nog ff een airflow vraagje:
Op pagina 7 van het [Ervaringen] Het Asus A8N-SLI topic Deel 4 gaat Game-Freak aan de haal met een Arctic-Cooling Freezer64 CPU cooler in tegenstelling tot de meeste andere tweakers die voor een Zalman 7000/7700 kiezen. Het grote verschil zo als ik het zie tussen deze twee koelers is dat de eerstgenoemde aanzienlijk hoger is en de laatstgenoemde meer oppervlakte in beslag neemt (beetje "flatgebouw vs. woonwijk"
)... Game-Freak haalt mooie (?) koelresultaten (stressed <42C) met z'n flatje, maar ik vraag me af wat zo'n toren voor de rearfan van een V1100 voor negatieve invloed op de airflow zal hebben...
Ik ben niet zo ervaren als het gaat om benodigde airflow, danwel "airflow-remmers", aangezien ik nu nog achter een t-bird@900Mhz zit..
Weet iemand wat een verstandige koeloplossing zou zijn voor de specificatie die ik al eerder in deze thread aangaf? Ik ging daar uit van de Zalman 7700, maar misschien is dat wel "overkoel" voor een niet-overgeclockt systeem. (laat staan of het uberhaupt past) Ik stel de vraag hier ipv. op het DOC-forum, omdat ik zo'n vermoeden heb dat bij deze kast de airflow een bottleneck is....
Op pagina 7 van het [Ervaringen] Het Asus A8N-SLI topic Deel 4 gaat Game-Freak aan de haal met een Arctic-Cooling Freezer64 CPU cooler in tegenstelling tot de meeste andere tweakers die voor een Zalman 7000/7700 kiezen. Het grote verschil zo als ik het zie tussen deze twee koelers is dat de eerstgenoemde aanzienlijk hoger is en de laatstgenoemde meer oppervlakte in beslag neemt (beetje "flatgebouw vs. woonwijk"
Ik ben niet zo ervaren als het gaat om benodigde airflow, danwel "airflow-remmers", aangezien ik nu nog achter een t-bird@900Mhz zit..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 23:29 ]