Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ACTIE] GRATIS: simkaart van Vodafone met 3240 belminuten

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 749 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:09

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:26:
Is deze aanbieding ook geldig als je student bent en niet werkt? En wat moet je dan invullen bij de werkgegevens?
Ik heb daar het volgende ingevuld:

Werkstatus: Op dit moment geen
Beroep/functie: Student

Gegevens Werkgever
Naam werkgever: -
Straat en huisnummer: -
Postcode en woonplaats: - - Land NL
Telefonnummer werk: -
Duurtijd bij werkgever: -

Ik wacht nog op goedkeuring van Vodafone

[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 10-06-2004 21:55 ]

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 12:41
Mijn vriendin en ik hebben beiden een nieuwe SIM van Vodafone via GSMstunter.nl. De mijne was 5 juni al aan de deur maar helaas was ik er niet... :) Die van mijn vriendin was er gisteren (zij had vorige week donderdag besteld). Al met al, prima service. Snel zoals altijd.

En ik heb overal student ingevuld en voor mijn vriendin ook.

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
TheGeneral schreef op 10 juni 2004 @ 21:19:
[...]

Dan zou ik is een mailtje sturen als ik jou was naar gsmstunter.nl, 3 vrienden en ik zelf zijn namelijk al geweigerd door Vodafone volgens gsmstunter. Dit krijgen we echter alleen te horen als antwoord op een mailtje van ons zelf. Gsmstunter verwijderd gewoon je aanvraag als je geweigerd wordt door Vodafone. En willen dan nog wel eens vergeten de klant op de hoogte te stellen.
Huhm dat heb ik dan maar gedaan. Denk toch dat ik gewijgerd bent door een foutief sim nummer, of door het verlopen van mn idkaart :(

En ook die gegevens van werknemer: student en verder niks had ik ook ingevuld.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 18:13

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

lekker dat belzaak.nl... alles op de bus gedaan.. gemaild, gebeld GEEN reactie!! Wat nu !?!?!

http://www.xbmcfreak.nl/

Verwijderd

Morphine schreef op 10 juni 2004 @ 20:34:

- ik heb zelf denk ik het verkeerde sim nummer opgegeven :(
Er staat namelijk een gigantisch lang nummer op mn oude sim: en ik heb et compleet overgenomen :/
Dat is goed, ik heb ook volledige nummer gegeven, en ik heb nu nog steeds mijn 'oude' (2 maanden oud ofzo :P) nummer :Y)
Bij mij duurde het ong anderhalve week voor ik me simkaart had, dus heb nog even geduld :)

• Morphine
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 01:51:
[...]

Dat is goed, ik heb ook volledige nummer gegeven, en ik heb nu nog steeds mijn 'oude' (2 maanden oud ofzo :P) nummer :Y)
Bij mij duurde het ong anderhalve week voor ik me simkaart had, dus heb nog even geduld :)
nope ben geweigerd :(, zoals ik per mail hoorde.
Zal wel komen door mn id kaart die niet meer geldig was.

Krijg als et goed is deze week een nieuw pasport. Hopen dat de actie nog wat verlengd wordt :)

*edit: de actie is weggehaald van hun website :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Morphine op 20-06-2004 16:29 ]

Verwijderd

Balen voor je man...gelukkig mocht ik het wel op mijn vaders naam zetten zodat ik ook zeker weten ge-accepteert zou worden, ik bedoel, als je een 50 jarig iemand met een vast inkomen en eigen huis al weigert, hoe moet je dan in godsnaam nog toegelaten worden? :P

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Ik heb nog geen bericht gehad of ik ben aangesloten (of niet).

Heb ze maar weereens een e-mail gestuurd :)

• Morphine
Is er niet nog een andere actie op dit moment dat hier op lijkt?
Baal dr van ;(

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Ik heb vandaag de SIM van GSMstunter binnengekregen. Gewoon in een envelop en niet in zo'n grote doos als Hi Prepay :) Zie [rml][ Hi.nl] Gratis Prepaidsimkaartjes[/rml]

Er zijn alleen een paar dingen misgegaan:
- Het simnummer had GSMstunter niet (goed) doorgeven, waardoor Vodafone met mijn contact op nam voor het SIMnummer.
- Het nummer (nummerbehoud) is te vroeg overgezet naar Vodafone waardoor ik twee dagen niet op dat nummer bereikbaar was. (wel even voicemail aangepast "tijdelijk ander nummer", ik had nog een kaartje liggen (prepay) :) )
- Op het "Contract mobiele aansluiting" staat ineens een contractduur van 24 maanden i.p.v. 12 maanden. Dit bleek echter een foutje te zijn van GSMstunter. Ze sturen me als het goed is z.s.m. de verbeterde versie.

Verder ben ik er wel tevreden mee :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gaitman op 24-06-2004 21:17 ]

Verwijderd

Nou, ik heb mijn abo nu een week of 2 en ben zeer te spreken. Enige is dat ik me ontiegelijk genaaid voel omdat er op de doos staat, Toestel geschikt voor abonnement en Vodafone iZi, ik dus abonnement in huis gehaald, kom ik er ineens achter dat ie het helemaal niet doet en ik hem alsnog simlock vrij moest laten maken. Dus ik de klantenservice bellen, dat ik maar contact op moest nemen met GsmStunter. Kheb ze laten weten dat ik hier niet bepaald van gediend was, want dit is ten eerste té onduidelijk, en ten tweede té misleidend. Ik ga morgen gsmstunter ff mailen, en kijken wat hun reactie daarop is.

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Nu 2 maanden later heb ik netjes het geld van GSMstunter op mijn rekening gekregen :)

Nu de € 75,- van Vodafone nog ;)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik wil even toevoegen dat ik al zeker 5 keer een abbonement cq telefoon heb ''gekocht'' bij gsmstunter, ook gratis abbos etc en altijd netjes geld terug gehad, goede service, snelle bezorging etc!

prima zaak

• Erhnam

Erhnam

van belzaak heb ik nog steeds niks gekregen.. ruim 8 weken later en op mail reageren ze niet..

Verwijderd

Ik heb mijn geld intussen ook gehad, en ook bij mij is het nog ff wachten op de 75 euro van vodafone...top actie in ieder geval! :Y)

• Erhnam

Erhnam

zijn hier mensen die het via belzaak.nl hebben geregeld? en al geld op hun rekening hebben ontvangen?

[ Voor 29% gewijzigd door Erhnam op 30-08-2004 09:10 ]

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 09:53
Heeft iemand die met deze actie meegedaan heeft de 75 eu van vodafone al gehad? en zo ja, had jij ook nummerbehoud (kwam je van een andere provider af?

mijn vriendin is per 23/8 overgezet van t-mobile naar vodafone, maar heeft nog niks ontvangen.
Pagina: 1 2 Laatste