Gratis Orange 30 euro @ belcompany

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 857 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Belcompany klant,
De status van uw contractaanvraag is Abonnement succesvol aangevraagd.

Abonnement succesvol aangevraagd

Uw abonnement is vandaag met succes aangevraagd. Binnen twee tot drie
werkdagen kunt u de eerste envelop in ontvangst nemen waarin zich het
contract bevindt.Twee werkdagen daarna sturen wij uw simkaart toe. Dit om
fraude te voorkomen.
En nu hopen dat ik m'n simkaarten snel krijg, heb er namelijk 2 besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
ter informatie: er zijn 3000 gratis abbo's beschikbaar :)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06
Speedfight schreef op 17 juni 2004 @ 18:58:
ter informatie: er zijn 3000 gratis abbo's beschikbaar :)
Jij hebt vanochtend de Telegraaf gelezen :)

EDIT: mijn aanvraag is ook onderweg.

[ Voor 11% gewijzigd door XtremeDesign op 17-06-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Alien_Inside schreef op 17 juni 2004 @ 13:03:
[...]

post liever wanneer je wel!! 'contract geaccepteerd/ goedgekeurd' mail krijgt, daar hebben we wat aan (zoals in deze post: houd rekening met min 12 dgn vlgns quote)
Dat post ik toch, er staat toch dat ik goedgekeurd ben !!
Verder vandaag een brief gekregen, binnen 3 dagen kan ik de simkaart verwachten :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

XtremeDesign schreef op 17 juni 2004 @ 19:23:
[...]

Jij hebt vanochtend de Telegraaf gelezen :)

EDIT: mijn aanvraag is ook onderweg.
Niet alleen de Telegraaf maar het stond ook op de voorpagina van het Dagblad van het Noorden. Dus misschien wel in alle landelijke kranten.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Copycat schreef op 17 juni 2004 @ 19:46:
[...]

Niet alleen de Telegraaf maar het stond ook op de voorpagina van het Dagblad van het Noorden. Dus misschien wel in alle landelijke kranten.
Bij mij stond het in de Gelderlander, is hier regionaal dagblad.
Ze geven het dus wel veel publiciteit en willen er dus echt wel vanaf...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Laatst online: 07-07 17:03
Beste Belcompany klant,

Hierboven vindt u de status van uw bestelling. Uw bestelling verloopt via verschillende stadia die u hieronder uitgelegd vindt.

Niet aangekomen

U heeft online het contract ingevuld en geprint. Wij wachten tot uw contract binnenkomt samen met uw kopie van uw legitimatie en bankafschrift.

Contract aangekomen

Het contract is succesvol en compleet binnengekomen en wordt zo spoedig mogelijk aangesloten. Wij trachten dit binnen tien dagen te doen.

Contract incompleet aangekomen

Het contract is niet met alle benodigde bijlages aangekomen of is niet volledig ingevuld. Let erop dat de datum, handtekening en plaats van ondertekening handmatig ingevuld dienen te worden. De volgende bijlages dienen aanwezig te zijn:
- Kopie bankpas (voor en achterkant)
- Kopie legitimatie (bij Europees id. voor en achterkant)
- Kopie bankafschrift (niet ouder dan een maand)

Uw kopieën van uw legitimatie en bankpas zijn vernietigd.

Uw abonnement is vandaag met succes aangevraagd. Binnen twee tot drie werkdagen kunt u de eerste envelop in ontvangst nemen waarin zich het contract bevindt.Twee werkdagen daarna sturen wij uw simkaart toe. Dit om fraude te voorkomen.

Afgekeurd voor abonnement

Helaas hebben wij geen aansluiting bij Orange voor u kunnen realiseren.
Mocht u hierover meer informatie wensen dan kunt u zich schriftelijk richten tot:

Orange Klantenservice
Postbus 5127
6802 EC Arnhem

Met vriendelijke groet,

Belcompany Internetshop.

Ik heb 2x al zo'n email gekregen :*) , ik had terug gemaild dat ze hun systeem eens moesten nakijken... Belcompany reageerde als volgt.

Bedankt voor de tip. Het klopt dat sommige mensen onze mail niet correct binnenkrijgen en we zijn hier al hard mee bezig. Enkel wat u binnen gekregen heeft is wel correct. Er staat in de bovenste regel uitgelegd dat uw status is :"succesvol aangevraagd" daaronder staan de statussen die u kunt krijgen uitgelegd deze zien mensen enkel vaak aan als hun eigen status waardoor verwarring ontstaat.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat er 3000 in een advertentie van BC? Een medewerker zei nog dat ze al 5000 aanvragen hebben en dus vreemd dat BC nog steeds adverteerd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 21:54:
staat er 3000 in een advertentie van BC? Een medewerker zei nog dat ze al 5000 aanvragen hebben en dus vreemd dat BC nog steeds adverteerd.........
ze kunnen wel 5000 aanvragen hebben, maar het gaat toch om geaccepteerde aanvragen? Van de 5000 zijn er 2000 afgekeurd jezus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij al een sim ontvangen? Hier nog niets.....zal wel druk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

ik heb hier nog een prepay kaart van orange liggen met 60 euro beltegoed is het ook mogelijk dat ik dit laten om zeteen naar een orange free zodat de 60 euro bij komt bij je beltegoed van je orange free abbo?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

Jack schreef op 12 juni 2004 @ 17:37:
[...]

ik heb de contracten vorige week dinsdag op de post gedaan en heb afgelopen dinsdag een mailtje gekregen waarin stond dat ze het contract hadden ontvangen en dat ik binnen 10 dagen aangesloten wordt :)
ik ben benieuwd...
dinsdag de 8e had ik het mailtje gekregen, het is inmiddels de 18e maar ik heb nog niets gezien of gehoord :/
misschien morgen....
iemand anders al iets ontvangen eigenlijk?

