Sinds enige tijd heb ik op mijn laptop (pentium 2,53 256mb winxp pro nfts partitie) hetvolgende probleem: een groot deel van de programma´s start niet meer op via de snelkoppelingen. Wel als ik kies voor Openen met.. en dan kies voor andere gebruiker waar ik dan opnieuw de naam en password invul die ik ook heb ingevuld bij het inloggen Exact hetzelfde. Dan start het programma zonder problemen op Rara wie weet hoe dit komt????
Als je een nieuwe user aanmaakt, werken snelkoppelingen dan wel?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
software problemen is een topictitel die in Software Algemeen wel erg weinig zegt, je bent zegmaar niet de eerste 
Dus ik pas de topictitel wat aan. Probeer voortaan ajb een titel te nemen die kort&krachtig je vraag/probleem/situatie/discussiepunt/oid uitlegt. Daar is de titel voor.
Wat is trouwens de overeenkomst tussen de programma's? Naast wat MtM0909 vraagt: check op virussen. Ik verplaats je vraag afhankelijk van hoe het verder loopt trouwens waarschijnlijk naar Beveiliging & Virussen of Windows Operating Systems.
Edit:
programmaŽs alleen starten met "uitvoeren als"
Je loopt hier al sinds mei mee?
Of is het nu opnieuw? Wat is er sindsdien veranderd?
Ik sluit dat topic trouwens wel met een verwijzing hiernaartoe: 1 topic per vraag is zat. Maar zie nog wel even wat elevator in "programma´s alleen starten met "ui..." zegt
Dus ik pas de topictitel wat aan. Probeer voortaan ajb een titel te nemen die kort&krachtig je vraag/probleem/situatie/discussiepunt/oid uitlegt. Daar is de titel voor.
Wat is trouwens de overeenkomst tussen de programma's? Naast wat MtM0909 vraagt: check op virussen. Ik verplaats je vraag afhankelijk van hoe het verder loopt trouwens waarschijnlijk naar Beveiliging & Virussen of Windows Operating Systems.
Edit:
programmaŽs alleen starten met "uitvoeren als"
Je loopt hier al sinds mei mee?
Ik sluit dat topic trouwens wel met een verwijzing hiernaartoe: 1 topic per vraag is zat. Maar zie nog wel even wat elevator in "programma´s alleen starten met "ui..." zegt
[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 06-01-2005 22:11 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)