MyCom plasma TV: ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:00

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik zag in het foldertje van MyCom een MyCom plasma-TV met een LG 6e generatie scherm... helderheid 1000 candela/m2, contrast 1200:1, 107cm beelddiagonaal, dubbele tuner, PIP...

Iemand al ervaringen met dit scherm?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:20
Ik was gisteren in hoofddorp bij mycom en daar hing hij ook, ben er ook erg van gecharmeerd. Mooi beeld, grote kijkhoek en lichtopbrengst, GROOT!! Maar toch, vraag me af hoe lang zo'n ding het uithoudt bij normaal gebruik tov een normale tv. Om nou elke 5 jaar 2399 euro weg te dragen...

O ja: wel een beetje jammer van dat "mycom" logo erop. Misschine wel een sticker die je er af kan pulken?

Roomba E5 te koop

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
sig69 schreef op 27 mei 2004 @ 16:24:
Ik was gisteren in hoofddorp bij mycom en daar hing hij ook, ben er ook erg van gecharmeerd. Mooi beeld, grote kijkhoek en lichtopbrengst, GROOT!!
Kortom, de in de reclame genoemde lichtopbrengst en contrast kloppen gewoon. Erg netjes! :)

Wellicht kan ik m'n vader overtuigen even op neer naar Eindhoven te rijden... (wonen in Tilburg, dus 't is niet ver, maar ja, m'n vader heeft niet al teveel tijd)

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 20:59
mycom bezorgt voor dit soort kosten gratis tot aan de deur.. -en- als je hem via het INTERNET koopt heb je van rechtswege 8 dagen de tijd om het ding om welke reden dan ook terug te sturen dit om consumenten die via inet kopen te beschermen :)

Als je hem in de winkel haalt heb je deze "bescherming" niet en kan je alleen hopen op de aardigheid van de winkel maar die neemt zo'n dure tv nimmer terug omdat hij je iets tegenvalt..

[ Voor 29% gewijzigd door Tasma op 27-05-2004 18:54 ]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Tasma schreef op 27 mei 2004 @ 18:54:
mycom bezorgt voor dit soort kosten gratis tot aan de deur.. -en- als je hem via het INTERNET koopt heb je van rechtswege 8 dagen de tijd om het ding om welke reden dan ook terug te sturen dit om consumenten die via inet kopen te beschermen :)
Maar ja, dan nog -- scheelt een hoop gedoe als je vantevoren het scherm gezien hebt en er tevreden over bent. Anders moet je 'm weer terugsturen enzo.

• Tasma
dan ga je van tevoren kijken EN koop je hem via inet.. die bescherming van 8 dagen is echt wel handig.. als bijv blijkt dat een aspect enorm tegenvalt en wat je in de winkel niet opgevallen is..

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
iemand enig idee voor meer info over het scherm

achterop staat:

Daewoo
VPMC 4200-1
VPM 424w-xx

ik kan er niks over vinden op inet/google

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 15:29
als je hem via het INTERNET koopt heb je van rechtswege 8 dagen de tijd om het ding om welke reden dan ook terug te sturen dit om consumenten die via inet kopen te beschermen
Deze regeling geldt niet alleen voor aankoop via internet. Dit is een algemene aankoopsregeling, dus ook als je hem in de winkel koopt. Even ter info.

p.s. wat me opvalt is dat dit plasmascherm zeer goedkoop is. Elders kosten dergelijke schermen tussen de 4000 en 8000 euro's (A-Merk). Waar ligt dit prijsverschil aan?

stp - PSN ID: stp_4

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

stp_4 schreef op 27 mei 2004 @ 19:48:
[...]

Deze regeling geldt niet alleen voor aankoop via internet. Dit is een algemene aankoopsregeling, dus ook als je hem in de winkel koopt. Even ter info.

(..)
Onzin!

Zo'n algemene regeling bestaat niet. Misschien dat de Mycom hem wel heeft, veel winkels hebben namelijk zoiets (alhoewel je vaak alleen maar een tegoedbon krijgt), maar wettelijk zijn winkels niet verplicht een product terug te nemen, zonder dat je daar geldige reden voor hebt (bijvoorbeeld verkeerd voorgelicht).

