Sinds enige tijd kan ik een groot aantal programma´s niet meer starten door te dubbelklikken. Het lukt wel als ik met de rechtermuistoets kies voor " uitvoeren als" en dan weer mijn eigen inlognaam met bijbehorend wachtwoord invul. Het zelfde als ik gebruik om in te loggen. Het vreemde is dat dit niet voor alle programma´s geldt. Ik heb alle admin rights op mijn account. Het echte Admin account kan ik niet meer bereiken om dat ik het paswoord vergeten ben. Weet iemand daar ook een oplossing voor????????
trubbels,
Hier kunnen we niet zo veel mee - er ontbreekt in je topic echt bijzonder veel informatie en eigen initiatief - beide zijn wel vereist voor een topic op GoT.
Pas je topic nog even aan zodat het voldoet aan de volgende eisen:
Hier kunnen we niet zo veel mee - er ontbreekt in je topic echt bijzonder veel informatie en eigen initiatief - beide zijn wel vereist voor een topic op GoT.
Pas je topic nog even aan zodat het voldoet aan de volgende eisen:
- Vermeld even je OS - die hoort ook in je topic titel te staan.
- Vertel eventjes wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt - waar heb je op gezocht, en dergelijke. Heb je al eens gescanned met een virusscanner?
- Vertel even je probleem in heldere en duidelijke taal. Probeer wat enters te gebruiken als dat nodig is, en zorg ervoor dat wat je bdoelt ook duidelijk is - mensen die moeten gaan gokken naar wat je bedoelt haken al snel af.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()