[BC3] 2 seconde interleave bij nero

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 14:10
Hmmmmmmzzzzzzz... heb ik weer.......
Ik heb 2 audio cd''s geconverteerd met winamp naar wav en daarna met nero gefikt en daar de 2 sec. interleave weggelaten omdat het een mix is zegmaar.
Als ik die krengen nou afspeel zit er dus evengoed een HEEL korte pauze in... :(
GRMBL...... dit is dus wel irritant... iemand een oplossing.. had hier voorheen geen problemen mee

Verwijderd

Ik heb een 8 speed plextor en als ik 0 seconden pauze tussen nummers heb krijg ik dat ook, met DJ Mixen is het zeer storend, ook al is het een pauze van een honderste seconde.
Je mp3''s zitten waarschijnlijk die pauzes in dan.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 22:51

Sick Nick

Drop the top!

Je krijgt met alle programma''s een hele korte puaze zels al stel je dit in op 0 sec. of 0 frames.
De pauze is niet te merken als je op 2x speed brand maar hoe sneller je brandt, hoe beter die korte pauze te horen is.

PS.
Waarom eerst wave maken met winamp :?
Met Nero kan je ook direct van mp3 fikken hoor :)

Verwijderd

als je alle wavs selecteert, dan rechtermuisknop drukt en dan properties ofzo kiest dan zie je dat je de interleave van 2 sec op 0 sec kan zetten.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 24 mei 2001 15:25 schreef Sick_Nick het volgende:
Je krijgt met alle programma''s een hele korte puaze zels al stel je dit in op 0 sec. of 0 frames.
De pauze is niet te merken als je op 2x speed brand maar hoe sneller je brandt, hoe beter die korte pauze te horen is.
Dat heeft te maken met het feit dat het MP3 is, en niet met de brandsnelheid...

Als jouw stelling waar zou zijn, dan moet ik op mijn 16 speed plexor toch wel HEEL veel pauze moeten hebben (terwijl ik niet eens 1 microseconde onderbreking heb - zeg maar NUL hoorbaar).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Eerst alle track selecteren dan pauze op 0 zetten. Daarna moet je de instelling direct cd nog effe controleren.

Ik had hetzelfde probleem en heb toen die instelling veranderd. Hij moet of aan of uit staan.

En dan moet et werken :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ScooBY_DoO
Op donderdag 24 mei 2001 18:34 schreef ed_the_great het volgende:
als je alle wavs selecteert, dan rechtermuisknop drukt en dan properties ofzo kiest dan zie je dat je de interleave van 2 sec op 0 sec kan zetten.
Ja dit had ik dus al gedaan maar hij blijft een heel korte pauze hoorbaar geven.... ik zal dat direct cd us proberen

• ScooBY_DoO
hmmmmzzzzzzzz... kan alleen disc-at-once doen en die stond al aan dus da''s het ook niet......
dan ezcdcreator maar us proberen....
wat een gelul

Verwijderd

Ik gebruik Nero 5.5.1.8 en heb geen last van pauze''s tussen mijn tracks als ik 0 instel en ik kan met mijn Liteon 121032 gewoon op 12 speed branden zonder problemen,elke dj mix cd wordt zo gewoon een song.

Verwijderd

Weet je zeker dat het je wavs/mp3''s niet zijn waar de pauze inzit? ''t moest haast wel zou ik zeggen.

Verwijderd

Wat je heb beste kan doen, is dat je hebt ript met een cue file. Dan heb je wel een mp3/wav track maar geen hoorbare overgangen.

CDRWIN should do the trick.
Unique CUE SHEET scripting language gives you 100% custom control over the disc layout. No two second gaps between tracks like other software!

• BC3 Victim
Wat voor cd-ripper gebruik je ?

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Ik gebruik ook EZCD5 puur en alleen om die mp3tjes te ''mixen''; je kan ze met dat pakket mooi laten ''overlappen'' naar eigen inzicht B-) voor de rest is het een klote pakket :'(

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 16:08
ff voor sick_nick:

Nero kan wel mp3tjes fikken, maar de decoder is vrij slecht (xing kwaliteit).
Hierdoor worden oa alle freq. boven de 16KHz afgekapt..

Ik gebruik Lame om er eerst een wav van de maken.
Ik gebruik ook Lame om de MP3tjes te coderen.
Kijk maar op http://www.r3mix.net/

Coïtus ergo sum

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 22:04 schreef ScooBY_DoO het volgende:
hmmmmzzzzzzzz... kan alleen disc-at-once doen en die stond al aan dus da''s het ook niet......
dan ezcdcreator maar us proberen....
wat een gelul
Ik was effe in de war ... ik bedoelde dus disc at once :z

Verwijderd

Mij lukt het wel met Nero naadloos te branden vanaf MP3. Welke encoder gebruik je? Ik gebruik Audio Catalyst.

Verwijderd

Als je Nero gebruikt moet je van alle wave-files, behalve de eerste, de pauze tussen de tracks op nul (0) seconde zetten. Bij de eerste wave-file moet je de pauze echter op twee (2) seconden.

Dit maakte het bij mij iig mogelijk om wav''s naadloos te branden...

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023

Zip

http://www.r3mix.net/

Ga hier eens goed lezen dan komt het allemaal goed.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-08 16:33
Op vrijdag 25 mei 2001 09:54 schreef eddepet het volgende:
Ik gebruik ook EZCD5 puur en alleen om die mp3tjes te ''mixen''; je kan ze met dat pakket mooi laten ''overlappen'' naar eigen inzicht B-) voor de rest is het een klote pakket :'(
gebruik dan mixmeister (http://www.mixmeister.com) en idd, ezcdcreator5 sux
Pagina: 1