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb vandaag mijn contract ontvangen.

10-06-2004 bevestigingsmail van belcompany ontvangen.

Nu maar ff wachten op de sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flipmans schreef op 16 juni 2004 @ 00:29:
De abbonements regeling van BC snap ik nu wel.
De vragen waar ik nog een beetje mee zit zijn:

-Kan je elk toetstel dat je leuk vind uitkiezen als het maar niet boven de €600,- uitkomt?
- Mocht hij boven de €600,- uitkomen kan je hem dan gewoon nemen door bij te betalen?
Kan iemand dit nog bevestigen of ontkenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Laatst online: 12-09 22:19
damn :( :( kreeg net dit mailtje:
Geachte BelCompany klant,

Enige tijd geleden heeft u op onze internetsite een aanvraag gedaan voor Orange Free 30 abonnement met 330,- caskback. Tot op heden hebben wij uw aanvraag niet ontvangen op ons antwoordnummer. Wij wijzen u erop dat de aanvraag voor 26 juni 2004 in ons bezit moet zijn. Mocht u de aanvraag langer dan 3 dagen geleden per post verstuurd hebben dan is het zeer waarschijnlijk dat de aanvraag bij de post verloren is gegaan, in dat geval is het raadzaam om de aanvraag nogmaals op onze internetsite in te voeren en de aanvraag plus toebehoren voor 24 juni 2004 nogmaals te versturen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Internetshop
Ik weet echt 100% zeker dat ik alles (contract, indentiteitskaart, bankpas en rekeningafschrift) naar het juiste adres heb verstuurt. :( Heb nu alles nog maar een keer uitgeprint in de hoop dat het nu wel goed aan komt, nu zal ik alleen wel te laat zijn. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net ook dat mailtje binnen ondanks dat ik ook al dit:
Beste Belcompany klant,

Hierboven vindt u de status van uw bestelling. Uw bestelling verloopt via
verschillende stadia die u hieronder uitgelegd vindt.

Niet aangekomen

U heeft online het contract ingevuld en geprint. Wij wachten tot uw
contract binnenkomt samen met uw kopie van uw legitimatie en
bankafschrift.

Contract aangekomen

Het contract is succesvol en compleet binnengekomen en wordt zo spoedig
mogelijk aangesloten. Wij trachten dit binnen tien dagen te doen.

Contract incompleet aangekomen

Het contract is niet met alle benodigde bijlages aangekomen of is niet
volledig ingevuld. Let erop dat de datum, handtekening en plaats van
ondertekening handmatig ingevuld dienen te worden. De volgende bijlages
dienen aanwezig te zijn:
- Kopie bankpas (voor en achterkant)
- Kopie legitimatie (bij Europees id. voor en achterkant)
- Kopie bankafschrift (niet ouder dan een maand)

Uw abonnement is vandaag met succes aangevraagd. Binnen twee tot drie
werkdagen kunt u de eerste envelop in ontvangst nemen waarin zich het
contract bevindt.Twee werkdagen daarna sturen wij uw simkaart toe. Dit om
fraude te voorkomen.

Afgekeurd voor abonnement

Helaas hebben wij geen aansluiting bij Orange voor u kunnen realiseren.
Mocht u hierover meer informatie wensen dan kunt u zich schriftelijk
richten tot:

Orange Klantenservice
Postbus 5127
6802 EC Arnhem

Met vriendelijke groet,

Belcompany Internetshop.
mailtje heb ontvangen :S zijn ze nou ongelooflijk aan het klooien daar of is dat laatste mailtje gewoon een fout :S

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 08:46 . Reden: layout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg vanmorgen pas een spam email van belcompany over deze actie.. ik neem dat de dus nog wel even doorgeven...

wel stond erin dat ik snel moest zijn...

ik heb nu een free 20 abbo lopen en ben er erg tevreven over vandaar dat ik van plan ben deze erbij te nemen, en over jaar te gebruiken als prepay kaart..

maar als ik de actie goed begrijp is het een omgekeerde versie van de cash-back..

je krijgt eerst 330 euro en dan moet je betalen....
kan bc zich dat veroorloven?