Great minds think alike!

• sig69
  • Laatst online: 16:20
Wat ik me afvraag wat de levensduur van dit ding is. (Het bekende inbrand probleem met plasma's etc)

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Verbal Kint schreef op 28 mei 2004 @ 13:25:
[...]
Onzin!

Zo'n algemene regeling bestaat niet. Misschien dat de Mycom hem wel heeft, veel winkels hebben namelijk zoiets (alhoewel je vaak alleen maar een tegoedbon krijgt), maar wettelijk zijn winkels niet verplicht een product terug te nemen, zonder dat je daar geldige reden voor hebt (bijvoorbeeld verkeerd voorgelicht).
Precies. Dit is geregeld (volgens mij) in De Colportage wet .
(Colportage: verkoop aan de deur). Wet is uitgebreid om daar ook (o.a.) internet aankopen onder te laten vallen

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 13:58 . Reden: Colportatie->colportage ]

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

troyk

attrib -r troyk.nfo

Waarschijnlijk wil je deze plasma TV niet, dit omdat ik niet echt geloof in Huismerk / B merk, plasma TV's.

Van Pioneers weet je zeker dat de tv < 50.000 branduren heeft.
Bij deze aanbieding vrees ik dat je blij mag zijn met 20k uren. Dat is 2,2 jaar.
no flame intended

It's not who you are , it's who you know.

• stp_4
Rectificatie na allerte JvS

-consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te betalen. De verkoper mag dan geen verzend- of administratiekosten in rekening brengen. De verkoper mag wel voorwaarden verbinden aan het retour zenden. Wanneer de verkoper het product heeft gefinancierd, bijvoorbeeld door het verstrekken van een lening, wordt de financieringsovereenkomst automatisch ontbonden wanneer de consument gebruik maakt van de afkoelingsperiode.

-het product moet uiterlijk 30 dagen na bestelling bij de consument geleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken. Dit geldt niet als de partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken.

-als de consument het product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, is de verkoper verplicht binnen 30 dagen het betaalde bedrag terug te betalen.

feit is wel dat winkels/bedrijven vaak een eigen afkoelingsperiode hanteren. Hiervoor moet je de voorwaarden van een winkel navragen.

• Tasma
precies die bedoelde ik, en bij een aankoop van een dergelijk duur product is een afkoelperiode wel fijn lijkt mij.. Als je het product in de winkel koopt heb je deze periode niet tenzij je een verdomd goede reden hebt, en zelfs dan ben je afhankelijk van de service van de winkel :)

• Bigfoot
  • Laatst online: 20-02 12:29
troyk schreef op 28 mei 2004 @ 13:59:
Waarschijnlijk wil je deze plasma TV niet, dit omdat ik niet echt geloof in Huismerk / B merk, plasma TV's.

Van Pioneers weet je zeker dat de tv < 50.000 branduren heeft.
Bij deze aanbieding vrees ik dat je blij mag zijn met 20k uren. Dat is 2,2 jaar.
no flame intended
LG is echt geen B- merk meer. Verder is het niet zo dat de TV na een bepaald aantal uren ermee ophoudt, alleen de helderheid wordt wat minder.

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07
Ik weet het niet hoor, maar laat jij je tv 365 dagen 24 uur per dag aanstaan? Lijkt met niet. Met 8 uur per dag komt hij op een levensduur van 7 jaar. Lijkt met toch schappelijk. Maar er staat nergens dat hij 20k uren heeft......

Verwijderd

Ik heb deze in de Media Markt gezien maar dan onder de merk "gericom"
voor 2700 E . Superkwaliteit beeld en helder als ik het geld ervoor had zat er nu al één in mijn kamer :P

• DIJK
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:18
De WMV 9 HD demo die ze er bij mycom in den bosch op hadden draaien vond ik maar zozo. Het keek ook niet helemaal vloeiend, maar misschien lag dat meer aan de PC.. Misschien dat de resolutie van 852 x 480 wat krap is.

