ehm mijn mod is bijna af...
hier zijn wat foto's

het ''geheel''mij reserator staat nog op piepschuim omdat anders mijn helebureau trilt en je een diep gebrom hoort moet ik nog ff wat beters voor vinden

de reserator helemaal tot de top toe vol met water wat niet mag van de manual waarom snap ook niet....

zalman koelblokje... wat best wel een gedoe was om die eropte zetten, want het paste niet allemaal mooi
het vga blokje

de helekast als je goed kijkt zit er op die case fan een ccfl maar die doett half waardoor het komt weet ik niet maar het is best wel jammer vind ik, want eerst lichte die condensatortjes zo mooi op (oooooh)

de ''voorkant''
spec's
procc: amd64 3200+
ram: 512 mb pc3200 infinion (er komt nog een reepje bij)
vga: Ati radeon 9800pro
HDD: standard maxtortje sata 80 gig
2 papst fans en een delta fannetje voor als je herrie wilt
er komt nog een grafische lcd voorin.
mijn northbridge,psu,hdd ga ik nog watercoolen evt nog een extra rad.
ik haal 20500 punten op 3dmark 2001se
iemand suggesties
EDIT: mijn mislukte zijkant
hier zijn wat foto's
het ''geheel''mij reserator staat nog op piepschuim omdat anders mijn helebureau trilt en je een diep gebrom hoort moet ik nog ff wat beters voor vinden
de reserator helemaal tot de top toe vol met water wat niet mag van de manual waarom snap ook niet....
zalman koelblokje... wat best wel een gedoe was om die eropte zetten, want het paste niet allemaal mooi
de helekast als je goed kijkt zit er op die case fan een ccfl maar die doett half waardoor het komt weet ik niet maar het is best wel jammer vind ik, want eerst lichte die condensatortjes zo mooi op (oooooh)

de ''voorkant''
spec's
procc: amd64 3200+
ram: 512 mb pc3200 infinion (er komt nog een reepje bij)
vga: Ati radeon 9800pro
HDD: standard maxtortje sata 80 gig
2 papst fans en een delta fannetje voor als je herrie wilt
er komt nog een grafische lcd voorin.
mijn northbridge,psu,hdd ga ik nog watercoolen evt nog een extra rad.
ik haal 20500 punten op 3dmark 2001se
iemand suggesties
EDIT: mijn mislukte zijkant
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 22:33 ]