5000 abbo's x 330 euro is 1.6miljoen euro.. das best veel

bovendien zouden ze aan rente en andere investeringen meer verdienen als ze aan het einde van het jaar geld terug zouden geven zoals het normaal bedoeld is als cash-back..

maargoed ik vertrouw het dan maar.. orange kan zich immers niet veroorloven om klanten te verliezen..

kan iemand mij eveneen bevestiging geven dat ik in de 3e maand die 330 krijg, en dan de rest gewoon 30 euro moet dokken als ik binnen mijn belbundel blijf..

niet dat het een naaistreek is dat alleen de eerste 3000 geld terug krijgen en de rest gewoon betalen moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn contract binnen gekregen van Belcompany en hoop dus over een paar dagen de simkaart te ontvangen. Het enige waar ik nog mee zit is het nummerbehoud. Ik heb momenteel een orange prepaid en wil daarvan het nummer naar dit abbo zetten. Alleen staat op het nummerbehoudkaartje niet onder mijn vorige aanbieder orange... Ben dus bang dat ik hiervoor de klantenservive maar even op moet bellen.
Er staat ook weer in de brief die bij het contract staat dat als ik in de 2e maand netjes mijn belbundel betaal dat ik de 3e maand een cashback van 330euro krijg dus dat gaat wel goed komen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hoe kan dit dan uit?? ik bedoel je kan togh nooit gratis bellen want dan neemt togh iedereen dit als 2e abo om nog maar te kunnen bellen?? en je kan het meteen na het 1e jaar opzeggen???
hoe kan je zien of de eerste 3000 al zijn geweest?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja hoe kan dit, ik denk dat orange dit een manier vindt om klanten mee te binden. En ze hopen natuurlijk dat jij elke maand over je belbundel heen gaat zodat je extra bij moet betalen.
Verder zou ik ook niet weten op wat voor een manier ze dit financieren, maar zal dus wel gewoon een kwestie van marketing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:21:
Het enige waar ik nog mee zit is het nummerbehoud. Ik heb momenteel een orange prepaid en wil daarvan het nummer naar dit abbo zetten. Alleen staat op het nummerbehoudkaartje niet onder mijn vorige aanbieder orange... Ben dus bang dat ik hiervoor de klantenservive maar even op moet bellen.
Dat ga je niet treffen, dat doen ze niet meer gratis. Een vriend van mij moest er 20 euro voor betalen en had nog mazzel dat ze dat deden. Je kunt bijna overal nummerbehoud van krijgen behalve binnen orange zelf.....

@thomaslevink:

Het is heel normaal dat je je geld voor het einde van de contractduur krijgt. BC krijgt ziek veel geld van orange per abonnement. Een deel daarvan gaat naar jou (330 euri), de rest houden ze in eigen zak (tenminste ik neem aan dat ze winst maken).

[ Voor 19% gewijzigd door zandpaddo op 20-06-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

vandaag ook maar dit aangevraagd, alles op de post gedaan.

hopelijk ben ik niet te laat (8>

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onderstaand bericht ontvangen, zoals meerdere tweakers. Ook mijn huisgenoot kreeg dit bericht, ondanks het feit dat zij daarvoor wel een ontvangstbericht heeft gekregen. Het is TE toevallig als TPG opeens uit verschillende delen van het land poststukken kwijtraakt. Dit lijkt een smerig zaakje van BC omdat ze de aanvraag niet aankunnen of geen Abo's meer kunnen weggeven... wat te doen ?

Geachte BelCompany klant,

Enige tijd geleden heeft u op onze internetsite een aanvraag gedaan voor Orange
Free 30 abonnement met 330,- caskback. Tot op heden hebben wij uw aanvraag niet
ontvangen op ons antwoordnummer. Wij wijzen u erop dat de aanvraag voor 26 juni
2004 in ons bezit moet zijn. Mocht u de aanvraag langer dan 3 dagen geleden per
post verstuurd hebben dan is het zeer waarschijnlijk dat de aanvraag bij de post
verloren is gegaan, in dat geval is het raadzaam om de aanvraag nogmaals op onze
internetsite in te voeren en de aanvraag plus toebehoren voor 24 juni 2004
nogmaals te versturen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Internetshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 12:09
Zijn hier nog tweakers die hun sim al binnen hebben terwijl zij begin deze maand hun orange abbo hebben opgezegd wegens wijzigingen in de voorwaarden??

Ik heb mijn orange contract ook opgezegd, en probeer nu weer gebruik te maken van deze actie.
Hijs nog in behandeling dus nog effe afwachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er al meer dan 3000 mensen zijn geweest, wordt je contract dan afgewezen of krijg je dan een abo waar je GEEN cashback bij krijgt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zal dan wel afgewezen worden, ze kunnen je niet ineens naaien met een non-cashback abbo (doen ze dat wel dan ontbind je gewoon en betaal je niet :p).

Overgens 15e mail gekregen dat m'n contract was aangekomen... nu nog steeds niets gehoord (wel een reclame mail gekregen van dezelvde actie :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zandpaddo schreef op 20 juni 2004 @ 00:08:
[...]

