lightroom is toch public beta nu?

Deze dan? Zelf gemaakt!
Dat is in ieder geval al een stuk rustiger aan de oogjes.
Zal vanavond ook weer eens een screenshot posten. Zit nu nog op m'n werk @ pc
ehw nice! Heb je hier een origineel van in 1600x1200? of anders een pngtje met die art, fiets ik hem zelf op een blauwe achtergrond!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
klik 1440x960stevenP schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:56:
[...]
ehw nice! Heb je hier een origineel van in 1600x1200? of anders een pngtje met die art, fiets ik hem zelf op een blauwe achtergrond!
Nice die iMac 20"
een iMac 17" is comning my way dus verwacht maar een paar shots binnekort!
een iMac 17" is comning my way dus verwacht maar een paar shots binnekort!
offtopic:
remote desktop client
remote desktop client
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
tnx! ik heb even gephotoshoped, en dit is het resultaat:
zelfde maar dan in 1600x1200
offtopic:
rdc is super relaxt, vnc vanaf windows naar mac zelfs nog meer!
rdc is super relaxt, vnc vanaf windows naar mac zelfs nog meer!
Mooie retesnelle intel cpu Mac kopen en dan 512mb intern geheugen erin doen
Ik ga er zelf nog extra in stoppen, ik wilde dat niet door Apple laten doen a. omdat het te duur is en b. omdat de levering dan langer zou duren
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
En daar komt bij, als ik zo je dock bekijk draai je niet gigantisch zware/veel apps.. Of het ligt aan het moment dat je de ss nam maar zoals je het nu hebt is 512 ruim zat, draai ik ook nog atm in mn mini.
Wat is dat voor een blaadje en een B naast de tijd?MST_Morpheus schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:07:
[afbeelding]
Mijn Macje, met op de achtergrond een screenie van mijn World of WarCraft paladin die van een moment van innerlijke bezinning geniet.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Anoniem: 63378
De B is van Boincdomi235 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:40:
[...]
Wat is dat voor een blaadje en een B naast de tijd?
blaadje is 'Adobe version Cue' (?)
Kloptkaassouffle schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:08:
blaadje is 'Adobe version Cue' (?)
He who controls the Spice, controls the Universe.
Omdat het er niet uitziet op mijn TFT. Gigantisch flets en vaag.R0BK3 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:49:
Waarom zijn je fonts van de infotekst onder je pictogrammen niet geantialiast?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Je hebt volgens mij een oude versie van je tv widget. Laatste versie hier http://www.roelspruit.com/index.php?id=9ddZ schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:09:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
Desktop
[afbeelding]
Dashboard
[afbeelding]
Klikbaar
Nu men het er toch over heeft, wat is die widget van garfield?ddZ schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:09:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
Desktop
[afbeelding]
Dashboard
[afbeelding]
Klikbaar
Na twee minuten googlen dit gevonden: http://hobbes.osxy.nl/
Je was me voor, had het inmiddelas al gevonden sorry, ik dacht dat ik al iets had maar die kreeg ik niet aan de praat heb inmiddels een gevonden die het wel doet sorry...Thunder schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:13:
Of even zoeken op 'garfield' in Apple's Widget DB:Thunder schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:13:
http://www.apple.com/down...oard/games/saycheese.html
Anoniem: 129568
klik
Mijn eerste apple
Edit: na doorlezen startpost heb ik er maar ff een linkje van gemaakt
Mijn eerste apple
Edit: na doorlezen startpost heb ik er maar ff een linkje van gemaakt
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 129568 op 03-02-2006 21:57 ]
System 7.0.1
http://img149.imageshack.us/img149/7506/mac4mc.png
Dit draait overigens van mijn USB-Stick af. En heerlijk snel trouwens.
[ Voor 59% gewijzigd door dev10 op 06-02-2006 15:43 ]
Anoniem: 30670
Zal je aub het orgineel hier kunnen posten of een flink? Heb je misschien ook andere in de zelfde style
Ik vind de wallpaper namelijk echt echt mooi !
Anoniem: 150556
Erg goede artist...Anoniem: 30670 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 02:29:
Zal je aub het orgineel hier kunnen posten of een flink? Heb je misschien ook andere in de zelfde style![]()
http://kuroitora.deviantart.com/gallery/
Anoniem: 30670
Mijn dank is erg groot darkleroyAnoniem: 150556 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 02:31:
[...]
Erg goede artist...
http://kuroitora.deviantart.com/gallery/
Voor de liefhebbers is hier de link: http://www.mysharefile.com/v/6162849/System_7.0.1.rar.htmlletinon schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:36:
System 7.0.1
Anoniem: 87066
Nieuwe Mac en nu ben ik mijn geweldige PTT mailbox icoontjes kwijt. Weet iemand nog waar die te vinden zijn?
na 2 seconden zoeken door het topic hier de post!Anoniem: 87066 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:12:
Nieuwe Mac en nu ben ik mijn geweldige PTT mailbox icoontjes kwijt. Weet iemand nog waar die te vinden zijn?
Btw, er mag binnenkort een nieuwe gemaakt worden, een oranje om wel te verstaan!

