heb vandaag bij gsmstunter besteld, net zoals een vrined van mij. In principe kun je het abo ook door laten lopen op 300, alleen betaal je dan 5,50 per maand na verrekening van cashback etc.
ER ZITTEN WEL HAKEN EN OGEN AAN:
Zie mijn eerdere post in Gratis 1800 Belminuten + gratis Ericsson R380!
Zie mijn eerdere post in Gratis 1800 Belminuten + gratis Ericsson R380!
Verwijderd
Kan iemand even zijn ervaringen met gsmstunter.nl posten? Mijn moeder gelooft niet dat er nog andere haken en ogen zijn behalve het omzetten, en denkt dat er nog een addertje onder het gras is. Kan iemand even vertellen dat gsmstunter.nl betrouwbaar is? Bij voorbaat dank
Gsm stunter is een betrouwbare shop. Er zijn erg veel positieve reacties over en ik heb nog nooit negatieve geluiden gehoord. Maar denk wel eerst ff over dat addertje van mijn post hierboven na voordat je wat bestelt bij vodavone.
Jep, hier ook goede ervaringen. Met voorgaande acties zijn ook een hoop tweakers blij geworden.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:16:
Kan iemand even zijn ervaringen met gsmstunter.nl posten? Mijn moeder gelooft niet dat er nog andere haken en ogen zijn behalve het omzetten, en denkt dat er nog een addertje onder het gras is. Kan iemand even vertellen dat gsmstunter.nl betrouwbaar is? Bij voorbaat dank
Ook hier positieve ervaringen met gsmstunter. Drie keer een abbo met cashback besteld, drie keer goed afgehandeld.
Hmm dit houd me nog net tegen om te bestellen. Meer mensen die heir wat op te zeggen hebben ?BJD schreef op 27 april 2004 @ 17:59:
Weet iemand ook of GSMstunter ook de ericsson software cd er bijlevert?
LET OP: ik heb zojuist Vodafone gebeld en zij zeiden tegen mij dat de mogenlijkheid om je abbonement een stapje lager te zetten (van 120 naar 60) onder de coulantievoorwaarden valt. Dit houd in dat ze het oogluikend toezien maar dat als ze willen het in 1 klap afgelopen kan zijn. zonder dat het in de publiciteit word gebracht! Logic, want het staat niet in de Algemene Voorwaarden.
[ Voor 61% gewijzigd door Pizzaman op 25-05-2004 21:59 ]
Verwijderd
Nog 1 vraagje, wanneer krijg je die cashback terug betaalt...ik ben zelf helaas net een half jaartje te jong om zelf af te sluiten, en ik denk niet dat die actie zolang nog geldig blijft
Dus als iemand mij kan vertellen wanneer het word terug betaalt, perfect
Dat ik dalijk niet een jaar lang alles zelf moet ophoesten, maar het gewoon meteen gratis heb
Staat er toch, na 2 maanden. Gewoon het topic even lezen.
Verwijderd
Nee er staat dat er na 2 maanden 12 en half euro van je rekening gehaald word voor verzend kosten, er staat nergens wanneer de cash back is...en als het wel na 2 maanden is, houdt dat dan in dat je 1 maand zelf moet lappen? (ja natuurlijk krijg je het terug, maar je moet het dus 1 maand 'voorschieten'?)Pizzaman schreef op 25 mei 2004 @ 22:05:
Staat er toch, na 2 maanden. Gewoon het topic even lezen.
Lijkt me toch duidelijk? Je krijgt na een maand of twee 363,75 - 12,50 = 351,25 op je rekening gestort.Linchpin schreef op 25 mei 2004 @ 19:25:
U krijgt van ons € 363,75 terug.
wij berekenen wel € 12,50 dit zal van het bedrag afgehaald worden.
Dit bedrag zal binnen een termijn van ongeveer 2 maanden teruggestort worden op uw bankrekening.
*ZEER GROTE KUCH*BJD schreef op 25 mei 2004 @ 21:28:
Gsm stunter is een betrouwbare shop. Er zijn erg veel positieve reacties over en ik heb nog nooit negatieve geluiden gehoord. Maar denk wel eerst ff over dat addertje van mijn post hierboven na voordat je wat bestelt bij vodavone.
Zware bagger shop met slechte klantenservice, onbereikbaar en mensen die gewoon niet reageren op mails. Helaas heb ik en een hoop andere mensen dat allemaal meegemaakt
De actie is goed, ben benieuwd of ze zich deze keer aan de 2 maanden houden...
Verwijderd
Ok, door die laatste post krijg ik ineens twijfels...zware bagger shop? Langer moeten wachten dan 2 maanden op je geld? Ik bedoel, ik wil echt super graag dit abonnement, maar ik wil niet 4 maanden moeten dokken, geen geld krijgen, en boze ouders op mijn dak krijgen die zeggen: We told you this would happen. Oei oei oei, please release my from my doubts
Jah inderdaad... En het risico van Vodafone dat ze je niet van 300 naar 240 laten gaan is toch best hoog
Intentionally left blank.