Dat ga je niet treffen, dat doen ze niet meer gratis. Een vriend van mij moest er 20 euro voor betalen en had nog mazzel dat ze dat deden. Je kunt bijna overal nummerbehoud van krijgen behalve binnen orange zelf.....
Hmm das niet zow mooi, nouja ik ga in elk geval gewoon morgen even bellen en hopen dat het kan, anders moet ik hem namelijk eerst naar een andere provider laten zetten en dan pas naar orange maar dat is ook zo'n omweg. Dat ik er 20 euro voor moet betalen zou me niet echt boeiend, kan toch verder het hele jaar gratis bellen en dat geld ben ik ook kwijt als ik iedereen door moet geven dat ik een nieuw nummer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
Da's niet waar, je hebt van dat groeps-sms waar je tot 15 man tegelijk een smsje kunt sturen voor 60 cent, dus dan heb je meer dan 750 man waar je een sms aan moet sturen voordat je boven de 20 euro zit ;)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op 20 juni 2004 @ 18:37:
Da's niet waar, je hebt van dat groeps-sms waar je tot 15 man tegelijk een smsje kunt sturen voor 60 cent, dus dan heb je meer dan 750 man waar je een sms aan moet sturen voordat je boven de 20 euro zit ;)
Hehe das natuurlijk wel waar :) maarja vind het wel fijn om mijn eigen nummer te houden eigenlijk. En anders moet ik hem gewoon eerst ff omzetten naar t-mobile prepaid ofzo en dan pas naar orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:30

Ankh

|true

weet iemand het fax nummer voor het faxen van dit contract naar belcompany? want ik moet nog ff snel een contract de deur uit voor mijn vriendin :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even orange klantenservice gebeld om te vragen of ze het nummer van mijn orange prepaid om konden zetten naar het nummer van dit abbo. Was geen enkel probleem en mocht zelf een datum prikken wanneer ik hem omgezet wilde hebben. Dit allemaal gratis :D.
Het is nu alleen nog even wachten op mijn simkaart maar verwacht dat deze morgen binnen zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
SCaRaBaeuS schreef op 20 juni 2004 @ 22:08:
weet iemand het fax nummer voor het faxen van dit contract naar belcompany? want ik moet nog ff snel een contract de deur uit voor mijn vriendin :)
Kan niet, ze accepteren alleen per post opgestuurde contracten....

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:09:
Vandaag even orange klantenservice gebeld om te vragen of ze het nummer van mijn orange prepaid om konden zetten naar het nummer van dit abbo. Was geen enkel probleem en mocht zelf een datum prikken wanneer ik hem omgezet wilde hebben. Dit allemaal gratis :D.
Het is nu alleen nog even wachten op mijn simkaart maar verwacht dat deze morgen binnen zal komen.
de beltegoed van je prepaid word dat ook omgezet??

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Volgens mij niet, maar bel de klantenservice van Orange anders even, die kunnen je het vast wel vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Belcompany klant,

huray :) nu kijken wanneer ik m'n sim binnen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn contract en informatieboekjes binnen gekregen, de sim komt over 2 dagen.Ik had mijn contract vorige week maandag de deur uit gedaan, heel snel dus. Wel vreemd dat ik dus nooit een ontvangstbewijs heb gekregen, erger nog, alleen een mailtje waarin stond dat ze niks hadden ontvangen en ik het opnieuw moest opsturen. Dat heb ik vervolgens ook gedaan maar dat was kennelijk niet nodig, de organisatie laat dus nog wel wat te wensen over.

Verder is het leuk te vermelden dat je na 6 maanden bij Orange je abo gratis 1 trap mag verlagen, wat dus neerkomt op 60 euro extra. Plus de 15 euro extra beltegoed die je in het begin krijgt, krijg je dus 75 euro toe als je een jaar gratis belt...

Niks op tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 22 juni 2004 @ 11:34:
[...]

de beltegoed van je prepaid word dat ook omgezet??
Nee het beltegoed komt helaas te vervallen, maarja heb nu nog 12euro en tot maandag om dat op te bellen dus dat moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
op Belcompany.nl staat niets meer :'(
Maar ik heb mijn boekjes enzo vrijdag al ontvangen, en daar staat dan dat ik binnen 2-3 dagen het sim-kaartje krijg, maar ik heb nog niets ontvangen :(
Mijn ouders zijn ook al boos dat ik het abbo niet ook al voor hun heb aangevraagd :/ .
Gratis dingen geeft alleen maar boze mensen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
De actie staat er nog wel op, maar dan niet meer met een directe verwijzing op de beginpagina. Je moet kijken onder online acties/abbo's. @ponti007; niet alleen 75 euro, maar wat dacht je van de gigantische som aan rente ;). Ik hoorde trouwens dat het aantal weg te geven abbonementen van 3000 naar 6000 is gegaan. Maar of dat zeker is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook het contract van mijn broer binnengekomen. Nouja contract volgensmij heeft orange een ongelooflijke fout gemaakt en een beetje mijn gegevens met die van mijn broer zitten uitwisselen. Contract en namen/nummers zijn exact hetzelfde :S alleen de geadresseerde was wel mijn broer, maar dat was zelfs met de hand geadresseerd :S
Ik ga morgen maar even goed bellen met belcompany wat ze nou allemaal aan het doen zijn, want zelfs het telefoonnummer is hetzelfde :S. Snap echt niet wat ze gedaan hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat volgens mij ook kan, en best heel handig is, is dat je in 1 keer het abonnementsgeld van 1 jaar overmaakt naar orange. dan worden je komende rekeningen allemaal van dat bedrag afgeboekt en heb je er helemaal geen omkijken meer naar. anders heb je als je even niet oplet die 330 euro in 1 week er doorheen gebrast.. (uit ervaring) en zit je gewoon aan een dure abo vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:16

aKra

Intentionally left blank.

