Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Topicstarter
Ls,

zie titel.

Ik zoek een gsm voor mijn moeder.
Dan denk je natuurlijk "goh teacher, loop naar de winkel en scoor er eentje"...

Er is alleen een maar. Ten eerst is mijn moeder een vrouw, ten tweede heeft ze een leesbril nodig maar doet ze die natuurlijk nooit op.

In de winkels liggen alleen maar enorm toffe mini telefoons, met heel veel knopjes; dat kan ik dus wel vergeten. Dat ziet ze niet en wil ze ook niet snappen.

Wat ik zoek is een beetje een grote telefoon, met een GROOT scherm met GROTE letters erop. Functies zoals cams, spelletjes en beltonen hoeft allemaal niet.

Heeft er iemand ervaring/ideeën?

tnx!

Wise enough to play the fool

Verwijderd

zoek zo'n pocketline swing van een paar jaar oud. kan niet missen :p

moet hij per se nieuw zijn: nokia 3310 of siemens a55

@FW: whatever...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 15:05 ]

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb zelf ook een enorme hekel aan al die rommel op een telefoon :)

Ik gebruik hem gewoon om te belle en sms meer niet..

Heb zelf de siemens c55, dat display is goed te lezen + de knopjes ook.

Verder is die simpel in gebruik.

Tweakers Discord

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Scoor een oude Swing 200 ofzo :) zijn degelijke dingen, grote letters en goed leesbare knopjes :)
kheb ze van daken zien vallen en daarnaa gewoon werken, dus dat zit wel goed :)

edit: gunhead was me al voor met het idee :P tis trouwens geen Pocketline maar een Alcatel :P Pocketline is slechts een relabel van KPN (iig volgens mij wel)

[ Voor 32% gewijzigd door McKaamos op 27-05-2004 15:04 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 20:46
swing 620 34,99 of nokia 3310 voor 49.99 bij de primafoon.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kan ook nog ergens zo'n oude Ericsson vandaan plukken. Zeker de serie voor de T10's en T20's hadden een lekker grote display. Kijk daar eens naar :)

Kan je vast op Marktplaats of iets dergelijks wel vinden.

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:00

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Wat dacht je van de bosh 909?
Afbeeldingslocatie: http://gsm.2dehands.be/fotos/5611951.jpg

of die andere bosh die vroeger te winnen waren met een coco cola actie, kan niet meer op de naam komen, maar had iig grote toetsen en een goed display

De Nederbelg !

• teacher

teacher

Dysgaf!

Topicstarter
ik denk dat ik idd eens naar die swings ga kijken.

3310 en a55 zijn al te klein. Mijn 6310i vind ze ook al niks... Daarbij is ze ook nog eens heel eigenwijs. :)

Ik zoek idd een nieuwere telefoon met abbo. Ik heb hier wel oude telefoons liggen, maar daar zijn geen batterijen meer voor de vinden.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Of een nokia 1100...

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:22

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

scoor een oud mobieltje, met een beetje mazzel krijg je geld toe omdat ze em kwijt willen :P:P.
Ik heb mn moeder de 6100 aangepraat :), een zeer mooi voordeel van deze telefoon is dat je het lettertype van het adresboek zo groot kan maken dat et vanaf 5 meter nog leesbaar is :)

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 09:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Nu we het toch over swings hebben. Zo een swing 200 was mijn eerste GSM. Die heb ik nog in de brand gestoken. (delen ervan) hij bleef werken. In zitten zagen en boren met mijn examen vak electro (nog blijven werken) Overgespoten (ook nog werken)... tja hij wou niet stuk gaan. 100x laten vallen etc. Alleen maar bartsen in het scherm en blijven werken... ik lieg niet dat ding heeft lopen fikken :)

[ Voor 7% gewijzigd door DukeN op 27-05-2004 15:50 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Verwijderd

DukeN schreef op 27 mei 2004 @ 15:48:
Nu we het toch over swings hebben. Zo een swing 200 was mijn eerste GSM. Die heb ik nog in de brand gestoken. (delen ervan) hij bleef werken. In zitten zagen en boren met mijn examen vak electro (nog blijven werken) Overgespoten (ook nog werken)... tja hij wou niet stuk gaan. 100x laten vallen etc. Alleen maar bartsen in het scherm en blijven werken... ik lieg niet dat ding heeft lopen fikken :)
niet zo vreemd, het enige functionele in dat ding is de printplaat, en die is van carbon. dat fikt niet :)

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 15:30
dr was een aanbieding bij een winkel zeeman ofzo geloof ik :D

nokia 2100 voor 40 eur en 10 eur beltegoed, das zon tele2mobiel gedoe!

lijkt mij wel handig voor je mams, en niet te duur, en nieuw :)

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
Je zou eens kunnen denken aan een Philips Fisio 120. Het is een uiterst goedkoop modelletje en met een duidelijk menu. Ook een Nokia 2100 is een goede optie. Verder zou je aan een Siemens A55 kunnen denken.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Je hebt speciale bejaardentelefoons met extra grote knoppen :) Volgens mij verkoopt Vodaphone die krengen wel.

www.mybell.nl voor de ultieme simpele telefoon met slechts drie enorm grote en felgekleurde knoppen, lijkt me dat ze daar nog niet aan toe is, maar er zijn ook andere telefoon met extra grote knoppen en scherm, zonder moeilijke overbodige frutsels.

