @ 03:03:
Ik heb nog (steeds) niets ontvangen, op het ´Uw aanvraag is compleet binnen gekomen´ bericht via email na. Zijn er nog meer mensen die nog niets ontvangen hebben of moet ik mij nu toch maar eens druk gaan maken.
Ik heb hetzelfde "probleem" als jij. Nog even geduld hebben denk ik. Anders eerst even een mailtje sturen aan de Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
fw schreef op 11 juli 2004 @ 03:03:
morgen bellen, dan heb je dinsdag je contract gok ik.
Ongeveer 20-30 posts terug staat het tel.nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Ah, ik las het pas nu maar ik zal het morgen ochtend zeker even doen.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 16:21:
Vandaag toch mijn abbonementgegevens gehad terwijl ik eerst 3 mailtjes heb gehad dat ik geweigerd was. Toch weer mooi meegenomen een gratis orange 30!
Lol jij ook al? echt vaaag allemaal wazige mailtjes en kijk in in de brievenbus :P zit ie er gewoon in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog steeds niet mijn simkaart binnen en de bijbehorende brieven,,.,:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm.... het is nu al een paar maanden later, en iedereen is van zijn abo aan t genieten... maar wie heeft al cash back???? :?

Bij mij is nmlk afgelopen maand wél 30 euro afgeschreven maar heb nog geen centjes terug gezien... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

ook hier geen cash-back maar wel inmiddels twee nota's betaald. we zouden het geloof ik na de tweede rekening krijgen, dus dan geven we ze toch de tijd tot iig aan de derde rekening? zal wel op het laatst komen dus gewoon nog ff paar weken wachten...

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Ik heb gebeld, en het zou deze maand zeker komen. Morgen wordt er weer 30 euro afgeschreven, en dinsdag ofzo ga ik weer bellen. Als ik dan nog geen cashback heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:08
Ik ook nogsteeds geen cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook nog steeds geen cashback, maar dat zou geloof ik toch pas de 3e maand komen.. dus nog geen zorgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Laatst online: 09-09 16:01
veldmuis schreef op 12 september 2004 @ 11:18:
Ik heb gebeld, en het zou deze maand zeker komen. Morgen wordt er weer 30 euro afgeschreven, en dinsdag ofzo ga ik weer bellen. Als ik dan nog geen cashback heb.
Waarom zou je dinsdag alweer bellen als er beloofd is dat het binnen een maand na het betalen van de rekening wordt verstuurd? Vinden ze vast positief, continu gezeik over cashbacks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Ik heb ook al 3 rekeningen gehad ofzo.. allemaal betaald.. zou mij heel goed uit komen als ik het deze maand zou krijgen. Heb net al m'n studiegeld betaald :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Super__Nerd schreef op 12 september 2004 @ 19:04:
[...]

Waarom zou je dinsdag alweer bellen als er beloofd is dat het binnen een maand na het betalen van de rekening wordt verstuurd? Vinden ze vast positief, continu gezeik over cashbacks |:(
Omdat morgen de tweede betaling alweer is. Ik heb vorige maand dus ook al 30 euro gedokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58
Best apart, ik heb nog geen enkele keer moeten betalen. Ik denk dat ze uitgaan van de laatst afgegeven abbo's, dus aan het einde van de maand juli. Dan zou dus vanaf de 16e (dan werd het afgeschreven dacht ik), moeten gaan gebeuren. :)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik heb ook nog steeds niks gehad, ik ga me zorgen maken...

• veldmuis
  • Niet online
Eind van deze maand komt het, aldus een aardige mevrouw bij Belcompany :).

• veldmuis
  • Niet online
En gehad! *D.

Verwijderd

Hebbes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beesting
  • Niet online
Hier ook, twee dagen na de inning van m'n tweede (betaalde) rekening. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontvangen 8) ook precies 2 dagen na het betalen van de 2e rekening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie nou allemaal vertellen wanneer het binnen is? Lijkt me niet echt nuttig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
Ik wacht nog 5 dagen, en als ik dan niks heb gehad ga ik toch echt even bellen. Heb in de tussentijd al 3 rekeningen betaald.

• NightForce
nog steeds niks ontvangen, ik wacht tot de nieuwe maand.