Verwijderd
Dat weer niet, volgens het migratie beleid mag je na 4 maanden MAXIMAAL (dat dus weer wel, maar klopt verder) 1 stap op de trede omlaag. Dus het lijkt me sterk dat Vodafone daar moeilijk over zou doen. Met de 'proef'abbonementen die ze nu in de CP's verkopen mag je ook 1 stapje omlaag, dus dat moet gewoon kunnen.aKra schreef op 25 mei 2004 @ 22:45:
Jah inderdaad... En het risico van Vodafone dat ze je niet van 300 naar 240 laten gaan is toch best hoog
Check gewoon www.telecomvergelijker.nl ff.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:43:
Ok, door die laatste post krijg ik ineens twijfels...zware bagger shop? Langer moeten wachten dan 2 maanden op je geld? Ik bedoel, ik wil echt super graag dit abonnement, maar ik wil niet 4 maanden moeten dokken, geen geld krijgen, en boze ouders op mijn dak krijgen die zeggen: We told you this would happen. Oei oei oei, please release my from my doubts
[ Voor 85% gewijzigd door JT op 25-05-2004 22:52 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
In het ergste geval blijf je inderdaad aan het hogere abonnement kleven, dat kost je dan in totaal 6 x 5,50 = 33 eurootjes extra - nog steeds een te overzien bedrag voor een jaar bellen lijkt me.aKra schreef op 25 mei 2004 @ 22:45:
Ik ben geen jurist, maar ik vind het wel vervelend dat hier niet wordt vermeld binnen twee maanden waarvan. Bovendien sluiten de woorden "binnen een termijn van" en "ongeveer" elkaar uit. Niet helemaal waterdicht dus, lijkt mij.Dit bedrag zal binnen een termijn van ongeveer 2 maanden teruggestort worden op uw bankrekening.
Claude
http://www.telecomvergelijker.nl/shop/78
Edit: damn you
[ Voor 6% gewijzigd door JT op 25-05-2004 22:59 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Zou kunnen, maar dat valt waarschijnlijk ook onder de "oogluikendtoelaten regeling" en staat waarschijnlijk ook niet in de AGV van VodafoneVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:47:
[...]
Dat weer niet, volgens het migratie beleid mag je na 4 maanden MAXIMAAL (dat dus weer wel, maar klopt verder) 1 stap op de trede omlaag. Dus het lijkt me sterk dat Vodafone daar moeilijk over zou doen. Met de 'proef'abbonementen die ze nu in de CP's verkopen mag je ook 1 stapje omlaag, dus dat moet gewoon kunnen.
Verwijderd
Zoals al eerder gezegd...al zou het nou niet kunnen, jij kan ook wel 33 euro ophoesten
Dus al zou het niet kunnen/mogen, dan kost het je nog geen 'handen vol geld'
Wat mij een beetje tegenstaat is de snelheid waarmee die cashbacks komen, eerlijk gezegd kan ik het me de komende paar maanden niet veroorloven om 'even' 40 euro voor te schieten 
Ik heb nu een mailtje gestuurd naar gsmstunter, maar ik heb ook al iets gevonden op belzaak.nl, iedereen lijkt daar nogal enthousiast over te zijn
Zij zijn wat sneller met cashbacks, en eerlijk gezegd wil ik ook helemaal geen abbo van 300 minuten, krijg ik toch nooit op
Ik heb nu een mailtje gestuurd naar gsmstunter, maar ik heb ook al iets gevonden op belzaak.nl, iedereen lijkt daar nogal enthousiast over te zijn
Zij zijn wat sneller met cashbacks, en eerlijk gezegd wil ik ook helemaal geen abbo van 300 minuten, krijg ik toch nooit op
Kleine zonnepaneleninstallateur
Verwijderd
Was er nou moeilijk aan om 300 minuten op te bellen? Doe ik ieder vrijdag avond alleen alcryforhelp schreef op 25 mei 2004 @ 23:21:
Wat mij een beetje tegenstaat is de snelheid waarmee die cashbacks komen, eerlijk gezegd kan ik het me de komende paar maanden niet veroorloven om 'even' 40 euro voor te schieten
Wat ik ervan begrijp is dat je inderdaad nog wel wat extra's erbij kan krijgen, tegen betaling uiteraard

Wat mij dus helemaal niet zint is dat je dan dus nog een losse smsbundel erbij moet kopen, ik sms niet veel, maar áls ik sms dan wil ik daar niet extra voor hoeven betalen als ik toch al een abonnement heb.
Eerst maar eens een nachtje over slapen, morgen weer verder zien.
Wat ik er trouwens van begrijp is dat die acties met de regelmaat van de klok langskomen, dus ik wacht nog lekker even, heb er een pesthekel aan om opgejaagd te worden. En ik heb het voorlopig toch nog niet nodig.
Wat mij dus helemaal niet zint is dat je dan dus nog een losse smsbundel erbij moet kopen, ik sms niet veel, maar áls ik sms dan wil ik daar niet extra voor hoeven betalen als ik toch al een abonnement heb.
Wat ik er trouwens van begrijp is dat die acties met de regelmaat van de klok langskomen, dus ik wacht nog lekker even, heb er een pesthekel aan om opgejaagd te worden. En ik heb het voorlopig toch nog niet nodig.
