Ik had nog een bak scans van cassette-bandjes (548 stuks van internet)... deze wallpaper van gemaakt. Beetje druk misschien maar wel hip!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 22:59 ]
[ Voor 61% gewijzigd door t-h op 16-11-2005 23:19 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Whieee op 17-11-2005 00:05 ]
Launching containers into space
Precies en wat onnodige zooi eruit *hint* sysprefs, quicktime, real, wmp etc etcsuper-muffin schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:46:
Misschien kun je ook je dock een stuk kleiner zetten
[ Voor 9% gewijzigd door stevenP op 20-11-2005 11:43 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Moet zeggen dat ik quicktime toch bijna dagelijks gebruik voor mijn werk. Onnodig is het dus zeker niet als je je een beetje bezig houdt met videobewerking.stevenP schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:36:
[...]
Precies en wat onnodige zooi eruit *hint* sysprefs, quicktime, real, wmp etc etc
En ja tuurlijk kennen we altijd nog spotlight voor uitvoeren!
Maar het sluit indd niet uit dat het een leuke smoes is
Open een QT file en QT opent vanzelf. Ik open niet vaak eerst QT om vervolgens de file te gaan zoeken.Sage schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:03:
[...]
Moet zeggen dat ik quicktime toch bijna dagelijks gebruik voor mijn werk. Onnodig is het dus zeker niet als je je een beetje bezig houdt met videobewerking.
Verwijderd
1. Laten we aub niet (weer) overbeginnen over wat wel, niet illegaal is.Whieee schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:43:
[...]
Verder valt het me op dat er heel wat iBookjes getoond worden met 512MB en dan Adobe CS Premium, Macromedia Studio MX, etc. En dan denk ik 2 dingen:
1) is dit legaal?
2) waarom? Dit draait NOOIT lekker met 512MB. Zeker de Adobe apps hebben veel meer nodig dan 512MB als je er een beetje serieus mee aan de slag gaat.
mensen kopen CS Premium niet om het 'af en toe eens' te gebruiken... en dat weet jij net zo goed als ik. Ik vind het gewoon vreemd dat hier desktops geshowed worden met software verzamelingen die meer gekost zouden hebben dan de machine waar ze op draaien.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:01:
[...]
1. Laten we aub niet (weer) overbeginnen over wat wel, niet illegaal is.
2. Meestal wat jij en wij zien hier zijn thuis gebruikers die eens Adobe gebruiken wat volgens mij echt niet meer 512mb nodig heeft om het eens te gebruiken. Als je voor je job / semi-pro gebruikt raakt ik je totaal geen ibook ook al heb je 2gb bijwijze in je ibook.
Voor de rest mooi topicleer een hoop van.
Whieee schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:39:
[...]
mensen kopen CS Premium niet om het 'af en toe eens' te gebruiken... en dat weet jij net zo goed als ik. Ik vind het gewoon vreemd dat hier desktops geshowed worden met software verzamelingen die meer gekost zouden hebben dan de machine waar ze op draaien.
Omg hebbe hebbe, idd erg hippe wallpaperkaassouffle schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:17:
[afbeelding]
Ik had nog een bak scans van cassette-bandjes (548 stuks van internet)... deze wallpaper van gemaakt. Beetje druk misschien maar wel hip!
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Wauw wat een kleurrijke achtergrond, heb je misschien nog de link van de wallpaper??Melkbus schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:50:
mijn nieuwe 12" iBookje G4
[afbeelding]
Weet iemand toevallig nog de bron van die mooie witte-achtergrond-met-groot-blauw-groen-gefotoshopped-oog-rechts-op-de-voorgrond?Dacht dat ik 'm hier voorbij heb zien komen, maar kan 'm niet meer vinden...
Afgezien van het feit dat het 'misschien' illegaal is, vergeet niet dat iBooks door vooral studenten wordt gebruikt. Een licentie voor software is zeer makkelijk en erg goedkoop via Surfspot of bij de onderwijsinstelling zelf te verkrijgen. Het is dus helemaal niet verwonderlijkWhieee schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:39:
[...]
mensen kopen CS Premium niet om het 'af en toe eens' te gebruiken... en dat weet jij net zo goed als ik. Ik vind het gewoon vreemd dat hier desktops geshowed worden met software verzamelingen die meer gekost zouden hebben dan de machine waar ze op draaien.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Kan em wel online zetten. Hij is nu alleen 1440x960...leokennis schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:24:
[...]
