Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] naamloos [PICS]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ehm mijn mod is bijna af...
hier zijn wat foto's
Afbeeldingslocatie: http://www.deluietuinman.nl/pc/DSC02369.JPG
het ''geheel''mij reserator staat nog op piepschuim omdat anders mijn helebureau trilt en je een diep gebrom hoort moet ik nog ff wat beters voor vinden

Afbeeldingslocatie: http://www.deluietuinman.nl/pc/DSC02370.JPG
de reserator helemaal tot de top toe vol met water wat niet mag van de manual waarom snap ook niet....

Afbeeldingslocatie: http://www.deluietuinman.nl/pc/DSC02371.JPG
zalman koelblokje... wat best wel een gedoe was om die eropte zetten, want het paste niet allemaal mooi

Afbeeldingslocatie: http://www.deluietuinman.nl/pc/DSC02372.JPG het vga blokje

Afbeeldingslocatie: http://www.deluietuinman.nl/pc/DSC02373.JPG
de helekast als je goed kijkt zit er op die case fan een ccfl maar die doett half waardoor het komt weet ik niet maar het is best wel jammer vind ik, want eerst lichte die condensatortjes zo mooi op (oooooh)
Afbeeldingslocatie: http://www.deluietuinman.nl/pc/DSC02375.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deluietuinman.nl/pc/DSC02378.JPG
de ''voorkant''

spec's
procc: amd64 3200+
ram: 512 mb pc3200 infinion (er komt nog een reepje bij)
vga: Ati radeon 9800pro
HDD: standard maxtortje sata 80 gig
2 papst fans en een delta fannetje voor als je herrie wilt
er komt nog een grafische lcd voorin.
mijn northbridge,psu,hdd ga ik nog watercoolen evt nog een extra rad.

ik haal 20500 punten op 3dmark 2001se
iemand suggesties

EDIT: mijn mislukte zijkant
Afbeeldingslocatie: http://www.deluietuinman.nl//pc/DSC02368.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 22:33 ]

Verwijderd

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ dat reservoir

mooie mod
Ziet er netjes uit alleen had ik je cd-rom drive gestealth.

wat zijn je temps nu?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 22:26 ]

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:13
toffe mod

suggestie: spuit je cd writer ook nog zwart

[ Voor 8% gewijzigd door eltinio op 27-05-2004 22:24 ]

• AsusEDje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 15:58
Ik zou iets aan de voorkant, iig je cd-writer, doen. Helemaal zwart misschien?
Voor de rest vink m erg netjes.

edit:
Hmm, triple post?? :D

[ Voor 15% gewijzigd door AsusEDje op 27-05-2004 22:25 ]

Verwijderd

heel erg mooi gedaan, de binnenkant is toppie, alleen de buitenkant van de case moet ngo wat aan gebeuren vind ik! (paintjob, stealth drives, etc) ;)

Verwijderd

Ik wist dat de reserator groot was, maar nu ik hem naast een PC zie staan...hij echt groot. Maar wel appart om op je bureau te hebben staan, moderne waterzuil :) Mooie casemod trouwens met dat traanplaat. Je schreef dat je ccfl het maar half doet, ik heb eens gehoord dat het kan liggen aan de manier waarop je em aansluit, details weet ik er niet van.

Verwijderd

Idd nice:p, de case opzich is nix mis mee, maar de front is nix voor mij. Ik zou die toch nog even onder handen nemen! Ma vo de rest, sjieke spec's, knap hoe je dat groen en blauw licht gescheiden houd... Nice work!

Btw, vraagje: kzie dat je die Q-tec hd cooler hebt zitten. Doet die echt z'n werk goed? of hangt die dermaar?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 22:30 ]

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
waar is je zijkant 8)7 8)7 of heb je gewoon plexie inplaats van zijkant? Jammere van dit vind ik dan dat je zo duidelijk je ccfl ziet. Verder zou ik als ik jouw was nog even de voorkant opknappen want die is in vergelijken met de binnenkant een beetje erg :r . Belichting vind ik mooi gedaan :*)

EDIT

zie nu je zijkant je kan er altijd nog een vierkant gat van maken altijd beter dan niets ;).