Kleine zonnepaneleninstallateur
Verwijderd
Voor niets komt de zon opcryforhelp schreef op 25 mei 2004 @ 23:45:
Wat ik ervan begrijp is dat je inderdaad nog wel wat extra's erbij kan krijgen, tegen betaling uiteraard![]()
Best wel mee eens...ik snap neit dat een smsje je niet gewoon een halve minuut kan kosten ofzo, zoals het geloof ik bij kpn is. Toch wel een gemiste kans, maar aan de andere kant, als je zoveel belminuten hebt kun je beter ff bellen ipv sms'en, dat is dan wel weer gratis en je hebt meteen een antwoord (als je die zoektWat mij dus helemaal niet zint is dat je dan dus nog een losse smsbundel erbij moet kopen, ik sms niet veel, maar áls ik sms dan wil ik daar niet extra voor hoeven betalen als ik toch al een abonnement heb.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze veel beter zullen worden, want eerst vond iedereen 1800 minuten voor 2 jaar al super, en dit is bijna het dubbele...en dan nog, tis maar een jaar, en tis gratis...dus als je het je neit meer zint stap je gewoon over naar een ander abo en kijk je niet meer om naar deze en zeg je gewoon je abo op (hoef je dat niet nog 3 maanden voor dato te doenWat ik er trouwens van begrijp is dat die acties met de regelmaat van de klok langskomen, dus ik wacht nog lekker even, heb er een pesthekel aan om opgejaagd te worden. En ik heb het voorlopig toch nog niet nodig.
jemig
dit is geinig...... kan ik m'n gratis dutchtone free 20 abo van begin dit jaar opzeggen wegens tariefswijzigingen .... en deze openen met nummerbehoud en dan een jaar lang gratis doorbellen.
hahaha.... kan allicht ding aanvragen iig
dit is geinig...... kan ik m'n gratis dutchtone free 20 abo van begin dit jaar opzeggen wegens tariefswijzigingen .... en deze openen met nummerbehoud en dan een jaar lang gratis doorbellen.
hahaha.... kan allicht ding aanvragen iig
Ik heb de M55 van vorig jaar bij GSMStunter.nl, het is bijna tijd om op te zeggen om op tijd te zijn voor 3 maand opzegtermijn... Maar ik hoop eigenlijk op een soortgelijke actie, gratis telefoon + (bijna) gratis abbo (of alleen belkosten, zoals nu), maar dan met de Siemens S65 ofzo, in ieder geval met een Bluetooth telefoon. Dat laatste mis ik nu toch wel nu ik een PDA met Bluetooth heb
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
http://www.belzaak.nl/cas...afone&netwerk=&termijn=12
Die is erg duidelijk.. je betaald dus in feite maar 1,17 euro per maand. Ik zie alleen nergens (op die site) dat je moet omschakelen... of is dat juist wanneer je 1,17 per maand moet betalen .. Dat vind ik nog wel leuk
Iemand al ervaring er mee?
Die is erg duidelijk.. je betaald dus in feite maar 1,17 euro per maand. Ik zie alleen nergens (op die site) dat je moet omschakelen... of is dat juist wanneer je 1,17 per maand moet betalen .. Dat vind ik nog wel leuk
Verwijderd
Maak hier ff een nieuw topic voor aan, dit gaat over de 3240 belminuten actie, en niet die actie van belzaak.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:46:
http://www.belzaak.nl/cas...afone&netwerk=&termijn=12
Die is erg duidelijk.. je betaald dus in feite maar 1,17 euro per maand. Ik zie alleen nergens (op die site) dat je moet omschakelen... of is dat juist wanneer je 1,17 per maand moet betalen .. Dat vind ik nog wel leukIemand al ervaring er mee?
Die is er al GC_Stef 
[rml][ ACTIE] Vodafone 300 1jr €1,17/maand[/rml]
[rml][ ACTIE] Vodafone 300 1jr €1,17/maand[/rml]
[ Voor 57% gewijzigd door aKra op 26-05-2004 14:23 ]
Intentionally left blank.
Verwijderd
Als je in het buitenland belt, gaat dit dan ook van die minuten af of niet? En kun je de minuten meenemen naar de volgende maand?
Wat ik mij nu afvraag of je je nummer PAS na een 4 maanden of later kan omzetten!!!!
Dan kan ik 2 abbo's gelijkertid gebruiken. De orange voornamelijk voor sms'en en de vodafone voor bellen.
Dan kan ik 2 abbo's gelijkertid gebruiken. De orange voornamelijk voor sms'en en de vodafone voor bellen.
aansluitkosten komen er nog bij (€26,25)Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 20:23:
Btw, nog 1 vraagje...moet je nou nog aansluitkosten betalen, of kost dat je ook niets?
ten minste dat is zo bij Belzaak.nl
bij GSMstunter is het al verekend
[ Voor 16% gewijzigd door P.K. op 27-05-2004 18:00 ]
Verwijderd
Nog een aller aller laatste vraagje, en dan bestellen die handel:
Die 75 euro, dat duurt toch 2 tot 4 weken voor je die krijgt he? Dus maw hoef je uiteindelijk dus echt niets 'voor' te schieten zoals ik eerder dacht?
Die 75 euro, dat duurt toch 2 tot 4 weken voor je die krijgt he? Dus maw hoef je uiteindelijk dus echt niets 'voor' te schieten zoals ik eerder dacht?
dus je bent maar 33 E meer kwijt als je niet terug mag naar 240 minuten? Dat is toch geen probleem dan ?
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
Idd, maar dan kun je beter die abo nemen van belzaak.nl die je iedere maand 1.17euro kost, is uiteindelijk iets van de helft minder met het zelfde aantal minutenSneak[3G] schreef op 28 mei 2004 @ 13:59:
dus je bent maar 33 E meer kwijt als je niet terug mag naar 240 minuten? Dat is toch geen probleem dan ?
Nee, ze zeggen dit binnen 2 maanden geregeld te hebben.Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 18:42:
Nog een aller aller laatste vraagje, en dan bestellen die handel:
Echter, veel mensen hebben de ervaring met gsmstunter dat het langer duurde voordat het geld binnen was.