Ze doen er voor die prijs ook nog een LG DVD speler bij trouwens. Niet dat dat tegenwoordig nog zoveel waard is, maar oke.

Ik heb wel redelijke reviews gezien van Deawoo plasma's trouwens. Maar die waren dan wel 2 a 3X zo duur.

[ Voor 53% gewijzigd door DIJK op 28-05-2004 15:19 ]

Verwijderd

Kan je met deze scherm HDTV van je xbox gebruiken ?

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Damn was net ook ff by mycom hoofddorp, ziet er idd super strak uit, er moet toch wel iets nadeligs aan dit scherm zitten.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-02 13:06
Dat mycom geval is een LG, gewoon een eigen stickertje erop.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-02 21:14
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/66122mcl.jpg

42 inch .. Damn... how huge !!

Mijn Breedbeeld TV momenteel is 28", dat is nog niet eens effectief.. Wat een beest dit. Voor die prijs van 2400 vind ik het wel te doen, alleen een beetje jammer van die branduren...!

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

MokerHamer schreef op 27 mei 2004 @ 19:42:
iemand enig idee voor meer info over het scherm

achterop staat:

Daewoo
VPMC 4200-1
VPM 424w-xx

ik kan er niks over vinden op inet/google
The Source schreef op 29 mei 2004 @ 20:26:
Dat mycom geval is een LG, gewoon een eigen stickertje erop.
Wat is het nu? :?

• MokerHamer
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 20:38:
[...]

[...]

Wat is het nu? :?
Het is een Daewoo met een LG 6e generatie scherm er in...!!!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 20:10

Elektronicanet

Leds do it!

Heb 'm ook gezien vanochtend. Hij is echt :9~
(maar ik wil liever een beamer :P)

Nederlander in België

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ik weet niet hoor, maar was in mycom amsterdam algelope donderdag, en daar stond ie ook, met een dvd/videoband van afgelope WK van oranje, maar ik vond dat vooral bij die snelle bewegingen van de camera het beeld wat achterbleef en dus onscherp werd (is dat dus ghosting :P?)

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 17:59

TheBorg

Resistance is futile.

DutchTSE schreef op 29 mei 2004 @ 21:41:
ik weet niet hoor, maar was in mycom amsterdam algelope donderdag, en daar stond ie ook, met een dvd/videoband van afgelope WK van oranje, maar ik vond dat vooral bij die snelle bewegingen van de camera het beeld wat achterbleef en dus onscherp werd (is dat dus ghosting :P?)
Bizar, Plasma's hebben geen ghosting...

Verwijderd

ga ook liever voor een beamer

tenminste echt bioscoop feeling,

maar voor de rest wel een mooi ding

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

beamer is leuk als de zon schijnt :P

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 16:38
ja, zeker, ik draai al een jaar een iiyama lpx100 (1200 ANSI) en daar kan je perfect naar kijken als de zon schijnt en er geen gordijnen o.i.d hangen.

dus...

liever een beamer dan een plasma, that's one thing i am sure of!

Verwijderd

Zo een beamer tipt echt niet aan de kwaliteit van een plasma scherm
Maak dat jezelf vooral wijs als je daar beter mee kan slapen :Z

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 16:38
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 00:05:
Zo een beamer tipt echt niet aan de kwaliteit van een plasma scherm
Maak dat jezelf vooral wijs als je daar beter mee kan slapen :Z
nee, vooral niet als een plasma scherm 800x600 is, en de beamer 1024x768

zet jij een beamer maar eens op dezelfde grootte als een plasma scherm, WEDDEN dat jij het beamer beeld beter vind?

Verwijderd

Is goed maar dan wel overdag ok ?
Ik leef niet in een grot :)
Zo'n beamer is gewoon onhandig misschien leuk om even snachts een filmpie te kijken.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 22:19
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 00:48:
Is goed maar dan wel overdag ok ?
Ik leef niet in een grot :)
Zo'n beamer is gewoon onhandig misschien leuk om even snachts een filmpie te kijken.
Nee dat Plasma scherm is fijn , 2400 euro. Met veel nadelen, hoog energie-gebruik 400 Watt, Inbranden van beelden (o.a logo's), gas wat er in zit gaat op :P.