Mijn vader is geaccepteerd :)

Hij krijgt dus een € 30 Free abbo :+

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
rjongen schreef op 22 juni 2004 @ 20:30:
Mijn ouders zijn ook al boos dat ik het abbo niet ook al voor hun heb aangevraagd :/ .
Gratis dingen geeft alleen maar boze mensen :|
hier hetzelfde geval :/

boze ouders omdat ik het voor hun niet aangevraagd heb.

[ Voor 16% gewijzigd door XtremeDesign op 24-06-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 02:32:
Wat volgens mij ook kan, en best heel handig is, is dat je in 1 keer het abonnementsgeld van 1 jaar overmaakt naar orange. dan worden je komende rekeningen allemaal van dat bedrag afgeboekt en heb je er helemaal geen omkijken meer naar. anders heb je als je even niet oplet die 330 euro in 1 week er doorheen gebrast.. (uit ervaring) en zit je gewoon aan een dure abo vast.
Kun je ineens al dit geld overmaken naar Orange dan ? Hier heb ik nog nooit van gehoord.

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Yes!
Vandaag Simkaart ontvangen.
Moet alleen mijn tellie nog sim-untlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net simkaart binnen gekregen, in de brief die erbij zit staat dat ik de pukcode al binnengekregen zou moeten hebben. Nou heb dus echt in geen enkele brief van hun een pukcode staan of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 13:42:
Net simkaart binnen gekregen, in de brief die erbij zit staat dat ik de pukcode al binnengekregen zou moeten hebben. Nou heb dus echt in geen enkele brief van hun een pukcode staan of zie ik iets over het hoofd?
2 a 3 dagen voordat je de sim-kaart hebt gekregen, heb je het boekje gekregen, en daar staat het in.
Ik kijk net, en zie het er ook niet bijzitten.
Heb je wel de boekjes gekregen, en je tel.-nummer?
Zo ja, moet je ff naar Orange Klantenservice (0628500777) bellen, daar kan je gratis je puk-code opvragen.
Als je ook het boekje enkele dagen geleden niet hebt ontvangen, zou ik ff met Belcompany bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 23 juni 2004 @ 13:45:
[...]

2 a 3 dagen voordat je de sim-kaart hebt gekregen, heb je het boekje gekregen, en daar staat het in.
Ik kijk net, en zie het er ook niet bijzitten.
Heb je wel de boekjes gekregen, en je tel.-nummer?
Zo ja, moet je ff naar Orange Klantenservice (0628500777) bellen, daar kan je gratis je puk-code opvragen.
Als je ook het boekje enkele dagen geleden niet hebt ontvangen, zou ik ff met Belcompany bellen.
Heb eigenlijk alleen een blaadje gekregen wat heet: Aanvraag mobiele telefonie - particulier. Hierop staat dan wel mijn simkaart nummer en mijn orange telefoonnummer. En dan nog een zwart boekje: Vrij aan de slag. Denk dat ik zo dus alweer belcompany kan gaan bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Belcompany gebeld. De pukcode wordt uit veiligheidsoverwegingen niet meegestuurd maar is eenmalig gratis opvraagbaar bij Orange. Als ze dat nou gewoon direct in de brief zouden zetten zou een stuk handiger zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

Ik heb hem de 23e op de post gedaan. Op de site staat dat je hem t/m 24 juni kan versturen, dus late beslissers hebben vandaag nog een kans...

[ Voor 11% gewijzigd door Jimbolino op 24-06-2004 01:23 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vandaag informatie etc. gekregen van belcompany(met de aanvraag).

Maar ik zie nu dat ze me achternaam verkeerd hebben ingevoerd. Maar dit staat dus wel goed op het formulier wat ik heb opgestuurt.

Weet iemand of ik hiervoor orange of belcompany moet bellen ? En moet ik daarmee wachten tot ik me Sim kaart heb ontvangen ?

Gracias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 14:32:
Hallo,

Maar ik zie nu dat ze me achternaam verkeerd hebben ingevoerd. Maar dit staat dus wel goed op het formulier wat ik heb opgestuurt.

Weet iemand of ik hiervoor orange of belcompany moet bellen ? En moet ik daarmee wachten tot ik me Sim kaart heb ontvangen ?

Gracias
Dat heb ik ook al :) Het contract dat ze toesturen bevat spelfouten ja. Bij mij ma was
de eerste letter van de achternaam verkeerd. Bij mijn vrouw hebben ze tussenvoegsel weg gelaten. De beide sims hebben we onder tussen al wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkRider schreef op 24 juni 2004 @ 14:45:
[...]

Dat heb ik ook al :) Het contract dat ze toesturen bevat spelfouten ja. Bij mij ma was
de eerste letter van de achternaam verkeerd. Bij mijn vrouw hebben ze tussenvoegsel weg gelaten. De beide sims hebben we onder tussen al wel :X
Oke ben ik dus niet de enigste :P, Maar heb je hier al voor gebeld? zoja naar orange of belcompany ?

Gracias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 14:32:
Hallo,

Gracias
ik probeer vanaf het begin al me naam te veranderen dat er een van der tussen komt maar dat snappen ze daar totaal niet lijkt wel :s

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Ik heb vandaag het welkomstpakket ontvangen, nu nog 3 werkdagen wachten op de simkaart.