Dus ja, met een beetje pech zul je 2 maand 40EUR (= ~ €80 in totaal) voor moeten schieten.
offtopic:
Ik snap ook niet wat je met zo'n actie moet als je a) er geen geld voor hebt, b) je ouders nog om moet vragen (dus w.s. geen 18). Maargoed, dat is mijn bescheiden mening.
Ik snap ook niet wat je met zo'n actie moet als je a) er geen geld voor hebt, b) je ouders nog om moet vragen (dus w.s. geen 18). Maargoed, dat is mijn bescheiden mening.
[ Voor 3% gewijzigd door r0b op 28-05-2004 16:06 ]
How gsmstunter heeft de aktie verlengd tot 15-6-2004!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
a) ik heb er wel geld voor, maar wil het niet voorschieten omdat ik het zelf beter kan gebruiken en b) ik ben een half jaartje verwijdert voor ik 18 word, dus ik moet volgens de wet toestemming hebben van mijn ouders voor ik een abonnenment mag afsluiten. En aangezien dit abonnement me 500 euro bespaart neem ik hem maar al te graag...r0b schreef op 28 mei 2004 @ 16:05:
[...]
Nee, ze zeggen dit binnen 2 maanden geregeld te hebben.
Echter, veel mensen hebben de ervaring met gsmstunter dat het langer duurde voordat het geld binnen was.
Dus ja, met een beetje pech zul je 2 maand 40EUR (= ~ €80 in totaal) voor moeten schieten.
offtopic:
In hoe verre is dit serieus en zitten er geen addertjes onder het gras. Mijn orange abo is net verlopen en dit klinkt wel serieus!
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
het is serieus, het is de zelfde actie ongeveer als belzaak.nl en belzaak.nl (die 1,17 p/m actie, heb ik besteld) zegt dat het is omdat je anders voor dat geld een mobieltje zou krijgen... dat krijg je nu gewoon terug..Erhnam schreef op 28 mei 2004 @ 20:57:
In hoe verre is dit serieus en zitten er geen addertjes onder het gras. Mijn orange abo is net verlopen en dit klinkt wel serieus!
Verwijderd
Heb hem gisteren besteld, nog niets gehoord, maar verwacht maandag toch wel iets (in huis te hebben). Al is het maar een order-bevestiging
ik heb de vodafone 300 ook besteld, tevens een bevestiginsmailtje gehad 
enige is wel: mn idkaart was de 29e verlopen
maar ja hoop dat dat geen gezijk gaat opleveren..
enige is wel: mn idkaart was de 29e verlopen
maar ja hoop dat dat geen gezijk gaat opleveren..
BTW Ik heb afgelopen maandag (24-05-2004) de volgende bevestiging van GSMstunter gehad:
Echter verder heb ik nog niks gehoord of ontvangen. Is dit normaal?Geachte hr/mw {GJAman},
Bedankt voor uw bestelling!
Bij deze laten we u weten dat wij uw aanvraag ontvangen hebben.
De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt:
Toestel: Vodafone SIM
Contract: Vodafone 300
Deze zal nu door Vodafone in behandeling genomen worden.
Zodra u door Vodafone aangesloten bent ontvangt u van ons nog een bevestiging, en wordt uw bestelling zo snel mogelijk verstuurd.
Bij opmerkingen en/of vragen kunt u mailen naar aanvragen@gsmstunter.nl
Met vriendelijke groet,
GSMstunter
Verwijderd
Maar kun je die belminuten ook in het buitenland (australie) gebruiken? Dit kan ik nergens vinden...
Meestal is dit niet het geval.Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 13:48:
Maar kun je die belminuten ook in het buitenland (australie) gebruiken? Dit kan ik nergens vinden...
Hoe zit het nou, kun je met dit abbonnement wel of niet smsjes versturen?
Of ben je verplicht als je dit wilt een sms-bundel aan te schaffen?
Of ben je verplicht als je dit wilt een sms-bundel aan te schaffen?
Heb je inmiddels al wel iets gehoord? Heb maandag gefaxxed en vandaag hetzelfde mailtje ontvangen. Maar hoopte toch eigenlijk wel deze week die simkaart in huis te hebben.GJAman schreef op 30 mei 2004 @ 12:17:
BTW Ik heb afgelopen maandag (24-05-2004) de volgende bevestiging van GSMstunter gehad:
[...]
Echter verder heb ik nog niks gehoord of ontvangen. Is dit normaal?
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ik hoop morgen een mailtje te ontvangen met de status.TheGeneral schreef op 01 juni 2004 @ 16:18:
[...]
Heb je inmiddels al wel iets gehoord? Heb maandag gefaxxed en vandaag hetzelfde mailtje ontvangen. Maar hoopte toch eigenlijk wel deze week die simkaart in huis te hebben.
is dit nou echt hopen dat men vergeet het abo op te zeggen, of meer dan 300 minuten belt?
en kun je er na een jaar nu gewoon oopzeggen? hoeveel mndn van te voren?
en kun je er na een jaar nu gewoon oopzeggen? hoeveel mndn van te voren?
[ Voor 30% gewijzigd door sander817 op 02-06-2004 01:42 ]
er was dit weekend tot en met gister morgen een storing bij vodafone bij het aanmelden van nieuwe abonnee's misschien dat het daar aanligt
Wat is dat addertje dan??
en hoe zit dat met de belastingdienst die opeens kan gaan vorderen??