Omg hebbe hebbe, idd erg hippe wallpaper
[ Voor 6% gewijzigd door Qorne op 21-11-2005 11:35 ]
Volgens mij heb jij dit allemaal ook gedraait, Adobe CS Premium & Studio MX met 768MB op een iBookje, nu op een PowerBook.. en dat is ook niet legaal.Whieee schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:43:
[...]
Open een QT file en QT opent vanzelf. Ik open niet vaak eerst QT om vervolgens de file te gaan zoeken.
Verder valt het me op dat er heel wat iBookjes getoond worden met 512MB en dan Adobe CS Premium, Macromedia Studio MX, etc. En dan denk ik 2 dingen:
1) is dit legaal?
2) waarom? Dit draait NOOIT lekker met 512MB. Zeker de Adobe apps hebben veel meer nodig dan 512MB als je er een beetje serieus mee aan de slag gaat.
O nee das goed hoor; ik heb 1280x960 dus klopt wel ongeveerkaassouffle schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:03:
[...]
Kan em wel online zetten. Hij is nu alleen 1440x960...
Moet ik em ff aanpassen voor je? of heb je zelfde resolutie etc. ?
leoaq.fm // Jeune Loop
Troost jeWhieee schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:43:
[...]
Open een QT file en QT opent vanzelf. Ik open niet vaak eerst QT om vervolgens de file te gaan zoeken.
1) is dit legaal?
Zou je deze achtergrond kunnen posten?Qorne schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:34:
Mijn PowerBook 12"
Zou morgen ook ff me iMac en PowerMac desktop posten
[afbeelding]
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Zou ik best willen doen, maar er zitten copyrights op...
weet waar je over praat voor je blaat. Ik heb CS2 legaal, en MX Studio heb ik nooit gedraaid en zal ik nooit draaien.SyS_ErroR schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:07:
[...]
Volgens mij heb jij dit allemaal ook gedraait, Adobe CS Premium & Studio MX met 768MB op een iBookje, nu op een PowerBook.. en dat is ook niet legaal.
Vragen stellen over legaliteit/illegaliteit over software, prima. Maar draai ze dan wel zelf legaal
Ik heb ze niet legaal, maar loop dan ook niet te zaniken als iemand anders ze ook illegaal heeft
Deels wel en deels niet zoals ik al eerder heb uitgelegt ;-)Whieee schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:43:
[...]
1) is dit legaal?
Waarom zou je voor onderweg geen iBook kunnen gebruiken? Zo veel langzamer is de laatste generatie iBooks niet meer ten opzichte van de powerbooks bijvoorbeeld...Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:01:
Als je voor je job / semi-pro gebruikt raakt ik je totaal geen ibook ook al heb je 2gb bijwijze in je ibook.
[ Voor 32% gewijzigd door R2D2 op 22-11-2005 14:22 ]
klik!leokennis schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:12:
[...]
O nee das goed hoor; ik heb 1280x960 dus klopt wel ongeveer
leoaq.fm // Jeune Loop
Komen de mijne ook vandaan!hlz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:49:
[...]
Met deze link kan je wel 500 desktops voorzien van verschillende tapes
Zelf gemaakt? En heb je nog ergens een orgineel staan, vind hem wel vrolijk...
Verwijderd
dat vraag ik me ook af.Thunder schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:46:
[...]
Mooi setje icons ook, waar komen die vandaan?
Vraagje, waar kan ik als * kuch * niet-mac gebruiker deze achtergrond bemachtigen?breinonline schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:56:
[afbeelding]
Mijn desktop, sinds maandag een Mac
Zo, jij duikelt een oude post op... en een paar posts daaronder staat een linkje naar het origineel.webmail schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:27:
[...]
Vraagje, waar kan ik als * kuch * niet-mac gebruiker deze achtergrond bemachtigen?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Thnx!!!breinonline schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:29:
[...]
Zo, jij duikelt een oude post op... en een paar posts daaronder staat een linkje naar het origineel.
