Toon posts:

[Word 97 / Win2000] Probleem met vette tekst afdrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij de organisatie waar ik werk hebben we een eigen lettertype. Van dit lettertype zijn 4 versies: normaal, italic, bold en bold-italic. Nu kan een persoon geen vette tekst afdrukken. In Word (97) verschijnt de tekst vet op het scherm, maar als het document geprint wordt is de tekst niet vet.

Ik heb in de C:\winnt\fonts map gekeken en daar vond ik alle 4 de fonts, dus ze ZIJN er wel, maar waarom gebruikt Word ze dan niet?

Ik heb andere applicaties geprobeerd zoals Excel en Wordpad en daarmee gaat vette tekst afdrukken prima. Het vette lettertype is dus aanwezig en kan gebruikt worden, maar om de een of andere reden wil Word 97 het niet pakken.

Als je heel goed kijkt lijkt het alsof Word de vette tekst wel ietsiepietsie dikker drukt dan normale tekst, maar dat kan ook verbeelding zijn.

Ik ben door de instellingen van Word te gaan om te kijken of ik iets kon vinden m.b.t. het afdrukken van vette tekst, maar ik heb niets gevonden. Weten jullie waar dit probleem ligt en vooral, wat de oplossing is :) ??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic is gesloten.