En heb je al iets gehoord? Het is nu morgenGJAman schreef op 01 juni 2004 @ 23:41:
[...]
Ik hoop morgen een mailtje te ontvangen met de status.
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ja, het volgende:
Nog even afwachten dusDie staat in behandeling.
Omdat je nummerportering aan hebt gevraagd duurt het wat langer.
wat willen ze gaan vorderen dan ?Rubke schreef op 02 juni 2004 @ 07:30:
Wat is dat addertje dan??
je draagt toch gewoon elke maand BTW af op je fractuur
Verwijderd
Ik heb gisteren een order bevestiging gekregen, hoelang duurt het nu ong. voor ik aangesloten word (alles staat op naam van mijn vader, en hij is credietwaardig, dus ze kunnen ons iig niet weigeren
) want ik wil hem eigenlijk nog wel deze week hebben omdat ik volgende week de hele week pleite ben...
Verwijderd
Ik heb het donderdag avond besteld en ik zit nog steeds op:
Edit: oops.. dit is niet van belzaak.nl - vergeef mij
Echt rete snel is dat nu ook niet27-05-2004 - 18:35 wacht op de contracten
28-05-2004 - 17:16 Wij hebben het contract per email ontvangen
28-05-2004 - 17:16 De aanvraag is in behandeling bij vodafone
29-05-2004 - 12:59 Wij hebben het contract per post ontvangen
Edit: oops.. dit is niet van belzaak.nl - vergeef mij
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 19:27 ]
Hoe zit het eigenlijk als je je nummer wilt houden (vodafone) en je hebt er nog beltegoed op staan? Krijg je da trug?
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Ik bedoel kijk maar es op www.telecomvergelijker.nlP.K. schreef op 02 juni 2004 @ 16:15:
[...]
wat willen ze gaan vorderen dan ?
je draagt toch gewoon elke maand BTW af op je fractuur
De kans is groot dat de belastingdienst binnenkort met naheffingen gaat komen bij winkels die de afgelopen jaren geen BTW hebben afgedragen over gratis toestellen en cashbacks. I.v.m. mogelijke faillissementen vormt dit een risico m.b.t. het ontvangen van je cashback.
Even over de betrouwbaarheid van GSMstunter.nl:
Ik bel al sinds 2001 via GSMstunter.nl en ieder jaar weer via een andere aanbieding. In 2000 deed ik het via een shop van een studiegenootje van mij. Daarnaast heb ik sinds dit jaar ook wat gratis abo's bij Orange van de gratis 20 euro per maand actie. 1 Van die abo's loopt ook via GSMstunter.nl.
Ik heb altijd mijn geld op tijd gekregen en ook de reactie op e-mails is snel alsook het aansluiten. Ik heb mijn aanvraag afgelopen maandag op de post gedaan, en woensdag kreeg ik een e-mail dat ze wachten op goedkeuring van Vodafone en donderdag krijg ik een e-mail dat het goedgekeurd is en dat de SIM-kaart naar mij onderweg is.
Wat kun je nog meer willen? Ik heb nog geen serieuze problemen gehad met GSMstunter.nl dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ik ben al 3 jaar een zeer trevreden klant. \
PS Mijn vriendin belt dus ook al 3 jaar met abo's afgesloten bij GSMstunter.nl en we krijgen ook altijd 2 opeenvolgende tel.nr.'s. Wel makkelijk om te onthouden. Tegenwoordig doen we trouwens aan portering...
/edit
Kan ik nu niet meer rekenen? Op www.belzaak.nl:
Te betalen voor het 300min/maand abo:
11*40.50
26.25 +
-------------
471.75
Cashback:
357.25
75 +
-------------
432,25
471.75 - 432.25=39.50 wat je bij moet betalen. Per maand is dit: 3.30 en GEEN 1.10.
Ben ik nu scheel? Zie ik iets over het hoofd? Want voor bijvoorbeeld hun 120min/maand klopt het ook niet... lijkt het.
Ik bel al sinds 2001 via GSMstunter.nl en ieder jaar weer via een andere aanbieding. In 2000 deed ik het via een shop van een studiegenootje van mij. Daarnaast heb ik sinds dit jaar ook wat gratis abo's bij Orange van de gratis 20 euro per maand actie. 1 Van die abo's loopt ook via GSMstunter.nl.
Ik heb altijd mijn geld op tijd gekregen en ook de reactie op e-mails is snel alsook het aansluiten. Ik heb mijn aanvraag afgelopen maandag op de post gedaan, en woensdag kreeg ik een e-mail dat ze wachten op goedkeuring van Vodafone en donderdag krijg ik een e-mail dat het goedgekeurd is en dat de SIM-kaart naar mij onderweg is.
Wat kun je nog meer willen? Ik heb nog geen serieuze problemen gehad met GSMstunter.nl dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ik ben al 3 jaar een zeer trevreden klant. \
PS Mijn vriendin belt dus ook al 3 jaar met abo's afgesloten bij GSMstunter.nl en we krijgen ook altijd 2 opeenvolgende tel.nr.'s. Wel makkelijk om te onthouden. Tegenwoordig doen we trouwens aan portering...
/edit
Kan ik nu niet meer rekenen? Op www.belzaak.nl:
Te betalen voor het 300min/maand abo:
11*40.50
26.25 +
-------------
471.75
Cashback:
357.25
75 +
-------------
432,25
471.75 - 432.25=39.50 wat je bij moet betalen. Per maand is dit: 3.30 en GEEN 1.10.