[ Voor 18% gewijzigd door Micha op 27-05-2004 22:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
thnx :) voor in word idd nog wat aan gedaan komt een graphical lcd glowwire ed nieuwe cdrom zooi

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:21:
Ziet er netjes uit alleen had ik je cd-rom drive gestealth.
Nee man alleen Zilver spuiten dat witte geval dan is het echt mooi :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:28:
Btw, vraagje: kzie dat je die Q-tec hd cooler hebt zitten. Doet die echt z'n werk goed? of hangt die dermaar?
Ik heb net zo'n ding onder m'n Maxtorretje hangen, en hij vreet er wel wat uit ja... De printplaat blijft er een stuk koeler door maar wordt ook voorzien van een mooie extra laag stof :X

@triplonia
Ziet er goed uit! Erg netjes van binnen. Het kan aan mij liggen, maar ik vind je window mooier dan de voorkant... Mooi raam voor de sier, je kan er alleen niet veel van de inhoud door zien. Wel?
Misschien een tip om een paar rubberen voetjes onder die zalman toren te plakken. Past beter bij de opgeruimde pc dan een blok piepschuim...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:17:
de reserator helemaal tot de top toe vol met water wat niet mag van de manual waarom snap ook niet....
Simpel. Gesloten systeem, warmte, water, uitzetten... gaat er al een lichtje branden? Ik kan me voorstellen dat als het een gesloten systeem is, en het water warmer wordt, je kans krijgt op lekagges door uitzetting?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Om het getril van je bureau kwijt te raken kan je er mogelijk een muismat onder leggen, of anders zo een oude mat die je vroeger onder manuele printers (typemachine) legde.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 23:08:
Om het getril van je bureau kwijt te raken kan je er mogelijk een muismat onder leggen, of anders zo een oude mat die je vroeger onder manuele printers (typemachine) legde.
edit/ ik dacht dat water het grootste volume had bij 4C ? Wel al een tijd geleden dat ik nog natuurkunde had /

sorry dacht edit knop te hebben :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 23:14 ]

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 23:13:[...]
ik dacht dat water het grootste volume had bij 4C ? Wel al een tijd geleden dat ik nog natuurkunde had
Water heeft het kleinste volume bij 4 graden, als het kouder wordt zet het uit, als het warmer wordt ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Labman op 27-05-2004 23:17 ]

...

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

[edit]

goed, ik ben ook geen natuurkundige, mijn redenatie klopte iig. Het water zet uit. Leg maar eens een biertje in de vriezer :P

(trouwens, als er in de handleiding al staat dat je hem niet helemaal vol moet doen....wtf denk je dan door het wel te doen? :P ze maken zo'n handleiding voor een rede. nofi, maar rtfm ;) )

[ Voor 83% gewijzigd door Roa op 27-05-2004 23:19 ]

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 16:10

empy

Rijdt rondjes

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:17:
de helekast als je goed kijkt zit er op die case fan een ccfl maar die doett half waardoor het komt weet ik niet maar het is best wel jammer vind ik, want eerst lichte die condensatortjes zo mooi op (oooooh)
Als dat een uv ccfl is, is het simpel, als er te veel licht in de nabije omgeving is, dan is deze te zwak om dingen op te laten lichten, ik denk dat je voorheen veel minder verlichting had en dat daardoor alles veel meer oplichtte. Zie het als een Blacklight tl-balk, deze doet het bij normaal licht ook niet.
Voor de rest wel gave mod, zal wel flink wat gekost hebben (kijkt naar reserator en word spontaan jaloers)

[ Voor 1% gewijzigd door empy op 27-05-2004 23:46 . Reden: typfout :X ]

Verwijderd

triplonia schreef op 27 mei 2004 @ 22:17:
Of heb je misschien een fancontroller? Die laat niet alleen de fan langzamer draaien maar ook de ccfl

edit:
Och, helemaal vergeten te zeggen dat ondanks het feit dat ik traanplaat over het algemeen niet zo heel mooi vind dit toch wel een mooie mod is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 23:43 ]

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
*kuch, kuch* toestemming *kuch, kuch*

Mooie mod hoor, ik hou alleen niet zo van weer dat traanplaat. Maar waarom vind jij je zijkant mislukt? Ik vind 'em leuk zo :).

Die reserator zou ik maar gauw wat minder vol doen. Als de druk stijgt schat ik dat als eerste de slangen losschieten (maar ik heb geen ervaring met WC) en dan krijg je water+electriciteit= ;(

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 09:40

Wietse

¯¯¯¯¯

Vraagje, welke kast is dit? (merk:model)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

gave pc :D
Leuke setup enzo. Maar qua mod zou je nog wat meer kunnen doen.

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Truus schreef op 27 mei 2004 @ 23:56:
:? Is dit dan een CiP?

