Ik heb Pinnacle 7 geinstalleerd op mijn computer.
Als ik op de snelkoppeling klik dan opent het programma en zie het eerste scherm.
Dan verschijnt een popup scherm met de volgende mededeling:
"In Studio program file is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Onze excuses voor het ongemak.
Vertel Microsoft over dit probleem etc etc."
Ik heb een pentium IV PC , 1.7 Ghz met 512 Mb geheugen en een videokaart met 64 MB (Geforce 2 MX - 64 Mb).
Dit is de eerste keer dat ik Pinnacle heb geinstalleerd. In de PC zit een NEC firewire kaart.
Het besturingssysteem is windows XP professional.
het is tevens voor de eerste keer dat ik videobewerkingssoftware installeer op mijn PC. Ik heb geen updates geinstalleerd. Een collega van mij heeft hetzelfde programma (zelfde versie) en bij hem ging de installatie zonder problemen.
Ik heb Pinnacle geinstaleerd op een 2e schijf . Wel heb ik installaties op de andere schijven geprobeerd maar ook dan kwam dezelfde foutmelding in beeld.
Heeft iemand de oplossing om mij van dit probleem af te helpen?
Bedankt.
Als ik op de snelkoppeling klik dan opent het programma en zie het eerste scherm.
Dan verschijnt een popup scherm met de volgende mededeling:
"In Studio program file is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Onze excuses voor het ongemak.
Vertel Microsoft over dit probleem etc etc."
Ik heb een pentium IV PC , 1.7 Ghz met 512 Mb geheugen en een videokaart met 64 MB (Geforce 2 MX - 64 Mb).
Dit is de eerste keer dat ik Pinnacle heb geinstalleerd. In de PC zit een NEC firewire kaart.
Het besturingssysteem is windows XP professional.
het is tevens voor de eerste keer dat ik videobewerkingssoftware installeer op mijn PC. Ik heb geen updates geinstalleerd. Een collega van mij heeft hetzelfde programma (zelfde versie) en bij hem ging de installatie zonder problemen.
Ik heb Pinnacle geinstaleerd op een 2e schijf . Wel heb ik installaties op de andere schijven geprobeerd maar ook dan kwam dezelfde foutmelding in beeld.
Heeft iemand de oplossing om mij van dit probleem af te helpen?
Bedankt.