Toon posts:

[Holland's funniest PC bloopers]

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Leek mij een leuk topic......

Wat zijn jullie stomste fouten ooit gemaakt bij het bouwen van een systeem?

De mijne: een passieve cooling op mijn processor laten draaien zonder fan. = dus DOOD.. 8)7

Het leek mij een leuk topic omdat veel mensen hier op GOT nog niet zolang bezig zijn met bouwen en veel fouten maken; zoals ik dus. Hier kan dus weer van geleerd worden...

Ps. voor de moderators, als dit te off-topic is verplaats hem dan svp naar General. Omdat het over bouwen gaat leek hij me hier wel op zijn plaats.

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
volgens mij kun je dat hier ook posten

System Specs

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 16:24
Ik ben een keer overtuigt geweest dat ik een compaq om zeep had geholpen door een ISDN kaart te plaatsen. De compaq had namelijk passieve koeling en dus een enorme heatsink op de proc en een fan voor en achter in de kast.
Ik had de kaart geplaatst en de zijkant eraf gelaten waarna de pc de hele tijd uitviel of rebootte. Kaart eruit gehaald, deed ie het nog steeds niet goed, bleek dat de passieve koeling niet meer functioneerde omdat ik het zijpaneel nog steeds los had staan.. Ben ik toch een goed middagje mee zoet geweest :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-07 14:26

theezeefje

Poehee

Stormlooptopic :+

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Verwijderd

Topicstarter
killer1979 schreef op 27 mei 2004 @ 15:31:
volgens mij kun je dat hier ook posten
Hey.... Die had ik nog niet gezien. Nou dan zal deze wel snel gesloten worden.....

SORRY 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt he....... :X

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hoe wil je op een passieve koeling de fan vergeten te laten draaien? Vind ik knap, een passieve koeling heeft per definitie geen fan, anders is er sprake van actieve koeling ;)

[ Voor 37% gewijzigd door sdomburg op 27-05-2004 16:19 ]

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:29
Ik heb anderhalf jaar op een assemblage afdeling gewerkt en daar was een collega bezig met AMD's te verneuken. 3 CPU's kapot in 1 week, omdat hij vergeten was om het plastic stickertje tussen koeling en cpu core weg te halen :+

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Hij zal bedoelen dat doordat hij de fan niet laten draaien heeft de koeling passief werd me de gevolgen van dien. Als een fan niet draait mag je het ook wel passief noemen.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 27 mei 2004 @ 16:18:
Hoe wil je op een passieve koeling de fan vergeten te laten draaien? Vind ik knap, een passieve koeling heeft per definitie geen fan, anders is er sprake van actieve koeling ;)
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 16:21:
Hij zal bedoelen dat doordat hij de fan niet laten draaien heeft de koeling passief werd me de gevolgen van dien. Als een fan niet draait mag je het ook wel passief noemen.
Idd |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 16:26 ]

Verwijderd

Ik heb wel eens een CPU 90 gedraaid in de socket gekregen. Ik snapte ook niet waarom dat uberhaupt paste maar het paste wel. Toen ik hem aan deed begon het stevig te roken en zo. Al snel waren de pinnen van de CPU in de plastic socket gesmolten. ai. mobo en cpu kaduuk.

lachen!

Verwijderd

Topicstarter
Sluuut schreef op 27 mei 2004 @ 16:20:
Ik heb anderhalf jaar op een assemblage afdeling gewerkt en daar was een collega bezig met AMD's te verneuken. 3 CPU's kapot in 1 week, omdat hij vergeten was om het plastic stickertje tussen koeling en cpu core weg te halen :+
LMAO

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Je verkneukelen in andermans leed kan leuk zijn maar zoals al opgemerkt hebben we hier een bestaand topic voor :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.