Trouwens triplonia: waarom vind je die zijkant mislukt? Ik vind hem er best goed uit zien, net als de rest van je mod!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-11 15:51
Truus schreef op 27 mei 2004 @ 23:56:

Die reserator zou ik maar gauw wat minder vol doen. Als de druk stijgt schat ik dat als eerste de slangen losschieten (maar ik heb geen ervaring met WC) en dan krijg je water+electriciteit= ;(
inderdaad, de druk op de slangen wordt te hoog, omdat er teveel water in zit, als je de slangen heel stevig hebt vastgedraait zal hij het wel houden, maar anders heb je kans dat je binnenkort een fonteintje in je kast hebt.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
waar heb je die traanplaat vandaan ?
Is dat plak of echte traanplaat ?

Want dat wil ik oon nog steeds hebben :)

Verder mooie afwerking in de kast.

[mening]
zucht toestemming vragen om te mogen posten snap ik nog steeds niets.
[/mening]

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom die resorator van de manual niet helemaal vol mag, is gewoon dat als er lucht in komt, dat je dat dan met die 'ruimte' opvangt, soort buffer dus...
TheDarkLord666 schreef op 28 mei 2004 @ 10:13:
[mening]
zucht toestemming vragen om te mogen posten snap ik nog steeds niets.
[/mening]
Omdat anders iedereen zijn mod gaat posten, of het nou een grote mod is, of een kleine, terwijl de kleine mods in een speciaal topic kunnen die daarvoor bestemt is ;)

Verwijderd

Leuke mod met dat window enzo, alleen idd de voorkant kan wel iets beter.
Zelf vind ik traanplaat nou niet echt zo heel erg mooi en snap ook niet waarom iedereen dat nou spontaan in zijn kast plakt :? ...
Is die WC setup een beetje functioneel want erg cool eruit zien vind ik het niet, ik zou hem ook wel een vast maken op je bureau anders kun je hem omstoten enzo en dat zou wel zonde zijn.
Goed afgewerkt maar niet mijn smaak... :P

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 11:42:
Leuke mod met dat window enzo, alleen idd de voorkant kan wel iets beter.
Zelf vind ik traanplaat nou niet echt zo heel erg mooi en snap ook niet waarom iedereen dat nou spontaan in zijn kast plakt :? ...
Is die WC setup een beetje functioneel want erg cool eruit zien vind ik het niet, ik zou hem ook wel een vast maken op je bureau anders kun je hem omstoten enzo en dat zou wel zonde zijn.
Goed afgewerkt maar niet mijn smaak... :P
Dat heet "Smaken verschillen"
En ik wil het ook niet IN mijn case >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 27 mei 2004 @ 23:08:
[...]

Simpel. Gesloten systeem, warmte, water, uitzetten... gaat er al een lichtje branden? Ik kan me voorstellen dat als het een gesloten systeem is, en het water warmer wordt, je kans krijgt op lekagges door uitzetting?
ehm ja maaruh er boven aan een ventiel...
en het lijkt me niet dat het water 20 cm stijgt...

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mn voeding gaan watercoolen...
dmv een koperen buis op een koperen stip te solderen en die strip dan tegen die transistortjes aan...
situatie is wel gunstig bij mij, alle transistoren zitten op een lijn..
iemand nog sugesties???
ik wou met mijn hdd hetzelfde doen

• renekosterman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2019
Mooi gedaan mijn complimenten! Maar koelt dat VGA blok nou goed want zo ziet hij er niet echt uit.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:37
waarom zit er zowieso een casefan in??? dat ding heb je toch helemaal niet nodig met die gigantische-lanparty-onvriendelijke-waterkoel-installatie??

Verwijderd

Topicstarter
haha lol ik heb laats een lanparty ermee gehad en ik was maar 3 min bezig met het aan sluiten van dat ding...
een helebooel dingne zoals je ram hdd north bridge cdrom stations prodeceren ook best wel veel warmte

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

GJ-tje schreef op 28 mei 2004 @ 10:25:

[...]
Omdat anders iedereen zijn mod gaat posten, of het nou een grote mod is, of een kleine, terwijl de kleine mods in een speciaal topic kunnen die daarvoor bestemt is ;)
offtopic:
Idd, kleine mods. Je zegt t zelf al. Dit is geen kleine mod, maar een compleet opgebouwde en tevens gemodde PC. Dat verdient wel een eigen topic. Of denk je dat je voor een CiP toestemming moet vragen en dat als je kast af is je em in het kleine mods topic moet plaatsen omdat ie geen eigen topic verdient? ;)

Verwijderd

Topicstarter
yow kep net ff wat spul besteld :)
uv wire miolex ed ooo en uv laser leds OOOOOOOOOOO
en uv sata kabel(tje) 20 cm

• Truus
hellfire_ultd schreef op 28 mei 2004 @ 07:50:
[...]