Anoniem: 87066
Krijg die hik! Ik zoek in APPLE op ptt mail en ik krijg dit topic maar niet de juiste pagina. Heb me het laatste half uur sufgezocht!stevenP schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:21:
[...]
na 2 seconden zoeken door het topic hier de post!
Btw, er mag binnenkort een nieuwe gemaakt worden, een oranje om wel te verstaan!* Steven vind die oranje dingen maar niks, rood is gewoon het straatbeeld van nederland, maargoed..
Aha...ik zie het: ik zocht die post ergens begin 2005 omdat ik hem toen voor het eerst zag. Deze post is van januari 2006 dus vandaar mijn half uurtje zoeken.
Bedankt iig voor je snelle reactie.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 87066 op 10-02-2006 10:27 ]
no problemo playboy mansion!
Derek, nette achtergrond, heb je een origineel?
Derek, nette achtergrond, heb je een origineel?
1280x1024? Op een extern beeldscherm ofzo?
Anoniem: 93072
ja 17" TFT'je van LG , die gebruik ik als primary als ik thuis bezig ben 
volgende week imac intel 20"
volgende week imac intel 20"
Eeuh misschien dock op verbergen gezetAnoniem: 99190 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 22:31:
waar is je dock heen?
Inderdaad, het is maar een kleine iBook. Ik ga geen kostbare pixels verspillen aan iets nutteloos als het dock. Dingen opstarten (die anderhalve keer per jaar dat ik reboot iig) heb ik Quicksilver voor, en applicatieswitchen doen we via expose of cmd+tab
Wauw..... dit is echt een prachtig OS
OS x86? hier ermee!
Anoniem: 132657
clean:

Foto komt van sxc.hu. Het muzieknootje in mijn menubalk is van last.fm. Het houdt bij wat ik aan muziek afspeel, en geeft me daarbij een muziekadvies. Rechts daarvan het Airport-ontvangstmetertje. Rechts daarvan zie je mijn geheugen gebruik, met in het blauw het vrije geheugen. Daar rechts van zie je de datum, en daar rechts van zie je mijn naam en Spotlight.
exposé:

dashboard:
--- tijdelijk even weg; er stond geheime informatie op, zie de post van Thunder
---
Je ziet onder andere een Treinplanner, RadioWidget, Woordenboek en diverse nieuwswidgets.