Ben ik nu scheel? Zie ik iets over het hoofd? Want voor bijvoorbeeld hun 120min/maand klopt het ook niet... lijkt het.
[ Voor 18% gewijzigd door Jofel op 04-06-2004 08:53 ]
Verwijderd
of je scheel bent weet ik niet maar de aansluitkosten worden niet meegerekend.Jofel schreef op 04 juni 2004 @ 08:39:471.75 - 432.25=39.50 wat je bij moet betalen. Per maand is dit: 3.30 en GEEN 1.10.
Dan is het een oneerlijke berekening op de website van belzaak.nl. Dat zijn ook kosten en die moet je ook meenemen voor het totale kostenplaatje.
bij alle providers wordt het ook niet meegerekend in het kosteplaatje, dus waarom zou belzaak dat wel doen
Verwijderd
Je moet het gewoon zelf eerst even narekenen.. Ik kwam er eerst ook niet uit... of ik nu 1 euro of 3 euro pm betaal boeit mij verder vrij weinig
Dat zijn toch die 26.25 euro ? Anders zou het dus nog duurder moeten zijn gezien jouw reactie ?Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 10:54:
[...]
of je scheel bent weet ik niet maar de aansluitkosten worden niet meegerekend.
[ Voor 14% gewijzigd door Erhnam op 04-06-2004 20:30 ]
Heeft verder al iemand bericht/pakketje gehad?
Ik kreeg begin van deze week een bericht van Vodafone of ik het simnummer wou doorgeven. En dat heb ik ook gedaan.
Het gaat hierbij om GSMstunter.nl
Ik kreeg begin van deze week een bericht van Vodafone of ik het simnummer wou doorgeven. En dat heb ik ook gedaan.
Het gaat hierbij om GSMstunter.nl
[ Voor 11% gewijzigd door Gaitman op 10-06-2004 12:05 ]
Ik heb op 1-6-2004 die simkaart besteld en op 2-6-2004 een bevestigings mail binnen gekregen. Maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen en ook nog niks gehoord.
Iemand die al net zo lang wacht en inmiddels iets ontvangen heeft?
Of iemand die uberhaupt al iets ontvangen heeft?
[ Voor 16% gewijzigd door Operations op 10-06-2004 11:14 ]
Je kunt bij vodafone halverwege je abonnement verlagen, waardoor je nog minder betaald. dan kom je op 1 eu in de maand uit.
Ook met nummerbehoud?TheGeneral schreef op 10 juni 2004 @ 10:43:
Ik heb op 1-6-2004 die simkaart besteld en op 2-6-2004 een bevestigings mail binnen gekregen. Maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen en ook nog niks gehoord.
ook met nrbehoud ja
Maar hee, grote nadeel van Vodafone is dat je zo extreem duur belt buiten de bundel..
met mn Tmobile simonly, 17,50 p/m bel ik 11 cent buiten de bundel..
met Vodafone is het 30 cent!!
nog gekker, met de vodafone familiekaart (een folder ontvangt iedere Vodafone klant nu) kun je voor 5 euro p/m EXTRA voor 10 cent naar andere familiekaarthouders bellen.. OPLICHTERIJ want met mijn abo bel ik iedereen al voor 11 cent... zonder extra kosten... en dan heb je nog Telfort Samenbellen...
maarja inprincipe, omdat je geen maandkosten hebt en als je niet teveel buiten je bundel gaat is deze aanbieding wel goed
Maar hee, grote nadeel van Vodafone is dat je zo extreem duur belt buiten de bundel..
nog gekker, met de vodafone familiekaart (een folder ontvangt iedere Vodafone klant nu) kun je voor 5 euro p/m EXTRA voor 10 cent naar andere familiekaarthouders bellen.. OPLICHTERIJ want met mijn abo bel ik iedereen al voor 11 cent... zonder extra kosten... en dan heb je nog Telfort Samenbellen...
maarja inprincipe, omdat je geen maandkosten hebt en als je niet teveel buiten je bundel gaat is deze aanbieding wel goed
Nee, zonder nummerportering.
WTF!!?!?!?!
Krijg net een mailtje terug van gsmstunter.
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw aanvraag in gevoerd bij Vodafone maar nu kregen wij van Vodafone te horen dat u bent afgewezen. De rede hier van dat weten wij niet dit blijft namelijk tussen vodafone en u. De aanvraag wordt bij ons verwijderd.
Als u het zeker wilt weten schrijft u dan naar dit adres:
Vodafone verkoop en service BV
Tav info afwijzingen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
klantnummer :****
Wij hopen u nu genoeg geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
GSMstunter
Denk dat er toch iets bij gsmstunter niet goed zit, te weinig abbo's(ja ik weet ook ff niet anders te bedenken) Ik kan namelijk geen enkele reden bedenken waarom ik geweigerd zou kunnen worden.
Ik heb:
- Geen lening lopen
- Sta niet bij BKR(of zoiets) vermeld
- Heb nog nooit ook maar een incasso brief gehad
- Geen contract bij vodafone gehad
Krijg net een mailtje terug van gsmstunter.
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw aanvraag in gevoerd bij Vodafone maar nu kregen wij van Vodafone te horen dat u bent afgewezen. De rede hier van dat weten wij niet dit blijft namelijk tussen vodafone en u. De aanvraag wordt bij ons verwijderd.
