[site]internet explorer crasht, firebird niet

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:03
mijn broer heeft problemen met zijn website en vroeg mij er eens naar te kijken...
Op onze computer (OS=winXP, SP1. IE met alle updates (ook xpsp2 erachter)) crasht de site. Via deze computer doet ie dit echter niet, en ook niet met firebird/firefox.

De html-code heb ik met de w3c-validator helemaal uptodate gemaakt (resultaat staat op www.ibbu.nl/~paultje3181/test/goalstest.nl, maar nog steeds crasht IE.

Heeft iemand een idee waarom dit zo is? Want via deze computer is toch ook gewoon IE eigenlijk?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Deze => http://www.ibbu.nl/~paultje3181/test/goalstest <= :?

Doet het wel met Firefox maar dat gif plaatje is niet te zien en ehm........... vraag is of het zo eruit moet zien hoewel het er niet fout eruitziet :)

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 25-05-2004 21:28 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Site doet het hier prima?

Dat het plaatje niet te zien is, heeft waarsch. met de url te maken:
Not Found
The requested URL /~paultje3181/test/images/uc_logo.gif was not found on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.26 Server at www.ibbu.nl Port 80

• Paultje3181
plaatje staat er ook niet bij... tis alleen de html-file verder niks... Om zo min mogelijk te spammen maar zo gedaan...

Maar zijn er meer mensen bij wie de site crasht met IE of een andere browser?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen probleem hier.

Wel zijn 3 tables misschien ietwat omslachtig, maar verder zit er weinig engs/speciaals qua HTML.

{signature}

• Paultje3181
Daarom juist... De html is volgens de w3c volledig perfect... En CSS wordt volgens mij niet gebruikt... Dus hoef ik ook niet te testen...

Verwijderd

Ik weet niet zo goed wat je verder nog wilt met dit topic.. je probleem ligt niet aan de site, maar aan je internet explorer...

• Paultje3181
Daar begint het idd op te lijken, maar hoe kan het dat via Deze computer het wel goed gaat. De XP is een redelijk verse installatie, geen virussen oid, geen spyware etc.
Misschien dat ik dan maar ff moet verhuizen naar SA...

Verwijderd

Daarom juist... De html is volgens de w3c volledig perfect...
Perfect en valid zijn verschillende termen. ;)
Pagina: 1