Verwijderd

inbranden van logo's gebeurde alleen met oudere generaties plasmas. de plasma van mycom is generatie 6 ;)
en het gaat ook veel langer mee ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 01:03 ]

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
het is gewoon een LG scherm met een Deawoo beeldbuis (voorzover je van beeldbuis kan spreken dan ;) ) en gelukkig is het MyCom logo een sticker! en idd bij Hoofddorp staat hij met Finding Nemo draaiende :)

Metal to the bone

Verwijderd

TheBorg schreef op 29 mei 2004 @ 21:51:
[...]

Bizar, Plasma's hebben geen ghosting...
zeggen ze.

dat zeiden ze van de eerste generatie 100hz breedbeeld tv's ook. en die van mijn ouders heeft toch een ghosting, niet normaal joh.

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik zat ook aan een beamer te denken, maar wie weet wil ook nog wel een jaartje wachten op een flink plasmascherm voor 2000 euro. (ongeveer hetzelfde wat je voor een beamer + scherm en extra lamp kwijt bent)
De resoluties hebben ze dan vast ook al opgekrikt, imho een goede ontwikkeling deze goedkopere plasma's

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Hoe kunnen mensen in godsvredesnaam beweren dat hun beamer prima beeld geeft als de zon schijnt :? Hou jezelf toch niet zo ontiegelijk voor de gek. Zet de beamer uit en kijk naar de muur/scherm . Welke kleur heeft die nu? In ieder geval niet zwart he. Want er valt licht van de zon op. Een beamer kan geen zwart licht projecteren. Alle zwarte stukken in een film krijgen de kleur die de muur/scherm nu heeft. Beweer jij maar vrolijk dat het prima beeld geeft, feit blijft dat het beeld niet zwarter kan dan de kleur die je muur heeft dus feitelijk is het geen goed beeld, hoe duur je beamer ook was.

Ik gebruik zelf vaak een 1024x768 beamer met 1000 ansilumen.

• MokerHamer
kleine corecties
Termi schreef op 30 mei 2004 @ 00:57:
[...]

Nee dat Plasma scherm is fijn , 2400 euro. Met veel nadelen, hoog energie-gebruik 400 Watt, Inbranden van beelden (o.a logo's), gas wat er in zit gaat op :P.
dit scherm trekt maximaal 260 watt
ik denk dat je beamertje het daar wel van verliest
+
lamp van je beamer gaat relatief snel stuk
maakt veel geluid door de koeling van de lamp
lamp is HEEL DUUR
je bent beperkt door omgevings licht

laten we zeggen "ieder nadeel heb ze voordeel"
BOCmetalhead schreef op 30 mei 2004 @ 10:51:
het is gewoon een LG scherm met een Deawoo beeldbuis (voorzover je van beeldbuis kan spreken dan ;) ) en gelukkig is het MyCom logo een sticker! en idd bij Hoofddorp staat hij met Finding Nemo draaiende :)
het is een LG SCHERM in en Daewoo behuizing :P

[ Voor 15% gewijzigd door MokerHamer op 30-05-2004 15:19 . Reden: "ieder nadeel heb ze voordeel" ]

Verwijderd

Heb net op de mycom site lopen kijken en wat staat er: Gratis LG DVD-speler
bij de plasma.
Echt top van mycom. _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 15:23:
Heb net op de mycom site lopen kijken en wat staat er: Gratis LG DVD-speler
bij de plasma.
Echt top van mycom. _/-\o_
nou toppie. bij de blokker zijn die ook gratis. (nouja, 30 euro, maar wat is nou 30 euro op zo'n dure tv)

Verwijderd

Goedkoopste dvd model van LG is 80 euro dus ik weet niet waar je die 30 euro vandaan haal.