Verwijderd
Mag ik misschien weten waar je deze wallpaper vandaan hebt?Qorne schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:32:
[afbeelding]
Mijn nieuwe PMje, ik heb iets tegen achtergronden... altijd als ik hem aanpas dan wordt ik nerveus
vindt die van Henry wel mooi, ga die eens proberen...
Meestal laat ik hem het liefst op standaard staan.
Dit is gewoon de standaard wallpaper van OSX, maar ik denk niet dat we die online mogen zetten wegens rechten edVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:53:
[...]
Mag ik misschien weten waar je deze wallpaper vandaan hebt?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
[ Voor 30% gewijzigd door Sage op 29-11-2005 22:22 . Reden: andere link, in safari zag ik hem wel vanwege automatisch invullen van wachtwoorden. putfile is wel iets minder fijn, maar moet maar. ]
ik zie zo snel geen mailadres van je, maar als je wat storage nodig hebt moet je maar even mailenSage schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:01:
Screenshot van mn nieuwe Powerbook 15"!
[afbeelding]
Adium met de pushpin bekleding, achtergrond een plaatje van woostercollective. Had even niks anders en stond opzich niet eens zo heel slecht. Links boven 't oer oude stickies. Dock links verborgen Hou wel van een beetje rust.
Dank voor 't aanbod, maar hij staat nu al online.Whieee schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:54:
[...]
ik zie zo snel geen mailadres van je, maar als je wat storage nodig hebt moet je maar even mailen
Wow, mooie wallpaper. Kan je die misschien posten?
MBP 5,1
Verwijderd
Als je een dual screen configuratie hebt is hij nog mooier.sunstream schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:13:
[...]
Wow, mooie wallpaper. Kan je die misschien posten?
Verwijderd
Verwijderd
woow, die van de erasmusbrug is echt mooi. Zou die voor mij beschikbaar zijn?Foxke schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:59:
Mijn powerbook 15":
[afbeelding]
En m'n powermac G5:
[afbeelding]
(normaal is dit 1280x1024)
Dat is standaard de wallpaper van de nieuwe Powerbooks.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:13:
[...]
woow, die van de erasmusbrug is echt mooi. Zou die voor mij beschikbaar zijn?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
http://www.apple.com/pr/products/powerbook/powerbook.htmlVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:13:
[...]
woow, die van de erasmusbrug is echt mooi. Zou die voor mij beschikbaar zijn?
Wat doet "sydney" in die bestandsnaamMaTr1x schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:36:
[...]
http://www.apple.com/pr/products/powerbook/powerbook.html
Dan rechtsonder "PowerBook (17-inch front with desktop picture)" downloaden (pic heeft resolutie van 2400x1500) en ff uitknippen in Photoshop
Verwijderd
Bedankt, ik probeer hem nu een beetje goed te shoppen in 1280*1024. Eindelijk weer een fijne achtergrondMaTr1x schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:36:
[...]
http://www.apple.com/pr/products/powerbook/powerbook.html
Dan rechtsonder "PowerBook (17-inch front with desktop picture)" downloaden (pic heeft resolutie van 2400x1500) en ff uitknippen in Photoshop
Verwijderd
Als je deze naar dat formaat hebt weten te shoppen zou hem je dan met ons willen delen?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:35:
[...]
Bedankt, ik probeer hem nu een beetje goed te shoppen in 1280*1024. Eindelijk weer een fijne achtergrond
[ Voor 21% gewijzigd door stevenP op 04-12-2005 10:03 ]
Verwijderd
Jawel, maar ik heb een probleempje. Het gaat iedere keer fout als ik em op mijn webspace wil zetten >_> (klik)Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:55:
[...]
Als je deze naar dat formaat hebt weten te shoppen zou hem je dan met ons willen delen?
In de preferences kan je het uiterlijk van je contact list wijzigen. Gewoon even zoeken welke je het beste bevalt.Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:03:
Hoe krijg ik adium op mijn bureaublad, dus zonder venster?
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:29:
Wallpaper en de iconen komen van, www.rimshotdesign.com
[afbeelding]
En dan voor de liefhebbers nog me dashboard...
[afbeelding]
Mag ik weten waar je die TV gids widget vandaan hebt?Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:29:
Wallpaper en de iconen komen van, www.rimshotdesign.com
[afbeelding]
En dan voor de liefhebbers nog me dashboard...
