Toon posts:

Problemen FX5200 met "oude games"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn fx 5200 kaartje van asus....

Als ik b.v. Carmageddon TDR 2000 wil spelen krijg ik heel vaag beeld te zien vage textures en dergelijke. Er is in iedergeval niet veel meer van de orginele omgeving te zien.

Alle drivers zijn up to date...

Wie herkend dit probleem en wat kan de oplossing zijn

Ook heb ik de search gebruikt maar hier kwam niets bruikbaars uit..

Dit probleem heb ik ook met mijn laptop met Geforce 4 mx 440 go!

HELP!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Lijkt me dat dit dus niet een probleem is met je FX5200, aangezien je het op je laptop ook hebt.

Doet dit probleem zich alleen voor bij carmageddon, of ook bij andere spellen?

Verwijderd

Topicstarter
Ook bij andere spellen bv midtown maddness

Verwijderd

Topicstarter
het lijkt wel of mijn video kaarten te goed zijn voor de games (al lijkt me dit sterk)

Verwijderd

een fx 5200 is zeker geen goede kaart toch bij mij niet mijn geforce 4 64mb was nog beter in prestaties

vooral bij AA

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 23:15:
een fx 5200 is zeker geen goede kaart toch bij mij niet mijn geforce 4 64mb was nog beter in prestaties

vooral bij AA
Dat heeft echt veel met het probleem te maken man :P B)

Anyway :

Zijn dat niet spellen van ehm......... het VooDoo tijdperk ?? Zoals bijvoorbeeld Need For Speed : Road Challenge/High Stakes ??

Een vriend van mij kon amper laatst genoemde normaal spelen op zijn GF2 MX400 :D
Werd niet goed herkend enzo.............oftewel inderdaad te goed voor het spel ;)

Daarvoor had hij een VooDoo en die was er perfect in om het zo te zeggen *nostalgie.............*

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 23:04:
Ik heb een probleem met mijn fx 5200 kaartje van asus....

Als ik b.v. Carmageddon TDR 2000 wil spelen krijg ik heel vaag beeld te zien vage textures en dergelijke. Er is in iedergeval niet veel meer van de orginele omgeving te zien.

Alle drivers zijn up to date...

Wie herkend dit probleem en wat kan de oplossing zijn

Ook heb ik de search gebruikt maar hier kwam niets bruikbaars uit..

Dit probleem heb ik ook met mijn laptop met Geforce 4 mx 440 go!

HELP!!!!!!!!!!!
Ok, je hebt het over 2 totaal verschillende videokaarten dus lijkt het me nog sterk dat het aan de videokaart ligt. Heb je het bij midtown madness ook op beide pc's?

En van schreeuwen en roepen om hulp gaat het niet harder ;)

Verwijderd

nero355 schreef op 24 mei 2004 @ 23:30:
[...]

Dat heeft echt veel met het probleem te maken man :P B)

Anyway :

Zijn dat niet spellen van ehm......... het VooDoo tijdperk ?? Zoals bijvoorbeeld Need For Speed : Road Challenge/High Stakes ??

Een vriend van mij kon amper laatst genoemde normaal spelen op zijn GF2 MX400 :D
Werd niet goed herkend enzo.............oftewel inderdaad te goed voor het spel ;)

Daarvoor had hij een VooDoo en die was er perfect in om het zo te zeggen *nostalgie.............*
Die spellen draaien op Glide, dat ondersteunen "nieuwe" kaarten niet.

Carmageddon is geloof ik ook een Glide spel (2 iig. wel), als je videokaart dat niet kan kiest hij een hele brakke Direct3d modus.

Daarom heb ik ook een Voodoo2 in m'n pctje erbij :*)
Pagina: 1