[ Voor 58% gewijzigd door sdomburg op 27-05-2004 17:36 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een Ericsson T65 :) Op deze GSM kan je de tekengrootte instellen en zelfs m'n vader (die ook een leesbril nodig heeft maar hem nooit opzet) kan alles op "gemiddelde grootte" lezen (wat ik overigens al wel groot vindt, ik zette hem altijd op "klein" ;))

In ieder geval is het een ideale GSM als je niet meer goed ziet, en er zitten geen extraatjes op zoals polyfonische beltonen, kleurenscherm, enz. Gewoon een goede GSM.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Fludizz schreef op 27 mei 2004 @ 15:06:
Je kan ook nog ergens zo'n oude Ericsson vandaan plukken. Zeker de serie voor de T10's en T20's hadden een lekker grote display. Kijk daar eens naar :)

Kan je vast op Marktplaats of iets dergelijks wel vinden.
:w * nero355 heeft nog een perfect werkende Dutchtone gesim-lockde T18s waarvan de batterij kaduuk is :)

Mag je wel hebben/komen afhalen of anders verzendkosten betalen ;)
Voor Sim-Lock eraf kan je gewoon Orange bellen en Unlock Code aanvragen heb hem al langer dan de Lock geldig is zeg maar ......

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

jellabie schreef op 27 mei 2004 @ 15:12:
Wat dacht je van de bosh 909?
[afbeelding]

of die andere bosh die vroeger te winnen waren met een coco cola actie, kan niet meer op de naam komen, maar had iig grote toetsen en een goed display
het scherm moet duidelijk zijn :)
deze gsm heeft een AFSCHUWELIJK scherm, als je dat maar weet

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Nokia 5110 en/of Nokia 3210.

Zelfde "probleem" hier, en mams huppelt nu vrolijk met een 3210 rond. :)

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Wat dacht je van de Ericsson R380. Als je nog een groter scherm vind dan weet ik het niet meer. Groot en duidelijk.

>Systeemspecs<

Verwijderd

Ga daan voor de Nokia 3410. Heeft een redelijk formaat, en de letters zijn duidelijk zichtbaar. Bovendien stunten veel aanbieders met deze 3410 voor zeer weinig geld. Van de week las ik een advertentie; een 3410 met €10,- beltegoed voor maar €34,95! :D

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 17:49:
Ga daan voor de Nokia 3410. Heeft een redelijk formaat, en de letters zijn duidelijk zichtbaar. Bovendien stunten veel aanbieders met deze 3410 voor zeer weinig geld. Van de week las ik een advertentie; een 3410 met €10,- beltegoed voor maar €34,95! :D
Die is net zo groot als de 3310 en die is niks voor zijn moeder, zei die net zelf ;)

Me pa heeft nu ook wel een leuk mobieltje... Niet al te groot... Best wel grote toetsjes... En een redelijk schermpje... Ik weet alleen niet welke hij heeft...
Siemens... A55 of zo :?

Verwijderd

Mijn moeder is van hetzelfde kaliber en die belt nu met de philips fisio 120. Was met koninginnedag 25 euro (met 15 euro beltegoed) bij Halfords. Mijn moeder is een echte digibeet en snapt zelfs de remote van de tv niet, maar deze phone wel. En, ja, de letters zijn groot.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 18:01 . Reden: typvoutjes ]

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 10:10
Nog een leuke actie van gsmstunter: http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=267

Ga ik denk ik bestellen voor m'n pa (batterij is aan het sterven) die had hetzelfde probleem :P en hij wil een kpn abbo/prepaid dus word de keus al beperkter als je een "grote" goedkope telefoon wil.

Verwijderd

Haha... Of als je ergens een Philips Fizz uit '98 kan vinden.. Niet bepaald "draagbaar" maar knoppen drie keer zo groot als een astandsbediening, en lettertype-grote 18 ofzo.. Absoluut geen fratsen zitten erop.. Deze is het (dit is absoluut niet ware grote, stel je hem voor, maar dan 20 keer zo groot, je moeder zal waarschijnlijk een redelijk grote handtas nodig hebben)
Afbeeldingslocatie: http://www.movil10.com/philips/fotos/philips-fizz.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 18:14 ]

Verwijderd

nokia 6310(i)?!

