Toon posts:

MP3 cd's branden

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met Nero of met de ingebouwde brandfunctie van xp een mp3 cd'tje brand dan worden mijn mooie albums (die onderverdeeld zijn in nummers) verdeeld in nummers met een pauze er tussen. Als ik een gewoon cd'tje brand kan ik aan vinken dat er geen pauzes tussen moeten, maar met een mp3 cd'tje niet.
Als ik mijn cd'tje afspeel hoor ik tussen elk nummer een pauze..hoe kan ik dit verhelpen

Kan dit aan mijn autoradio liggen...

Ik bedenk me net dat ik 't mp3 cd'tje alleen maar in m'n autoradio heb geprobeerd, ik ga 'm later wel proberen in m'n pc.. Wacht dus even met reacties...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 14:25 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is dan gewoon afhankelijk van welke hardware/software speler je gebruikt. Een mp3 cd is toch niks meer dan een data cd met mp3's erop. Verschilt dus niks van mp3's afspelen van je hd.

Verwijderd

mp3 spelers kunnen meestal niet aan een stuk door spelen met 2 doorgemixte nummers.
Je zult dus een kleine pauze horen.

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-07 10:27
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:22:
Wacht dus even met reacties...
:? :? :?

Anyway, je vraag is makkelijk te beantwoorden door een search in got, bijvoorbeeld:

[rml][ BC3] 2 seconde interleave bij nero[/rml]
Hoe stilte weghalen tussen mp3's
MP3 CD zonder 'gaps'
Pauze tussen MP3's in speler in auto
MP3's fikken ZONDER die 2 secondes
DUX in "MP3 CD zonder 'gaps'"

Ik denk dat je voortaan even hier moet kijken voordat je een topic opent:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic

[ Voor 18% gewijzigd door pyro83 op 02-06-2004 09:43 ]

Verwijderd

Ik geloof dat die search ten tijde van het topic nog niet helemaal geindexeerd was. Anyway, nu wel en daar kun je inderdaad prima je vraag mee beantwoorden. :)

Dit topic is gesloten.