Als u het zeker wilt weten schrijft u dan naar dit adres:
Vodafone verkoop en service BV
Tav info afwijzingen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
klantnummer :****
Wij hopen u nu genoeg geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
GSMstunter
Denk dat er toch iets bij gsmstunter niet goed zit, te weinig abbo's(ja ik weet ook ff niet anders te bedenken) Ik kan namelijk geen enkele reden bedenken waarom ik geweigerd zou kunnen worden.
Ik heb:
- Geen lening lopen
- Sta niet bij BKR(of zoiets) vermeld
- Heb nog nooit ook maar een incasso brief gehad
- Geen contract bij vodafone gehad
Verwijderd
Kan zijn dat de gegevens niet kloppen.. ik ben wel gewoon geaccepteerd. Heb me SIM in huis. Maar de nummerportering duurt nog ff dus ik kan er niets mee
Welke gegevens? adres enzo bedoel je? dat is allemaal geprint en dus iedereen kan dat lezen me legitimatie nummer heb ik nog ff gecontroleerd die klopt ook.Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 17:45:
Kan zijn dat de gegevens niet kloppen.. ik ben wel gewoon geaccepteerd. Heb me SIM in huis. Maar de nummerportering duurt nog ff dus ik kan er niets mee
Weer mooi ruk dit, dit is vast niet binnen 6 dagen geregeld dus dan kan ik geen gebruik maken van die actie.
[ Voor 21% gewijzigd door Operations op 10-06-2004 17:54 ]
Ik zag zojuist in mijn contract dat ik mijn simnummer gewoon had ingevuld echter ik kreeg deze week een SMS van Vodafone dat ze geen simnummer hadden. Dus misschien gaat er wel iets mis bij GSMstunter 
Ik hoop dat het goed komt...
waarom et bij mij zo lang duurt (sinds 26-5) (denk ikGJAman schreef op 10 juni 2004 @ 19:31:
Ik zag zojuist in mijn contract dat ik mijn simnummer gewoon had ingevuld echter ik kreeg deze week een SMS van Vodafone dat ze geen simnummer hadden. Dus misschien gaat er wel iets mis bij GSMstunter
- ik heb zelf denk ik het verkeerde sim nummer opgegeven
Er staat namelijk een gigantisch lang nummer op mn oude sim: en ik heb et compleet overgenomen
- mn id kaart verliep 29-5.. krijg volgende week wel een nieuw pasport, dus anders bel ik wel ff op
Maar ik heb verder niks gehoord
[ Voor 17% gewijzigd door Morphine op 10-06-2004 20:39 ]
wat valt er niet binnen de bundel? mss dat je da voor mij ffies wilt zeggenJazco2nd schreef op 10 juni 2004 @ 12:13:
ook met nrbehoud ja
En erm ik heb 26-5 bevestingsmail gehad: en tot op heden niks vernomen
Dan zou ik is een mailtje sturen als ik jou was naar gsmstunter.nl, 3 vrienden en ik zelf zijn namelijk al geweigerd door Vodafone volgens gsmstunter. Dit krijgen we echter alleen te horen als antwoord op een mailtje van ons zelf. Gsmstunter verwijderd gewoon je aanvraag als je geweigerd wordt door Vodafone. En willen dan nog wel eens vergeten de klant op de hoogte te stellen.Morphine schreef op 10 juni 2004 @ 20:37:
[...]
wat valt er niet binnen de bundel? mss dat je da voor mij ffies wilt zeggen
En erm ik heb 26-5 bevestingsmail gehad: en tot op heden niks vernomen
Verwijderd
Is deze aanbieding ook geldig als je student bent en niet werkt? En wat moet je dan invullen bij de werkgegevens?
Ik heb daar het volgende ingevuld:Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:26:
Is deze aanbieding ook geldig als je student bent en niet werkt? En wat moet je dan invullen bij de werkgegevens?
Werkstatus: Op dit moment geen
Beroep/functie: Student
Gegevens Werkgever
Naam werkgever: -
Straat en huisnummer: -
Postcode en woonplaats: - - Land NL
Telefonnummer werk: -
Duurtijd bij werkgever: -
Ik wacht nog op goedkeuring van Vodafone
[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 10-06-2004 21:55 ]
Mijn vriendin en ik hebben beiden een nieuwe SIM van Vodafone via GSMstunter.nl. De mijne was 5 juni al aan de deur maar helaas was ik er niet...
Die van mijn vriendin was er gisteren (zij had vorige week donderdag besteld). Al met al, prima service. Snel zoals altijd.
En ik heb overal student ingevuld en voor mijn vriendin ook.
En ik heb overal student ingevuld en voor mijn vriendin ook.
Huhm dat heb ik dan maar gedaan. Denk toch dat ik gewijgerd bent door een foutief sim nummer, of door het verlopen van mn idkaartTheGeneral schreef op 10 juni 2004 @ 21:19:
[...]
Dan zou ik is een mailtje sturen als ik jou was naar gsmstunter.nl, 3 vrienden en ik zelf zijn namelijk al geweigerd door Vodafone volgens gsmstunter. Dit krijgen we echter alleen te horen als antwoord op een mailtje van ons zelf. Gsmstunter verwijderd gewoon je aanvraag als je geweigerd wordt door Vodafone. En willen dan nog wel eens vergeten de klant op de hoogte te stellen.
En ook die gegevens van werknemer: student en verder niks had ik ook ingevuld.
lekker dat belzaak.nl... alles op de bus gedaan.. gemaild, gebeld GEEN reactie!! Wat nu !?!?!
