Nieuwe TV

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• NehcslowZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-07 18:06
Ik wil graag een nieuwe tv aanschaffen voor ongeveer 500 euro. Welke kan ik dan het beste kopen volgens jullie? Hoeft geen 100hz of flat beeld te hebben. Als er maar 2 scart aansluitingen op zitten en ongeveer 70 cm beeld. Ik kom er maar niet uit :/.

[ Voor 6% gewijzigd door NehcslowZ op 28-05-2004 18:23 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Een klein beetje inzet wordt toch wel verwacht danwel geëist. Zie ook de policy: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Loop eerst eens wat winkels af. Bekijk de modellen. Probeer ze te vergelijken onderling (niet altijd mogelijk daar de bron (kabel/sat TV) niet op ieder toestel even lekker wordt aangeboden, of de instelling is niet optimaal). Mochten er wat modellen uitspringen, vraag dan of je eens mag pielen met de afstandsbediening. Schrijf ergens prijs en typenummer op. Graai wat boekjes mee zodat je nog wat leesvoer en vergelijkmateriaal voor thuis hebt. Tegen die tijd heb je al een veel beter inzicht in wat er zoal te koop is. Mocht je nog twijfelen dan kun je gerust terugkomen om een en ander voor te leggen. Maar maak er dan een helder verhaal van, merken en typen op een rijtje zetten, doe wat plaatjes en links er bij, eventuele voor- en nadelen, enz.

Hier kan namelijk niemand wat mee. Je zult enkel wat fabrikanten als Philips, Sony, Panasonic, Loewe, JVC, Thomson, enz voorbij zien komen, maar daar heb je ook vrij weinig aan.
(bovenstaande links zijn ook nog handig)

Succes

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.