Toon posts:

lang leve xp en niewe hardware :/

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eej,

Ik heb dus een racestuurtje gehad van iemmand wat een aansluiting had die alleen op de geluidskaart van de pc van me ouders zat. Dus ik die kaart eruit gehaald om hem er bij mijn pc in te doen. Windows start en zegt niewe hardware, dus ik klik ok dus ik denk dat ding gaat hem installeren net als altijd. Maar me pc sloeg dus vast, ik kon niet meer op start drukken enzo, dus ik reset maar nu kan ik niet meer in windows booten met die geluids kaart erin :? Is er een manier om toch te kunnen booten met die geluidskaart?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wat voor een geluidskaart is het?

Money for nothin' and your chicks for free

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Niet als we geen idee hebben om wat voor soort PC het gaat. Het enige dat ik uit je TS kan opmaken is dat je Windows XP gebruikt. Misschien even windows update draaien en op de website van de fabrikant van de geluidskaart even zoeken naar de juiste drivers voor Windows XP ?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Controleer even in welk slot je hem heb gedaan.

Als twee verschillende hardware naast elkaar zitten kan het wel eens conflict op leveren. In je moederbord boekje staat precies uitgelegd waar je alles moet in stoppen.

;)

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

ik vermoed dat je nu 2 geluidskaarten in je pc hebt: heb je een moederbord met sound-on-board ?
Dan moet je dat in de BIOS uitzetten.
(of heb je je oude geluidskaart verwijderd bij het plaatsen van die uit de PC van je ouders ?
Waar je ook aan kunt denken: het kan zijn dat je moederbord wél een aansluiting heeft voor een gamecontroller, maar dat hier geen kabel met slot-connector op is gezet. Deze zijn los te krijgen, dan hebben je ouders ook weer een geluidskaart in hun PC :) ).

[ Voor 7% gewijzigd door Brothar op 27-05-2004 13:10 ]

eagle

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

" lang leve xp en niewe hardware :/ " <-- een topictitel die niet echt duidelijk is ;)

Verder is dit topic dubbel (een vraag --> maximaal een topic) en mist er erg veel info zodat we niet eens kunnen helpen als we willen :o Slotje dus vanwege WOS Policy en FAQ Forumgedrag :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^ oeh en nog even een tip, denk even aan de system restore functie van XP :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.