Foto komt van sxc.hu. Het muzieknootje in mijn menubalk is van last.fm. Het houdt bij wat ik aan muziek afspeel, en geeft me daarbij een muziekadvies. Rechts daarvan het Airport-ontvangstmetertje. Rechts daarvan zie je mijn geheugen gebruik, met in het blauw het vrije geheugen. Daar rechts van zie je de datum, en daar rechts van zie je mijn naam en Spotlight.
exposé:

dashboard:
--- tijdelijk even weg; er stond geheime informatie op, zie de post van Thunder
Je ziet onder andere een Treinplanner, RadioWidget, Woordenboek en diverse nieuwswidgets.
[ Voor 125% gewijzigd door Anoniem: 132657 op 20-02-2006 23:28 ]
Hoe kan jij je iBook nog maar 25 keer hebben opgeladen in de afgelopen 5 maanden? Gebruik je hem niet veel? Ik heb hem sinds september en ik zit zo uit mijn hoofd op 80+ cycles.Melkbus schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:29:
Hierbij even m'n dashboard op m'n 12" IbookjeLekker volgebouwd he? Heeft er iemand toevallig nog een oplossing voor m'n sudoku?
[afbeelding]
Ik gebruik hem vaak, maar gebruikte hem vaak thuis gewoon aan de voeding. Sinds kort weer wat intensiever aan de studie (uur per dag in de trein), dus het zal vanaf nu wel gestaag stijgen
Anoniem: 55212
Mag ik vragen wat de naam van die widget is? Het is geen optie uit mijn iStat nano zo te zien.Erwinh schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:12:
[...]
Hoe kan jij je iBook nog maar 25 keer hebben opgeladen in de afgelopen 5 maanden? Gebruik je hem niet veel? Ik heb hem sinds september en ik zit zo uit mijn hoofd op 80+ cycles.
Anoniem: 71569
Dat is de widget van het programma coconutbattery. Zie ook dit op GoTAnoniem: 55212 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:13:
[...]
Mag ik vragen wat de naam van die widget is? Het is geen optie uit mijn iStat nano zo te zien.
Gisteren nog even gechecked. 5 maanden 120 cycles. Ik hang hem alleen niet constant aan de voeding, dus laat de accu ook ontladen.Melkbus schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:14:
Ik gebruik hem vaak, maar gebruikte hem vaak thuis gewoon aan de voeding. Sinds kort weer wat intensiever aan de studie (uur per dag in de trein), dus het zal vanaf nu wel gestaag stijgen
Anoniem: 128143
Hoe kan dock doorzichtig gemaakt worden en die extra info bij HDD ? (Tiger)
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 128143 op 24-02-2006 17:48 ]
Nog een keer vragen dan maar...
- Hoe maak je dock doorzichtig ?
- Hoe krijg ik die extra info bij desktop icons ? (vrije ruimte enz..)
- Hoe krijg ik die extra info bij desktop icons ? (vrije ruimte enz..)
[google=ClearDock]. Is weet-ik-niet-hoe vaak genoemd in dit topic, en in Onmisbare tools / software.Anoniem: 128143 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:17:
Nog een keer vragen dan maar...
Ergens op je desktop klikken, en dan View -> Show View Options (cmd+J) klikken.- Hoe krijg ik die extra info bij desktop icons ? (vrije ruimte enz..)
Veel plezier ermee
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Wat een ruimte zeg. Welk Adium thema gebruik jij eigenlijk? Met wat voor settings?Anoniem: 128143 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:11:
Hier mijn desktop dan. 1920 x 1200 @ Dell 24 " P
Veel ruimte inderdaad, Expose is goed te gebruikenSijmen schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:17:
[...]
Wat een ruimte zeg. Welk Adium thema gebruik jij eigenlijk? Met wat voor settings?
Adium Settings:
Thema: Pastel Gray
Layout: Tiny
Stijl: Contact Bubbels
Deze setings gaan goed samen met mijn huidige wallpaper, hier te vinden in verschillende resoluties.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 128143 op 25-02-2006 18:43 ]
Ben er al bijna - hoe heb je de schaduw onder de items weg gekregen?Anoniem: 128143 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:32:
[...]
Veel ruimte inderdaad, Expose is goed te gebruiken![]()
Adium Settings:
Thema: Pastel Gray
Layout: Tiny
Stijl: Contact Bubbels
Deze setings gaan goed samen met mijn huidige wallpaper, hier te vinden in verschillende resoluties.
/edit:
Welk programma is dat venstertje met albumart/info? Werkt dat samen met iTunes? Ziet er heel goed uit!Nietzman schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:52:
[knip]
Incluis CVNbuild van Adium (Mét custom icon-support!) en Agua iconset.
[ Voor 23% gewijzigd door Sijmen op 25-02-2006 19:10 ]
Dat zijn de notifications uit iMote.Sijmen schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:07:
Welk programma is dat venstertje met albumart/info? Werkt dat samen met iTunes? Ziet er heel goed uit!
Hij kan ze ook naar Growl sturen, maar Growl maakt er altijd zo'n gigantische lijst van notifications van als ik weer eens tien nummer achter elkaar skip, dodelijk irritant. Deze blijven mooi op z'n plek staan.
Welke schaduw ? Enige wat ik veranderd heb aan Adium is de weergave:Ben er al bijna - hoe heb je de schaduw onder de items weg gekregen?

