Plakken in Acrobat Professional?

Pagina: 1
Acties:

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 09:59
Vraagje..
Ik wil 2 afzonderlijke pdf-bestanden samenvoegen, tot 1 bestand..
Nu is het zo dat je - zover ik weet - in Acrobat niet kan knippen en plakken en je selectie zomaar ergens neer kan zetten en op te slaan...
Heeft iemand een idee?

Ynst

Verwijderd

create pdf from multiple files ;) daarmee zou het moeten lukken lijkt me

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Document ->
• Delete pages
• Insert pages

What more would you want? Sla de juiste paar blz op in een temp bestand en importeer die op de juiste plaats in je doelbestand ;)

Al is PDF "natuurlijk" nooit het bronbestand; vaak beter is de twee bronbestanden samenvoegen en dan pas exporteren naar PDF.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Heb toevallig tijdje terug zelfde probleem gehad maar noodzaak van samenvoegen was niet zo groot dus had het laten rusten, maar nu toch nieuwsgierig en wou het ook proberen...

Maar :

Document ->
Delete pages
Insert pages

Zie ik nergens staan.

Greet Wally

PS. Ik had een .doc en een .ppt dus dat is wat irri samenvoegen in het bronbestand. Dus daarom leek het me handiger in pdf, maar kwam dus bedrogen uit.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 22:37 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ynst2003 schreef op 27 mei 2004 @ 21:12:
Nu is het zo dat je - zover ik weet - in Acrobat niet kan knippen en plakken en je selectie zomaar ergens neer kan zetten en op te slaan...
Heeft iemand een idee?
Kan wel : Andere Icon selecteren in plaats van dat handje ding ;) Welke ben ik kwijt, heb ook geen PDF om mee te testen ... het kan wel !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Silic, je hebt wel Acrobat Pro, geen Acrobat Reader? Dat scheelt nogal ;)
Verder:
Combining PDF files
Acrobat allows you to combine one or more PDF files with another with the Insert Pages command and specify where the new file is placed in the target document.
Letterlijk uit de F1 van Acrobat Pro 5 ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Yep, heb alleen Acrobat Pro 6.0 maar lijkt me dat het dan nog steeds kan... Heb alleen nog niet echt lang gezocht. Maar het staat bij mij in ieder geval niet onder het menu-tje documents...

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 09:59
Dat invoegen werkt wel maar dan blijven het nog steeds 2 apparte pagina's en het moet er 1 worden. Iemand een idee?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

1 pagina? Kan niet AFAIK. Of je moet met kladblok aan de gang gaan en het formaat heel erg goed kennen :P <-- PDF is geen formaat dat daar voor is bedoeld, net zo min als bijvoorbeeld PS.

Dan kom je er toch aan om de bronbestanden te pakken en daarmee te werken :)

Pagina: 1