Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fanguard teken.. wat voor

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Yo, Oke ben ff aan et modden, en ik wou dus men eigen fan guards maken, maar wat voor teken is nou mooi, heb wat gezocht maar telkens als ik et word teken/tekens zoekt krijg ik et andere bedoeling van teken. :| Wie weet waar ik een goeie site weet met alle soorten tekens, Of weet zelf een leuke. :)

Blaad

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zoek is op Signs/Logo's :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• renekosterman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2019
zBEASTORz schreef op 24 mei 2004 @ 23:37:
Yo, Oke ben ff aan et modden, en ik wou dus men eigen fan guards maken, maar wat voor teken is nou mooi, heb wat gezocht maar telkens als ik et word teken/tekens zoekt krijg ik et andere bedoeling van teken. :| Wie weet waar ik een goeie site weet met alle soorten tekens, Of weet zelf een leuke. :)
Ik vind zelf Fire errug mooi:

http://www.eynstein.nl/a/3242.html

(ik weet dat je hem zelf wilt maken, maar dan heb je alvast een voorbeeld :D)

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-11 15:51
er zijn genoeg sites waar het eea aan mods en fanguards te vinden is. Zoek en gij zult vinden....
Of gebruik gewoon je eigen creativiteit. Wat wij mooi vindne hoef jij nog niet mooi te vinden toch? :)

suc6

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Wat jij mooi vindt kunnen wij niet weten. Zoek daarom een leuke afbeelding met bijv. google en leef je uit zou ik zo zeggen. Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.