EDIT: mijn gegevens zijn correct op het contract ;)

Weten jullie toevallig ook of je de automatische incasso om kan zetten naar acceptgiro? want dit was met de aanvraag op de belcompany site niet mogelijk :r

[ Voor 70% gewijzigd door XtremeDesign op 24-06-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
XtremeDesign schreef op 24 juni 2004 @ 16:07:
Ik heb vandaag het welkomstpakket ontvangen, nu nog 3 werkdagen wachten op de simkaart.

EDIT: mijn gegevens zijn correct op het contract ;)

Weten jullie toevallig ook of je de automatische incasso om kan zetten naar acceptgiro? want dit was met de aanvraag op de belcompany site niet mogelijk :r
Als ik me goed herinner kan je alleen via incasso betalen. Dit staat ook in hun voorwaarden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe versturen ze het?>
moet je tekenen? want bij mij moet het afgeleverd wroden op een adres waar 90% van de tijd niemand is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

vandaag de laatste dag dat je in kunt sturen.... maar voor de zekerheid even BC gebeld, en ze zeiden dat er 99% kans was dat de sims nog wel zouden komen (ze hebben er waarschijnlijk nog wel genoeg zei hij) :)

twee abbo's besteld, eentje voor m'n zusje (op naam van m'n pa, want ze is nog geen 18), en eentje voor m'n moeder, die wilde er ook opeens eentje :P

kortom: twee sims... redelijk sociaal toch nog? :)
had er zelf geeneen nodig, heb al een orange 20 lopen (tegen betaling, dat wel, maar heb er wel lekker een 6230 voor gekregen :) )

[ Voor 9% gewijzigd door jwbagger op 24-06-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fouten in het contract lijkt wel standaard, geen idee hoe ik dat straks recht ga trekken, maarja sta nu bij orange ingeschreven als een getrouwde full-timer om de 1 of andere reden :S Studeer gewoon nog en ben single maarja :) Binnenkort orange daar maar eens voor gaan bellen.

Ik heb nu trouwens ook de simkaart voor mijn broer binnen. Hij mist alleen nog zijn contract...

edit:
Net de simkaart van mijn broer geprobeerd. Werkt niet :@ sim is niet geactiveerd.... mischien dat dat komt doordat die nog geen contract heeft, maar dat wordt morgen belcompany dus weer bellen :@.....

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 18:16 . Reden: sim geprobeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

donderdag nog net op tijd op de bus gedaan dus het zal me verbazen als ik er nog 1 kan krijgen :) ik hebnamelijk al 2 abbo's en dan deze er bij voor me vriendin maar we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:09:
Ik had net de klantenservice gebeld.. maar het kon echt niet hoor.. via de Orange winkel kan je het juist wel doen.. :s

Ik heb m'n simkaarten (2x) trouwens wel binnen :D
Allebei al een beltegoed van 45 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 17:20:
Fouten in het contract lijkt wel standaard, geen idee hoe ik dat straks recht ga trekken, maarja sta nu bij orange ingeschreven als een getrouwde full-timer om de 1 of andere reden :S Studeer gewoon nog en ben single maarja :) Binnenkort orange daar maar eens voor gaan bellen.

Ik heb nu trouwens ook de simkaart voor mijn broer binnen. Hij mist alleen nog zijn contract...

edit:
Net de simkaart van mijn broer geprobeerd. Werkt niet :@ sim is niet geactiveerd.... mischien dat dat komt doordat die nog geen contract heeft, maar dat wordt morgen belcompany dus weer bellen :@.....
soms komt idd eerst de sim binnen en dan pas het contract

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=21078238,noline]

Ik heb m'n simkaarten (2x) trouwens wel binnen :D
Allebei al een beltegoed van 45 euro _/-\o_
Twee op dezelfde naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 11:25:
[...]

Twee op dezelfde naam?
yeps.. had m'n Orange 20 al naar prepaid omgezet.. en nu dus die 2 x Orange 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar krijg je cashback ook gewoon twee keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e brief (pincode enzo) was donderdag binnen.. nu wacht ik nog op de sim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handgeschreven adreslabels voor sim...........een bedrijf als Becompany is nog niet geautomatiseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 14:05
ik heb nog steeds niets binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
Ik heb net orange gebeld. Na het doorlopen van het menu had ik direct iemand aan de lijn :), stuk sneller als bij UPC :P. Ten eerste heb ik de spelfouten laten rechtzetten die in de contracten stonden ook al was ik niet de houder van het contract :P.

Alleen waar het mij omging was dat ik op een orange 30 abbo een ander nummer wou maar die komt van een orange prepaid waar het nummer van KPN afkomt. Nu wou ik dat nummer zeg maar op dat orange 30 abbo maar dat kon niet :'( . Technisch gezien wel maar volgens de voorwaarden niet. Hij mocht dat niet veranderen, eigenlijk baal ik daar enorm van. Het leuke was dat het prepaid abbo ook nog niet liep door een fout van hun dus dacht ik in de tussentijd ff een orange 30 abbo aan te vragen voor dat prepaid abbo. Maar helaas, het ging niet hoe ik wou. Het enige wat ik kan doen is het prepaid nummer weer om laten zetten naar een andere provider en dan weer terug naar orange op dat orange 30 abbo :X . Een hele omweg dus, maar het is wel mogelijk mits je natuurlijk een nummer hebt wat je niet gebruikt. Verder is de klantenservice erg makkelijk in de omgang _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneak[3G] schreef op 26 juni 2004 @ 11:12:
[...]