Verwijderd

Ook nog steeds niks ontvangen... ga eind volgende week maareens bellen waar het blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

ik heb ook al gebeld, ik krijg het pas rond 13 oktober ofzo.. (binnen 30 dagen kan je geld nog terug vragen)
maar waarom andere mensen dit nou niet hebben, echt raar gewoon :(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
SCaRaBaeuS schreef op 26 september 2004 @ 11:22:
ik heb ook al gebeld, ik krijg het pas rond 13 oktober ofzo.. (binnen 30 dagen kan je geld nog terug vragen)
maar waarom andere mensen dit nou niet hebben, echt raar gewoon :(
Ik kan het niet helemaal volgen, wil je het nog eens uitleggen?

• NightForce
Als nieuws iemand?
Ik heb nog steeds niks ontvangen, de maand is voorbij ga morgen even uizoeken met wie ik contact moet opnemen.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
hey guys, ik heb mn simkaart verloren *stom* en ik denk dat ik wel een nieuwe simkaart moet aanvragen maar ik heb gehoord dat je daar 15 euro moet dokken *shit*

weet iemand misschien een manier om niet te hoeven betalen... zo van, wanneer moet je wel en wanneer hoef je neit voor een nieuwe simkaart te betalen?

greetz

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15, ik dacht 25€. Ik ben hem namelijk ook kwijt geraakt afgelopen week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

vanpeltje schreef op 30 september 2004 @ 23:43:
hey guys, ik heb mn simkaart verloren *stom* en ik denk dat ik wel een nieuwe simkaart moet aanvragen maar ik heb gehoord dat je daar 15 euro moet dokken *shit*

weet iemand misschien een manier om niet te hoeven betalen... zo van, wanneer moet je wel en wanneer hoef je neit voor een nieuwe simkaart te betalen?

greetz
als je gewoon verteld dat die gestolen is dan gaat dat je in 70% van de gevallen geen geld kosten.. ( heb daar fijne ervaring mee )

je krijgt dan kosteloos een simkaart opgestuurd..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

NightForce schreef op 26 september 2004 @ 23:14:
[...]

Ik kan het niet helemaal volgen, wil je het nog eens uitleggen?
sorry was tijdje weg :Y)

maar goed ik heb gebeld naar de klantenservice, en die wisten me het volgende te vertellen:

Ze hebben de 13de van september geld eraf gehaald (in mijn geval) het geld kan je alleen via je bank nog terug vragen (dat is een 30 dagen periode) dus na die 30 dagen wordt je geld pas gestort van orange / belcompany.. dus in mijn geval pas rond 13 oktober :( wel kut maar goed

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 07:34
*kick*

Ik heb al twee keer 30 euro betaald aan Orange, maar nog geen cashback :( In September had ik al een keer gebeld naar Belcompany en mij werd verteld dat je het direct na de 2e betaling kreeg (vanwege storneren van de eerste betaling). 13 Oktober is er dus voor de tweede keer 30 euro afgeschreven, maar geen cashback erbij. Nu zijn we weer een week verder en ik heb nog steeds niks :( Meer mensen die nog geen cashback hebben gehad?

Een poll zodat we weten hoeveel mensen de cashback al gehad hebben:
Poll: Heb je al je cashback van Belcompany gehad?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=22228&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 6% gewijzigd door robbert op 19-10-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Bij Orange kom je er niet onder uit om 25 euro te betalen voor een defecte sim. Mijn sim is toen spontaan kapot gegaan, hoog een laag gesprongen, moest gewoon betalen. Heb uiteindelijk via de vertegenwoordiger van Orange (ben blij dat ik Orange verkoop) voor elkaar gekregen en zij heeft de nieuwe sim persoonlijk afgeleverd, maar goed, dat is zeer zwaar uitzonderlijk dus !

Ik kan je de volgende THEORETISCHE (dus soms gaat het sneller/soepeler) procedures geven:
- KPN: in de winkel of via klantenservice, ik dacht 20 euro
- Vodafone: in de winkel: gratis
- Orange: in de winkel of via klantenservice: 25 euro
- Telfort of T-mobile: 20 euro, levertijd 1 of 2 weken !!!
vanpeltje schreef op 30 september 2004 @ 23:43:

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk de cashback binnen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn €330,- van BelCompany is ook netjes bijgeschreven een paar dagen geleden :)
Pagina: 1 2 3 Laatste