Toon posts:

Beeld doet raar nadat ik een game afsluit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik een game heb gespeeld en afluit naar mijn desktop duurt het ontzettend lang en krijg ik zwarte vlakken op mijn scherm voordat ik mijn normale desktop weer zie.
Wat kan ik hier aan doen.
Het gaat om een iiyama vision master 400(701gt) en mijn grafische kaart is een ati 9600xt 128ddr en ik heb al verschillende drivers geprobeerd.
Wie kan mij helpen.

Verwijderd

dat heb ik dus bij een 9800 pro. het duurt
lang voordat hij terug keert naar de normale dekstop.

nieuwe install heeft hier niet geholpen, en andere
drivers ook niet :( vaag probleem

Verwijderd

dat heb ik ook (tenminste ik denk dat je hetzelfde bedoeld)
Je ziet wel delen van het scherm maar dan op de verkeerde plek?

hoeveel geheugen heb je? Ik heb zelf 512 en na een potje UT2004 duurt het ook behoorlijk lang voordat ik weer een normale desktop voor mn neus heb. Er is dan erg veel schijfactiviteit dus ik vermoed dat ie flink aan de gang is met het wisselbestand.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reactie ,op de vraag die je stelde ik heb 384 geheugen maar het vreemde is dat ik hiervoor een geforce kaart had en daar had ik geen last van en ik heb ook al een schone instalatie gedaan.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

*Nieuwsgierig* Welke Games allemaal ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:25

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
kan zijn dat je nu veel hogere details gebruikt, en dan maakt die ook gebruik van je RAM geheugen, als je bijvoorbeeld UT2004 op HIGH of hoger speelt gebruikt die al meer dan 512 mb... dus gaat die pagen, zelfde verhaal voor Far Cry, en andere nieuwe spellen...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

t kan idd aan t ram geheugen liggen... uitbreidinkje doen maar ;)
je kunt ook t wisselbestand wat vergroten... alle beetjes helpen nietwaar B)

iets met foto's...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn wisselbestand vergroot naar 768 en het gaat iets beter en de games die ik speel zijn Cod,UT 2004 en Far Cry.
Als er nog meer tips zijn dan zijn die welkom.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 20:03:
Ik heb mijn wisselbestand vergroot naar 768 en het gaat iets beter en de games die ik speel zijn Cod,UT 2004 en Far Cry.
Als er nog meer tips zijn dan zijn die welkom.
Nou blijf je het probleem houden dat je pc het druk heeft met het wisselbestand. Het beste is gewoon wat geheugen er bij in prikken. Evt. zou je even wat geheugen kunnen lenen om te kijken of dat het echt is. Het zal iig een stuk beter gaan als je er 512 bij in stopt.
Pagina: 1