programma´s alleen starten met "uitvoeren als"

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• trubbels
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2022
Sinds enige tijd kan ik een groot aantal programma´s niet meer starten door te dubbelklikken. Het lukt wel als ik met de rechtermuistoets kies voor " uitvoeren als" en dan weer mijn eigen inlognaam met bijbehorend wachtwoord invul. Het zelfde als ik gebruik om in te loggen. Het vreemde is dat dit niet voor alle programma´s geldt. Ik heb alle admin rights op mijn account. Het echte Admin account kan ik niet meer bereiken om dat ik het paswoord vergeten ben. Weet iemand daar ook een oplossing voor????????

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

trubbels,

Hier kunnen we niet zo veel mee - er ontbreekt in je topic echt bijzonder veel informatie en eigen initiatief - beide zijn wel vereist voor een topic op GoT.

Pas je topic nog even aan zodat het voldoet aan de volgende eisen:
  • Vermeld even je OS - die hoort ook in je topic titel te staan.
  • Vertel eventjes wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt - waar heb je op gezocht, en dergelijke. Heb je al eens gescanned met een virusscanner?
  • Vertel even je probleem in heldere en duidelijke taal. Probeer wat enters te gebruiken als dat nodig is, en zorg ervoor dat wat je bdoelt ook duidelijk is - mensen die moeten gaan gokken naar wat je bedoelt haken al snel af.
Pas je topic nog even aan aan bovenstaande eisen :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.