:? Is dit dan een CiP?

Trouwens triplonia: waarom vind je die zijkant mislukt? Ik vind hem er best goed uit zien, net als de rest van je mod!
Hmm... dit is dus géén CiP |:(. Niks gezegd :P

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• Truus
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 17:01:
[...]

ehm ja maaruh er boven aan een ventiel...
en het lijkt me niet dat het water 20 cm stijgt...
Dat ventiel is er waarschijnlijk om lucht te laten ontsnappen als de druk te hoog wordt.

Als je je WC systeem helemaal met water vult, dus zonder lucht, en het water wordt warmer door de cpu, dan wil dat water uitzetten (dat doet water boven 4C) maar het kan geen kant op. Omdat water een vloeistof is, en omdat vloeistoffen niet samendrukbaar zijn, komt er een gigantisch grote druk binnen je systeem. Dit gaan je verbindingen nooit houden, onmogelijk. Dit kun je opvangen door in je systeem wat lucht te laten. Als het water dan uitzet, kan de lucht worden samengedrukt (lucht is een gasmengsel en dus wél samendrukbaar). Op deze manier stijgt de druk wel iets, maar dat is geen probleem.

Verwijderd

Topicstarter
dat is zo dat weet ik ook maar ik neem aan dat het water niet 15cm stijgt ofwel...
dat het volume dus met 20% toe neemt, als de water temp miss is 20 graden stijgt ....
er zal wel ongetwijfelt verschil zijn maar dat is zo klein.
en dat de slangen los zouden schieten van 20 cm meer water lijkt me oomk niet erg logisch.. O-)

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 09:45:
dat is zo dat weet ik ook maar ik neem aan dat het water niet 15cm stijgt ofwel...
dat het volume dus met 20% toe neemt, als de water temp miss is 20 graden stijgt ....
er zal wel ongetwijfelt verschil zijn maar dat is zo klein.
en dat de slangen los zouden schieten van 20 cm meer water lijkt me oomk niet erg logisch.. O-)
kan zijn maar het zal toch niet voor niks in de handleiding staan.. maybe een beetje overdreven voorzorgsmaatregel maar waarom zou je het anders gaan doen?? je temps worden er heus niet beter van..

Maar wel hele vette mod, en geef je idd gelijk wat betrefd de zijkant.. zou er gewoon een plaat plexi tegenaan schroeven, anders zie je zo weinig van de binnenkant.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

Topicstarter
hehe yup mn side panel is best wel screwed maar ik vind het amd logo toch wel mooi...
ik was van plan om mijn case niet te gaan modden maar ja ik kon het niet laten om er heel subtiel een groot amd logo in te maken en toen d8 ik van ach ja cathodes kunne ook geen kwaat... enz enz

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik vind meer de voorkant mislukt, dan de zijkant. Maar aan de voorkant is niet veel gedaan zeker.
Verder ziet het er zeer goed uit :)

Verwijderd

Topicstarter
jah aan de voorkant komt nog een lcd schermpje.. graphical :) en er komt nog wat glowwire spul

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 07:51
Ik denk dat je die reserator niet tot bovenaan mag vullen ivm de balans. Als je 'm tot de helf vult is ie onderaan zwaarder en dus stabieler.

• Silentpuma
  • Laatst online: 25-10 09:20

Silentpuma

To much mind...

*Blink blink* wat een glimmend traanplaatdesign is dat zeg, ziet er netjes uit hoor. :9~
Kleurencombi van groen + blauw staat ook mooi bij je kast, ik ben ook bezig met een mod en daar zit nu ook groen en blauw in (precies andersom dan :) ) maar die post ik pas als die helemaal klaar is.

Use the Search Luke...

Verwijderd

Wat is er dan precies mislukt aan je zijkant? ik vind het er wel strak uitzien :)

Verwijderd

Topicstarter
eeeven een updateje....
ik heb mijn north bridge watergekoeld, 512 mb ram erbij besteld
en nog een sata schijf

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:17:de reserator helemaal tot de top toe vol met water wat niet mag van de manual waarom snap ook niet....
Wellicht het volgende: Uitzetten/ krimpen van water bij temeratuur verschillen met dus kans op lekkages ergens in je systeem. Normaal vangt de lucht het verschil op.

[ Voor 6% gewijzigd door bombadil op 30-05-2004 21:51 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1