Groot
Grote letters
Lekker in je hand
Grote toetsen
Perfecte toestel voor je moeder :)

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:49
amour021 schreef op 27 mei 2004 @ 17:31:
Een Ericsson T65 :) Op deze GSM kan je de tekengrootte instellen en zelfs m'n vader (die ook een leesbril nodig heeft maar hem nooit opzet) kan alles op "gemiddelde grootte" lezen (wat ik overigens al wel groot vindt, ik zette hem altijd op "klein" ;))

In ieder geval is het een ideale GSM als je niet meer goed ziet, en er zitten geen extraatjes op zoals polyfonische beltonen, kleurenscherm, enz. Gewoon een goede GSM.
Nou mijn ouders vinden de knopjes dan echt te klein hoor

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Maeslant schreef op 28 mei 2004 @ 20:14:
[...]

Nou mijn ouders vinden de knopjes dan echt te klein hoor
Ja dat vind m'n vader dan ook weer wel.. maar dan moeten ze die maar van buiten leren :+

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:05
koop een sony ericsson p900, dan heb je pas een groot scherm :+

• teacher

teacher

Dysgaf!

Topicstarter
Ik quote even mijzelf:
teacher schreef op 27 mei 2004 @ 15:31:
3310 en a55 zijn al te klein. Mijn 6310i vind ze ook al niks... Daarbij is ze ook nog eens heel eigenwijs. :)
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 19:37:
nokia 6310(i)?!

Groot
Grote letters
Lekker in je hand
Grote toetsen
Perfecte toestel voor je moeder :)
toestellen die we gaan bekijken:

swing
1100

smartphones hebben wel een GROOT scherm, maar ook veel te veel functies.

Nog andere opties?

• Maeslant
  • Laatst online: 10:49
Gewoon een telefoon geven. Op elke hebben ze commentaar. Mijn moeder wou eerst echt geen telefoon. Toen een Nokia 6150 gegeven. En eerst natuurlijk het nodige commentaar, na 1 maand ging ze hem gebruiken. Na 3 maanden gaf ze toe het dat het wel makkelijk was en dat de telefoon ook niet zo erg was.

3 weken geleden mijn oude 6610 gegeven. En ook daar was het nodige mee, maar nu hoor ik haar al niet meer want hij is toch wel handig en klein

Verwijderd

Ik heb voor mijn moeder een 3310 gehaald, met een Orange abbo van 20 euro per maand (ze gaat regelmatig naar het buitenland, en Orange spaart je tegoed op) is die gratis af te halen bij elke winkel die telefoons gebruikt.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:11

Geckoo

Good news, everyone!

kan je een smartphone niet software matig strippen. zodat ie alleen nog kan smsen en bellen?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Dark Blue
  • Laatst online: 28-11 22:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

sigma01 schreef op 27 mei 2004 @ 17:27:
Je zou eens kunnen denken aan een Philips Fisio 120. Het is een uiterst goedkoop modelletje en met een duidelijk menu. Ook een Nokia 2100 is een goede optie. Verder zou je aan een Siemens A55 kunnen denken.
Ik heb hier een Fisio, waar mijn ouders eigenlijk mee horen te bellen. Het ding heeft een groot nadeel en dat is de vierpuntstoets in het midden. Die is voor iemand die amper met telefoons werkt en grote vingers heeft, moeilijk te bedienen.

Vervolgens is de menu indeling van de Fisio niet logisch te noemen.

Ik heb laatst bij mijn Ericsson T68i uitgevonden dat het schermlettertype standaard op 'middel' staat, en dat ik hem ooit naar klein heb gezet. Laatst toen ik de fabrieks instellingen resette ging hij naar 'middel' toe, ik schrok me rot. Hoe hij op 'groot' eruit ziet, wil ik niet eens weten :X ... dan kun je je beamer wel bij het grof vuil zetten zeg maar ;)
Alleen een beetje kleine toetsjes en een joystick, dat is minder. En te veel functies. Maar ik zei dit eerder om aan te geven dat SE dus gemakkelijk grote lettertypen aankan, maar dit type niet echt geschikt is.

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Blue op 31-05-2004 19:17 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

In de consumentengids van vorige maand (of maand daarvoor) stond een grappig artikeltje over een seniorengsm met megaknoppen waar je alleen mee kon bellen en gebeld worden. Komt deze zomer uit geloof ik. Ideetje?

• Termi
  • Laatst online: 03:24
Me pa heeft ook een nokia 3310 en red zich er prima mee, ding kost maar 50 euro en doet alles wat je moeder wilt :P.

Verwijderd

Nou "teacher", heb je al een keuze kunnen maken?
Pagina: 1