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-02 17:29
Even voor de mensen die denken dat ze een stikkertje met het MyCom-logo er zo af kunnen peuteren: MyCom kennende hebben ze dit er even professioneel op laten drukken. Dat doen ze ook met een bepaalde reeks systeemkasten die ze verkopen (zijn eigelijk van het merk InWin dacht ik).

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 27-02 08:35

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Ziet er idd uit als een zeer mooi schermpje, heeft iemand al ervaring met dit scherm?

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Pixal schreef op 30 mei 2004 @ 13:39:
Hoe kunnen mensen in godsvredesnaam beweren dat hun beamer prima beeld geeft als de zon schijnt :? Hou jezelf toch niet zo ontiegelijk voor de gek. Zet de beamer uit en kijk naar de muur/scherm . Welke kleur heeft die nu? In ieder geval niet zwart he. Want er valt licht van de zon op. Een beamer kan geen zwart licht projecteren. Alle zwarte stukken in een film krijgen de kleur die de muur/scherm nu heeft. Beweer jij maar vrolijk dat het prima beeld geeft, feit blijft dat het beeld niet zwarter kan dan de kleur die je muur heeft dus feitelijk is het geen goed beeld, hoe duur je beamer ook was.

Ik gebruik zelf vaak een 1024x768 beamer met 1000 ansilumen.
Als je muren zwart zijn moet het dan toch gewoon wel lukken, denk ik zo. Of je projecteert het op een zwart scherm.

MechWarrior || Monsters Game

• MokerHamer
en hoe maak je dan WIT als ik op iets zwarts schijn met een lamp blijft het tog echt ZWART 8)7

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

GambitRS schreef op 30 mei 2004 @ 16:12:
[...]

Als je muren zwart zijn moet het dan toch gewoon wel lukken, denk ik zo. Of je projecteert het op een zwart scherm.
:?

als je op een zwart scherm beamt zijn de zwarte vlakken inderdaad perfect zwart, maar wat dan met alle andere kleuren??? Waarom denk je dat het in een bioscoop altijd donker is en het scherm wit? Niet alleen voor de sfeer ;)

Je muur of scherm moet wit zijn, maar moet zwart lijken voor het oog. Het moet dus donker zijn. Meestal bereik je dat door de gordijnen dicht te doen al voor een groot deel. Als de zon er niet op staat kan je meestal al redelijk goed kijken, maar om nou te zeggen dat het perfect beeld is.

Als je je gordijnen open laat terwijl de zon strak in je kamer schijnt ben je raar bezig. De gordijnen dicht doen is net zo weinig moeite als je beamer aanzetten en dan is het beeld zelfs nog beter dan "prima".

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-02 16:54
Bij deze het verzoek om het vooral over de MyCom plasma TV te hebben. Meer info en discussie over projectie bij daglicht kun je hier kwijt: beamer gebruiken als tv (ook overdag)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 11:05:
Kan je met deze scherm HDTV van je xbox gebruiken ?
Lijkt me niet he, de resolutie van dit scherm is 852x480, terwijl HDTV een max res heeft van 1920x1080....

Niet dus :)

Verwijderd

Hmmm kijk is op deze site is hetzelfde plasma met meer specs :
http://www.e-daewoo.com/product_detail.asp?productid=2

paar specs:

480p Native Display Format
480i, 480p, 720p, 1080i Input Format
853H x 480V Resolution

Dit is uit de US site van Daewoo maar ik denk niet dat ze de HDTV capabilities voor de euro versie eruit gevist hebben toch ?

edit:
Meeste xbox spellen zijn 480p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 18:39 ]

• MokerHamer
ik denk niet dat dat hetzelfde scherm is

specs zijn anders
ook het uiterlijk van het scherm is anders

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 15:37:
Goedkoopste dvd model van LG is 80 euro dus ik weet niet waar je die 30 euro vandaan haal.
al gaat het om een speler van 100 euro, je begrijpt best wat ik bedoel.

als je zulke dure plasma tv's gaat vergelijken moet je nou niet gaan kijken naar een gratis dvd spelertje.