soms komt idd eerst de sim binnen en dan pas het contract
Tja probleem was nog iets groter, de hele sim was nog niet geactiveerd terwijl ze daar dachten van wel, maarja dat was de sim die op mijn naam staat en niet die van mijn broer. Nadat ze het eindelijk snapten hebben ze alle gegevens van mijn broer genoteerd en de simkaart die we al wel binnen hadden geactiveerd op zijn naam. Het enige probleem is nu nog dat hij pas 15 euro belbundel heeft terwijl die toch echt 45 euro zou moeten hebben. Maandag dus alweer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 16:01
Ik heb vorige week dinsdag het contract op de post gedaan, maar tot nu toe nog niets gehoord.

Zijn er meer mensen die dit hebben, of is er iets bijzonders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:35

reiker

dan jij!

De vorige actie duurde het nog veel langer... Mijn zus had pas na zes weken ofzo haar spullen binnen... En er waren mensen die nog veel langer moesten wachten >:)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nummer had afgelopen maandag ochtend omgezet moeten worden naar mijn oude orange nummer. Maarja om 10 uur nog niks, ik orange bellen, hele simkaart nummer niet bekend, maar alles weer genoteerd en zou goedkomen en nog op maandag omgezet worden. Vanochtend nog niks, ik orange weer bellen staat het nummer wat ik heb binnengekregen van orange niet eens meer op mijn naam :S Ze zijn nu als het goed is bij belcompany weer bezig om mij een nummer te geven, maar schiet toch echt niet op.......

edit:
Ze hadden bij belcompany mijn contract maar gecancelled toen ze er achter waren dat de gegevens van mij en mijn broer door elkaar waren gehaald... Wordt nu een nieuwe simkaart opgestuurd wel op mijn naam. Hopen dat dat een beetje opschiet....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

stik!
18-6 heb ik het mailtje: "succesvol aangevraagd" gekregen, nadat ik op 4-6 al het mailtje contract succesvol aangekomen had. Nog steeds (11dgn later) heb ik geen contract ontvangen....

hoe lang duurde het bij jullie nadat jullie het mailtje "succesvol aangevraagd" ontvangen hadden?

In de mail staat binnen een paar dagen maar het duurt nu zo lang, en ik ga donderdag al op vakantie!! ik kan dus niet eens mijn nieuwe abo meenemen, balen!

[edit]
inmiddels mailtje gekregen van rob, het kan dus echt lang duren (lees; 24 dagen vanaf "Contract aangekomen" mail)

mail:
"Door de grote toestroom is er wat vertraging opgelopen met het aansluiten van de
abonnementen. Als u alles correct ingetsuurd heeft wordt gelijk aangesloten. Er
hoeft dus niet nog eens wat ondertekent te worden.

> Met vriendelijke groet,
>
> Rob van Tiet"> 8)

[ Voor 33% gewijzigd door Alien_Inside op 29-06-2004 12:34 ]

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke toestellen gratis zijn bij de Orange actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in de BC vandaag en de actie loopt tot vandaag en je kunt dit abbo nu ook in de winkel afsluiten... dus meteen gedaan!!!

heel relaxt je kunt meteen bellen en hoeft niet te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Laatst online: 09-09 16:01
Ik heb het abo ook vanmorgen aangevraagd in de winkel, en wacht nu op het telefoontje dat ik geaccepteerd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

grappig dat het tot vandaag duurt, want ik dacht dat tot vandaag orange namelijk ook EXPLICIET heeft duidelijk gemaakt dat cashdeals NIET mogen :)

( bron : http://www.telecomvergelijker.nl/dev )

[ Voor 17% gewijzigd door gitaarwerk op 30-06-2004 18:20 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 19:55:
Weet iemand welke toestellen gratis zijn bij de Orange actie?
:/ Lees alsjeblieft eerst het topic, voordat je domme vragen gaat stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 30 juni 2004 @ 18:19:
grappig dat het tot vandaag duurt, want ik dacht dat tot vandaag orange namelijk ook EXPLICIET heeft duidelijk gemaakt dat cashdeals NIET mogen :)

( bron : http://www.telecomvergelijker.nl/dev )
Kun je daar de directe link van geven?
Ik heb namelijk net mijn bevestigingsmailtje binnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 00:52:
[...]
Kun je daar de directe link van geven?
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/5424

moeilijk joh, ff 3 sec kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Vorige week zo'n abotje via internet afgesloten voor m'n pa. Paar dagen later lag het simmetje op de deurmat ;)
Iedereen aan de Orange! :9

[ Voor 6% gewijzigd door PhuSioN op 02-07-2004 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
'k heb het een maandje geleden aangevraagd, en ik heb de rekening al B) !!
Staat dat-ie van 19-6 totenmet 18-7 loopt.
Alleen jammer dat ik nog geen sim of contract of whatever heb.

Ben uiteraard geen betaling verschuldigd, zoals op de rekening staat. Maar toch, beetje vreemd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 18:22

Pinobigbird

doesn't share food!

Lang gewacht stil gezwegen, nooit gedacht toch gekregen!