Wooot! Danku!
Ik edit zo het resultaat erin
/edit:
Mijn PowerBook 12", 1.5 GHz op extern scherm. Dashboard gebruikt maar een deel van het scherm, namelijk het deel dat ik op mijn laptopscherm ook kan zien
Lege desktop:

Dashboard:

Achtergrond komt uit een vroege versie van een nieuw besturingssysteem gemaakt door een bedrijf uit Redmond.
[ Voor 64% gewijzigd door Sijmen op 25-02-2006 21:52 ]
Anoniem: 129568
ziet er goed uit. Achtergrond is veel beter dan dat standaard teletubbielandschap uit windows XP 
Btw, hoe kies je een ander icoontje voor je adium in de dock? (ik zie een lijpe yoda-eend
)
Edit: tnx jogm! *heeft nu een adium-link in zijn dock staan
*
Btw, hoe kies je een ander icoontje voor je adium in de dock? (ik zie een lijpe yoda-eend
Edit: tnx jogm! *heeft nu een adium-link in zijn dock staan
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 129568 op 26-02-2006 11:19 ]
Anoniem: 145036
Waar heb je die build van adium vanaf gehaald, wat dat klinkt interessant.Nietzman schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:52:
[afbeelding]
Kun je hem ergens online zetten of kan ik hem zelf ergens downloaden.
Bedankt!
Wow vette wallpaper! Linkje?Nietzman schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:52:
[afbeelding]
leoaq.fm // Jeune Loop
Hierzo. Zie hierzo voor een big-ass fotogallerij met dergelijke wo2-foto's.leokennis schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:25:
Wow vette wallpaper! Linkje?
Die kun je zelf compilen.Anoniem: 145036 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:57:
Waar heb je die build van adium vanaf gehaald, wat dat klinkt interessant.
Anoniem: 49627
Is de bedoeling van dit topic juist niet dat je dergelijke bitjes en bytjes wel deelt...Anoniem: 150556 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:29:
Zelf een foto van DeviantArt geplukt en er een wallpaper van gemaakt.
Ik ga hem dus hier ook niet online zetten.
[afbeelding]
Niet dat ik geinteresseerd ben in je desktop achtergrond overigens, ik vind hem niet mooi.
Anoniem: 125729
Ik vind hem zelf ook lelijk, maar voor de liefhebbers.
http://img138.imageshack.us/my.php?image=blaatz5do.png
http://img138.imageshack.us/my.php?image=blaatz5do.png
En anders maak je hem toch even na, dan kun je meteen de weerspiegeling fiksen.
.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je hier replied even de startpost goed door! Het is een screenshot draadje en geen post-hier-je-vraag-draadje
Lees voordat je hier replied even de startpost goed door! Het is een screenshot draadje en geen post-hier-je-vraag-draadje