• stp_4
Bij dergelijke producten zou het ideaal zijn als je een soort "eerst proberen" periode van bijvoorbeeld een week kan aanvragen. Op deze manier zou je aandachtig het product kunnen analyseren.
offtopic:
Wie weet worden dergelijke producten binnenkort aangeboden via soortgelijke TelSell programma's, "niet goed, geld terug (binnen 28 dagen)".

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
stp_4 schreef op 01 juni 2004 @ 17:10:
Bij dergelijke producten zou het ideaal zijn als je een soort "eerst proberen" periode van bijvoorbeeld een week kan aanvragen. Op deze manier zou je aandachtig het product kunnen analyseren.
offtopic:
Wie weet worden dergelijke producten binnenkort aangeboden via soortgelijke TelSell programma's, "niet goed, geld terug (binnen 28 dagen)".
Je kunt bij MyCom gewoon on-line bestellen waardoor je dus van de Wet Koop op afstand gebruik kunt maken. Binnen acht dagen heb je het volste recht een aankoop zonder opgaaf van reden te retourneren. Je loopt hooguit het risico van de kosten van het retourzenden.

Verwijderd

Wildfire schreef op 01 juni 2004 @ 18:46:
[...]

Je kunt bij MyCom gewoon on-line bestellen waardoor je dus van de Wet Koop op afstand gebruik kunt maken. Binnen acht dagen heb je het volste recht een aankoop zonder opgaaf van reden te retourneren. Je loopt hooguit het risico van de kosten van het retourzenden.
Mycom hanteert ook voor de in de winkel gekochte produkten dezelfde regeling. Dus binnen 8 dagen zonder opgave van reden geld terug.

Verwijderd

Ik heb hem in de winkel bekeken (kort), maar je kunt hem daar niet vergelijken met andere merken. Wie heeft er iets zinnigs te zeggen over de beeldkwaliteit van dit scherm? Ben erg benieuwd namelijk!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dat slechte kwaliteits verhaal is onzin.

Het is een Lg panel wat volgens mij in 50% van de plasma's zit. Alleen als JVC er een mooie buitenkant erom bouwt en er JVC op plakt issie 2x zo duur....

Verwijderd

DutchTSE schreef op 29 mei 2004 @ 21:41:
Hmmm, was die dag ook daar en zag idd hetzelfde dvd draaien van de afgelopen WK. :P (Trouwens stond ik zo'n uurtje tot anderhalf uur te praten met de medewerker! Iedereen moest wachten........) })

Op zich lijkt het wel een mooi plasma tv, maar ik zou deze nooit aanschaffen. Het heeft een beetje een soort van vage beeld. :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 20:09 ]

• MokerHamer
weet iemand wat de pixel garantie voor plasma's is ???

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:28

Nyarlathotep

Crawling Chaos

MokerHamer schreef op 01 juni 2004 @ 21:25:
weet iemand wat de pixel garantie voor plasma's is ???
Plasma's hebben geen pixels, maar bestaan als ik het goedheb uit kleine bolletjes gevuld met een soort van gas, tussen twee glasplaten...

Ik heb in ieder geval besloten definitief NIET voor plasma te gaan... Als ik in de winkel kijk bevalt geen enkel scherm mij... Veel te grof en vaal beeld, zeker als je het vergelijkt met LCD tv's, die het in alle opzichten winnen van de plasma's. Veel scherper en helderder beeld.
Aangezien LCD tv's steeds goedkoper worden, wacht ik nog even af.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• MokerHamer
maar het zijn tog een soort van pixels die opligten

lijkt me dat er daar ook 1 of meerdere van stuk kunnen gaan
of zeg ik hele gekke dingen

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren even by Mycom in Den Haag gekeken en het zag er goed uit. Nou moet ik zeggen dat ze er een PC op hadden aangesloten, dus dan is het natuurlijk scherp. Geen idee hoe DVD of TV er op dat ding uitzien.....voor die prijs is het wel tempting om te kopen.....maar ik heb toch m'n bedenkingen over plasma.....vooral zaken zoals levensduur en inbranden.....dat weerhoudt me ervan.....en tja....waar moet je je frontspeaker dan op zetten ;)