[afbeelding]
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=T-H schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:03:
[...]
Mag ik weten waar je die TV gids widget vandaan hebt?
Verwijderd
Dies mooi zeg! Kan je die niet delen met ons?Erwinh schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:17:
Mij iBook desktop (foto van beltoren in Skansen openluchtmuseum te Stockholm)
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 19:56 ]
dashboard is wel het laatste waar je een mac voor moeten kopen anders... stomme gimmickweebl schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:36:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw!
Ik denk dat ik ook maar eens ga sparen voor een Mac. Die Widgets zien er echt ongelofelijk gaaf (en nuttig) uit!
* weebl gaat eens kijken naar de prijzen van een Mac Mini
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
woohoo! Een John Deer wallpaper! o// Kan je die sharen? Btw, zelf geschoten ofzo?aik0n schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:35:
[afbeelding]
Op het linkerscherm AdiumX
Op het rechterscherm bovenaan NewsTicker.
Verder staat er neits speciaals open, ik hou het graag allemaal wat sober.
Ik heb net men resolutie van men 2e scherm terug op 1280x1024 gezet, dit werkt toch wel een pakje vlotter.
Netjes, maar wat zijn die paar icons in je bar? (F10 en die daarnaast)Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 03:20:
Mijn findertje:
[afbeelding]
Mijn widgets: [afbeelding]
En dat werkt allemaal op een goede snelheid via een iBook 12"? Schakel je je iBook schermpje uit met de clamshell hack of hoe ga je te werk?Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:03:
Screenie van mn Ibook 12" @ 20 inch widescreen.
[afbeelding]
De dock van links naar rechts:
Finder - Safari - Adium - Terminal - Itunes - NX client - MSN messenger (om wat te testen) - Applications map - Aparte Progs map - openstaande progs - Trash
Desktop:
Apple HD - Externe HD's - Ipod - Samba share
Alles zon beetje van: http://www.interfacelift.com
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Verwijderd
F10 is F10 Launch Studio geloof ik, druk je op F10 (in mijn geval F13) en dan kun je programma's launchen. Vind het veel fijner dan QuickSilver of dat soort dingen. Verder daarnaast zit DragThing, soort dock maar dan gecategoriseerd zeg maar. Maar heb dat sinds gisteren niet meer, wilde nu weer eens de dock.stevenP schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:41:
[...]
Netjes, maar wat zijn die paar icons in je bar? (F10 en die daarnaast)
Btw, widget's zijn grappig maar het is (te) sloom vind ik, hij staat te veel te laden en het werkt een beetje in slomo naar mijn gevoel. Dit kan ook komen omdat mijn ram altijd flink vol zit hoor
Verwijderd
Jep werkt perfect. Ik extend gewoon de desktop dus ik doe het mirroren van displays uit, want anders komt mijn 20" scherm niet hoger als 1024x768.domi235 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:59:
[...]
En dat werkt allemaal op een goede snelheid via een iBook 12"? Schakel je je iBook schermpje uit met de clamshell hack of hoe ga je te werk?
John Deer is cool héstevenP schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:38:
[...]
woohoo! Een John Deer wallpaper! o// Kan je die sharen? Btw, zelf geschoten ofzo?
/me StevenP heeft John Deer t-shirt uit USA o//
Nou vooruit dan : Share and enjoyVerwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:06:
[...]
Dies mooi zeg! Kan je die niet delen met ons?
[ Voor 6% gewijzigd door Prutsky op 06-12-2005 19:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem uitgeknipt uit een wallpaper van www.firstdescentmovie.com
[ Voor 19% gewijzigd door Osxy op 08-12-2005 21:00 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
MBP 5,1
[ Voor 7% gewijzigd door kaassouffle op 09-12-2005 11:17 ]
zakelijk, en dan Apres-Ski nummers draaien? grinsunstream schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:11:
Bij mij ziet het er vrij standaart en zakelijk uit. En zo hoort het ook:P
http://www.yourfilehost.c...=image&file=Picture_1.png
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Konfabulator kan je gebruiken.NoepZor schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:32:
2 woorden: vette shit.
Zijn die "Widgets" ook verkrijgbaar voor Windows XP? Ziet er superstrak uit. (Ja ik game, en vind windows wel goed werken)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq