Doen ze dit nog steeds? Ik las in een ander topic dat ze dit tot voor kort iig nog wel deden, maar nu ook nog?? Wat kost dit extra, en behoud je dan nog de garantie?
Dat zal dat garantie van eynstein zelf moeten zijn.
AMD zal geen garantie meer geven als meneer eynstein met zijn "autoruit-verwarmings" lijm heeft lopen smeren op die processor...
AMD zal geen garantie meer geven als meneer eynstein met zijn "autoruit-verwarmings" lijm heeft lopen smeren op die processor...
Waarom zou je meer betalen als je het zelf ook kunt.?
-garantie
-blijft beter zitten
-dan gebeurd het ook meteen goed
-ik ben niet zo dapper met een proc.
-blijft beter zitten
-dan gebeurd het ook meteen goed
-ik ben niet zo dapper met een proc.
Hoezo garantie ?
Welke garantie geeft eynstein dan, want de garantie bij AMD is om zeep gehopen.
Beter blijven zitten?
Nou die potloodstreepjes blijven bij mij ook goed zitten hoor
Gebeurd het meteen goed ?
Lees http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90135
en dan zie je dat eynstein ook wel eens een steekje laat vallen....
Dapper ?
Kom nou kerel, zelfs jij kunt dat.
Effe zonder dollen, het stelt echt niets voor. Het is "gevaarlijker" om je cooler te plaatsen dan om die streepjes te trekken (en gaat het fout, gummetje en hoppa garantie
)
Beter blijven zitten?
Dapper ?
Effe zonder dollen, het stelt echt niets voor. Het is "gevaarlijker" om je cooler te plaatsen dan om die streepjes te trekken (en gaat het fout, gummetje en hoppa garantie
Hij heeft het denk ik over XP's. Je weet wel, die groeven zijn met een laser gecut. Dus potlood werkt niet meer. Nu moet je ze met een ander geleidend spulletje opvullen.Op vrijdag 22 december 2000 09:31 schreef Treb het volgende:
Hoezo garantie ?
Beter blijven zitten?
Dapper ?
Effe zonder dollen, het stelt echt niets voor. Het is "gevaarlijker" om je cooler te plaatsen dan om die streepjes te trekken (en gaat het fout, gummetje en hoppa garantie)
Misschien bedoelt ie dus XP ipv Duron
Ik had donderdag een Athlon XP 1600+ en nog wat meuk bij Eynstein besteld. Bellen ze de volgende dag op dat de 1600+ slecht kan worden geunlocked. Ik zeg dus: pak dan maar een 1500+ als die wel goed te unlocken valt. Ik wacht dus nog steeds op mijn bestelling gvd
Even een quote van de Eynstein site:
Hoe het dan zit met de gewone durons/tbirds weet ik dus niet, maar daar zou je ze gewoon even over kunnen bellen!Nieuw: wij unlocken en testen uw AMD Athlon XP cpu.
Hierdoor wordt de multiplier instelbaar en kunt u (op eigen risico) deze veranderen. Zowel geschikt voor MP instelling via dipswitch/jumper als via bios.
Het unlocken gebeurd mbv zilverlijm en isolatietape. Duurzaam en zeker. MP instellingen worden voor levering getest! (Geen garantie voor een bepaalde speed!)
Let op: de garantie op de cpu vervalt NIET door het unlocken. Deze vervalt pas als blijkt dat een CPU agv nalatig handelen defect raakt (burn out en core cracks!)
Mensen die aanstoot nemen aan dit initiatief: maak er GEEN gebruik van.
Verwijderd
Ik vind dit wel een zeer relakste aktie van eynstein.
Kan het DAAR in ieder geval niet meer mis mee gaan !!!
Kan het DAAR in ieder geval niet meer mis mee gaan !!!
Ik heb een unlockte XP van eynstein en die werkt prima
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Heb je het voor elkaar gekregen een 1800+ op 1700MHz te laten lopen? Welke koeler gebruik je?Op dinsdag 06 november 2001 15:17 schreef TD-DMZ het volgende:
Ik heb een unlockte XP van eynstein en die werkt prima
* FalconM heeft ook bij Eynstein een 1800+ besteld met Spire SuperRock koeler en 1700Mhz lijkt me erg
Volvo V70 D5 my2011
Pagina: 1