Verwijderd

LG panels hebben 30.000 tot 60.000 branduren tot de branduren op zijn hebben we van die startrek holografische tv's :P

Verwijderd

Hallo ik heb ff een vraagje.
Wij hebben gister een plasma tv gekocht bij de mycom de LG RZ-42PX10.
Want Mycom bood deze tv aan omdat de mycom plasma niet voor het EK geleverd kon worden maar opzich was de LG RZ-42PX10 beter dan het mycom toestel.
Maar toen wij hem hadden geïnstalleerd bleek hij tog wel groot te zijn voor de ruimte van de kamer en je daardoor last van je ogen kreeg :'( want in de beschrijving staat dat je er minstens 5 x tot 7 x diagonaal van het scherm moet zitten.
Wie herkent dit probleem of heeft iedereen hier een grote huiskamer.
En hoever zitten jullie van de tv af?
Kan dit probleem verholpen worden.
Alvast Bedankt.

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-02 13:41
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 11:26:
Hallo ik heb ff een vraagje.
Wij hebben gister een plasma tv gekocht bij de mycom de LG RZ-42PX10.
Want Mycom bood deze tv aan omdat de mycom plasma niet voor het EK geleverd kon worden maar opzich was de LG RZ-42PX10 beter dan het mycom toestel.
Maar toen wij hem hadden geïnstalleerd bleek hij tog wel groot te zijn voor de ruimte van de kamer en je daardoor last van je ogen kreeg :'( want in de beschrijving staat dat je er minstens 5 x tot 7 x diagonaal van het scherm moet zitten.
Wie herkent dit probleem of heeft iedereen hier een grote huiskamer.
En hoever zitten jullie van de tv af?
Kan dit probleem verholpen worden.
Alvast Bedankt.
uhmm wij zitten op dit moment zo'n 5,5 meter van de tv af we hebben nog geen plasma. Komt binnenkort maar een tv van 70cm is dan te klein om naar te kijken en als ie aan de muurt hangt kan je rekenen op 6mtr afstand zoiezo wordt het 42/43 of 50 inch PIONEER :9~

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Verwijderd

ook ik heb een Mycom plasma aageschaft goed beeld bla bla bla.
Maar de instucties betreffende de zenders op de juiste kanalen te zetten ontgaat mij.
b.v. Ned2 (voetbal) sttat nu op kanaal 6
Wie helpt mij

Verwijderd

Ik heb ook een Mycom computer gekocht, maar heb nergens in de Amsterdamse Mycom een LG 42PX10 zien staan.
Ik heb de aanbieding met de gratis dvdspler van Mycom (met LG panel) gekocht (2399,-).
Meerdere problemen ondervonden die ze steeds verhielpen door een nieuwe plasma met software updates te plaatsen, maar met 1 probleem willen/kunnen ze niet helpen dat is dat ik bijv. rtl 4 op nummer 4 wil kunnen zetten en niet eerst in een menu moet gaan, scrollen en enter indrukken om hetzelfde te zien als anderen die alleen nr 4 indrukken.....
Mycom heeft het standpunt ingenomen dat dat op wereldniveau niet de standaard is en ik dat dus maar voor lief moet nemen..

Voor mij is het een reden om 'm terug te zenden (kan nog steeds) en een LG 42PX10 te kopen (gezien op internet voor 2719,- incl) dus maar 320,- duurder, met VEEL MEER bedieningsgemak en contrast van 3000:1 ipv 1200:, mét luidsprekers, maar met maar 1 tuner.

Hoeveel koste die LG die JIJ gezien hebt bij Mycom of weet iemand nog een alternatief?

Een dag later. Mycom gebeld om de plasma af te zeggen. Gevraagd over die levering van de LG aan anderen. Klopte en ik mocht er ook nog eentje!! fantastisch. En dvd mocht ik ook houden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 18:46 . Reden: dag later ]

Pagina: 1