15 juni contractaanvraag opgestuurd...
2 juli eerste email ontvangen! :Z

Morgen brief in de bus?
En dan drie dagen later de SIM kaart?

Dan is het 6 juli, dus [schreeuw]25 dagen 8)7 8)7 8)7 [/schreeuw] later!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Mijn eerste e-mail was van 7-6, en ik heb nogsteeds geen post gehad, dus ik zou niet al te blij zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Laatst online: 12-09 22:19
Ik had eerst een mailtje gekregen dat mijn contract niet aangekomen was, heb ik het contract maar opnieuw opgestuurd. Wat vond ik vandaag in de brievenbus? 2 enveloppen van belcompany. Ik zou echt niet weten wat ik met dat tweede abbo moet, denk dat ik het maar aan mijn broertje geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ponti007 schreef op 23 juni 2004 @ 02:32

ZeRoC00L schreef op 23 juni 2004 @ 10:10:
[...]

Kun je ineens al dit geld overmaken naar Orange dan ? Hier heb ik nog nooit van gehoord.
Weet iemand hier meer van? Lijkt mij toch wel heel mooi. :*)
Ben benieuwd...

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is dat mooi? gewoon in de 6e maand 1 stap omlaag... dan kan je nog 60 euro winst maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 13:06:
waarom is dat mooi? gewoon in de 6e maand 1 stap omlaag... dan kan je nog 60 euro winst maken :)
Anders geef je, zoals al aangegeven, je 330 euro al snel uit. Maar ik wil dus weten of dit kan, niet of er ook andere mogelijkheden zijn. Dat weet ik.. en ik wil ook niet overstappen na € 20,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
veldmuis schreef op 02 juli 2004 @ 14:22:
'k heb het een maandje geleden aangevraagd, en ik heb de rekening al B) !!
Staat dat-ie van 19-6 totenmet 18-7 loopt.
Alleen jammer dat ik nog geen sim of contract of whatever heb.

Ben uiteraard geen betaling verschuldigd, zoals op de rekening staat. Maar toch, beetje vreemd... :(
Als je al wel de rekening van Orange hebt, maar nog geen sim, zou ik toch maar snel eens contact opnemen met Belcompany waar je sim blijft.....

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

23-06 op de post gedaan, ik heb er nog steeds niks over gehoord :(

wat is het eerste wat je moet krijgen: een bevestigingsmailtje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst mailtje dat het onvangen is (of incompleet ontvangen is) en dan een mailtje of je bent geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
ZeRoC00L schreef op 03 juli 2004 @ 13:23:
[...]

Als je al wel de rekening van Orange hebt, maar nog geen sim, zou ik toch maar snel eens contact opnemen met Belcompany waar je sim blijft.....
Gister gebeld, en mn contract + handleiding enzo heb ik nu al *D.
Dus hoop/verwacht dinsdag m'n sim te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

welk nummer bellen jullie?
0318 - 56 98 98
die van het hoofdkantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag toch mijn abbonementgegevens gehad terwijl ik eerst 3 mailtjes heb gehad dat ik geweigerd was. Toch weer mooi meegenomen een gratis orange 30!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Als je merkt wat voor zooi ze ervan maken bij Belcompany, dan ben ik erg benieuwd hoe de cash-backs gaan verlopen.....

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Jimbolino schreef op 03 juli 2004 @ 16:19:
welk nummer bellen jullie?
0318 - 56 98 98
die van het hoofdkantoor?
Yup, die inderdaad :).
En ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat verlopen ja...
Geweldig toch, handgeschreven enveloppes...telefoonnummer op een post-it velletje... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al iemand gelukt om zijn oude Orange nummer naar Orange Free 30 over te zetten?

Ik heb vandaag mijn sim binnen gekregen. Mijn saldo bedraagd al 30 euro en kan er gewoon mee bellen. Het lukt mij alleen niet om de nummerweergave goed in te stellen ofzo :S. Als ik iemand bel dan staat er in zijn display: prive nummer ipv mijn nummer :S. Werkt de nummerweergave bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heeft Belcompany het standaard uitgezet voor je. Bel even naar de klantenservice en kies voor optie 4. Daar kan je nummerweergave weer aanzetten (werkt binnen 24 uur).

Je prepaid nummer meenemen naar het abonnement kan. Dan moet je even de klantenservice bellen (kies optie 1 en daarna 4) of een nummerbehoudformulier faxen naar Orange. Daar staat geen Orange als oude provider op, dat kan je zelf neerzetten. De mogelijkheid is namelijk net nieuw. Dat formulier is trouwens ook op internet te vinden. Als je op Google "Orange nummerbehoud" intikt staan er een aantal PDF'jes tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik zie dit topic nu voor het eerst en moet zeggen dat ik het ongelofelijk vind dat het je gewoon echt niks kost! Ik hoop dan ook dat jullie het verloop van deze actie net zo duidelijk kunnen verwoorden als de details van de actie zelf... want voor de toekomst is dit zeker iets wat weer vele mensen zal interesseren! :) Laten we hopen dat er veel meer soortgelijke acties komen. (En dan het liefst met Orange want daar heb ik een bundel buffer ;))

[ Voor 18% gewijzigd door Barca op 03-07-2004 22:27 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste