Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
[ Voor 55% gewijzigd door Tutti-frutti op 26-05-2004 17:22 ]
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Zo beterDeorgere schreef op 26 mei 2004 @ 17:20:
Ik heb deze kaart, hij instaleert alles prima, en het geluid is erg mooi. Aleen nu wil ik mijn mic niet gebruiken, maar ik kan het kruisje niet uit vinken:
Wat kan ik doen?
Anyway :
Je moet dus een ander dingetje aanvinken of in je Configuratiescherm=>Geluid
een ander Apparaat in plaats van je Geluidskaart Mic als "Voorkeur" instellen en dan ook nog aangeven dat alleen voorkeur apparaten worden gebruikt
/EDIT :
20+ db versterking aandoen en anders andere Mic proberen
[ Voor 19% gewijzigd door nero355 op 26-05-2004 17:38 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
backwards loop aan:? anders hoor je niet egt wat je zegt
mic kapot
[This space is for rent]
Ik heb het als voorkeur apparaat, ik kan geen geavanceerde opties dus 20+ db kan ik ook niet in stellen.nero355 schreef op 26 mei 2004 @ 17:37:
[...]
Zo beter
Anyway :
Je moet dus een ander dingetje aanvinken of in je Configuratiescherm=>Geluid
een ander Apparaat in plaats van je Geluidskaart Mic als "Voorkeur" instellen en dan ook nog aangeven dat alleen voorkeur apparaten worden gebruikt
/EDIT :
[...]
20+ db versterking aandoen en anders andere Mic proberen
De mic is prima, die doet het.
Nog iemand die iets weet?
Als je niet wilt opnemen, maar jouzelf gewoon live wil horen, moet je naar het Play menu, niet recordingDeorgere schreef op 26 mei 2004 @ 18:03:
[...]
Ik heb het als voorkeur apparaat, ik kan geen geavanceerde opties dus 20+ db kan ik ook niet in stellen.
De mic is prima, die doet het.
Nog iemand die iets weet?
Jah daar is die weg, maar heb nog steeds geen geluid. of MIC moet niet het gaatje zijn waar de MIC in moet. Maarja..Tutti-frutti schreef op 26 mei 2004 @ 18:07:
[...]
Als je niet wilt opnemen, maar jouzelf gewoon live wil horen, moet je naar het Play menu, niet recording, en dan de mute van je mic weghalen
Kheb het wel nodig..
Hoe test je of je jezelf hoort ?? Handig om te checken is Media Recorder ofzo gewoon in Windows zelfDeorgere schreef op 26 mei 2004 @ 18:28:
heb nog steeds geen geluid.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nu wordt het nog een moeilijker verhaal.. In media player kan ik wel zien dat ik wat zeg. Maar als ik stop, en druk op play dan hoor ik nietsnero355 schreef op 26 mei 2004 @ 18:42:
[...]
Hoe test je of je jezelf hoort ?? Handig om te checken is Media Recorder ofzo gewoon in Windows zelf
Ja kijk daarvoor heb je dus die +20 db versterking nodig en als je die niet hebt => Andere MicDeorgere schreef op 26 mei 2004 @ 18:48:
[...]
Nu wordt het nog een moeilijker verhaal.. In media player kan ik wel zien dat ik wat zeg. Maar als ik stop, en druk op play dan hoor ik niets
Zoals ik al zei, ik kan geen geavanceerde opties aanklikken. Dus kan dat niet in stellen. De mic is prima, en deed het met een sblive wel prima.nero355 schreef op 26 mei 2004 @ 18:49:
[...]
Ja kijk daarvoor heb je dus die +20 db versterking nodig en als je die niet hebt => Andere Mic
Ja maar die SB Live had waarschijnlijk een betere InPut/OutPut versterking/verwerking en die Q-Tec niet denk ikDeorgere schreef op 26 mei 2004 @ 19:02:
[...]
Zoals ik al zei, ik kan geen geavanceerde opties aanklikken. Dus kan dat niet in stellen. De mic is prima, en deed het met een sblive wel prima.
Trouwens is het een CMI of RealTek chip ?? Beiden zouden eigenlijk die Geavanceerde Opties moeten hebben......... raar.........
Hij kan dus opnemen met voice recorder, je ziet de scoop op een neer gaan, hij registreert dus echt geluid. Afspelen krijg je ook gewoon de golven te zien... maar hij hoort niets.
Het lijkt dus meer te liggen aan een setting in windows, die het afspelen niet naar de cmedia output laat gaan ofzo. van 4 naar 2 speakers switchen maakt ook niet uit.
Maar het rare is, dat hij dus wel gewoon muziek kan luisteren. Ik snap het ook niet meer
Verwijderd
Drivers staan op www.cmedia.com.tw
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 21:09 ]
Zo kan het ookDeorgere schreef op 26 mei 2004 @ 21:44:
Probleem op gelost, heb nu een Audigy 2 gekocht, nu werkt het na de insatlatie meteen.. Toch bedankt