Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eigen ontwerp HTPC case incl. PICS!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze ontworpen om nij mijn Yamaha DSP-A2 versterker te passen. Vervolgens laten lasersnijden en CNC zetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.itdivision.nl/~itdivisi3/htpc.jpg

In het grote gat achterin wordt de moederbordtray gemonteerd.

Ik zou graag willen weten wat jullie ervan denken.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Allereerst welkom op GoT!

Ik denk dat je voor een Casemod in progress topic even toestemming moet vragen :) verder is je startpost ook een beetje magertjes :)

Kijk ook even in de algemene forum FAQ
En de Cme FAQ

Verwijderd

Voorlopig niet zoveel, mooi stuk metaal.

Vind er op deze manier weinig CME aan, je laat een lege case zien die je op maat hebt laten maken. Niet echt boeiend.

Wil je het redden wat mij betreft, kom dan ook met je ontwerptekeningen en pics van het vullen van die kast.

//edit
even wat uitleg:

1) CIP=Casemod In Progress. Om een CIP topic te openen heb je toestemming nodig

2) resizen image: je kunt de [img] tags gebruiken met opgave van formaat, dus bv. [img=640x370][/]

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 12:33 ]

Verwijderd

1: Het begin ziet er strak uit. Dit beloofd veel goeds :)
2: Het plaatje mag wel iets kleiner, de lay-out word zo een beetje vern**kd
3: Dit lijkt me op een CIP, en ik lees niets over toestemming

edit:
gelukkig kan ik heeeeel snel typen... ahum, not... Verder: zie bovenstaande posts, zijn nog gedetaileerder ook ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 12:33 ]

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Kan je misschien wat meer info geven over het maken van die case? Ziet er erg lekker uit zo!

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers :)

Je plaatje is te groot, gaarne voortaan resizen naar 600px maximaal. Je maakt een titel aan die suggereert dat je een complete mod wilt showen met een hele fotosessie - maar post maar 1 plaatje van een lege kast :? Als je alleen je kast wilt showen, kun je dat evt. in het kleine mods topic doen en voor een Casemod in Progress heb je toestemming nodig. Zie ook de CME Policy voor wat wij verwachten in CME.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.