Toon posts:

pinnacle 7

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pinnacle 7 geinstalleerd en na opstarten verschijnt een popupscherm in XP dat er een fout is opgetrefen en dat het programma wordt afgesloten.
Het is mogelijk om een foutenrapport naar microsoft te sturen etc.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Dag,

Ik ben bang dat met deze informatie vrijwel niemand weet wat er mis is gegaan. De foutmelding is een algemene foutmelding waar aan je niet kunt afleiden wat er precies is gebeurd.
Om je toch nog te kunnen helpen middels dit forum wordt er van je gevraagd om zoveel mogelijk informatie te geven. Dit staat beschreven in onze policy: Policy: Alle regels die op het forum gelden

Je kunt het beste even een nieuw topic starten, maar geef daar in zoveel mogelijk informatie (denk aan de richtlijnen in de policy). Bijvoorbeeld:
- wat zijn de specificaties van je computer?
- welke capturekaart heb je?
- welke windows heb je?
- is dit de eerste keer dat je pinnacle 7 installeert?
- heb je wel eens andere software gebruikt hiervoor en werkte dat wel goed?
- heb je updates van pinnacle geprobeerd?
- heb je andere mogelijke oplossingen geprobeerd? Zo ja, welke, en wat lukte er niet?
- enz

Denk even na over al deze vragen. Open dan een nieuw topic, geef deze een duidelijke titel en probeer in je verhaal antwoord te geven op bovenstaande vragen. Dan is het voor iedereen een stuk duidelijker namelijk en is de kans veel groter dat we tot een oplossing komen.
Succes

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.