hallo,
ik heb een aanschaf van een waterkoelings systeem in de planning staan maar ik heb sterk me twijfels over welke pomp het beste bij me setup pas.
hier me systeem
amd athlon 2600+
radeon sapphire 9800 pro
maxtor diamond max 9 80 gig schijf (8mb cach)
asus A7v 600 moederbord.
de waterkoeling setup
dangerden TDX (cpu)
dangerden Maze 4 (gpu)
dangerden Maze 4 (nb)
een HDD koeler alleen nog geen idee welke( iemand misschien een idee?)
radiator uit een scooter.
alles komt met 13mm (1/2 inch) openingen omdat het TDX blok net als het RBX blok houd van een grote toevoer.
mijn vraag is:
wat voor pomp is het beste voor dit systeem zit zelf te denken aan een Eheim 1048 pomp of een Eheim 1250.
heb al naar dangerden gemaild maar daar krijg ik niet echt een reaktie van dus hoop ik dat iemand hier me kan vertellen welke pomp goed is of tenminsten hoeveel liter per uur de pomp moet kunnen produceren
ik heb een aanschaf van een waterkoelings systeem in de planning staan maar ik heb sterk me twijfels over welke pomp het beste bij me setup pas.
hier me systeem
amd athlon 2600+
radeon sapphire 9800 pro
maxtor diamond max 9 80 gig schijf (8mb cach)
asus A7v 600 moederbord.
de waterkoeling setup
dangerden TDX (cpu)
dangerden Maze 4 (gpu)
dangerden Maze 4 (nb)
een HDD koeler alleen nog geen idee welke( iemand misschien een idee?)
radiator uit een scooter.
alles komt met 13mm (1/2 inch) openingen omdat het TDX blok net als het RBX blok houd van een grote toevoer.
mijn vraag is:
wat voor pomp is het beste voor dit systeem zit zelf te denken aan een Eheim 1048 pomp of een Eheim 1250.
heb al naar dangerden gemaild maar daar krijg ik niet echt een reaktie van dus hoop ik dat iemand hier me kan vertellen welke pomp goed is of tenminsten hoeveel liter per uur de pomp moet kunnen produceren