Toon posts:

Tab-probs met verschillende resoluties (XP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Terwijl ik vandaag aan het proberen was mijn Homepage terug te veroveren (Cashsearch.biz heeft em overgenomen) met proggies als Ad-Aware en SpyBot S&D, is er iets foutgegaan waardoor games met een resolutie anders dan mn Windows-resolutie problemen geven met Alt-tabben. :?

Bij hogere resoluties zie ik geen taakbalk meer als ik naar desktop tab, en ook alle icons zijn weg. Ik kan wel nog naar IE, Winamp en MSN tabben als die toevallig aanstaan, maar verder niets.
Bij lagere resoluties krijg ik een klein desktopscherm in een hoek over mn normale desktopscherm heen, en ook hier zijn alle icons weg maar ik kan wel rondtabben naar al openstaande programmas. 8)7

Heeft er iemand een idee wat er fout gegaan is en hoe ik het kan fixen? Btw, bij gelijke resoluties is er geen probleem, ik heb mn Windows nu in dezelfde resolutie gezet als mn game en dat werkt prima.

P.S: Informatie over hoe ik Cashsearch.biz kan verwijderen is ook welkom, na uren werk heb ik het nog steeds niet opgelost =/

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

HiJack ofzo helpt weleens :) Verder moet dit in B&V ofzo je weet wel.......... bij Schouw :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Ben nieuw hier :*)

Wat is B&V ?

:?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

BV is de plaats waar ik je topic heenverplaats ;) Lees meteen even deze door: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] En vertel wat je precies hebt aangepast waardoor deze probleen veroorzaakt zouden kunnen worden :)

WOS > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-12 22:19
Begrijp ik hieruit dat je je eigen server terug moet veroveren?

Zorg er eerst voor dat zij geen toegang meer krijgen en zet er een (dedicated is in dit geval beter) firewall ertussen. Kijk goed naar het rechten beleid en probeer met administrator het terug te veroveren.

Wat voor server draai je eigenlijk? Apache, IIS of ???
Dit i.v.m. de volgende stappen.

[ Voor 15% gewijzigd door FireWood op 26-05-2004 20:21 ]

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

h.edink schreef op 26 mei 2004 @ 20:19:
Begrijp ik hieruit dat je je eigen server terug moet veroveren?

Zorg er eerst voor dat zij geen toegang meer krijgen en zet er een (dedicated is in dit geval beter) firewall ertussen. Kijk goed naar het rechten beleid en probeer met administrator het terug te veroveren.

Wat voor server draai je eigenlijk? Apache, IIS of ???
Dit i.v.m. de volgende stappen.
Errm.. hoe kom je erbij dat het hier om een server gaat die veroverd moet worden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1