Verwijderd
Dat is goed, ik heb ook volledige nummer gegeven, en ik heb nu nog steeds mijn 'oude' (2 maanden oud ofzoMorphine schreef op 10 juni 2004 @ 20:34:
- ik heb zelf denk ik het verkeerde sim nummer opgegeven![]()
Er staat namelijk een gigantisch lang nummer op mn oude sim: en ik heb et compleet overgenomen
Bij mij duurde het ong anderhalve week voor ik me simkaart had, dus heb nog even geduld
nope ben geweigerdVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 01:51:
[...]
Dat is goed, ik heb ook volledige nummer gegeven, en ik heb nu nog steeds mijn 'oude' (2 maanden oud ofzo) nummer
Bij mij duurde het ong anderhalve week voor ik me simkaart had, dus heb nog even geduld
Zal wel komen door mn id kaart die niet meer geldig was.
Krijg als et goed is deze week een nieuw pasport. Hopen dat de actie nog wat verlengd wordt
*edit: de actie is weggehaald van hun website
[ Voor 7% gewijzigd door Morphine op 20-06-2004 16:29 ]
Verwijderd
Balen voor je man...gelukkig mocht ik het wel op mijn vaders naam zetten zodat ik ook zeker weten ge-accepteert zou worden, ik bedoel, als je een 50 jarig iemand met een vast inkomen en eigen huis al weigert, hoe moet je dan in godsnaam nog toegelaten worden?
Ik heb nog geen bericht gehad of ik ben aangesloten (of niet).
Heb ze maar weereens een e-mail gestuurd
Heb ze maar weereens een e-mail gestuurd
Is er niet nog een andere actie op dit moment dat hier op lijkt?
Baal dr van
Baal dr van
Ik heb vandaag de SIM van GSMstunter binnengekregen. Gewoon in een envelop en niet in zo'n grote doos als Hi Prepay
Zie [rml][ Hi.nl] Gratis Prepaidsimkaartjes[/rml]
Er zijn alleen een paar dingen misgegaan:
- Het simnummer had GSMstunter niet (goed) doorgeven, waardoor Vodafone met mijn contact op nam voor het SIMnummer.
- Het nummer (nummerbehoud) is te vroeg overgezet naar Vodafone waardoor ik twee dagen niet op dat nummer bereikbaar was. (wel even voicemail aangepast "tijdelijk ander nummer", ik had nog een kaartje liggen (prepay)
)
- Op het "Contract mobiele aansluiting" staat ineens een contractduur van 24 maanden i.p.v. 12 maanden. Dit bleek echter een foutje te zijn van GSMstunter. Ze sturen me als het goed is z.s.m. de verbeterde versie.
Verder ben ik er wel tevreden mee
Er zijn alleen een paar dingen misgegaan:
- Het simnummer had GSMstunter niet (goed) doorgeven, waardoor Vodafone met mijn contact op nam voor het SIMnummer.
- Het nummer (nummerbehoud) is te vroeg overgezet naar Vodafone waardoor ik twee dagen niet op dat nummer bereikbaar was. (wel even voicemail aangepast "tijdelijk ander nummer", ik had nog een kaartje liggen (prepay)
- Op het "Contract mobiele aansluiting" staat ineens een contractduur van 24 maanden i.p.v. 12 maanden. Dit bleek echter een foutje te zijn van GSMstunter. Ze sturen me als het goed is z.s.m. de verbeterde versie.
Verder ben ik er wel tevreden mee
[ Voor 8% gewijzigd door Gaitman op 24-06-2004 21:17 ]
Verwijderd
Nou, ik heb mijn abo nu een week of 2 en ben zeer te spreken. Enige is dat ik me ontiegelijk genaaid voel omdat er op de doos staat, Toestel geschikt voor abonnement en Vodafone iZi, ik dus abonnement in huis gehaald, kom ik er ineens achter dat ie het helemaal niet doet en ik hem alsnog simlock vrij moest laten maken. Dus ik de klantenservice bellen, dat ik maar contact op moest nemen met GsmStunter. Kheb ze laten weten dat ik hier niet bepaald van gediend was, want dit is ten eerste té onduidelijk, en ten tweede té misleidend. Ik ga morgen gsmstunter ff mailen, en kijken wat hun reactie daarop is.
Nu 2 maanden later heb ik netjes het geld van GSMstunter op mijn rekening gekregen 
Nu de € 75,- van Vodafone nog
Nu de € 75,- van Vodafone nog
Ik wil even toevoegen dat ik al zeker 5 keer een abbonement cq telefoon heb ''gekocht'' bij gsmstunter, ook gratis abbos etc en altijd netjes geld terug gehad, goede service, snelle bezorging etc!
prima zaak
prima zaak
van belzaak heb ik nog steeds niks gekregen.. ruim 8 weken later en op mail reageren ze niet..
Verwijderd
Ik heb mijn geld intussen ook gehad, en ook bij mij is het nog ff wachten op de 75 euro van vodafone...top actie in ieder geval!
zijn hier mensen die het via belzaak.nl hebben geregeld? en al geld op hun rekening hebben ontvangen?
[ Voor 29% gewijzigd door Erhnam op 30-08-2004 09:10 ]
Heeft iemand die met deze actie meegedaan heeft de 75 eu van vodafone al gehad? en zo ja, had jij ook nummerbehoud (kwam je van een andere provider af?
mijn vriendin is per 23/8 overgezet van t-mobile naar vodafone, maar heeft nog niks ontvangen.
mijn vriendin is per 23/8 overgezet van t-mobile naar vodafone, maar heeft nog niks ontvangen.