News server onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 07:02
Ik heb een erg vaag probleem. Sinds kort ben ik aan het downloaden van nieuwsgroepen. Dit werkte erg goed. Tot gister ik heb 2 dagen kunnen dowloaden en opeens is me newsserver niet meer bereikbaar.

Paar feitjes op een rij:
- Meerdere newsgrabbers gebruikt (newsleecher, outlook, grabit en newsrover)
- Ik heb ongeveer die 2 dagen 3 Gb gedownload
- "Normaal" downloaden werkt wel
- Meerdere groepen geprobeerd

Ik zit bij wanadoo en me news server is news.wanadoo.nl en krijg in Outlook express de melding: server niet bereikbaar. Is er misschien een downloadlimiet?

Verwijderd

Ik denk geen download limiet. Misschien dat er hier nog mensen zijn met wanadoo abbo die je het kunnen vertellen...

Ik had laatste dagen wel gehoord dat de wanadoo server brakjes is :)

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-02 10:25

Cis

Stond al gemeld in casema.announce

En ook op de laatste pagina van dit topic:
Wanadoo nieuwsserver beperkingen

Gewoon even geduld. Het is een migratie en die duurt een paar dagen :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Heeft iedereen met Wanadoo. De snelheden zijn de laatste twee maanden al bagger en nu zijn ze daadwerkelijk aant verhuizen.
Zou met 3 dagen weer moeten werken.

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 07:02
Ik was net ffies bezig met de het fenomeen nieuwsgroepen downloaden.
Is die server opeens onbereikbaar 8)7 Ik zeg altijd nog wel dat ik me Wanadoo nooit gezeik heb met iets (ik woon in Gouda om eventuele commentaar voor te zijn :9 ) en dan u dit... Nou oke een keertje mag het wel ff mis gaan.

Weet iemand met hoe hoge snelheid je kan downloaden wij Wanadoo van de nieuwsgroepen? Ik heb 2 Mbit abbootje.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is hier al eens langsgekomen, en verder:
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.