Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Vodafone] Wijzigt (mms) tarieven.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08
Vodafone past tarieven MMS aan

Vodafone heeft besloten haar MMS tarieven aan te passen. Vodafone gaat vanaf 1 juni 2004 onderscheid maken tussen omvang van het MMS bericht. Mensen die voornamelijk tekst versturen via MMS (voordeel t.o.v. SMS is het grotere aantal karakters dat gebruikt kan worden) gaan minder betalen. Klanten die hoogwaardigere foto's willen versturen zullen hun kosten zien stijgen. De kosten voor het versturen van een MMS bericht bij Vodafone zien er vanaf 1 juni 2004 als volgt uit:

0 - 1 Kb €0,25 per bericht
2 - 30 Kb € 0,49 per bericht
31 - 100 KB € 0,99 per bericht

Leuke is dat je nu tot 100Kb kan versturen voor €0,49 en dat dit dus €0,99 wordt. Een tariefsverhoging. Tja, de rest spreekt voor zich, mijn opzegbrief is in iedergeval de deur uit... >:)

Kijk ook hier voor meer info.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
hehe...daarom ben ik dus niet eens aan MMS begonnen..pure geldklopperij..ben nog haast niets tegengekomen wat niet eerst in de aanbieding kwam en daarna lekker in prijs werd verhoogd ;)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

\\o
o//
\o/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.